خانه
بلاگ
حساب کاربری

رستوران‌های حلال تایلند؛ با خیال راحت غذا بخورید!

رستوران‌های حلال تایلند؛ با خیال راحت غذا بخورید!
تاریخ انتشار: 1402/6/29

رستوران‌های حلال تایلند کدامند؟ کیفیت غذا در این رستوران‌ها چگونه است؟ معمولاً چه غذاهایی در این رستوران‌ها سرو می‌شود؟ آیا همه شهرهای توریستی تایلند رستوران حلال دارند؟ این‌ها سوالات رایجی هستند که برای بیشتر مسافران مسلمان که قصد سفر به تایلند را دارند، پیش می‌آید. در کشور تایلند مانند سایر کشورهای توریستی، امکانات رفاهی مختلفی برای مسلمانان در نظر گرفته شده است که رستوران‌های حلال نیز در این دسته قرار می‌گیرند. اگر شما هم قصد سفر به این کشور را دارید، در این راهنما از آژانس توریک با معرفی بهترین رستوران‌های حلال تایلند در شهرهای توریستی بانکوک، پوکت و پاتایا همراه ما باشید.

 

 

۱. رستوران Yana، بانکوک

رستوران یانا، واقع در مرکز مشهور MBK بانکوک، یک رستوران مشهور و شناخته شده است که طیف گسترده‌ای از غذاهای تایلندی و بین المللی را ارائه می‌دهد. رستوران یانا یکی از بهترین رستوران های حلال بانکوک به شمار می‌رود و در بین کسانی که به دنبال غذای حلال در تایلند هستند، محبوبیت پیدا کرده است. منوی این رستوران دارای طیف وسیعی از غذاهای لذیذ مانند سوپ تام یام، پد تای، کاری سبز، اسپاگتی و ماهی و چیپس است که پیشنهاد می‌کنیم در طول اقامت خود در بانکوک حتماً طعم غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

 

۲. رستوران Saman Islam، بانکوک

رستوران Saman Islam، بانکوک - رستوران‌های حلال تایلند

 

رستوران Saman Islam از جمله بهترین رستوران‌های حلال تایلند در بانکوک است که طیف گسترده‌ای از غذاهای لذیذ را برای مسلمانان این منطقه و سایر گردشگران مسلمان ارائه می‌دهد. از نودل های گوشت گاو تا کیک های ماهی تایلندی تازه تهیه شده، این رستوران بهترین مکان برای غذا خوردن پس از کاوش در بازار چاتوچاک است. این رستوران با غذاهای مختلف  مانند سوپ تام یام تند و مرغ سوخاری ترد، مورد علاقه بسیاری از گردشگران و توریستان است.

 

۳. رستوران Sinthorn Steakhouse، بانکوک

استیک هاوس سینتورن نیز در لیست رستوران‌های حلال بانکوک قرار دارد که در میان مسلمانان تایلندی نیز محبوب است. این رستوران به دلیل وسعت بزرگ و شهرتش برای سرو گوشت‌های کبابی باکیفیت معروف است. رستوران Sinthorn Steakhouse با محیطی دلپذیر، غذاهای خوشمزه حلال ارائه می‌کند و با کباب کره‌ای که سرو می‌کند، شناخته می‌شود. شما نیز با اخذ ویزای تایلند و سفر به شهر توریستی بانکوک می‌توانید غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

 

۴. رستوران Al-Hussain، بانکوک

رستوران Al-Hussain، بانکوک - رستوران‌های حلال تایلند

 

رستوران Al-Hussain که با نام “سوی عرب” نیز شناخته می‌شود، یکی دیگر از رستوران‌های حلال تایلند است که مجموعه‌ای لذیذ از غذاهای هندی و خاورمیانه‌ای را با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این رستوران به‌خاطر بشقاب‌های گوشت کبابی خوشمزه، نان سیر و انواع مختلفی از غذاها، همیشه پر از مشتری است. اگر شما هم از طرفداران شاورما مرغ یا کاری گوشت گوسفندی هستید، با رزرو تور تایلند و سفر به بانکوک طعم لذیذ این غذاها را امتحان کنید.

 

۵. رستوران Maedah، بانکوک

رستوران  Maedah در پراتونام بانکوک، از جمله بهترین رستوران حلال در بانکوک است که انواع غذاهای مختلف را از سراسر جهان ارائه می‌دهد که آن را به مکانی ایده آل برای خوردن غذاهای خوشمزه حلال این منطقه تبدیل می‌کند. این رستوران بین مردم محلی و گردشگران محبوب است، بنابراین فرصت بازدید از آن را از دست ندهید!

 

۶. رستوران و هتل Al-Sana، بانکوک

رستوران و هتل Al-Sana، بانکوک - رستوران‌های حلال تایلند

 

رستوران و هتل Al-Sana یکی دیگر از رستوران های حلال بانکوک است که از سال 1988 طیف متنوعی از غذاهای آسیایی را سرو می‌کند. منوی این هتل رستوران که شامل غذاهای تایلندی، مالزیایی، عربی، سریلانکا، پاکستانی و هندی است، تمامی سلایق و ذائقه‌ها را در بر می‌گیرد. از جمله غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به برنج سرخ شده با غذاهای دریایی تایلندی و Keema Paratha اشاره کرد.

 

۷. رستوران حلال Phayathai Kitchen، بانکوک

این رستوران همه روزه از ساعت 11 صبح تا 10 شب باز است و یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های حلال تایلند به شمار می‌رود که غذاهای تایلندی را با تمرکز بر محصولات حلال سرو می‌کند. این رستوران در قلب منطقه Ratchathewi، نزدیک به جاذبه های گردشگری محبوب مانند بازار آخر هفته چاتوچاک و موزه سیام دیسکاوری در بانکوک واقع شده است که پیشنهاد می‌کنیم در طول سفر خود به این شهر توریستی، طعم لذیذ غذاهای رستوران Phayathai Kitchen را نیز بچشید.

 

 

 

۸. رستوران Nadimos، بانکوک

رستوران Nadimos، بانکوک - رستوران‌های حلال تایلند

 

اگر هوس هوموس و دیگر غذاهای لبنانی را کرده‌اید، ندیموس بهترین مکان برای خوردن این غذاها در طول سفر شما به تایلند است. رستوران Nadimos نیز در لیست رستوران‌های حلال تایلند قرار دارد و انواع غذاهای اصیل مانند تبوله، بابا غنوش و کباب را ارائه می‌دهد. شاورما مرغ و کباب بره خاچخاچ را به همراه سس گوجه فرنگی تند، از مشهورترین غذاهای این رستوران است که پیشنهاد می‌کنیم از طعم لذیذ آن غافل نشوید.

 

۹. رستوران Farida Fatornee، بانکوک

Farida Fatornee نیز در لیست رستوران‌های حلال بانکوک قرار دارد که در نزدیکی مسجد دارالامان در جاده Phetchaburi بانکوک واقع شده است. این رستوران با وجود فضای کوچکی که دارد، غذاهای خوشمزه‌ای را ارائه می‌دهد که توسط مشتریان به شدت توصیه می‌شود. غذاهایی مانند مرغ کاری، گوشت گوسفندی سرخ شده، سوپ دم گاو و زبان گاو سرخ شده در این رستوران محبوبیت خاصی دارند.

 

۱۰. رستوران BBQ Delight، بانکوک

رستوران BBQ Delight، بانکوک - رستوران‌های حلال تایلند

 

BBQ Delight یک رستوران حلال در بانکوک است که  غذاهای کباب پاکستانی را سرو می‌کند. غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه است و طعم بی‌نظیری دارد. قیمت‌ها نیز در این رستوران بسیار مناسب است. این رستوران دارای یک کباب پز در فضای باز است که باعث محبوبیت آن در بین گردشگران و توریستان مسلمان شده است. رستوران BBQ Delight نیز جزو بهترین رستوران‌های حلال تایلند شناخته می‌شود.

 

۱۱. رستوران Shoshana، بانکوک

رستوران شوشانا یکی دیگر از رستوران های حلال بانکوک است که غذاهای خاورمیانه‌ای را به طیف متنوعی از گردشگران ارائه می‌دهد. این رستوران با غذاهای لذیذ لبنانی خود از جمله فلافل، سالاد، نان پیتا، کباب، غذاهای گوشتی و غذاهای مخصوص بادمجان، مورد علاقه بسیاری از گردشگران مسلمان است.

 

 

 

۱۲. رستوران Bang Mud Seafood، پوکت

رستوران Bang Mud Seafood، پوکت - رستوران‌های حلال تایلند

 

رستوران Bang Mud Seafood یکی از بهترین رستوران حلال در پوکت است که غذاهای محلی ساده و در عین حال بسیار خوشمزه دارد. تام یام، خرچنگ سرخ شده و مرغ با طعم سیر از جمله مشهورترین غذاهای این رستوران هستند که پیشنهاد می‌کنیم طعم آن‌ها را امتحان کنید. این رستوران روی مجموعه‌ای از پانتون‌های شناور در حدود 700 متری Laem Hin و 150 متری از جزیره نارگیل قرار دارد و می‌توانید از طریق یک قایق از ساحل Laem Hin به آنجا دسترسی داشته باشید.

اگر شما هم قصد دارید سفر به تایلند و شهرهای توریستی آن داشته باشید، برای اطلاع از شرایط دریافت ویزای این کشور، رزرو تور پوکت و یا تور مالدیو، بالی و یا تور دبی می‌توانید به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کرده و از کارشناسان این مجموعه راهنمایی بخواهید.

 

۱۳. رستوران Anwa Yentafo، پوکت

رستوران Anwa Yentafo در لیست رستوران‌های حلال پوکت قرار دارد که هم دکوراسیون و هم غذاهای جذابی دارد که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. این رستوران حلال به سبک مدرن است و در سرو توپ ماهی تازه در سوپ تخصص دارد و سوپ‌های آن از محبوبیت خاصی برخوردار است. استیک‌های مرغ، ماهی و گوشت گاو و برنج مرغ نیز از جمله لذیذترین غذاهای این رستوران هستند که می‌توانید از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید.

 

۱۴. رستوران Kusuma Halal Thai Seafood، پوکت

رستوران Kusuma Halal Thai Seafood، پوکت - رستوران‌های حلال تایلند

 

رستوران کوسوما یکی دیگر از رستوران های حلال در پوکت است که ترکیبی از غذاهای دریایی حلال تایلندی و مالزیایی را در سرو می‌کند. این رستوران کوچک نسبتاً ساده به خاطر غذاهایی مانند کاری تایلندی، تام یام، میگو، صدف، باس دریایی و خرچنگ معروف است. همچنین قیمت غذاها در این رستوران بسیار مناسب است که آن را به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های حلال در این شهر تبدیل کرده است.

 

۱۵. رستوران Casa Blanca،  پوکت

رستوران Casa Blanca از جمله رستوران‌های حلال تایلند است که در طبخ و سرو غذاهای هندی و عربی تخصص دارد. فضای داخلی این رستوران معماری بسیار جذابی دارد و فضایی راحت و خودمانی به این مکان می‌بخشد. اگر شما هم به غذاهای تند و هندی علاقه دارید، طعم بی‌نظیر غذاهای این رستوران را از دست ندهید.

 

۱۶. رستوران Marina Kitchen، پوکت

مارینا کیچن پوکت یک بوتیک رستوران شیک است که منظره‌ای عالی از دریاچه را ارائه داده و انواع غذاهای حلال تایلندی را سرو می‌کند. این غذاها تمام طعم‌های اصیل تایلندی را دارند، اما با مقدار کمی فلفل قرمز و ادویه طبخ می‌شوند که برای مسافرانی که ذائقه آن‌ها با اینگونه غذاها سازگار نیست، عالی هستند. از جمله محبوب‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به سالاد انبه، املت به سبک تایلندی و باس دریایی سرخ شده با برنج بخارپز اشاره کرد.

 

۱۷. رستوران Padiran Persian Cuisine، پوکت

رستوران Padiran Persian Cuisine، پوکت - رستوران‌های حلال تایلند

 

رستوران Padiran Persian Cuisine از جمله رستوران‌های حلال تایلند است که غذاهای ایرانی را با کیفیت عالی و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. ساق بره و سبزی پلو با ماهی جزو لذیذترین و خوشمزه‌ترین غذاهای این رستوران است که توسط سایر گردشگران توصیه شده است. این رستوران محیطی بسیار دوستانه و صمیمی دارد و انواع غذاهای ایرانی را در تایلند سرو  می‌کند. این رستوران در امتداد Soi La Diva، درست از ورودی جاده Bangla در خیابان Rat-U-Thit واقع شده است.

 

۱۸. رستوران Amir Halal Food، پاتایا

امیر حلال یکی از محبوب ترین رستوران‌های حلال در پاتایا است. این رستوران متعلق به یک خانواده مسلمان است و به دلیل غذاهای دریایی تازه‌اش معروف است. تام یام گونگ حلال این رستوران بسیار مشهور است که پیشنهاد می‌کنیم در طول سفر خود به پاتایا حتماً آن را امتحان کنید.  اگرچه ممکن است به دلیل شلوغی این رستوران کمی در در صف بمانید اما مطمئن باشید که غذاهای این رستوران ارزش منتظر ماندن را دارد!

 

۱۹. رستوران هندی Shahi، پاتایا

رستوران هندی Shahi، پاتایا - رستوران‌های حلال تایلند

 

رستوران هندی شاهی که در امتداد جاده ساحلی قرار دارد، در لیست رستوران‌های حلال پاتایا قرار دارد که تنها چند قدم با ساحل این شهر توریستی فاصله دارد. همانطور که از نام این رستوران پیداست، این رستوران با غذاهای هندی و تند و ادویه‌ای خود شناخته می‌شود و شما می‌توانید از طعم لذیذ آن‌ها لذت ببرید.

 

۲۰. رستوران Harbour، پاتایا

رستوران هاربر، واقع در محوطه هتل A-One New Wing، یکی از رستوران‌های حلال تایلند بسیار محبوب در میان گردشگران مسلمان و مردم محلی است. در این رستوران شما می‌توانید بشقاب خود را با هر تعداد غذاهای تایلندی که می‌خواهید بدون هیچ نگرانی پر کنید اما توجه داشته باشید که دسرهای این رستوران نیز طعم بی‌نظیری دارد که حتماً باید آن‌ها را امتحان کنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *