خانه
بلاگ
حساب کاربری

پارک‌های آبی تایلند؛ سفر به دنیای آب و هیجان

پارک‌های آبی تایلند؛ سفر به دنیای آب و هیجان
تاریخ انتشار: 1402/6/6

کشور تایلند، کشوری زیبا با آب و هوای گرمسیری است که تابستان‌های بسیار گرمی دارد به همین دلیل، پارک‌های آبی یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تایلند به شمار می‌آیند. پارک‌های آبی تایلند، بهترین راه فرار از دمای سرسام‌آور و همچنین پرداختن به سرگرمی‌های هیجان‌انگیز و مهیج آبی هستند. از سرسره‌های آبی گرفته تا تیوب‌ها و توباگان‌ها، فعالیت‌ها و تفریحات آبی زیادی در پارک‌های آبی تایلند وجود دارند.و یکی از محبوب‌ترین کشورها برای تور خارجی است. فراموش نکنید که سفر به تایلند نیازمند دریافت ویزای توریستی است. اگر قصد سفر به تایلند و بازدید از پارک‌های آبی آن را دارید و یا دوست دارید تا با پارک‌های آبی آن بیشتر آشنا شوید، با ما در ادامه این مقاله از توریک همراه باشید تا با ۹ مورد از بهترین پارک‌های آبی تایلند آشنا شویم.

۱. پارک آبی Cartoon Network Amazone، پاتایا

پارک آبی Cartoon Network Amazone Waterpark، پاتایا - پارک‌های آبی تایلند

Cartoon Network Amazone

اولین مورد از بهترین پارک‌های آبی تایلند که قصد معرفی آن را داریم، پارک آبی Cartoon Network Amazone Waterpark است که در جزیره پاتایا قرار دارد. این پارک آبی شباهت زیادی به دیزنی لند دارد و یک منطقه تفریحی آبی بسیار گسترده است که علاوه بر دارا بودن بیش از سی وسیله سواری و تفریحی مختلف آبی، از امکانات دیگری مانند فودکورت‌های مختلف و نمایش‌های سرگرم‌کننده نیز برخوردار است.

در این پارک آبی، مناطق تفریحی برای کودکان و بزرگسالان مجزا بوده و برای کودکان، شخصیت‌های محبوب آن‌ها مانند Powerpuff Girls و Ben 10 شبیه‌سازی شده‌اند. 150 سرسره‌ پیشرفته، 30 راید آبی، استخر، سقوط آزاد، ترن هوایی، لوپ و منطقه ماجراجویی با Banana Spin Ride از جاذبه‌ها و امکانات اصلی این پارک آبی به شمار می‌آیند.

۲. پارک آبی Ramayana، پاتایا

پارک آبی Ramayana، پاتایا - پارک‌های آبی تایلند

Ramayana

پارک آبی رامایانا، بزرگترین پارک آبی تایلند است که هیجان‌انگیزترین و بزرگ‌ترین وسایل سواری مانند The Ultimate، The Challenge، Gently Does It و Unmissable را ارائه می‌دهد. در این پارک آبی می‌توانید در استخر اکتیویتی فوتبال آبی بازی کنید، روی تیوپ‌های رودخانه Lazy Wavy River استراحت کنید، در استخر دابل ویو و استخر آرامش شنا کرده و استراحت کنید و اجازه دهید کودکانتان از Aquasplash لذت ببرند. Riverwalk، Lake Island، Green Maze و Floating Market در کنار زومبا، موی تالای، واترپلو و والیبال آبی، دیگر جاذبه‌های این پارک آبی شگفت‌انگیز هستند.

پارک آبی رامایانا یک پاری آبی بسیار وسیع و گسترده به وسعت 184000 متر مربع است که در یک محیط طبیعی بسیار زیبا واقع شده و به تعدادی از جاذبه‌های در حال رشد در منطقه Silverlake در جنوب پاتایا می‌پیوندد. در این پارک، تعداد ۵۰ استخر وجود دارد که همه استخرها از آب تازه و تمیزی که از چاه‌های موجود در محل استخراج می‌شود و به طور کامل با یک سیستم فیلتراسیون پیشرفته تمیز می‌شوند، استفاده می‌کنند.

۳. پارک آبی Vana Nava Water Jungle، هوا هین

پارک آبی Vana Nava Water Jungle، هوا هین - پارک‌های آبی تایلند

Vana Nava Water Jungle

وانا ناوا یکی از بهترین و بزرگ‌ترین پارک‌های آبی تایلند است که پیشنهاد می‌کنیم حتما در تور تایلند خود از آن بازدید کنید. در این پارک آبی که در جنوب شهر هوآهین قرار دارد، ابزار‌های تفریحی هیجان‌انگیز و طیف وسیعی از امکانات ارائه می‌شوند. در وانا ناوا، در مجموع 19 وسیله سواری وجود دارد که هر کدام به صورت حرفه‌ای کنترل می‌شوند. همچنین، تعداد زیادی رستوران فست فود و مراکز خرید نیز وجود دارند که روز بازدید از آن را به یک روز عالی برای کل خانواده تبدیل می‌کنند.

در واقع، پارک آبی وانا ناوا، افراد زیادی را از بانکوک و حتی کشور‌های دیگر به خود جذب می‌کند، زیرا ابزار‌های تفریحی آن در سطحی متفاوت از هر پارک آبی دیگری که در حال حاضر در پایتخت تایلند وجود دارند، هستند. علاوه بر این، در این پارک ایمنی بسیار جدی گرفته می‌شود و نگهبانان بر هر وسیله‌ای نظارت می‌کنند تا مطمئن شوند که همه افراد از آن‌ها به درستی استفاده می‌کنند.

۴. پارک آبی Fantasia Lagoon، بانکوک

 پارک آبی Fantasia Lagoon، بانکوک - پارک‌های آبی تایلند

Fantasia Lagoon

اگر ویزای تایلند دریافت کرده و در حال سفر به این کشور هستید، بازدید از پارک‌های آبی، به ویژه پارک آبی Fantasia Lagoon را فراموش نکنید. پارک آبی Fantasia Lagoon، یک پارک آبی نسبتاً بزرگ و جذاب است که بر روی پشت بام The Mall Bangkae ساخته شده است. این پارک در مقایسه با دنیای رویایی معروف یا پارک شگفت‌انگیز سیام، بسیار نزدیک به بانکوک است. علی‌رغم افتتاح پارک آبی Fantasia Lagoon برای سال‌های طولانی، این پارک به‌طور عجیبی برای گردشگران ناشناخته است و فقط مردم محلی تایلند به این پارک می‌آیند.

پارک آبی Fantasia Lagoon، دارای استخرهای بزرگ و امکانات تفریحی بسیار متنوعی است که یک روز سرگرم کننده را برای کودکان و بزرگسالان فراهم می‌کند. علاوه بر امکانات آبی درون پارک، یک مرکز خرید و یک منطقه بسیار جذاب برای بازی و سرگرمی نیز درست زیر پارک آبی وجود دارد.

۵. پارک آبی Splash Jungle، پوکت

 پارک آبی Splash Jungle، پوکت - پارک‌های آبی تایلند

Splash Jungle

یکی دیگر از بهترین پارک‌های آبی تایلند، پارک آبی Splash Jungle است که در ساحل Mai Khao پوکت در جنوب تایلند قرار دارد. در این پارک آبی بزرگسالان و کودکان می‌توانند یک روز عالی و بسیار مهیج را تجربه کنند. در این پارک آبی، ۱۲ سرسره آبی، وسایل سواری و جاذبه‌های دیدنی مختلف و همچنین ناجیان غریق حرفه‌ای وجود دارند.

علاوه بر این، هتل Splash Beach Resort که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی پوکت قرار دارد، امکانات اقامتی خوبی را برای مسافران ارائه می‌کند. قیمت بلیط برای مهمانان خارجی خیلی بالا نیست، به این معنی که همه می‌توانند از جاذبه‌ها و امکانات متنوع و همچنین غذاها و نوشیدنی‌های عالی و امکانات درجه یک مجموعه یک لذت ببرند.

۶. پارک آبی Siam Amazing، بانکوک

 پارک آبی Siam Amazing، بانکوک - پارک‌های آبی تایلند

Siam Amazing

پارک آبی سیام، بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین پارک آبی آسیا واقع در بانکوک است که برای گذراندن یک روز شگفت‌انگیز و سرگرم‌کننده، انتخاب عالی است. در این پارک، یک منطقه بزرگ به وسعت یک پارک آبی با سرسره‌های هیجان‌انگیز و یک شهربازی مجزا با وسایل سواری فوق‌العاده برای بچه‌های کوچک و بزرگ اختصاص داده شده است.

غول اسلایدر ۲۱ متری، تالاب chamois، استخر ماساژ، سالن اسپا و غرفه‌های عرضه مواد غذایی، از امکانات تفریحی متعدد این پارک آبی هستند. قیمت ورودی این پارک آبی نیز با توجه به وسعت و امکانات، بسیار مناسب است.

۷. پارک آبی Black Mountain، هوا هین

 پارک آبی Black Mountain، هوا هین - پارک‌های آبی تایلند

Black Mountain

پارک آبی بلک مونتین، یکی از مهیج‌ترین پارک‌های آبی تایلند است که یک روز بسیار مفرح و سرگرم‌کننده را برای خانواده‌ها و کودکان فراهم می‌کند. این پارک دارای 9 سرسره آبی مختلف، یک استخر موج، رودخانه، استخر ساحلی، استخر کودکان و دیگر امکانات تفریحی است که همه در منظره‌ای وسیع و کوهستانی در مقابل دریاچه‌‌ای مصنوعی در 10 کیلومتری شمال هوآهین قرار دارند.

۸. پارک آبی Scenical World، خائو یای

 پارک آبی Scenical World، خائو یای - پارک‌های آبی تایلند

Scenical World

پارک آبی دنیای دیدنی در Khao Yai، بزرگترین پارک آبی و موضوعی در منطقه شمال شرقی تایلند است. Scenical Worldکه در منطقه کوهستانی باشکوهی در 150 کیلومتری شمال شرقی بانکوک واقع شده است، از امکانات تفریحی عالی شامل 15 سرسره آبی و استخر برخوردار است. از امکانات این پارک آبی می‌توان به Space Bowl، Thunder Bolt، Splash Coaster و Kiddie Slide اشاره کرد که همگی مناسب بزرگسالان و کودکان هستند.

سفر کردن فعالیتی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است، چرا که می‌توان از دیدنی‌های مختلف یک کشور بازدید کرده و از آن‌ها لذت برد. هر کشوری، زیبایی‌های خاص و منحصر‌به‌فرد خود را دارد که بازدید از آن‌ها می‌تواند تجربیات خوبی را برای افراد رقم بزند. توریک، به عنوان یک آژانس گردشگری معتبر، شما را در کسب این تجربه همراهی می‌کند و شما می‌توانید با اخذ ویزای کشور‌های مختلف لحظات بسیار به یاد ماندنی و خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

۹. پارک آبی Pink Elephant Samui، کوه سامویی

پارک آبی Pink Elephant Samui، کوه سامویی - پارک‌های آبی تایلند

Pink Elephant Samui

آخرین مورد از پارک‌های آبی تایلند که در این مطلب معرفی می‌کنیم، پارک آبی Pink Elephant Samui است. این پارک آبی، یک جاذبه مدرن و بزرگ در نزدیکی Maenam در Koh Samui است که دارای طیف وسیع و متنوعی از ابزار‌های سواری با‌کیفیت بالا و همچنین امکاناتی است که نوید یک روز سرگرم‌کننده و امن را برای کل اعضای خانواده می‌دهد. در این پارک آبی، چند سرسره پرسرعت و بزرگ برای افراد ماجراجو و یک جکوزی برای کسانی که می‌خواهند ساعاتی را در فضای آبی استراحت کنند، وجود دارد.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *