خانه
بلاگ
حساب کاربری

سوغاتی‌های ایتالیا؛ بهترین یادگاری سفر

سوغاتی‌های ایتالیا؛ بهترین یادگاری که باید بخرید
تاریخ انتشار: 1402/7/16

اگر به‌تازگی برای سفر به کشور اقدام کرده‌اید، لازم است بدانید که در طول سفر چه چیزهایی را می‌توانید به ‌عنوان سوغاتی برای اعضای خانواده و دوستان خود تهیه کنید. اطلاع داشتن از سوغاتی‌های ایتالیا قبل از سفر به شما کمک می‌کند تا متناسب با سلیقه و هزینه مدنظرتان بهترین گزینه را خریداری کنید.

همچنین با خرید سوغاتی‌های ایتالیا علاوه بر داشتن یک کلکسیون جذاب از سفر خاطره‌انگیز خود، می‌توانید در صورت علاقه‌مندی با فرهنگ غنی و شگفت‌انگیز این کشور آشنا شوید. در این مطلب از آژانس توریک قصد داریم تا درباره سوغات ایتالیا به‌طور کامل صحبت کنیم تا شما پس از سفر شگفت‌انگیز خود، با چمدانی از وسایل زیبا و دیدنی به کشورتان بازگردید.

 

لیست سوغاتی‌های معروف ایتالیا

همه ما می‌دانیم که یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر، مدت زمانی است که برای خرید سوغاتی و یادگاری از آن شهر یا کشور اختصاص می‌دهیم. اغلب مردم به سراغ سوغاتی‌هایی می‌روند که در عین زیبایی و جذابیت، متناسب با سلیقه و بودجه مدنظر آن‌ها باشد. ایتالیا از نظر هنری به ‌عنوان یک کشور با غنای بسیار زیاد شناخته می‌شود؛ به‌خصوص که پایتخت آن یعنی شهر میلان، به پایتخت مد جهان معروف است.

در شهرهای زیبای ایتالیا می‌توانید مقاصد گردشگری زیبا با مراکز خرید برای تهیه سوغاتی‌های متنوع را پیدا کنید. ما در ادامه، تعدادی از معروف‌ترین سوغاتی‌های ایتالیا را معرفی می‌کنیم:

 

۱. فنجان اسپرسو ایتالیا

فنجان اسپرسو ایتالیا - سوغاتی‌های ایتالیا

 

در صورتی که به نوشیدن قهوه علاقه دارید، خرید فنجان اسپرسو ایتالیا می‌تواند برای شما بسیار لذت‌بخش باشد. نوشیدن قهوه در این فنجان‌های زیبای ایتالیایی می‌تواند حس خوشایندی برای علاقه‌مندان به قهوه ایجاد کند. شما می‌توانید در سرتاسر ایتالیا این فنجان‌‌های زیبا را در مغازه‌های مخصوص به لوازم قهوه پیدا کنید.

جالب است بدانید آژانس معتبر گردشگری توریک در هر فصل از سال بهترین تورهای اروپایی از جمله تور ایتالیا برگزار می‌کند و صفر تا صد اخذ ویزای ایتالیا را برای متقاضیان گرامی انجام می‌دهد؛ اگر به دنبال اخذ ویزای خود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت هستید، با کارشناسان توریک در تماس باشید.

 

۲. عطر

برندهای معروف عطرسازی زیادی در ایتالیا پیدا می‌شود که از جمله این برندها می‌توان به Giorgio Armani، Gucci، Laura Biagiotti و موارد دیگر اشاره کرد. عطر می‌تواند از بهترین سوغاتی‌های ایتالیا برای دوستان یا خانواده‌تان باشد. با خرید عطرهای شگفت‌انگیز این کشور خاطره بوی خوش آن را برای مدتی برای خود زنده نگه دارید.

 

۳. توری بورانو

بورانو از جزیره‌های زیبایی است که تنها یک ساعت با شهر زیبای ونیز فاصله دارد. توری‌های تولیدی این جزیره بسیار زیبا و لطیف هستند. این کالای هنری به ‌صورت رومیزی، روسری و دستمال‌های زیبایی است که می‌توانید آن را به‌ عنوان سوغات ایتالیا تهیه کنید.

 

۴. پاستا

پاستا - سوغاتی‌های ایتالیا

 

پاستا از دیگر سوغاتی‌های ایتالیا است. این کشور به پاستاهای خوشمزه و متنوعی که دارد شناخته می‌شود و اغلب مسافران از خرید پاستاهای ایتالیا به ‌عنوان سوغاتی لذت می‌برند. از محبوب‌ترین پاستاهای ایتالیا می‌توان به تالیاتل، پاپاردل، تورتلینی، لینگوین و اسپاگتینی اشاره کرد.

 

 

 

۵. شکلات

شکلات از خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که در سراسر دنیا شناخته می‌شود و ایتالیا سابقه درخشانی در تولید نمونه‌های دست‌ساز آن دارد. شما می‌توانید شکلات‌های خوشمزه این کشور را به ‌عنوان ارزان‌ترین سوغاتی‌های ایتالیا تهیه کنید. از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده شکلات در ایتالیا می‌توان به Caffarel، Venchi و Perugina اشاره کرد. این شکلات‌های معروف کیفیت بالایی دارند و بسیار لذیذ هستند.

 

۶. لباس

لباس همیشه از رایج‌ترین سوغاتی‌های هر کشوری شناخته می‌شود. از طرفی صنعت مد و لباس ایتالیا همواره در سراسر دنیا زبانزد بوده است به‌خصوص لباس‌هایی از برترین برندها که شما می‌توانید آن‌ها را به ‌عنوان گران‌ترین سوغاتی‌ها تهیه کنید. جواهرات و اکسسوری‌های این کشور نیز همیشه از نظر زیبایی بسیار چشمگیر و خاص بوده‌اند. از برندهای معروف ایتالیا در زمینه لباس و اکسسوری‌ها می‌توان به Armani، Dolce & Gbbana و ورساچ معروف اشاره کرد.

شما می‌توانید شعبه‌های این برندهای معروف را در دیگر نقاط جهان پیدا کنید. البته در ایتالیا می‌توان برندهای نه‌چندان معروف را با همان کیفیت برندهای بین‌المللی پیدا کرد.

 

۷. کفش دست‌ساز

کفش دست‌ساز - سوغاتی‌های ایتالیا

 

از دیگر سوغاتی‌های ایتالیا که می‌تواند انتخابی مناسب برای خودتان باشد، کفش‌های دست‌ساز شهر فلورانس است. این شهر چرم‌های بسیار معروفی دارد و کفش سازی، شغل خانوادگی چندین و چندساله مردم آن است. کفش‌های دست‌ساز فلورانس از لحاظ زیبایی و کیفیت حرف اول را در دنیا می‌زنند.

 

 

 

۸. شیشه مورانو

شیشه مورانو از محبوب‌ترین سوغاتی‌های ایتالیاست که اغلب می‌توانید آن را در شهر ونیز خریداری کنید. تولید این شیشه زیبا به سال 1982 تعلق دارد و از آن برای ساخت جواهرات، ساعت‌ها، ظروف شیشه‌ای، مجسمه‌ها و ساعت‌ها استفاده می‌کنند. در صورت خرید این سوغات ایتالیا از فروشنده بخواهید تا آن را به‌ خوبی بسته‌بندی کند تا در طول سفر یا حمل و نقل خطری آن را تهدید نکند.

 

۹. سرکه بالزامیک سنتی

از دیگر سوغاتی‌های خوشمزه ایتالیا می‌توان به سرکه بالزامیک خوشمزه اشاره کرد. از این سرکه اغلب برای پخت‌وپز و سالادها استفاده می‌کنند و در طعم‌های متفاوتی تولید می‌شود. این سرکه خوشمزه و لذیذ می‌تواند از بهترین سوغاتی‌های ایتالیا در گروه خوراکی‌ها باشد. شما می‌توانید روی سرکه بالزامیک به ‌عنوان یک سوغاتی ارزان قیمت از ایتالیا حساب باز کنید.

 

جمع‌بندی

لذت‌بخش بودن خرید سوغاتی در طول سفر به هر شهر و کشوری، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. به‌خصوص زمانی که مسافران بدانند چه چیزی در هر منطقه به‌ عنوان سوغاتی شناخته می‌شود. ما در این مقاله لیستی از معروف‌ترین سوغاتی‌های ایتالیا را نام بردیم تا شما با آگاهی بیشتری برای خرید سوغاتی‌های خود از این کشور اقدام کنید.

 

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *