خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین جاذبه‌های گردشگری کانادا در سال ۲۰۲۴

بهترین جاذبه‌های گردشگری کانادا در سال ۲۰۲۴
تاریخ انتشار: 1403/1/6

جاذبه‌های گردشگری کانادا نشان از آن دارند که این کشور پهناور، در میزبانی از گردشگران خود، قلبی به بزرگی جغرافیای خود دارد. کانادا برای هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارد. دریاچه‌ها، باغ‌ها، شهرهای مدرن و ساختمان‌های سر به فلک کشیده، آبشارهای چشم‌نواز، رشته‌کوه‌های پهناور و مردمانی مهمان‌نواز و دوست‌داشتنی. کانادا به‌عنوان دومین کشور وسیع در دنیا شما را با مناظر حیرت‌انگیز، طبیعت بکر و فرهنگ روح‌بخش مردمان خود میزبانی می‌کند.

اصلاً جای تعجب ندارد که گردشگران زیادی سالانه برای ماجراجویی و تجربه هیجانی فراموش‌نشدنی جاذبه‌های گردشگری کانادا را برای گذران تعطیلات خود انتخاب می‌کنند و ویزای توریستی کانادا در میان محبوب‌ترین ویزاهای همه گردشگران در سرتاسر دنیا قرار دارد. در این نوشته سعی کردیم تا به معرفی اجمالی تعدادی از جاذبه‌های گردشگری در کانادا بپردازیم تا اگر تصمیم دارید به این کشور پهناور سفر کنید، آنها در صدر فهرست خود قرار دهید.

آبشار نیاگارا؛ منظره‌ای فراموش‌نشدنی

آبشار نیاگارا؛ منظره‌ای فراموش‌نشدنی

اگر قرار باشد فقط یک مقصد گردشگری از بین جاذبه‌های گردشگری کانادا انتخاب کنیم، بدون شک آبشار نیاگارا انتخاب ما خواهد بود. منطقهٔ نیاگارا که در امتداد آبشارهای جذابی به همین نام ساخته شده است مکانی ایده‌آل برای ماجراجویی و تجربه هیجانی وصف‌نشدنی است. بدون شک نیاگارا برترین و محبوب‌ترین مقصد گردشگری در کانادا محسوب می‌شود. اگر به دنبال تجربه‌ای رؤیایی هستید و دوست دارید تصاویری شگفت‌انگیز ثبت کنید و خاطراتی فراموش‌نشدنی رقم بزنید، نیاگارا بهترین انتخاب برای شماست.

آبشار نیاگارا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تابستانی در تمام دنیا به شمار می‌رود. تجربه بازدید از این آبشار چشم‌نواز در شب، لذت‌بردن از صدای آب وحشی زیر آسمان پهناور و هم‌نشینی در کنار دوستان و خانواده، لذتی وصف‌ناشدنی را به همراه خواهد داشت. اگر در فکر سفر به کانادا هستید، حتماً برای یک ماجراجویی پرهیجان در آبشار نیاگارا برنامه‌ریزی داشته باشید.

شهر کبک؛ تماشای فرهنگ فرانسوی

شهر کبک؛ تماشای فرهنگ فرانسوی

شهر کبک یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای دنیا و زیباترین مقصد گردشگری در کانادا به شمار می‌رود. کبک یکی از قدیمی‌ترین شهرهای دیوارکشی شده در آمریکای شمالی است و تصاویر خیره‌کنندهٔ این شهر قدیمی رؤیای یک ماه‌عسل عاشقانه را به ذهن متبادر می‌کند. اگر به دنبال یک سفر عاشقانه و فراموش‌نشدنی با شریک زندگی‌تان هستید، شهر کبک یکی از بهترین شهرها برای ماه عسل است.

باوجوداینکه شهر کبک در کانادا و در آمریکای شمالی واقع شده، فرهنگ و زبان رسمی این شهر فرانسوی است. کبک بزرگ‌ترین استان کانادا به شمار می‌رود و در نقطه‌نقطه این شهر چیزی برای ماجراجویی پیدا خواهید کرد. فرهنگ و رسوم فرانسوی باعث شده تا این شهر به سرزمین رؤیایی عشاق تبدیل شود و سالانه زوج‌های جوان زیادی برای ماه‌عسل به این مقصد گردشگری شگفت‌انگیز سفر می‌کنند.

مونترال تاریخی؛ جادوی سفر در زمان

مونترال تاریخی؛ جادوی سفر در زمان

مونترال یکی از جذاب‌ترین شهرهای توریستی کانادا به شمار می‌رود. اگر تصمیم دارید به کانادا سفر کنید، مونترال باید در برنامهٔ شما باشد. سفر به مونترال مانند سفر در زمان خواهد بود؛ ساختمان‌های دیدنی با معماری قدیمی، کالسکه‌ها و حال و هوای تاریخی این منطقه، حس خوب زندگی در زمانه‌ای آرام و به‌دوراز دغدغه را در گردشگران به وجود می‌آورند.

اگر به دنبال تجربه یک سفر پر از آرامش هستید، این مکان برای شما عالی خواهد بود. برای رفتن به این منطقه می‌توانید از طریق مترو خود را به این سرزمین جادویی برسانید. فراموش نکنید که قدم‌زدن در مونترال تاریخی اوقات خوشی را برای شما و دوستانتان به وجود خواهد آورد، پس کفش‌های پیاده‌روی بپوشید و آمادهٔ گشت‌وگذار در دل تاریخ باشید.

دریاچه لوئیز؛ ماجراجویی‌های پر هیجان

دریاچه لوئیز؛ ماجراجویی‌های پر هیجان

شکی نیست که دریاچه لوئیز یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در کانادا است. آب‌های فیروزه‌ای، آسمان آبی بی‌پایان، یخچال ویکتوریا و کوه‌های پهناور، افق دیدی مثال‌زدنی برای عاشقان طبیعت به وجود می‌آورند.

علاوه بر این زیبایی‌های طبیعی، دریاچه لوئیز محلی مناسب برای تفریحات آبی به شمار می‌رود. از کایاک سواری و ماهیگیری در فصل تابستان، تا اسکی روی برف در فصل زمستان. دریاچه لوئیز بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند یک ماجراجویی هیجان‌انگیز داشته باشند.

برج CN در تورنتو

برج CN در تورنتو

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری کانادا برج نمادین CN در سواحل دریاچهٔ انتاریو است. این برج که ۵۵۳ متر ارتفاع دارد یکی از محبوب‌ترین نقاط دیدنی در کانادا است. اگر نگران مدیریت هزینه سفر به کانادا نیستید، در بالاترین قسمت این برج، رستوران‌های گردان ۳۶۰ پیدا خواهید کرد. رستوران‌هایی که به شما این امکان را می‌دهند تا حین تماشای شهر و دریاچه از بالاترین نقطه، غذایی خوشمزه میل کنید.

یکی از شگفت‌انگیزترین تجربه‌های حضور در برج CN قدم‌زدن بر روی سالن شیشه‌ای است. کف‌پوش شیشه‌ای در این سالن این حس را در شما به وجود می‌آورد که بر روی شهر در حال قدم‌زدن هستید. اگر می‌خواهید از این هم فراتر بروید، می‌توانید به تراس‌های امن این برج رفته و از منظرهٔ شگفت‌انگیز شهر و دریاچه در بالاترین نقطه ممکن لذت ببرید.

برج CN حتی برای کسانی که ترس از ارتفاع دارند و یا دوست ندارند از آن بالا بروند هم سازه‌ای خیره‌کننده است. تقریباً از تمام نقاط شهر نمایی از برج CN دیده می‌شود. این باعث می‌شود هر جا که هستید برای لحظه‌ای در جای خود میخکوب شده و عظمت این سازهٔ انسانی را تحسین کنید. این برج شب‌ها به رنگ‌های مختلف در می‌آید و تصویری به‌یادماندنی در شهر تورنتو خلق می‌کند.

جزیره ونکوور؛ یک کمپینگ آرامش‌بخش

جزیره ونکوور؛ یک کمپینگ آرامش‌بخش

جزیره ونکوور شاید فقط دو ساعت از شهر اصلی فاصله داشته باشد، اما همین که قدم در آن می‌گذارید احساس می‌کنید به دنیای دیگری سفرکرده‌اید. بیشتر گردشگران برای تجربه و تماشای فرهنگ ویکتوریا، پایتخت پیش از میلاد مسیح به این منطقه می‌روند، اما اگر اهل گشت‌وگذار در طبیعت هستید می‌توانید به سمت شمال و طبیعت بکر این جزیره رفته و تجربه‌ای غیرمنتظره و فراموش‌نشدنی داشته باشید.

دوستداران طبیعت می‌توانند از مسیرهای چشم‌نواز جزیره ونکوور برای پیاده‌روی استفاده کنند و در نقاط مشخص شده کمپ بزنند و شب‌نشینی‌های خاطره‌انگیزی داشته باشند. اگر هم دنبال دردسر کمتری هستید اصلاً جای نگرانی نیست. می‌توانید به یکی از اقامتگاه‌ها و یا استراحتگاه‌های محلی بروید و اقامتی آرام و بی‌دغدغه داشته باشید.

یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری کانادا در جزیره ونکوور، منظره باشکوه درختان غول‌پیکر در دل جنگل‌های قدیمی این منطقه است. درختانی سر به فلک کشیده و کهن‌سال که برخی از آنها بیش از ۱۰۰۰ سال دارند. اگر قصد یک پیاده‌روی طولانی‌مدت در این منطقه را دارید می‌توانید در یک سفر یک‌روزه از ویکتوریا به دیدن درختان Eden Grove بروید و در ادامه در نزدیکی جزیره، مسیر خود را به سمت توفینو کج کنید تا شاید درختان بسیار بزرگ‌تری پیدا کنید.

کلام آخر

کانادا با وسعت زیاد و تنوع فرهنگی و طبیعی، گنجینه‌ای از جاذبه‌های گردشگری برای هر سلیقه‌ای است. از کوه‌های سر به فلک کشیده و یخچال‌های طبیعی گرفته تا شهرهای پر جنب و جوش و سواحل آرام، کانادا مقصدی ایده‌آل برای سفر است.

انتخاب بهترین جاذبه‌های گردشگری کانادا کار دشواری است، چرا که این کشور مملو از مکان‌های دیدنی و تفریحی است. با این حال، در این مقاله سعی شد تا تعدادی از محبوب‌ترین و مشهورترین جاذبه‌های گردشگری کانادا معرفی شوند.

در نهایت، انتخاب بهترین جاذبه به سلیقه و علایق شما بستگی دارد.

به نظر شما جای کدام مکان توریستی کانادا در این مقاله خالی‌ست؟

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *