خانه
بلاگ
حساب کاربری

بررسی معروف‌ترین هتل‌های کانادا + قیمت

بررسی معروف‌ترین هتل‌های کانادا + قیمت

کانادا اگرچه کشور به نسبت جوانی است، اما در همین مدت پیشرفت‌های زیادی داشته و توانسته مقصد مورد علاقه بسیاری از مهاجران و مسافران از سراسر جهان باشد. با توجه به تعداد زیاد گردشگرانی که هر ساله به کشور کانادا سفر می کنند، هتل‌های کانادا به عنوان محل اقامت مسافران، از اهمیت زیادی برخوردار هستند. اگر قصد سفر به کشور کانادا و اقامت‌ در آن را دارید و با صرفاً علاقه‌مند به آشنایی با آن هستید، در این مقاله از آژانس توریک قصد داریم تا به معرفی ده مورد از بهترین هتل‌های کانادا پرداخته و آن‌ها را طبق معیار‌هایی چون امکانات، موقعیت مکانی، امکانات و خدمات رفاهی ارائه شده و غیره بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 


۱. هتل The Hazelton؛ Toronto

هتل The Hazelton؛ Toronto - معروف‌ترین هتل‌های کانادا

The Hazelton

 

هتل هازلتون، یکی از بهترین هتل‌های کانادا و یک انتخاب عالی برای مسافران شهر تورنتو است که محیطی لوکس را در کنار بسیاری از امکانات و خدمات کامل ارائه می‌دهد. از نکات مورد توجه در مورد هتل هازلتون، نزدیکی آن به مکان‌های دیدنی تورنتو مانند کوچه گرافیتی در فاصله 2.5 کیلومتری و  راجرز سنتر در فاصله 3.2 کیلومتری است که هتل هازلتون را به مکانی عالی برای اقامت در تورنتو تبدیل کرده است.

تورنتو رستوران‌های مکزیکی زیادی دارد. بنابراین وقتی در هتل هازلتون اقامت دارید، حتماً از مکان‌های محبوبی مانند Kost، El Catrin و Los Colibris که غذاهای عالی سرو می‌کنند، بازدید کنید. پس از آن نیز، حتماً از جاذبه‌های معروفی مانند کازا لوما، بازار کنزینگتون و خیابان اسپادینا، The AGO و گالری هنری انتاریو که همگی در چند قدمی هتل هازلتون قرار دارند، دیدن کنید.

اتاق‌های هتل هازلتون دارای امکانات رفاهی چون تلویزیون، تهویه هوا، مینی‌بار، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، وای فای رایگان می‌باشد که راحتی و آرامش فوق‌العاده‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. پذیرش 24 ساعته، نگهبان، خدمات اتاق، استخر، جکوزی، سونا، صبحانه و پارکینگ نیز از دیگر خدمات این هتل هستند.

قیمت یک شب اقامت در این هتل حدوداً ۶۴۳ دلار است.

 

۲. هتل Prince Of Wales؛ Albert

هتل Prince Of Wales؛ Albert - معروف‌ترین هتل‌های کانادا

Prince Of Wales

 

هتل Prince Of Wales، هتلی سه ستاره و یکی از ارزان‌ترین هتل‌های کانادا است که در کشور آلبرتا قرار دارد. با اقامت داشتن در هتل Prince Of Wales، گویی در زمان سفر کرده و وارد سال 1920 میلادی می‌شوید. از جذابیت‌های این هتل می‌توان به نزدیکی آن به مکان‌های دیدنی و تفریحی مختلف مانند موزه حمل و نقل رمینگتون، کشتی‌های قایقرانی، مرکز اسکی و فرودگاه بین‌المللی Glacier Park اشاره کرد.

هتل Prince Of Wales، دارای ۸۶ اتاق با امکانات کامل است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از فروشگاه، رستوران، کافه، حمام، مسیر پیاده‌روی، پارکینگ، سیستم گرمایشی و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و غیره. هزینه یک شب اقامت در این هتل، حدوداً ۲۰۰ دلار است.

 

 

 

۳. هتل Bisha؛ Toronto

هتل Bisha؛ Toronto - معروف‌ترین هتل‌های کانادا

Bisha

 

هتل بیشا یکی از بهترین هتل‌های کانادا است که در شهر تورنتو و در مرکز بک مجموعه سرگرمی واقع شده است. هتل بیشا چهار گزینه متمایز غذا و نوشیدنی را برای به مهمانان خود ارائه می‌دهد و همیشه در لابی این هتل، مواد غذایی مختلفی مانند شیرینی‌های تازه، سالاد، ساندویچ‌ و نوشیدنی در یک کافه پاریسی سرو می‌شود. قسمت KOST این هتل نیز به شما این امکان را می‌دهد تا در روف گاردن آخرین طبقه هتل به صرف غذا پرداخته و چشم اندازی از شهر را تماشا کنید.

آکیرا بک که اولین رستوران کانادایی سرآشپز مشهور جهانی است و ترکیبی متمایز از غذا‌های ژاپنی و کره‌ای را ارائه می‌دهد نیز در این هتل قرار دارد. در این هتل، 96 اتاق و سوئیت وجود دارند که کاملاً هنرمندانه طراحی شده و امکانات مختلفی را شامل می‌شوند. این امکانات عبارتند از Wi-Fi رایگان، یخچال، مینی‌بار، حمام، صندوق امانات، تهویه هوا، تلویزیون و غیره.

امکانات عمومی هتل نیز عبارتند از: استخر روباز بر روی پشت بام با مناظر خیره کننده شهر، مرکز تناسب اندام پیشرفته، بار، سالن اجتماعات و … . هزینه یک شب اقامت در این هتل معادل ۳۶۶ دلار می‌باشد.

 

۴. هتل Loden؛ Vancouver

هتل Loden؛ Vancouver - معروف‌ترین هتل‌های کانادا

 

هتل Loden، یک هتل بوتیک در مرکز شهر ونکوور است که از بهترین هتل‌های کانادا به شمار می‌آید. مهمانان این هتل می‌توانند در عین لذت بردن از خدمات شخصی سازی شده با امضای هتل لودن، از آسایش و راحتی این هتل نیز لذت ببرند. هتل لودن در سال 2022، به عنوان یکی از 500 هتل برتر جهان توسط Travel + Leisure معرفی شد. این هتل از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است و به اغلب رستوران‌های با کیفیت ونکوور نزدیک می‌باشد. از امکانات این هتل می‌توان به مواردی چون وای فای رایگان، پارکینگ، تهویه هوا، اسپا، باشگاه بدنسازی و غیره اشاره کرد. قیمت یک شب اقامت در این هتل، حدوداً ۴۰۲ دلار است.

اگر تا به اینجای مطلب با ما همراه بودید و با خواندن این مقاله به فکر سفر به کشور کانادا و اقامت در هتل‌های آن افتاده‌اید، در وهله اول باید اقدام دریافت ویزای کانادا کنید. برای این کار می‌توانید از توریک، ارائه دهنده انواع خدمات ویزا، کمک بگیرید.

 

۵. هتل rosewood georgia؛ vancouver

هتل rosewood georgia؛ vancouver - معروف‌ترین هتل‌های کانادا

Rosewood Georgia

 

هتل رزوود جورجیا، یکی از هتل‌های 5 ستاره کانادا است که در مرکز شهر ونکوور واقع شده است. این هتل لوکس و بزرگ که یک هتل 12 طبقه می‌باشد، در سال 1927 میلادی افتتاح شده است که با اقامت در آن می‌توان حال و هوای دهه ی 20 میلادی را تجربه کرد. در این هتل، امکانات و خدمات رفاهی کاملی که هر مسافری می‌تواند نیاز داشته باشد، ارائه می‌شود. کیفیت و خدمات بی‌بدیل این هتل منجر شده تا در طول فعالیت خود میزبان افراد مشهور زیادی مانند الویس پریسلی، جان وین، گروه موسیقی بیتلز  و ملکه الیزابت دوم باشد.

در سال 2011، بازسازی گسترده‌ای در این هتل انجام شد که در آن، فضای اتاق‌ها بزرگ‌تر و امکانات بیشتر شدند. از امکانات این هتل ۱۵۶ اتاقه می‌توان به مواردی چون رستوران، تلویزیون، پارکینگ، کافه، خشکشویی، صندوق امانات، پزشک، سالن ماساژ، بار و غیره اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل برای هر شب حدوداً۲۸۰ دلار است.

 

۶. هتل Thompson؛ Toronto

هتل Thompson؛ Toronto - معروف‌ترین هتل‌های کانادا

Thompson

 

اگر قصد دارید تا سفر خاطره انگیزی در کانادا داشته باشید، پیشنهاد می‌شود در هتل Thompson که در قسمت غربی شهر تورنتو قرار دارد، اقامت داشته باشید. هتل Thompson، دارای قسمتی شگفت انگیز تحت عنوان روف گاردن در پشت بام است که چشم انداز کاملی از مناظر شهر تورنتو در آن قابل مشاهده است.

در اطراف این هتل، مکان‌های مهمی مانند مرکز راجرز، برج CN، کافه‌ها و رستوران‌های کینگ وست و فرودگاه بیلی بیشاپ شهر تورنتو قرار دارند. هتل Thompson دارای ۱۰۲ اتاق در ۱۰ طبقه است که این اتاق‌ها مجهز به امکانات کاملی هستند. از امکانات این هتل می‌توان به استخر بزرگ، کافی‌نت، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات تور و بلیط، کافه، رستوران، خشکشویی، صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان، پارکینگ و غیره اشاره کرد.

نکته جالب دیگر در مورد این هتل این است که کارکنان آن به زبان‌های مختلفی مانند انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، چینی، فیلیپینی، پرتغالی، اسپانیایی و یونانی مسلط هستند. هزینه اقامت در این هتل برای یک شب، حدوداً ۲۸۳ دلار است.

 

 

 

۷. هتل The Tower؛ Niagara

هتل The Tower؛ Niagara - معروف‌ترین هتل‌های کانادا

The Tower

 

هتل The Tower، یکی از گران‌ترین هتل‌های کانادا است که در سال 1962 میلادی راه‌اندازی شده و نخستین برج مدرنی است که در مجاورت آبشار‌های نیاگارا ساخته شده است. هتل برج کانادا را می‌توان یک مقصد گردشگری بسیار لوکسی معرفی کرد که به عنوان یک هتل بسیار مجلل شناخته می‌شود. در داخل این هتل، یک کلیسا وجود دارد که یکی از مکان‌های محبوب برای ازدواج و گذراندن ماه عسل در آن است.

مجاورت این هتل با ابشار زیبای نیاگارا، چشم انداز فوق العاده‌ای را به وجود آورده است که اقامت در آن می‌تواند حیرت انگیز باشد. امکانات هتل ۴۲ اتاقه The Tower Hotel عبارتند از بار، سالن استراحت، کافه، رستوران، روم سرویس، اسنک‌بار، صبحانه و غیره. قیمت یک شب اقامت در این هتل، حدودا ۴۰۰ دلار است.

اگر قصد سفر به کشور کانادا را دارید، در وهله اول باید به دریافت ویزای این کشور اقدام کنید. برای این کار، می‌توانید از توریک که ارائه دهنده خدمات اخذ ویزا است، کمک بگیرید.

 

۸. هتل Long Beach Lodge Resort؛ Tofino

هتل Long Beach Lodge Resort؛ Tofino - معروف‌ترین هتل‌های کانادا

Long Beach Lodge Resort

 

هتل Long Beach Lodge Resort، یکی دیگر از هتل‌های لوکس کانادا است که در خلیج ساحل Cox در جزیره‌ی ونکوور واقع شده است. این هتل دارای 41 اتاق و 20 سوئیت است که از امکانات کاملی برخوردار بوده و مهمانان می‌توانند خدمات شخصی سازی شده‌ای را از این هتل دریافت کنند. مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد هتل Long Beach Lodge Resort وجود دارد، محل قرارگیری آن است. چرا که در مجاورت یک ساحل شنی بسیار زیبا قرار دارد.

در این هتل، یک مدرسه‌ی موج سواری نیز وجود دارد که می‌توان در آن، در دوره‌های آموزشی شرکت کرد. در برخی از اتاق‌های این هتل بالکن‌هایی وجود دارند که به صورت مستقیم به ساحل منتهی می‌شوند. امکانات هتل Long Beach Lodge Resort عبارتند از: سیستم گرمایشی، منطقه سیگار کشیدن، گاوصندوق، زمین گلف، ورزش‌های آبی مانند ماهیگیری، بیلیارد، مسیر دوچرخه سواری و غیره. قیمت یک شب اقامت در این هتل، تقریبا ۴۵۰ دلار می‌باشد.

 

۹. هتل Fairmont Le Chateau Frontenac؛ Quebec

هتل Fairmont Le Chateau Frontenac؛ Quebec - معروف‌ترین هتل‌های کانادا

Fairmont Le Chateau Frontenac

 

هتل فوق‌العاده Fairmont Le Chateau Frontenac که یکی از بهترین هتل‌های کانادا است در کبک واقع شده است. این هتل در اواخر قرن نوزدهم میلادی ساخته شده و از همان زمان تا به اکنون، یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کشور کانادا به حساب می‌آید. این هتل، به سبک معماری فرانسوی طراحی و ساخته شده و در نزدیکی مکان‌های دیدنی مانند رودخانه ی St. Lawrence، کلیسا و قصر سلطنتی Notre-Dame de Québec، موزه Ursulines و فرودگاه بین‌المللی Québec City Jean Lesage قرار دارد. هتل Fairmont Le Chateau Frontenac که یک هتل پنج ستاره است، دارای ۶۱۱ اتاق با امکانات کامل می‌باشد.

امکانات این هتل عبارتند از: صندوق امانات، آرایشگاه، رستوران، کافه، پارکینگ، اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام، سالن ورزشی، سونا، اسپا و … .

قیمت یک شب اقامت در این هتل، حدودا ۳۵۰ دلار است.

 


پیشنهاد می‌شود: جاب آفر کانادا در سال 2024

 

 

۱۰. هتل Fairmont Chateau Lake Louise؛ Louise

هتل Fairmont Chateau Lake Louise؛ Louise - معروف‌ترین هتل‌های کانادا

Fairmont Chateau Lake Louise

آخرین مورد از بهترین هتل‌های کانادا که قصد معرفی آن را داریم، هتل Fairmont Chateau Lake Louise است که در پارک جنگلی بنف قرار دارد. پیشینه تاریخی این هتل، به قرن نوزدهم میلادی مربوط می‌شود. این هتل، در نزدیکی مکان‌های دیدنی چون دریاچه لوئیس و پیست اسکی لوئیس قرار گرفته است.

هتل Fairmont Chateau Lake Louise که یک هتل چهار ستاره است، دارای ۵۴۸ اتاق با امکانات کامل است که از امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، دستگاه خود پرداز، رستوران، کافه، پارکینگ، آرایشگاه، اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام و … اشاره کرد. قیمت یک شب اقامت در هتل Fairmont Chateau Lake Louise، حدوذاً ۴۰۸ دلار است.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *