خانه
بلاگ
حساب کاربری

رستوران‌های معروف لندن: جستجویی در دنیای خوراکی‌ها

رستوران‌های معروف لندن: جستجویی در دنیای خوراکی‌ها

رستوران‌های مدرن در اواسط قرن هجدهم در لندن شروع به توسعه کردند و به سرعت در میان قشر ثروتمند و متوسط محبوب شدند. رستوران‌هایی مانند The London Tavern و Vauxhall Royal Gardens و حتی Rules که هنوز هم وجود دارد و جزو رستوران‌های معروف لندن هستند، با سرو غذاهای خوش طعم و بی‌نظیر به افزایش شهرت لندن در آن زمان کمک بسیار کردند. بسیاری از این رستوران‌ها به دلیل فضای شیک و معماری جذاب و منحصر به فردی که در آن دوران داشته‌اند، امروزه به عنوان نمادی از شهر لندن شناخته می‌شوند. اگر شما نیز قصد سفر با این شهر رویایی با تاریخی جذاب و بی‌نظیر دارید، در این راهنما از آژانس توریک با معرفی رستوران‌های معروف لندن همراه ما باشید!

 

۱. رستوران Rules لندن

رستوران Rules لندن - رستوران‌های معروف لندن

Rules

 

Rules که یکی از معروف‌ترین رستوران‌های لندن است، توسط توماس رول در سال 1798 تأسیس شد و به طور گسترده‌ای به عنوان قدیمی‌ترین رستوران بازمانده از تاریخ گذشته لندن در نظر گرفته می‌شود. آنچه که این رستوران را در لیست قدیمی‌ترین و مدرن‌ترین رستوران‌های لندن قرار داده است، معماری جذاب و غذاهای لذیذ و باکیفیت آن است.

منو این رستوران از سال تاسیس خود تا به امروز، تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است و شامل غذاهای با شکوه بریتانیایی است که تمرکز خاصی روی دیزاین بشقاب‌ها دارد. قابل توجه است که Rules با دارا بودن سرآشپزهای حرفه‌ای و توانمند و غذاهای بی‌نظیر خود، گران‌ترین رستوران لندن محسوب می‌شود.

 

۲. رستوران The Ritz لندن

رستوران The Ritz لندن - رستوران‌های معروف لندن

The Ritz

 

رستوران Ritz نیز جزو یکی از رستوران‌های معروف لندن است که در میان بریتانیایی‌ها بسیار محبوب است. در واقع آنچه که موجب محبوبیت این رستوران شده و آن را در ذهن همه نگه داشته است، فقط تأثیر آن در سال‌های گذشته نیست، بلکه این است که در طول‌ سال‌های فعالیت خود جزو یکی از بهترین رستوران‌های شهر باقی مانده است.

سرآشپز  این رستوران جان ویلیامز است که بهترین غذاها را در ظروف کلاسیک سرو می‌کند و جلوه مدرنی به غذاها می‌دهد. اگر شما نیز ویزای انگلیس خود را دریافت کرده‌اید و قصد سفر به شهر رویایی لندن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از طعم لذیذ غذاهای این رستوران بهره‌مند شوید.

 

۳. رستوران Dishoom لندن

رستوران Dishoom لندن - رستوران‌های معروف لندن

Dishoom

 

رستوران Dishoom  از سال 2010 وجود داشته است، اما در عرض 13 سال کاملاً خود را در فرهنگ غذای در لندن تثبیت کرده است. اگر به هنگام سفر خود به لندن از ساکنین سؤال کنید که در لندن چه چیزی باید بخورید، احتمالاً بسیاری از آن‌ها به Dishoom bicon naan اشاره خواهند کرد! Dishoom یکی از بهترین رستوران‌های لندن است که به دلیل داشتن منویی جذاب و غذاهایی لذیذ، دائماً در پشت در آن صف‌های طولانی تشکیل می‌شود. اگر در طول سفر خود قصد دارید غذاهای بی‌نظیر این رستوران را امتحان کنید، بهتر است از قبل یک‌ میز برای خود رزرو کنید!

 


پیشنهاد می‌شود: هزینه سفر به انگلستان

 

 

۴. رستوران J Sheekey لندن

رستوران J Sheekey لندن - رستوران‌های معروف لندن

J Sheekey

 

J Sheekey یکی از رستوران‌های معروف لندن است که جزو میراث بریتانیا محسوب می‌شود که غذاهای دریایی آن در هیچ جای دنیا نظیر ندارد. جی شیکی یک رستوران دریایی مشهور است که از زمان آغاز به کارش در سال 1896 بهترین غذاهای دریایی و صدف‌ها را با دستور پخت سنت مارتین، به مشتریان خود ارائه می‌دهد. نمای قرمز یاقوتی این رستوران پذیرای مهمانان است و دیوارهایی که با قاب عکس‌های چهره‌های معروف تزئین شده‌اند، از جمله ویژگی‌های جاودانه‌ این رستوران هستند که در سراسر فضای آن قرار گرفته‌اند.

 

۵. رستوران St John لندن

رستوران St John لندن - رستوران‌های معروف لندن

St John

 

هنگامی که سنت جان در سال 1994 در اسمیتفیلد افتتاح شد، به سرعت به یکی از رستوران‌های معروف لندن تبدیل شد و نحوه طبخ و سرو غذا را در آن زمان تغییر داد. فرگوس هندرسون و ترور گالیور که مسئول رشد سریع رویکرد آشپزی در این رستوران بودند، ناخواسته انقلاب آشپزی را در لندن رقم زدند. محبوبیت این رستوران در طول دو دهه گذشته، بیش از پیش افزایش یافته است و تجارت آن به قدری رشد کرده است که دو رستوران دیگر با همین نام نیز در لندن افتتاح شده‌اند. اگر شما نیز می‌خواهید طعم لذیذ غذاهای این رستوران و غذهای فرانسوی را بچشید، برای دریافت ویزای انگلستان می‌توانید با کارشناسان مجموعه توریک در تماس باشید.

 

۶. رستوران Quo Vadis لندن

رستوران Quo Vadis لندن - رستوران‌های معروف لندن

Quo Vadis

 

ساختمانی که Quo Vadis در آن قرار دارد و در سال 1926 به عنوان یک رستوران افتتاح شد، تاریخچه‌ای عظیمی دارد و جزو قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های لندن محسوب می‌شود. Quo Vadis یک رستوران تاریخی با گذشته‌ای رنگارنگ و جذابیتی بی‌انتها است که محل اندیشه‌های کارل مارکس بوده است. این رستوران غذاهای فصلی و منطقه‌ای بریتانیایی را با منوی طراحی شده توسط جرمی لی سرو می‌کند.

 

 

 

۷. رستوران E Pellicci لندن

رستوران E Pellicci لندن - رستوران‌های معروف لندن

E Pellicci

 

E Pellicci، کافه کلاسیک بریتانیایی با فضایی بسیار بزرگ است که در Bethnal Green Road، به باشگاه Century می‌پیوندد. E Pellicci که در سال 1900 توسط اعضای یک خانواده افتتاح شد، بخشی جدایی ناپذیر از جامعه تاور هملتز است که غذاهای بی‌نظیر خود را به مردم محلی و گردشگران ارائه می‌کند. این رستوران با معماری قدیمی و فضای بسیار شاد و کلاسیکی که دارد، محل بسیار مناسبی برای دوستی‌های جدید و یا قرارهای ملاقات است.

 

 

۸. رستوران The River Cafe لندن

رستوران The River Cafe لندن - رستوران‌های معروف لندن

The River Cafe

 

زمانی که The River Cafe در سال 1987 افتتاح شد، هیچ کس نمی‌توانست پیش‌بینی کند که این کافه روزی جزو محبوب‌ترین مکان‌های لندن خواهد شد. این کافه در سال 1998 برنده یک ستاره میشلن شد که از آن زمان تا به امروز، این ستاره را حفظ کرده است. این کافه رستوران به ‌خاطر تعداد سرآشپزهای برجسته‌ای که در آشپزخانه آن فعالیت می‌کنند، از جمله هیو فرنلی-ویتینستال، آوریل بلومفیلد، تئو رندال و جیمی الیور، به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های لندن تبدیل شده است.

 

۹. رستوران Padella لندن

رستوران Padella لندن - رستوران‌های معروف لندن

Padella

 

با افتتاح این رستوران در سال 2016، با لوکیشن Shoreditch در سال 2020، pici cacio e pepe  به سرعت تبدیل به یک غذای مکتوب در لندن شد. در حالی که منوی مختصر پاستاها، در کنار تنقلات و سایر غذاها و نوشیدنی‌ها، مشتریان را مجذوب می‌کرد تا برای زمان‌های طولانی در صف‌ منتظر بمانند و طعم بی‌نظیر پاستاهای این رستوران را بچشند.

 

 

 

۱۰. رستوران BAO لندن

رستوران BAO لندن - رستوران‌های معروف لندن

BAO

 

BAO یکی از رستوران‌های معروف لندن است که غذاهای بی‌نظیری سرو می‌کند. BAO یک رستوران تایوانی معاصر است که برخی از خوش طعم‌ترین بائوها را در کل لندن با طعم های اصیل و لذیذ آسیایی سرو می‌کند. از غذاهای گیاهی گرفته تا استیک و غذاهای دریایی، در این رستوران برای هر ذائقه‌ای غذای بی‌نظیری وجود دارد که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

۱۱. رستوران Bun House لندن

رستوران Bun House لندن - رستوران‌های معروف لندن

Bun House

 

اگر به دنبال غذایی متفاوت هستید، حتما طعم بی‌نظیر غذاهای   Bun House را بچشید. سرآشپزهای این رستوران در بائو به سبک کانتونی تخصص دارند و تنوع زیادی در منوی خود دارند، از جمله غذاهای کلاسیک مانند گوشت خوک و میگو و همچنین برخی از گزینه‌های منحصر به فرد مانند اردک و بره. سرآشپزهای Bun House برخی از بهترین نان‌های بائوس را در لندن درست می‌کنند و همیشه در حال آزمایش غذاهای جدید و هیجان انگیز هستند. اگر به غذاهای سنتی علاقه دارید و یا می‌خواهید طعم غذای جدیدی را بچشید، پیشنهاد ما به شما رستوران آسیایی Bun House است.

 

۱۲. رستوران Tayyabs لندن

رستوران Tayyabs لندن - رستوران‌های معروف لندن

Tayyabs

 

طیبس یک رستوران کلاسیک و ارزان‌ترین رستوران لندن است که فضای داخلی آن بسیار وسیع بوده و همواره میزبان مشتریان بسیاری در وعده‌های ناهار و شام می‌باشد. این رستوران معروف در سال 1972 تأسیس شد و یک کسب‌وکار خانوادگی است که در شرق لندن اداره می‌شود. رستوران Tayyabs نزدیک به نیم قرن است که بهترین غذاهای پنجابی  را در لندن سرو می‌کند و برای سالیان طولانی است که پذیرای مشتریان جدید و قدیمی‌ خود می‌باشد. گوشت بره این رستوران بسیار معروف است که پیشنهاد می‌کنیم در طول سفر خود به لندن از طعم بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

 

۱۳. رستوران Din Tai Fung لندن

رستوران Din Tai Fung لندن - رستوران‌های معروف لندن

Din Tai Fung

 

این رستوران یکی از معروف‌ترین رستوران‌های لندن است که خانه «بهترین کوفته‌های جهان» می‌باشد. غذاهای این رستوران افسانه‌ای هستند و عطر و طعم بی‌نظیری دارند که هر دو شعبه‌ آن‌ در بریتانیا، از جمله کاونت گاردن برای دو سال متوالی جایزه طلایی «بهترین کوفته‌های در کشور» را دریافت کرده‌‌اند. در حالی که همه غذاهای این رستوران بسیار محبوب است، گوشت خوک xiao long bao به عنوان غذای مشهور Din Tai Fung شناخته می‌شوند. قابل توجه است که این رستوران ستاره میشلین را کسب کرده و عنوان یکی از شناخته شده‌ترین رستوران‌های جهان را داراست.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *