خانه
بلاگ
حساب کاربری

از این مراکز خرید روسیه دست خالی برنمی‌گردید!

از این مراکز خرید روسیه دست خالی برنمی‌گردید!
تاریخ انتشار: 1402/8/10

بدون شک، خرید کردن یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های یک سفر برای گردشگران است. به همین دلیل آشنایی با بهترین مراکز خرید هر کشوری در طول سفر موضوع مهمی به نظر می‌آید. روسیه، کشور بسیار بزرگی است که مراکز خرید زیادی را در خود جای داده است. بهترین مراکز خرید روسیه، مراکز خریدی بزرگ با بی‌شمار امکانات متنوع هستند که می‌توان چیز‌های زیادی را در آن‌ها پیدا کرد. در ادامه این مطلب از آژانس توریک، با ما همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید روسیه آشنا شویم.

 

 

۱. مرکز خرید Afimall

مرکز خرید Afimall روسیه

Afimall

 

مرکز خرید Afimall، یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید مسکو است که در ابتدا بخشی از یک پروژه بزرگ و نوآورانه در شهر مسکو بود که در نهایت به صورت یک مرکز خرید و سرگرمی بزرگ با تمام امکانات در این شهر ساخته شد.

Afimall City یک مرکز خرید زیبا در مسکو است که با فواره‌های خیره‌کننده‌ای تزئین شده و فضای زیبایی را به وجود آورده است. مرکز خرید Afimall، یک تجربه خرید منحصر به فرد با گزینه‌های متنوعی را به خریداران ارائه می‌دهد. چه به دنبال لباس‌های شیک از برند‌های مطرح دنیا باشید و چه بخواهید وسایل دکوری منزل خریداری کنید و یا در طول خرید غذا و نوشیدنی میل کنید، مرکز خرید Afimall گزینه مناسبی است. برندهای معروفی که می‌توانید در مرکز خرید آفیمال پیدا کنید عبارتند از Banana Republic، Pandora، IKEA، Marks & Spencer، Armani Exchange، Lacoste و Kiehl`s.

آدرس مرکز خرید Afimall: مسکو، پرسننسکایا نابرژنایا.

 

۲. مرکز خرید MEGA Belaya Dacha

مرکز خرید MEGA Belaya Dacha روسیه

MEGA Belaya Dacha

 

مراکز خرید زنجیره‌ای MEGA، از بزرگترین مراکز خرید روسیه هستند که دارای فروشگاه‌ها، مراکز تفریحی، باشگاه‌، سینما و رستوران‌هایی با خدمات و قابلیت‌های متنوع می‌باشند. MEGA که از معروف‌ترین مراکز خرید روسیه به ویژه مراکز خرید مسکو و سنت پترزبورگ است، در حال حاضر 14 شعبه در روسیه دارد که 3 مورد آن در مسکو، 2 شعبه در سن پترزبورگ، و 1 شعبه در کازان، نیژنی نووگورود، اکاترینبورگ، نووسیبیرسک، روستووندون، آدیگه (نزدیک کراسنودار)، سامارا، اوفا و اومسک می‌باشند.

MEGA Belaya Dacha در Belaya Dacha در Kotelniki که در مسکو قرار دارد، دومین مرکز خرید بزرگ روسیه با بیش از 330 فروشگاه و مغازه متنوع است که بزرگترین مرکز خرید خارج از مسکو و یکی از بزرگترین مراکز خرید در اروپا می‌باشد.

آدرس مرکز خرید MEGA Belaya Dacha: مسکو، Kotelniki.

 

۳. مرکز خرید Aviapark

مرکز خرید Aviapark روسیه

Aviapark

 

آویاپارک، یک مرکز خرید شش طبقه در منطقه خوروسفسکی مسکو روسیه است که از مراکز خرید معروف مسکو به حساب می‌آید. Aviapark یک مرکز خرید بزرگ است که مساحت کل آن 390000 متر مربع می‌باشد. این سازه بزرگ، برندهای معروف جهانی و مورد علاقه مشتریان، از بوتیک‌های مجلل طراح فرانسوی گرفته تا RTW‌های جهانی مقرون به صرفه مانند H&M، Forever21، Uniqlo و غیره را در خود جای داده است. علاوه بر این، مناطق تفریحی زیادی از جمله یک آکواریوم سرپوشیده، پارک بازی، پیست اسکی روی یخ و چندین رستوران نیز در این مرکز خرید وجود دارند.

آدرس مرکز خرید Aviapark: مسکو، Khodynskiy Bul’var.

 

۴. مرکز خرید Golden Babylon

مرکز خرید Golden Babylon روسیه

Golden Babylon

 

مرکز خرید Golden Babylon یکی دیگر از بزرگ‌ترین مجتمع‌های  تجاری و تفریحی و مراکز خرید روسیه مسکو است که مساحتی به ابعاد 241000 متر مربع دارد. در مرکز خرید گلدن بابیلون که دارای بیش از ۴۰۹ فروشگاه مختلف است، می‌توان به طیف وسیع و گسترده‌ای از فروشگاه‌ها و تفریحات مختلف دسترسی داشت. همچنین، دو ایستگاه مترو و چندین ایستگاه اتوبوس و تراموا در نزدیکی و درست در جلوی این مرکز خیر قرار دارند که رفت‌ و‌ آمد را آسان می‌کنند.

آدرس مرکز خرید Golden Babylon: مسکو، Prospekt Mira.

 

۵. مرکز خرید Galeria

مرکز خرید Galeria روسیه

Galeria

 

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید روسیه که در سنت پترزبورگ واقع می‌باشد، مرکز خرید Galeria است. این مرکز خرید همیشه شلوغ و پر جنب‌و‌جوش، فروشگاه‌های بی نظیر و متنوعی داشته و نمای زیبای مرکز خرید و فضای دنج آن، حتماً شما را شگفت زده خواهد کرد. اگرچه مرکز خرید گالریا در سال 2010 افتتاح شده است، اما با داشتن بیش از 300 فروشگاه، با ورود به آن احساس می‌کنید دهه‌ها در بازار حضور داشته است. علاوه بر 300 فروشگاه مختلف در پنج طبقه، در این مرکز خرید 28 رستوران و یک سینمای بزرگ با 10 صفحه نمایش نیز وجود دارد.

آدرس مرکز خرید Galeria: سنت پترزبورگ، خیابان Ligovsky 30A.

 

۶. مرکز خرید NEVSKY

مرکز خرید NEVSKY روسیه

NEVSKY

 

کشور روسیه هم مانند کشور‌هایی چون امارات و ترکیه، در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارد ‌و سالانه هزاران نفر از ایران، علاوه بر سفر با تور استانبول و یا تور دبی به این دو شهر زیبا، به کشور روسیه به ویژه شهر‌های مسکو و سنت پترزبورگ نیز سفر می‌کنند. در سنت پترزبورگ نیز مراکز خرید خوبی وجود دارند که یکی از آن‌ها مرکز خرید نوسکی سنتر است که یکی از بزرگترین مراکز خرید در قلب سنت پترزبورگ می‌باشد.

ساختمان این مرکز خرید در مرکز تاریخی شهر، در تقاطع چشم انداز نوسکی و خیابان ووسستانیا، روبروی ایستگاه راه آهن Moscovsky قرار دارد. در مرکز نوسکی، علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، یک فودکورت، کافه، رستوران و پارکینگ زیرزمینی سه طبقه وجود دارد و مجموعه‌ای بزرگ از محصولات و خدمات مد ارائه نیز می‌شود.

آدرس مرکز خرید NEVSKY: سنت پترزبورگ، خیابان NEVSKY.

 

۷. مرکز خرید New Vegas

مرکز خرید New Vegas روسیه

New Vegas

 

New Vegas، یک مجتمع خرید و سرگرمی در شمال غربی مسکو در شهر Crocus City است که به راحتی در داخل و خارج از جاده مسکو قابل دسترسی می‌باشد. در این مرکز خرید بزرگ و شلوغ، می‌توانید همه چیزهایی که نیاز دارید را پیدا کنید. علاوه بر بیشمار فروشگاه متنوع، در مرکز خرید New Vegas گزینه‌های سرگرمی و تفریحی زیادی مانند سالن سینما، پیست اسکی روی یخ، ابزار‌های تفریحی و سرگرم‌کننده و همچنین رستوران‌های زیادی با غذا‌های متنوع نیز وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر ویزای روسیه گرفته و به این کشور سفر کردید، حتما برای خرید، تفریح و صرف غذا، از مرکز خرید New Vegas غافل نشوید.

آدرس مرکز خرید New Vegas: مسکو، 66-й км، Moskovskaya Kol’tsevaya Avtomobil’naya Doroga، Krasnogorsk.

 

۸. مرکز خرید Vnukovo Outlet Village

مرکز خرید Vnukovo Outlet Village روسیه

Vnukovo Outlet Village

 

مرکز خرید Vnukovo Outlet Village که از مراکز خرید اوت لت مسکو می‌باشد، یک مرکز خرید پرطرفدار و بزرگ است که دارای فروشگاه‌های متنوع با برندهای مطرح و همچنین رستوران و کافه‌های با‌کیفیت است. این مرکز خرید در قلب مسکو قرار دارد و مکانی عالی برای جستجوی چیز‌های مورد نیاز و مورد علاقه شما است.

آدرس مرکز خرید Vnukovo Outlet Village: مسکو، деревня Лапшинка.

سفر به روسیه نیازمند ویزای این کشور است که شما می‌توانید از طریق شرکت گردشگری توریک به راحتی آن را اخذ کنید. علاوه بر این، می‌توانید ویزای کشور‌های مختلف را هم به راحتی و به سرعت از طریق توریک، دریافت کنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *