خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین رستوران‌های پاتایا؛ طعم لذیذ غذاهای تایلندی

بهترین رستوران‌های پاتایا؛ طعم لذیذ غذاهای تایلندی
تاریخ انتشار: 1402/7/9

بهترین رستوران پاتایا کدام است؟ چه رستوران‌هایی غذاهای محلی تایلندی را ارائه می‌دهند؟ آیا رستوران‌های پاتایا غذاهای بین المللی را نیز سرو می‌کنند؟ پاتایا با آب و هوا و طبیعت بی‌نظیر، معابد تاریخی، معماری باشکوه و جاذبه‌های دیدنی و تفریحی متعدد یکی از توریستی‌ترین شهرهای تایلند به شمار می‌رود و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. همین موضوع نیز سبب شده تا این شهر طیف متنوعی از غذاهای محلی تایلندی گرفته تا غذاهای بین المللی را در رستوران‌های محلی، شیک و مدرن سرو کند. اگر شما هم به دنبال بهترین رستوران پاتایا برای صرف غذا پس از گشت و گذار در این شهر هستید، در این مقاله از آژانس توریک همراه ما باشید.

 

 

۱. رستوران The Glass House Beachfront

رستوران The Glass House Beachfront - بهترین رستوران‌های پاتایا

 

این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های پاتایا در ساحل Jomtien است که غذاهای دریایی آن بسیار مشهور است. از آنجاییکه این رستوران در نزدیکی ساحل واقع شده، فضایی منحصر به فرد، رمانتیک و آرام دارد. در این رستوران در حالیکه دارید از تماشای منظره دریا و ساحل لذت می‌برید و زیر سایه درختان کاج نشسته‌اید، می‌توانید بیش از 170 غذای تایلندی و غربی، از جمله برخی از بهترین غذاهای دریایی را امتحان کنید.

 

۲. رستوران Radius, Cape Dara Resort

رستوران Radius , Cape Dara Resort - بهترین رستوران‌های پاتایا

 

رستوران Radius Cape Dara Resort  از جمله بهترین رستوران پاتایا محسوب می‌شود که منظره‌ای عالی از خلیج پاتایا و ساحل ارائه می‌دهد. این رستوران دارای محیطی دنج و رمانتیک با صندلی‌های راحت در فضای باز است که می‌توانید از نسیم خنک دریا با صبحانه لذت ببرید یا غروب شگفت انگیز خورشید را به هنگام صرف شام تماشا کنید. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود، شامل منوی آسیایی و اروپایی مانند لازانیا، سوشی و ساشیمی درجه یک در کنار منوی کامل غذاهای تایلندی است.

 

 

 

۳. رستوران Casa Pascal

رستوران Casa Pascal - بهترین رستوران‌های پاتایا

 

رستوران کاسا پاسکال یکی از رستوران‌های عالی در  پاتایا است که به غذاهای باکیفیت خود افتخار می‌کند.  مالک این رستوران اغلب در میان مشتریان است و بررسی می‌کند که همه چیز خوب است و توضیح می‌دهد که چگونه از بهترین مواد اولیه در غذاهای خود استفاده می‌کند. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود،  شامل غذاهایی دریایی با گونه‌های کمیاب مانند خرچنگ اقیانوس اطلس و قارچ یا ترافل اروپایی است.

این رستوران همچنین به طور منظم صبحانه و باربیکیو در فضای باز را سرو می‌کند. در حالی که منوی این رستوران شامل طیف متنوعی از غذاهایت، اما شامل غذاهای تایلندی اصیل نیز می‌شود.

 

 

۴. کافه رستوران  Amis Fine Dining

کافه رستوران  Amis Fine Dining - بهترین رستوران‌های پاتایا

 

Café des Amis Fine Dining بهترین رستوران پاتایا شناخته می‌شود که با سرآشپزان مجرب و بهترین مواد اولیه، خاص‌ترین غذاها را سرو می‌کنند. بیشتر غذاهای این رستوران را گوشت‌های وارداتی، خرچنگ، صدف، ماهی قزل آلا و فوی گراس وارداتی تشکیل می‌دهند و در بین توریستان بسیار مشهور هستند.

اگر شما هم می‌خواهید غذاهای فاین داینینگ این رستوران را امتحان کنید، باید از قبل میز خود را رزرو کنید. غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و تایلندی با دکوراسیون بی‌نظیر تایلندی-بالیایی ترکیب شده و موسیقی ملایم پیانو در فضای رستوران، تجربه منحصر به فردی از صرف غذا در پاتایا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

۵. رستوران Sugar Hut

رستوران Sugar Hut - بهترین رستوران‌های پاتایا

 

رستوران Sugar Hut، یکی از بهترین رستوران‌های پاتایا است که در قلب یک جنگل کوچک در وسط شهر واقع شده است. در انتهای جاده‌ای طولانی و پر پیچ و خم، در ساختمانی روباز از چوب ساج با نواختن موسیقی سنتی ملایم، غذاهای بی‌نظیر تایلندی در فضایی دل‌انگیز و آرام سرو می‌شود. منوی غذایی این رستوران با مواد اولیه بسیار باکیفیت و دستور العمل‌های اصیل تایلندی و با دقت و توجه زیادی به جزئیات تهیه و سر‌و می‌شوند و تجربه‌ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی از صرف غذا در پاتایا ارائه می‌کنند.

 

 

 

۶. رستوران Caprice

رستوران Caprice - بهترین رستوران‌های پاتایا

 

هتل کاپریس که در استراحتگاه ساحلی معروف رویال کلیف در بالای خلیج تایلند واقع شده است، سال‌هاست که یک رستوران‌ محلی را با محیطی شیک و دکوراسیون مدرن افتتاح کرده است که مهمانان می‌توانند در فضای بیرون و مشرف به استخر و اقیانوس یا در فضای داخلی آن بنشینند. منوی پریکس فیکس شامل مشهورترین غذاهای این رستوران است که با چهار غذای متنوع ارائه می‌شود. از دیگر غذاهایی که در این رستوران بسیار مشهورند، می‌توان به غذاهای آلاکارته مانند استیک گردن خوک، مدالیون ماهی راهب با ادویه کاری، یا تیمبال ماکارونی ریحان اشاره کرد.

 

۷. رستوران Mantra

رستوران Mantra - بهترین رستوران‌های پاتایا

 

رستوران Mantra از جمله رستوران‌های معروف پاتایا به شمار می‌رود که ترکیبی از غذاهای ژاپنی، هندی، چینی، ایتالیایی، تایلندی و غیره را ارائه می‌دهد. هر غذای بین المللی که در این رستوران سرو می‌شود، توسط تیمی از متخصصان آشپزی تهیه و آماده می‌شود. این رستوران که درست روبروی هتل آماری ارکید واقع شده است، به زیبایی با طرح رنگی قرمز و سیاه تزیین شده است. استیک واگیو یا سوشی تازه جزو بهترین غذاهای این رستوران هستند که پیشنهاد می‌کنیم حتماً طعم لذیذ آن را امتحان کنید.

 

۸. رستوران Indian by Nature

رستوران Indian by Nature - بهترین رستوران‌های پاتایا

 

این رستوران هندی خانوادگی عجیب و غریب و در عین حال کلاسیک، غذاهای سنتی مدرنیزه شده را توسط سرآشپز اجرایی آو خانیجو، دریافت کننده عنوان Reader’s Digest «آشپزهای آینده آسیا» در سال 2010 ارائه می‌دهد. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و شامل تمام غذاهای اصلی هندی می‌شود. کاری شاشی کوفتا یک غذای سنتی موغلایی از کوفته بره چرخ شده، در سس خامه است که در میان توریستان بسیار محبوب است. این رستوران غذاهای وگان را نیز سرو می‌کند که آچاری گوبی با گل کلم و سیب زمینی در ترکیبی از ادویه ها، با ترشی انبه مورد علاقه گیاهخواران است.

 

۹. رستوران Yes Vegan Pattaya

رستوران Yes Vegan Pattaya - بهترین رستوران‌های پاتایا

 

این رستوران، از جمله بهترین رستوران در پاتایا است که غذاهای فیوژن آسیایی که کاملاً گیاهی هستند را سرو می‌کند. منوی غذایی این رستوران که شامل غذاهای اصلی گوشتی مانند اردک وگان سرخ شده با سس برگ ریحان و برنج، مرغ وگان هاینانی و کوفته‌های وگان سرخ شده و جوانه‌های آفتابگردان سرخ شده است، به طور مداوم در حال تغییر است و رضایت مشتریان را به دنبال دارد. قیمت‌های این رستوران نیز بسیار معقول هستند و غذاهای آن در میان گردشگران خارجی محبوبیت دارند. شما نیز با اخذ ویزای تایلند از توریک و سفر به پاتایا می‌توانید طعم لذیذ غذاهای رستوران Yes Vegan Pattaya را امتحان کنید.

 

۱۰. رستوران Beefeater

رستوران Beefeater - بهترین رستوران‌های پاتایا

 

رستوران  Beefeater یکی از رستوران‌های محلی پاتایا است که از سال 2004 تا به اکنون غذاهای اسکاندیناویایی، مکزیکی، تایلندی و انواع دیگر را برای پذیرایی از گردشگران خارجی و مردم محلی ارائه می‌کند. استیک گوشت این رستوران بسیار معروف است و تقریباً همه مسافران مدت‌ها در انتظار می‌مانند تا طعم لذیذ غذاهای  Beefeater  را امتحان کنند. کیفیت خدمات و منو رستوران مدت‌هاست که ثابت مانده و غذاها نیز قیمت مناسبی دارند که پیشنها‌ می‌کنیم اگر سفری به پاتایا داشتید، از غذاهای این رستوران غافل نشوید.

 

۱۱. رستوران Banoo

رستوران Banoo - بهترین رستوران‌های پاتایا

 

رستوران سنتی بانو یک رستوران ایرانی در پاتایا است که طیف متنوعی از غذاهای ایرانی را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند. این رستوران در میان ایرانیانی که به تایلنذ سفر می‌کنند بسیار محبوب است و شما می‌توانید غذاهای اصیل ایرانی انواع پلو، کباب و خورشت را در این رستوران سفارش دهید. رستوران سنتی بانو توسط  گردشگران خارجی که به غذاهای سنتی ایرانی علاقه دارند نیز پیشنهاد شده است.

 

۱۲. رستوران Five Star J

رستوران Five Star J - بهترین رستوران‌های پاتایا

 

این رستوران کوچک، بهترین رستوران پاتایا محسوب می‌شود و بیشتر غذاهای گیاهی را سرو می‌کند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و از پیتزا، برگر و پاستا گرفته تا غذاهای اصیل تایلندی را طعمی باورنکردنی سرو می‌کند. این رستوران همچنین غذاهای ویژه روزانه و ماهانه را سرو می‌کند که اسپاگتی آل قارچی استریکا گریلیاتی از جمله محبوب‌ترین غذاهای این رستوران از دیدگاه مسافران و گردشگران خارجی است.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *