خانه
بلاگ
حساب کاربری

7 جزیره رویایی تایلند که نباید از دست داد!

زیباترین جزایر تایلند که نباید از دست دهید.
تاریخ انتشار: 1402/8/6

تایلند به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در سراسر دنیا شناخته می‌شود و سالانه افراد زیادی برای دریافت ویزای تایلند یا تور تایلند اقدام می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که این کشور را در میان گردشگران محبوب کرده است، وجود زیباترین جزایر تایلند است. اقامت در این جزایر زیبا می‌تواند تجربه‌ای بکر و لذت‌بخش باشد؛ به خصوص برای افرادی که علاقه‌مند به تماشای مناظر زیبا و دیدنی طبیعت و ثبت خاطرات شیرین هستند. توصیه می‌کنیم برای آشنایی با زیباترین جزایر تایلند در ادامه این مطلب از توریک با ما همراه شوید.

لیست جزایر محبوب تایلند

اگر می‌خواهید در سفر به تایلند، سری به بهترین جزایر آن بزنید؛ بهتر است فهرست زیر را همواره در کنار خود داشته باشید:

۱. جزایر فی فی (Phi Phi)

جزایر فی فی (Phi Phi) - زیباترین جزایر تایلند

جزایر فی فی، مجموعه‌ای از جزایر شش‌گانه تایلند است که در میان رشته‌کوه مالاکا و جزیره بزرگ پوکت قرار دارد. طبیعت شگفت‌انگیز این جزیره باعث شده تا از زیباترین جزایر تایلند محسوب شود. به‌ احتمال‌ زیاد تماشای سواحل فیروزه‌ای‌ رنگ جزیره فی فی شما را از خود بی‌خود می‌کند. از طرفی کوه‌پیمایی در تپه‌های سرسبز جزیره بسیار لذت‌بخش خواهد بود. خلیج مایا یکی از زیباترین بخش‌های این جزیره است که میمون‌های وحشی در آنجا سکونت دارند. اگر ویزای توریستی خود را دریافت کرده‌اید و قصد سفر به این جزایر را دارید، توصیه می‌کنیم لذت قایق‌سواری و غواصی را در سواحل آن از دست ندهید.

۲. جزیره پوکت (Phuket)

پوکت از دیگر زیباترین جزایر تایلند به‌شمار می‌رود و در میان گردشگران بسیار محبوب است. اغلب مسافران بازدید از این جزیره را در برنامه خود قرار می‌دهند. جاذبه‌های تفریحی این جزیره بسیار هیجان‌انگیز هستند که بالا بودن هزینه‌های آن‌ها را تا حدی قابل ‌قبول می‌کند. آفتاب گرفتن در سواحل زیبای جزیره برای علاقه‌مندان بسیار لذت‌بخش خواهد بود. موج‌سواری، جت اسکی و قایق‌سواری از دیگر تفریحات هیجان‌انگیز جزیره پوکت است.

تماشای معماری پرتغالی و چینی شهر پوکت می‌تواند لذت‌بخش باشد. همچنین رستوران‌های متعدد جزیره برای انواع سلیقه‌ها، غذاهای خوشمزه و غذاهای دریایی را سرو می‌کنند. در صورت علاقه‌مند بودن به خرید می‌توانید به سراغ بازارها و مراکز خرید این جزیره بروید.

۳. جزیره کو پانگان ( Koh Phangan)

گو پانگان یکی دیگر از بهترین جزایر تایلند است که محل برگزاری جشن‌های زیادی است. جشن ماه کامل از شادترین جشن‌هایی است که در هرماه در این جزیره برگزار می‌شود. این جزیره برای همه سلیقه‌ها مناسب خواهد بود. برای مثال اگر به دنبال سکوت و آرامش هستید، می‌توانید به سراغ سواحل بسیار ساکت آن بروید.

پارک آبی این جزیره برای علاقه‌مندان به تفریحات آبی در نظر گرفته ‌شده است. اگر به دنبال پاک‌سازی جسم و روح خود هستید، توصیه می‌کنیم به سراغ استفاده از امکانات مراکز یوگا و مدیتیشن جزیره بروید. به طور کلی اگر برای اولین بار است که به تایلند سفر می‌کنید، جزیره کو پانگان از زیباترین جزایر تایلند برای بازدید خواهد بود.

۴. جزیره کو سامویی ( koh Samui)

جزیره کو سامویی ( koh Samui) - زیباترین جزایر تایلند

جزیره کو سامویی از بکرترین جزیره‌های تایلند است که می‌تواند انتخابی مناسب برای افراد لاکچری‌پسند باشد. در صورت علاقه‌مندی به امکانات لوکس و لاکچری، لذت بازدید از این جزیره را از دست ندهید. در کنار لذت دیدن سواحل زیبا می‌توانید قله‌ها و کوه‌های سرسبز آن را بپیمایید.

از طرفی، تماشای زندگی مردم محلی و روستایی بسیار جالب خواهد بود. اگر از هواداران بازی گلف هستید، زمین‌های گلف کو سامویی، تجربه نابی از این بازی را برای شما به ‌ارمغان می‌آورند. از پرطرفدارترین جاذبه‌های دیدنی جزیره می‌توان به صخره‌های مادربزرگ و پدربزرگ اشاره کرد.

۵. جزیره کوسی چانگ (koh Si Chang)

اگر تنها سفر کوتاهی به تایلند دارید و می‌خواهید حداقل یکی از زیباترین جزایر تایلند را ببینید، می‌توانید به سراغ جزیره زیبا کو سی چانگ بروید. این جزیره زیبا در فاصله دو ساعتی بانکوک از طریق قایق‌سواری قرار گرفته است و سپری کردن لحظاتی در آن بسیار بی‌نظیر خواهد بود. از امکانات این جزیره می‌توان به تفریحات ساحلی، رستوران‌های دریایی و کلبه‌های سنتی چوبی اشاره کرد.

۶. جزیره کو تائو (Koh Tao)

کوتائو از بکرترین جزیره‌های تایلند است که ظاهری شبیه به لاک‌پشت دارد. راه رفتن روی شن‌های زیبا و سفید جزیره بسیار لذت‌بخش خواهد بود. در صورت علاقه‌مندی به غواصی می‌توانید لوازم مورد نیاز را از طریق مغازه‌های جزیره تهیه کنید. حتی برای افرادی که غواصی بلد نیستند، کلاس‌های آموزشی در دوره‌های چهار روزه برگزار می‌شود.

۷. جزیره کوه لانتا (Lanta Old Town)

جزیره کوه لانتا (Lanta Old Town) - زیباترین جزایر تایلند

این جزیره زیبا شامل دو جزیره می‌شود که به‌ وسیله یک پل به یکدیگر اتصال پیدا کرده‌اند. این جزیره آرام برای مسافران علاقه‌مند به سکوت و آرامش، مکانی ‌بی‌نظیر خواهد بود. اگر قصد بازدید از این جزیره را دارید، حتماً به سراغ تماشای دهکده تاریخی آن، ‌که روی چوب ساج ساخته‌ شده است، بروید.

جمع‌بندی

تایلند کشور شگفتی‌ها است و وجود زیباترین جزیره‌ها باعث شده تا در میان گردشگران محبوبیت زیادی داشته باشد. ما در این مقاله، فهرستی از زیباترین جزایر تایلند را معرفی کردیم تا شما متناسب با سلیقه خود و برنامه سفرتان، سفری کوتاه به جزیره مورد علاقه خود داشته باشید. بعد از تایلند، می‌توان از دبی، مالدیو و بالی به عنوان مقاصد پرطرفدار میان ایرانیان، نام برد؛ آژانس گردشگری معتبر توریک در راستای یک سفر خارجی با بهترین هزینه و ساده‌ترین فرآیند، در کنار شما عزیزان خواهد بود.

0 1
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمددهقی گفت:

    کوه به تایلندی یعنی جزیره کو ساموئ رفتن موتور کرایه کردم عالی بود شب گم شدم هی دور میزدم دوباره جا اولی بودم جالب بود بیگ بودا دیدنی محله لاموئی هم جالبه۰