خانه
بلاگ
حساب کاربری

خرید سیمکارت در دبی؛ چطوری سیمکارت رایگان بگیریم؟!!

خرید سیمکارت در دبی؛ چطوری سیمکارت رایگان بگیریم؟!!
تاریخ انتشار: 1402/9/12

زمانی که افراد برای تهیه تور دبی اقدام می‌کنند، احتمالا سؤالات زیادی ذهن آن‌ها را درگیر خواهد کرد. یکی از این سؤالات به چگونگی خرید سیمکارت در دبی مربوط می‌شود. مسافران دبی می‌خواهند بدانند زمانی که پایشان به دبی رسید، چگونه می‌توانند به عزیزان خود اطلاع دهند که سالم رسیده‌اند و همه چیز عالی است؟ اولین راهی که به ذهن آن‌ها می‌رسد خرید سیمکارت است؛ اما چگونه می‌توان برای خرید و فعالسازی سیم‌کارت در دبی اقدام کرد؟ در ادامه این مطلب به طور کامل پاسخ به این سؤال را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اپراتورهای تلفن همراه دبی

اولین قدم برای خرید سیمکارت در دبی این است که با بهترین اپراتورهای امارات آشنا شوید. ما در ادامه دو اپراتور محبوب تلفن همراه در امارات را معرفی خواهیم کرد:

اپراتور دو موبایل

اپراتور دو موبایل

شما برای تهیه سیم‌کارت‌های اپراتور Du Mobile لازم است مبلغی در حدود 50 درهم بپردازید. این اپراتور به کاربران خود 20 دقیقه مکالمه رایگان هدیه خواهد داد. دو موبایل در همه بخش‌های دبی، آنتن‌دهی بسیار خوبی داشته و توانایی پوشش‌دهی اینترنت 2G، 3G و 4G را دارد. اپراتور دو موبایل به گردشگران خود، سیم‌کارت توریست پلن را ارائه می‌دهد که مبلغی برابر با 75 درهم دارد و 200 مگابایت اینترنت رایگان همراه با 20 دقیقه مکالمه رایگان بین‌المللی را عرضه می‌کند. اعتبار این سیم‌کارت 90 روز است و برای تمدید اعتبار آن باید کد *135# را شماره‌گیری کرده و مبلغ 5 درهم بپردازید.

از دیگر طرح‌های این اپراتور برای مسافران، طرح در لحظه است که قیمتی برابر با 55 درهم دارد و 20 دقیقه مکالمه بین‌المللی و اعتبار رایگان را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این سیم کارت تا 9 ماه فعال خواهد بود.

اپراتور اتصالات

اپراتور اتصالات

از دیگر اپراتورهای معروف امارات می‌توان اپراتور Etisalat را نام برد. از مزایای این اپراتور می‌توان به قیمت مناسب، پوشش‌دهی عالی، محبوبیت بالا در میان شهروندان و تعرفه‌های اقتصادی و متنوع اشاره کرد. قیمت سیم‌کارت اتصالات برابر با 50 درهم است و برای شارژ آن می‌توانید مبالغ 25، 50، 200 و 500 درهم را انتخاب کنید. فروشنده در هنگام خرید، سیم‌کارت را مطابق مبلغ مورد نظرتان شارژ خواهد کرد.

از کجا می‌توان سیم‌کارت دبی را خرید؟

برای خرید سیمکارت در دبی می‌توانید به سوپرمارکت‌ها، لابی هتل‌ها و نمایندگی‌های اپراتورهای تلفن همراه مراجعه نمایید. شاید راه ساده تر برای پیدا کردن یک فروشگاه برای خرید سیمکارت در دبی سرچ در نقشه گوگل است. به تصویر زیر دقت نمایید.

از کجا می‌توان سیم‌کارت دبی را خرید؟

برای خرید سیمکارت در نقشه گوگل به روی شهر دبی بروید و سپس Buy sim card را وارد نمایید تا تمامی فروشگاه‌هایی که در دبی سیم‌کارت می‌فروشند را نمایش بدهد. با کلیل بر روی هر یک از این فروشگاه‌ها می توانید اطلاعات تماس و ساعت کاری آنها را مشاهده نمایید.

فروشنده می‌تواند، سیم‌کارت را بر اساس مبلغ دلخواهتان شارژ کند. همچنین اگر درباره نحوه فعال‌سازی سیم‌کارت در دبی سؤالی دارید، فروشنده می‌تواند به شما در این باره کمک کند. توجه داشته باشید که سیم‌کارت خریداری شده باید رجیستر شود و فروشنده می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.

برای خرید سیمکارت دبی به چه مدارکی نیاز دارید؟

برای خرید سیمکارت دبی به چه مدارکی نیاز دارید؟

مدارک مورد نیاز برای خرید سیمکارت در دبی شامل اصل و کپی پاسپورت است. شما باید مدارک را به همراه هزینه سیمکارت و مقدار شارژ مورد نیازتان را بپردازید و سیمکارت فعال را از فروشنده تحویل بگیرید.

چگونگی فعالسازی اینترنت سیمکارت دبی

برای آنکه بتوانید اینترنت سیمکارت خود را در دبی فعال کنید، لازم است با تعرفه‌هایی که اپراتور مربوطه برای فعالسازی اینترنت استفاده کرده است، آشنا باشید. در ادامه، نحوه فعال‌سازی اینترنت سیم‌کارت‌های دو موبایل و اتصالات را معرفی می‌کنیم:

فعال‌سازی اینترنت سیمکارت اتصالات

اولین راه برای فعال‌سازی اینترنت سیم‌کارت اتصالات این است که کد بسته مورد نظر خود را که از پیش تهیه کرده‌اید، به شماره 1010 ارسال کنید. روش دوم این است که کد *170# را شماره‌گیری کرده و از میان گزینه‌هایی که نمایش داده می‌شود، یکی را انتخاب نمایید. قیمت بسته‌های اینترنت اتصالات از 5 درهم تا 250 درهم است و بسته به حجم بسته و تعداد روزهای فعال متفاوت خواهد بود.

فعالسازی اینترنت سیمکارت دو موبایل

در فعالسازی اینترنت سیمکارت دو موبایل لازم است تا کد فعال‌سازی بسته مورد نظر را به شماره 1355 ارسال کنید. قیمت هر بسته بر اساس میزان حجمی که دارد، متفاوت است.

آیا می‌توان در دبی سیمکارت رایگان دریافت کرد؟

آیا می‌توان در دبی سیمکارت رایگان دریافت کرد؟

برخی از مسافران تصور می‌کنند که برای تهیه سیمکارت دبی حتماً باید ویزای دبی داشته باشند؛ اما نیازی به ویزا نیست؛ چراکه این شهر برای برقراری رفاه حال مسافران خود، هنگام ورود آن‎ها یک سیم‌کارت رایگان هدیه خواهد داد. این سیمکارت 3 دقیقه مکالمه رایگان با 20 مگابایت اینترنت را شامل می‌شود. ضمن اینکه هرگاه که اعتبار سیمکارت و شارژ آن تمام شد، می‌توانید کد #122* را شماره‌گیری کنید. البته تنها گردشگران با سن بیشتر از 18 سال می‌توانند این سیمکارت را دریافت کنند.

آیا می‌توان سیمکارت دبی را در ایران خریداری کرد؟

برای خرید سیمکارت دبی می‌توانید در ایران از طریق فرودگاه امام خمینی اقدام کنید. البته پیش‌ازاین ذکر کردیم که در دبی به‌محض رسیدن شما در فرودگاه، سیم‌کارت رایگان ارائه خواهد شد؛ بنابراین لازم نیست برای خرید سیمکارت در ایران عجله کنید. حتی اگر نتوانستید سیم‌کارت رایگان را تهیه کنید، به‌ راحتی می‌توانید از طریق فروشگاه‌ها و یا لابی هتل برای خرید سیمکارت دبی اقدام نمایید.

 

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *