خانه
بلاگ
حساب کاربری

فالگیر توریک از آینده شما می‌گوید…

فالگیر توریک از آینده شما می‌گوید...
تاریخ انتشار: 1402/6/4

فال به معنای پیش‌بینی آینده یک فرد است که با روش‌های خاصی انجام می‌شود و انواع مختلفی دارد. بسیاری از افراد این عمل را جدی می‌گیرند و بسیاری هم به‌خاطر جنبه سرگرم‌کننده‌ای که دارد، حداقل یک بار امتحانش می‌کنند. درهرحال فال و فالگیری از آن چیزهایی است که می‌تواند هرکسی را برای حداقل یک بار امتحان کردن کنجکاو کند. ما هم دست روی این نقطه کنجکاوکننده گذاشته‌ایم و می‌خواهیم فال سفریتان را بگیریم. امتحان کنید که فال توریک چقدر به شخصیت شما نزدیک است.

 

فالت بِگیرُم، راهت ببینُم

گاهی باید کسی به ما تلنگری بزند که “هی دوست عزیز، چقدر خودت را درگیر زندگی روزمره و کار کرده‌ای، بلند شو تجربه‌های جدید را سفر کن. ” در این روزگار به‌دلیل فرصت و منابع کم ایجاد شرایط سفر کار دشواری است اما گاهی نیاز داریم به خودمان وعده دهیم که به زودی این شرایط برایمان ایجاد می‌شود و می‌توانیم سفر کنیم. ما قرار است در توریک برایتان فال بگیریم و در این فال پیش‌بینی کنیم که در آینده چه سفری در انتظارتان است.

“فالت بگیرُم، راهت ببینِم” را باید یک بازی سرگرم‌کننده دانست که با مطرح کردن چند سؤال ساده سرنوشت سفری شما را مشخص می‌کند. یعنی به شما می‌گوید که سفر به کدام کشور در سرنوشتتان قرار دارد. اگرچه هدف از ساخت این بازی تفریح و سرگرمی است اما در کنار آن پیشنهادهای جذابی هم برای سفر دریافت خواهید کرد که دقیقا مطابق با سلیقه‌تان است.

در نهایت هم در قرعه‌کشی توریک شرکت داده می‌شود و شانس این را خواهید داشت که یک سفر به هر جای ایران که بخواهیم با یک همراه، برنده شوید. خدا را چه دیدی شاید سرنوشت برای شما سفری در آینده نزدیک تدارک دیده باشد.

 

چگونگی شرکت در بازی فالت بگیرم، راهت ببینم

 

اما چگونه باید در این بازی شرکت کرد؟ برای اینکه بتوانید در بازی “بیا فالت بگیرم، راهت ببینم” شرکت نمایید باید اینجا کلیک کنید و پس از وارد شدن روی صفحه فال، سوالات فالگیر ما را یکی یکی پاسخ دهید تا به سؤال دهم برسید، پس از جواب دادن به آخرین سؤال می‌توانید فالتان را بخوانید و اگر دوست داشته باشید آن را در شبکه‌های اجتماعی خودتان منتشر کنید.

این فال براساس ویژگی‌های شخصیتی خودتان و همچنین شناختی است که توریک از شما دارد. در نهایت براساس نتیجه فالتان پیشنهادات جذابی برای سفر به شما داده می‌شود که دقیقا مطابق با سلیقه‌تان خواهد بود. مثلا ممکن است سفرهای تفریحی و لاکچری را دوست داشته باشید که به شما پیشنهاد کشورهای آسیای شرقی داده می‌شود یا ممکن است از شهرگردی خوشتان بیاید که در این صورت استانبول، مسکو و شهرهایی از این دست برایتان مناسب‌تر است.

 

جایزه بازی فالت بگیرم؛ راهت ببینم

توریک برای کسانی که در بازی ” فالت بگیریم، راهت ببینم” شرکت می‌کنند، یک سفر دلخواه به هر جای ایران با یک همراه، به‌عنوان جایزه درنظر گرفته است. با شرکت در بازی توریک، خود به خود در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوید.

اما راه‌هایی هم برای دو برابر شدن شانستان در قرعه‌کشی وجود دارد. مثلا می‌توانید نتیجه فال خود را در شبکه‌‎های اجتماعی خودتان منتشر کرده و ما را منشن نمایید و به همین راحتی شانستان را در قرعه‌کشی افزایش دهید.

 

هر سفر یک زندگی!

می‌گویند هر سفر پر است از تجربه و درست هم می‌گویند. هر جایی که سفر می‌کنید با فرهنگ تازه‌ای رو به رو خواهید شد و چیزهای جدیدی می‌بینید، انگار که وارد یک زندگی تازه شده باشید. برای همین است که می‌توان گفت هر سفر یک زندگی است.

شرایط و دلمشغولی‌های روزمره‌ای که درگیرش هستیم، سفر کردن را در زندگی خیلی از ما کمرنگ کرده است و باعث شده بیشترمان برای مقاصدی که دوست داریم از نزدیک ببینیم، فقط رویاپردازی کنیم. توریک با این بازی می‌خواهد به شما یادآوری کند که سفر در سرنوشتتان است نه در رویایتان. پس با کمی تلاش و برنامه‌ریزی می‌توانید به آن برسید.

در بازی” فالت بگیرم، راهت ببینم” شرکت کنید تا برای لحظاتی از چالش‌های زندگی روزمره فارغ شوید و به خودتان سفر کردن را یادآوری کنید. چرا که “بسیار سفر باید کرد تا پخته شود خامی”

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *