خانه
بلاگ
حساب کاربری

۲۷ تا از بهترین رستوران‌های دبی

۲۷ تا از بهترین رستوران‌های دبی
تاریخ انتشار: 1403/2/10

اگر قصد سفر توریستی یا تجاری به دبی را دارید، یکی از بهترین تجربه‌های شما می‌تواند خوردن غذاهای خوشمزه باشد. در دبی انواع رستوران‌ها با غذاهای خوشمزه وجود دارد که توانسته نظر گردشگران را به خود جلب کند. جالب است بدانید که در این شهر تعداد زیادی رستوران وجود دارد و انواع غذاها در آن‌ها سرو می‌شود. برخی از آن‌ها غذاهای خوشمزه یک کشور خاص را سرو می‌کنند و برخی دیگر غذاهای خوشمزه شناخته‌شده در دنیا را. حال اگر قصد سفر به این شهر دیدنی و جذاب را دارید و می‌خواهید غذاهای خوشمزه در بهترین رستوران‌های دبی میل کنید، در این مقاله همراه ما باشید.

لیست بهترین رستوران‌های دبی

در دبی انواع رستوران‌ها وجود دارد که هر کدام از آن از یک نظر خاص و جذاب است! البته وجه اشتراک بهترین رستوران‌های دبی غذاهای خوشمزه و لذیذ است. در این بخش لیستی از بهترین رستوران‌های دبی را بررسی می‌کنیم تا ببینید که کدام یک از آن‌ها می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

رستوران Soho Garden

رستوران Soho Garden

رستوران سوهو گاردن یکی از رستوران‌های واقع در باغ است که در حاشیه قرار گرفته است. طراحی زیبا و مدرن این باعث شده تا خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ در این رستوران به یک تجربه فراموش نشدنی برای افراد تبدیل شود. جالب است بدانید که در این رستوران مهمانی‌های شبانه هم برگزار می‌شود و می‌توانید از استراحت کردن در کنار استخر و مهمانی شبانه نهایت لذت را ببرید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران می‌توان به وجود ۴ بخش مختلف در آن اشاره کرد. در قلب این باغ، رستوران ژاپنی قرار گرفته است که می‌توانید از خوردن نوشیدنی‌های مخصوص ژاپن در کنار سوشی‌های خوشمزه در چنین فضایی لذت ببرید.

رستوران Le Petit Belge

رستوران Le Petit Belge

اگر در سفر با تور به دبی می‌خواهید غذاهای خوشمزه بلژیکی میل کنید، رستوران Le Petit Belge نمادی از این کشور است. در محیط این رستوران غذاهای معروف بلژیکی در کنار مهمان‌نوازی مردمان این کشور توانسته فرهنگ خاص اروپایی را بازتاب کند. بلژیک کشوری کوچک است؛ اما تنوع غذایی و فرهنگ آشپزی در آن کاملاً غنی و گوناگون است.

از معروف‌ترین غذاهای بلژیکی که در این رستوران سرو می‌شود می‌توان به بشقاب صدف، Coq و وافل بلژیکی اشاره کرد. در سفر به دبی پیشنهاد می‌کنیم یکی از وعده‌های غذایی خود را یا حتی یک نوشیدنی در این رستوران میل کنید و لذت ببرید.

رستوران L’Olivo Restaurant

رستوران L’Olivo Restaurant

یکی از رستوران‌های دبی که تا کنون توانسته چندین جایزه بین‌المللی برنده شود، رستوران L’Olivo است. این رستوران فضایی رمانتیک دارد و وجود غذاهای سنتی ایتالیایی و مدیترانه‌ای در منوی آن باعث شده تا یک تجربه خوشایند برای مسافران دبی باشد.

پس اگر به دنبال خوردن یک شام صمیمی به همراه دوستان یا خانواده خود هستید و به موسیقی زندگی و کلاسیک علاقه دارید، این رستوران می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد! تجربه حاصل از این رستوران می‌تواند شما را بافرهنگ اصیل ایتالیایی آشنا کند.

رستوران La Petite Maison

رستوران La Petite Maison

رستوران La Petite Maison رستورانی فرانسوی در قلب دبی است. این رستوران در مرکز تجاری دبی اینترنشنال فایننشال سنتر (DIFC) قرار گرفته است و توانسته به شهرت زیادی دست پیدا کند. یکی از مهم‌ترین دلایل شهرت آن، مدیریت سرآشپز نیجریه‌ای آن به نام Izu است که یکی از معروف‌ترین سرآشپزهای بزرگ دنیا است.

دکور این رستوران بسیار شیک و دیدنی است که خوردن غذاهای خوشمزه با تزیین‌های زیبا در آن می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های سفر به دبی باشد.

رستوران Leonardo

رستوران Leonardo

اگر ویزای آنلاین دبی گرفتید و به این شهر سفر کردید، بازدید از رستوران لئوناردو، که یکی از رستوران‌های مشهور دبی است و از لئوناردو داوینچی الهام گرفته شده است را از دست ندهید. با رفتن به این رستوران به تاریخ سفر می‌کنید و می‌توانید فرهنگ غنی ایتالیایی را در آن ببینید. در واقع این رستوران ایتالیایی است و شما می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی را در آن میل کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه‌کردن یک شام خوشمزه در محیطی آرام و رویایی، به این رستوران بروید و غذاهای آن را بخورید. از مهم‌ترین پیش‌غذاهای آن می‌توان به انواع سوپ، سالاد، پاستا و… اشاره کرد. معروف‌ترین پاستای این رستوران Rigatoni Cacio e Pepe است که شاید نظیر آن را در هیچ کجای دنیا نخورده باشید.

رستوران Studio Trèsind

رستوران Studio Trèsind

رستوران ترسیند یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های دبی محسوب می‌شود که هنگام ورود به آن، احتمالاً نظرتان جلب شود. این رستوران از ظهر تا آخر شب جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌کند و خوردن غذاهای هندی می‌تواند یکی از تجربه‌های فراموش‌نشدنی در آن باشد. مهم‌ترین مسئله راجع به این رستوران، این است که اکثر غذاهای آن سالم و گیاهی هستند؛ بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که خوردن غذاهای گیاهی را ترجیح می‌دهید، این رستوران می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

این رستوران هندی است و به همین دلیل، انواع غذاهای هندی در آن سرو می‌شود. همچنین در منوی این رستوران انواع نوشیدنی وجود دارد که می‌توانید از خوردن آن نهایت لذت را ببرید.

رستوران Pierchic

رستوران Pierchic

در منطقه جمیرا دبی یک رستوران بسیار شیک و دیدنی با موقعیت عالی با نام Pierchic قرار گرفته است. این رستوران بدون شک یکی از زیبا‌ترین چشم‌اندازهای دبی را دارد که خوردن غذا در آن می‌تواند به یک تجربه بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی تبدیل شود. در این رستوران که روی آن قرار گرفته است، شما می‌توانید نمای زیبایی از برج العرب را ببینید و از خوردن غذاهای خوشمزه دبی نهایت لذت را ببرید.

منوی این رستوران شامل انواع صبحانه، پیش‌غذا، غذا است. از مهم‌ترین غذاهای آن می‌توان به انواع ماهی‌ها، خرچنگ، خاویار و غذاهای غیردریایی که با گوشت گوساله و بره اشاره کرد. همچنین در منوی آن دسرهای بسیار خوشمزه‌ای دیده می‌شود و شما می‌توانید از خوردن کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه آن نهایت لذت را ببرید.

رستوران Seafire Steakhouse

رستوران Seafire Steakhouse

اگر اهل خوردن استیک هستید، رستوران استیک هاوس Seafire می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. این رستوران به سبک رستوران‌های نیویورک طراحی شده و غذاهای خوشمزه در اختیار شما قرار می‌دهد. جالب است بدانید که گوشت مصرفی این رستوران به‌صورت مستقیم از استرالیا تهیه شده است و به همین دلیل غذاهای بسیار خوشمزه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این رستوران به درد دورهمی‌های کوچک و بزرگ می‌خورد! مهمانان شما می‌توانند نوع پخت استیک خود را انتخاب کنند و از تماشای پخت استیک نهایت لذت را ببرند. پس از مدتی غذای شما آماده می‌شود و می‌توانید از خوردن آن نهایت لذت را ببرید.

رستوران Em Sherif

رستوران Em Sherif

اگر اهل خوردن غذاهای عربی هستید، رستوران Em Sherif یکی از بهترین گزینه‌ها است. این رستوران در واقع یک رستوران شرقی است که غذاهای خوشمزه لبنانی سرو می‌کند. در این رستوران معروف امکان خوردن غذاهای سنتی وجود دارد که در کمتر رستورانی در دنیادیده می‌شود. دکوراسیون بسیار شیک و مجلل آن نشان‌دهنده فرهنگ غنی و تاریخی لبنان است.

از مهم‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به سالاد تبوله، فتوش، سمبوسه، کباب و پیتای سرخ شده اشاره کرد که طعم اصیل و بی‌نظیری دارند. جالب است بدانید که این رستوران علاوه بر دبی، در ۳ موقعیت دیگر هم شعبه دارد! لبنان، قطر و کویت.

رستوران Patiala

رستوران Patiala

اگر از آن دسته افرادی هستید که خوردن غذاهای خوشمزه هندی می‌تواند برای شما جذاب و دیدنی باشد، رستوران هندی Patiala یکی از بهترین گزینه‌ها است. غذاهای این رستوران توسط سرآشپز مشهور هندی به نام کونال کاپور طراحی شده است جالب است بدانید که برخی غذاهای این رستوران، فقط مختص به همین رستوران است و در جای دیگری نمی‌توانید آن را میل کنید. مثلاً خوردن کباب‌بره اختصاصی کاپور که از گوشت تازه بره باحرارت ملایم پخت می‌شود، تنها در همین رستوران وجود دارد.

از دیگر غذاهای خوشمزه آن می‌توان به کباب باس دریای شیلی، ترشی توت‌فرنگی و خردل بنگالی، همراه با کدوحلوایی و شور زردآلو اشاره کرد. این رستوران باتوجه‌به غذاهای بسیار خوشمزه و سرآشپز معروفش، به‌عنوان بهترین رستوران هندی شناخته می‌شود.

رستوران Buddha Bar

رستوران Buddha Bar

رستوران Buddha Bar یکی دیگر از معروف‌ترین رستوران‌های لوکس دبی محسوب می‌شود. این رستوران در دوطبقه به مشتریان خود خدمات ارائه می‌کند و سالن غذاخوری آن ظرفیت بسیار بالایی برای پذیرایی از مشتریان دارد. چشم‌انداز این رستوران مارینا دبی است که می‌تواند نظر شما را کاملاً به خود جلب کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران زندگی شبانه است! اگر به دنبال جایی هستید که زندگی شبانه دبی را تجربه کنید، این رستوران یکی از بهترین گزینه‌ها است که شما را مبهوت می‌کند.

رستوران Tresind

رستوران Tresind

یکی دیگر از باشکوه‌ترین رستوران‌های دبی که در نخل جمیرای دبی قرار گرفته، رستوران Studio Trèsind است. این رستوران یک منوی متفاوت با رستوران‌های دیگر دارد و در آن انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه به چشم می‌خورد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران، غذاهای دست‌ساز و خانگی در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه و متفاوت آن است.

جالب است بدانید که این رستوران به دلیل هنر مهمان‌نوازی ویژه‌اش، تا کنون برنده جوایز متعددی از سمت جشنواره‌های مختلف شده است.

رستوران Isan

رستوران Isan

رستوران Isan یکی از رستوران‌های لوکسی است که در دبی قرار دارد و در واقع، روی پشت‌بام طراحی شده است؛ بنابراین نمای بسیار زیبایی از شهر دبی را می‌بینید و خوردن غذاهای خوشمزه در چنین منظره‌ای می‌تواند نظرتان را جلب کند. این رستوران در منطقه برج‌های جمیرا واقع شده است و شما می‌توانید از خوردن غذاهای لذیذ تایلندی نهایت لذت را ببرید.

یکی از محدودیت‌های این رستوران ظرفیت پایین آن است؛ اما نکته مهمی که وجود دارد، سرآشپز دقیقاً در جلوی چشمانتان غذا سرو می‌کند. در این رستوران همه چیز تازه و خوشمزه است و از مهم‌ترین غذاهای آن می‌توان به گوشت گاو با سس مخصوص، کاری و سوپ و برنج‌های لذیذ اشاره کرد.

رستوران Teatro

رستوران Teatro

رستوران Teatro در واقع یک تئاتر شبانه است که مهمانان می‌توانند آن را تجربه کنند! شعبه دیگری از این رستوران در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و تنها شعبه آن در دبی است. این رستوران جزء محبوب‌ترین رستوران‌های دبی محسوب می‌شود و تابه‌حال چندین جایزه بین‌المللی برنده شده است. از بهترین غذاهای این رستوران می‌توان به غذاهای تایلندی، چینی، هندی، ایتالیایی و ژاپنی اشاره کرد.

بنابراین، اگر قصد خوردن خوشمزه‌ترین ماهی‌تن، میگو واسابی، بشقاب آسیایی، برنج ویتنامی، پیتزا سالمون را دارید، این رستوران بهترین گزینه است! نکته مهمی که در مورد آن وجود دارد، این است که غذای شما در مقابل چشمانتان طبخ می‌شود و خوردن آن در یک فضای دراماتیک و گرم می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر باشد.

رستوران Fish Hut Seafood

رستوران Fish Hut Seafood

اگر از آن دسته افرادی هستید که به خوردن ماهی تازه علاقه دارید، رستوران Fish Hut Seafood یکی از بهترین گزینه‌ها است. این رستوران جزء رستوران‌های ارزان دبی است؛ اما از نظر مردم این شهر، بهترین رستوران دریایی محسوب می‌شود. دلیل آن هم این است که همیشه ماهی خوشمزه را به بهترین شکل ممکن طبخ می‌کند که طعم بسیار لذت‌بخشی دارد.

در این رستوران خبری از میز و صندلی لوکس نیست؛ اما غذای آن بسیار خوشمزه و تازه است. همچنین ارزان‌بودن آن هم باعث محبوبیت بسیار زیادی آن در میان صدها رستوران دیگر شده است. این رستوران یک شعبه مخصوص بومیان منطقه و یک شعبه مخصوص توریست‌ها دارد که می‌توانید از خوردن غذاهای حلال، گیاهی و خوشمزه این رستوران لذت ببرید.

رستوران  BB Social Dining

رستوران  BB Social Dining

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های دبی که مشتریان زیادی از آن رضایت دارند، رستوران BB Social Dining است! این رستوران نه‌تنها غذاهای بسیار خوشمزه سرو می‌کند، بلکه جزء دیدنی‌ترین جاهای دبی است. این رستوران در ۳ طبقه طراحی شده است و هر طبقه غذاهای منحصربه‌فرد خود را دارد.

در منوی این رستوران انواع غذاهای گوشتی و گیاهی به چشم می‌خورد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اردک سرخ شده، مرغ‌های بی‌بی‌کیو، سالادهای خوشمزه، انواع گوشت، دسر، نوشیدنی و… اشاره کرد؛ بنابراین این رستوران می‌تواند نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب کند.

رستوران Zuma

رستوران Zuma

نظرتان راجع‌به یک رستوران لوکس ژاپنی در مرکز دبی چیست؟ زوما یکی از رستوران‌های لوکس دبی محسوب می‌شود که در آن انواع غذاهای ژاپنی سرو می‌شود. مهم‌ترین نکته راجع به این رستوران این است که ۱۵ شعبه در شهرهای دنیا دارد و یکی از بهترین شعبه‌های آن در دبی قرار گرفته است. فضای این رستوران مینیمال و الهام گرفته از معماری ژاپنی است.

از مهم‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به سوشی‌های نیگی، ساشیمی و ماکی اشاره کرد. در این رستوران اتاق‌های خصوصی غذاخوری برای جلسات و مهمانی‌های خانوادگی هم قرار دارد که به‌راحتی می‌توانید آن را رزرو کنید.

رستوران شایان

رستوران شایان

شایان یکی از رستوران‌های دبی است که اگر هوس غذای ایرانی کرده باشید، می‌توانید در این رستوران انواغ غذای ایرانی را با بالاترین کیفیت و خوشمزه‌ترین حالت ممکن میل کنید. منوی این رستوران انواع غذای سردوگرم ایرانی را دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انواع کباب، انواع ماهی، دسر و… اشاره کرد.

همچنین اگر هوس میرزاقاسمی، جوجه‌کباب و فالوده کرده‌اید، باز هم در این رستوران وجود دارد. از مهم‌ترین امکانات آن هم می‌توان به مواردی که سبب راحتی افراد معلول می‌شود، اشاره کرد.

رستوران Bu Qatir

رستوران Bu Qatir

اگر به دنبال یک رستوران معروف اما ارزان هستید تا غذای دریایی خوشمزه میل کنید، رستوران Bu Qatir یکی از بهترین‌ها است. در این رستوران انواغ غذاهای دریایی طبخ می‌شود که می‌توانید از خوردن آن نهایت لذت را ببرید. مهم‌ترین نکته راجع به این رستوران، صید روزانه ماهی است. همین مسئله باعث شده تا محلی‌های این شهر هم از خوردن غذاهای این رستوران لذت ببرند.

در حال حاضر این رستوران در کنار بندر ماهیگیری قرار دارد تا دسترسی به صید روز راحت‌تر باشد. در این رستوران حتماً باید حواستان باشد که صید روز سفارش دهید. خوردن میگوهای خوشمزه این رستوران هم در کنار ادویه‌جات تازه پیشنهاد می‌شود.

رستوران Shanghai chic

رستوران Shanghai chic

یکی از رستوران‌های لوکس و معروف دبی، رستوران شانگهای چین است. طراحی این رستوران کاملاً منحصربه‌فرد و جذاب است که توانسته نظر هر شخصی را به خود جلب کند. سقف بلند در کنار پالت آبی کبود و دکور مشتی از مهم‌ترین خلاقیت‌های آسیایی است که در این رستوران به چشم می‌خورد. از طراحی جذاب آن که بگذریم، منوی غذای آن می‌تواند نظر شما را جلب کند.

در منوی غذای این رستوران غذاهای خوشمزه نظیر اردک پکینگ سرخ شده وجود دارد. شعار این رستوران منحصربه‌فرد «شب مزه‌های نامحدود» است؛ چرا که شب‌ها یکی از بهترین رستوران‌های دبی برای خوردن شام و اجتماعات خاص است.

رستوران Al Mahara

رستوران Al Mahara

یکی دیگر از رستوران‌های معروفی که در دبی قرار گرفته است، رستوران Al Mahara است. جالب است بدانید که این رستوران در برج العرب قرار گرفته است که به‌عنوان لوکس‌ترین هتل دنیا شناخته می‌شود. سرآشپز این رستوران Nathan Outlaw است که یک سرآشپز بریتانیایی معروف دنیا است. همچنین این شخص چهار رستوران دیگر هم در بریتانیا دارد.

طراحی این رستوران به‌قدری جذاب است که دورتادور شما را یک آکواریوم جذاب فراگرفته است. غذاهای دریایی مهم‌ترین بخش منوی این رستوران است. پیشنهاد می‌کنیم هنگام مراجعه به آن، حتماً خوردن خاویار و صدف را امتحان کنید و لذت ببرید.

رستوران Al Iwan

رستوران Al Iwan

به دنبال یک رستوران عربی با غذاهای خوشمزه هستید؟ بی‌شک Al Iwan بهترین و لوکس‌ترین رستورانی است که می‌توانید در دبی پیدا کنید. این رستوران دکوری مجلل و شیک دارد! زیبایی این رستوران به‌قدری زیاد است که حضور در آن می‌تواند حس حضور در یک قصر پادشاهی را به شما هدیه کند. در منوی این رستوران انواع غذاهای عربی به چشم می‌خورد که البته قیمت آن‌ها هم نسبت به رستوران‌های دیگر بسیار گران‌تر است.

بااین‌حال، اگر قصد دارید یک تجربه فراموش‌نشدنی از سفر به دبی داشته باشید، این رستوران یکی از بهترین گزینه‌ها است. انواع غذاها، پیش‌غذا، سالاد، هوموس، موتابِل، فاتوش، باباگونی و کباب برهو روکاکِت پنیری در این رستوران به چشم می‌خورد.

رستوران Zaatar w Zeit

رستوران Zaatar w Zeit

رستوران Zaatar w Zeit یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های دبی است که از سال ۱۹۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این رستوران نه‌تنها در دبی، بلکه در کشورهای دیگری نظیر لبنان، کانادا، اردن و کویت شعبه‌های متعدد دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای این رستوران، فعالیت ۲۴ ساعته آن است! در واقع تعطیلی ندارد و مشتریان به‌صورت ۲۴ ساعته می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

غذاهای عربی مختلفی در این رستوران دیده می‌شود که در عین خوشمزه بودن، قیمت مناسبی هم دارد. پیتزا، حمص، بیکن سرخ‌کرده و انواع سیب‌زمینی‌ها از مهم‌ترین غذاهای منوی این رستوران است که می‌توانید از خوردن آن نهایت لذت را ببرید.

رستوران Tomo

رستوران Tomo

تومو نام رستورانی است که در آن انواع غذاهای ژاپنی خوشمزه و اصیل به چشم می‌خورد! این غذاها توسط سرآشپز ماهر ژاپنی تهیه شده است و بدون هیچ دستکاری، در این رستوران طبخ می‌شود؛ بنابراین طعم اصیل آن حفظ شده و بر اساس همان نسخه اولیه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. هدف این رستوران ترویج غذا و فرهنگ ژاپنی در خاورمیانه است. از مهم‌ترین غذاهای آن می‌توان به سوشی رول شده با دست، سوشی نیگیری و ساشیمی اشاره کرد.

همچنین چشم‌انداز این رستوران بسیار جذاب و دیدنی است و خوردن غذاهای خوشمزه در آن می‌تواند یک تجربه فراموش‌نشدنی برای شما باشد.

رستوران Ossiano

رستوران Ossiano

یکی از بهترین رستوران‌های دبی، رستوران Ossiano است. این رستوران رتبه بسیار خوبی در میان تمام رستوران‌های این شهر کسب کرده است و دلیل آن علاوه بر غذاهای خوشمزه، منظره خیره‌کننده از The Ambassador Lagoon است.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که راجع به این رستوران وجود دارد، این است که از مواد اولیه تازه و مخصوص هر فصل برای طبخ غذاهای مختلف استفاده می‌شود! بنابراین شما می‌توانید طعم خوش غذاهای تازه و لذیذ را در این رستوران بچشید و لذت ببرید.

رستوران Mayabay

رستوران Mayabay

رستوران Mayabay یکی دیگر از رستوران‌های شهر دبی است که یکشنبه‌ها شلوغی عجیبی را تجربه می‌کند! این رستوران معمولاً بعدازظهرها فعالیت بیشتری دارد و شما می‌توانید در کنار تماشای تالاب پر از لاک‌پشت، از خوردن غذاهای خوشمزه روی میز نهایت لذت را ببرید.

نکته دیگری که راجع به این رستوران وجود دارد، این است که شما به‌راحتی می‌توانید مراحل طبخ و آماده‌شدن غذای خود را از پشت آشپزخانه مشاهده کنید. در این رستوران حتماً غذای دیم سام را امتحان کنید که از قرارگرفتن گوشت چرخ‌کرده در دل خمیر تهیه می‌شود.

رستوران Billionaire

رستوران Billionaire

آخرین مورد از بهترین رستوران‌های دبی Billionaire است. همان‌طور که از نام این رستوران پیداست، یک رستوران کاملاً لوکس و گران است. در بالای سر شما برگ‌های زیبا و دیدنی انگور وجود دارد؛ به‌طوری‌که انگار داخل یک باغ انگور نشسته‌اید. در منوی این رستوران انواع غذاهای ژاپنی و ایتالیایی وجود دارد که می‌تواند نظر شما را جلب کند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به بررسی لیست بهترین رستوران‌های دبی بپردازیم! اگر شما هم تجربه خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران‌های دیگر دبی را دارید، تجربه خود را از طریق بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *