خانه
بلاگ
حساب کاربری

ویزای تضمینی کانادا چیست و چه شرایطی دارد؟

ویزای تضمینی کانادا
تاریخ انتشار: 1402/9/15

تضمینی برای اخذ ویزای کانادا وجود ندارد و منظور از ویزای تضمینی کانادا، بالاتر بردن درصد اخذ انواع ویزای کانادا توسط آژانس ها مهاجرتی و گردشگری برای متقاضی ویزا است. از همین رو در این مقاله از شرکت خدمات گردشگری توریک به بررسی این اقداماتی که برای اخذ تضمینی ویزای کانادا لازم است پرداخته ایم.

ویزای تضمینی کانادا چیست؟

کلمه “تضمین” در ویزای تضمینی می تواند به کلمات بسیار زیادی نسبت داده شود. در ادامه به بررسی هر کدام از این موارد پرداخته‌ایم.

اخذ ویزای تضمینی کانادا

در اینجا منظور تضمین، اخذ تضمینی ویزای کانادا است که یک دروغ به شمار می‌رود. هیچ تضمینی برای دریافت ویزای شما وجود ندارد و هیچ فردی با هر نوع روابطی نمی‌تواند این تضمین را به شما بدهد زیرا همه موارد اخذ توسط سفارت کانادا بررسی، تحلیل و ارائه خواهد شد.

اخذ ویزای کانادا با تضمین بازگشت وجه

در مواردی که جمله بالا را از آژانش های گردشگری یا مهاجرتی شنیدید می توانید در مورد آن از آنها سوال نمایید. آژانس باید برای شما مشخص کند که منظور از تضمین بازگشت وجه چیست؟

آیا در صورت ریجکت درخواست ویزای کانادا تمام مبلغی که پرداخت شده به شما باز خواهد گشت یا قسمتی از این مبلغ که خرج پروسه درخواست اخذ ویزای شما شده است برگشت داده نخواهد شد؟

دقت داشته باشید که در صورتی که آژانس به شما عبارت اخذ ویزای توریستی با بازگشت تمام و کمال وجه را گفت باید به آن شک کنید و تحقیقات بیشتری در مورد آژانس و سوابق آن داشته باشید.

دلیل اصلی این امر هم هزینه شدن قسمتی از مبلغ پرداختی شما به سفارت، خدمات درخواست ویزا و پیگیری های صورت گرفته توسط آژانس مد نظر است. حتی اگر خدمات شرکت را رایگان در نظر بگیریم، بخشی از مبلغ برای درخواست ویزا به سفارت پرداخت شده است که امکان بازگشت آن وجود ندارد.

تضمین بالاترین احتمال ویزا شدن

این شعار بسیار درست و قابل دسترس است؛ زیرا روش های بسیار زیادی برای بالا بردن احتمال قبول درخواست انواع ویزا برای شما وجود دارد و آژانس‌های گردشگری و مهاجرتی می‌توانند با پیگیری وضعیت، تکمیل اطلاعات و رفع ایرادات پرونده شما این تضمین را به شما بدهند.

تضمین کوتاهترین زمان اخذ ویزای کانادا

تضمین کوتاهترین زمان در پروسه اخذ و دریافت ویزا یکی از مواردی است که می‌توان از آن استفاده کرد. البته که معیار خاصی برای این گزینه وجود ندارد زیرا که مدت زمان ویزا شدن شما پس از ثبت درخواست و ارسال مدارک به شرایط سفارت کانادا بستگی دارد. اما سایر موارد را می‌توان تضمین کرد.

اخذ ویزای تضمینی کانادا برای چه ویزایی ممکن است؟

اخذ تضمینی ویزای کانادا برای هیچ یک از انواع ویزای کانادا ممکن نیست. توضیحات چرایی این مورد در بخش “اخذ ویزای تضمینی کانادا” همین مقاله وجود دارد.

برای تشریح بهتر این موضوع به اطلاعات جدول زیر توجه فرمایید.

به گزارش Canadim جدول اطلاعات قبولی ویزای توریستی کانادا برای بازدید کنندگان به تفکیک سال‌هاست:

سال نرخ تصویب تعداد کل ردیف‌شده
2017 74% 493,995
2018 70% 716,947
2019 64% 783,909
2020 66% 171,334

در این جدول، “نرخ تصویب” به معنای درصد تایید ویزاها است، و “تعداد کل ردیف‌شده” تعداد کل درخواست‌های ویزا که رد شده‌اند را نشان می‌دهد. همین درصد ها نشان از عدم تضمین دریافت ویزای کانادا به شمار می‌رود.

اخذ ویزای کانادا با تضمین بازگشت وجه برای کدام نوع ویزا ممکن است؟

آژانس ها و شرکت های مختلف هزینه متفاوتی برای خدمات اخذ ویزا از شما دریافت می کنند و تضمین بازگشت قسمتی از وجه بسته به این مبلغ تا حدودی ممکن است.

مثلاً شرکت گردشگری توریک برای اخذ ویزای توریستی کانادا با انگشت نگاری مبلغ 500 دلار دریافت کرده و هیچ گونه تضمینی برای بازگشت وجه به شما نخواهد داد.

چرا؟ چون قسمت قابل توجهی از این مبلغ برای پروسه اخذ ویزای شما خرج خواهد شد و مابقی آن برای خدماتی که از توریک دریافت خواهید کرد هزینه می‌شود.

خدمات ویزای تضمینی کانادای توریک چیست؟

گروه توریک هیچ گونه تضمینی در خصوص اخذ ویزای توریستی به شما نمی‌دهد و موارد تضمینی در پروسه اخذ ویزا توسط گروه توریک شامل موارد زیر است:

تضمین بالاترین احتمال ویزا شدن

تیم ما با مشاوره رایگان تمامی چالش‌ها، شرایط و مدارک شما را بررسی کرده و راهکارهایی برای بالا بردن احتمال اخذ ویزای کانادا در کمترین زمان ممکن را ارائه خواهد داد. با این روند در پروسه اخذ ویزا، احتمال اخذ ویزای کانادای شما به بالاترین حالت ممکن خواهد رسید که به نوعی تضمین بالاترین احتمال اخذ ویزای کانادا به شمار خواهد رفت.

تضمین اخذ ویزای کانادا در کوتاهترین زمان

تضمین توریک مربوط به کوتاهترین زمان صرف شده برای اخذ ویزای کانادای شماست. (تضمینی برای اخذ ویزای کانادا وجود ندارد)

گروه توریک در کوتاهترین زمان به بررسی مدارک و مشاوره پرداخته و نیاز به حضور فیزیکی شما ندارد.

پروسه مشاوره و درخواست ویزای توریک به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری است.

کارشناسان باتجربه ما در کوتاهترین زمان ممکن مدارک شما را بررسی و اصلاحات مورد نیاز را به شما اطلاع خواهند داد. پس از رفع مشکلات موجود در پرونده درخواست شما به صورت انلاین در سایت سفارت ثبت و  اطلاعات شما بارگذاری خواهد شد و پیگیری مستمری در تمامی مراحل اخذ ویزای شما صورت می‌گیرد (مدت زمان بررسی پرونده شما در سفارت کانادا و پاسخ به آن تضمینی نیست و توسط خود سفارت مدیریت می‌شود). این پروسه بین 3 الی 80 روز طول خواهد کشید.

همچنین پس از صدور ویزا، در صورت تمایل شما، در کوتاهترین زمان ممکن (بین 15 الی 30 روز کاری) برای پیکاپ ویزای شما اقدام خواهد شد.

با توجه به تجربه کاری بالای تیم توریک، تضمین کوتاهترین زمان برای اخذ ویزا به شما داده خواهد شد. لازم به ذکر است که در شرایط خاص (مانند اپیدمی کرونا) ممکن است این تضمین به شما داده نشود.

البته شما برای اطمینان در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر میتوانید به آدرس درج شده در سایت مراجعه کرده و از توریک بازدید نمایید.

اخذ ویزای توریستی کانادا با تضمین بازگشت وجه توریک

تیم توریک فقط برای اخذ ویزای توریستی مولتیپل 5 ساله، (چند بار ورود) تضمین بازگشت قسمتی از وجه (در صورت ریجکت درخواست ویزا) را خواهد داد و هیچ خدماتی با عنوان اخذ ویزای تضمینی کانادا در توریک وجود ندارد.

گروه توریک فقط در زمینه اخذ ویزای توریستی کانادا فعالیت دارد که شرح آن در صفحه خدمات اخذ ویزای توریستی کانادا درج شده است. برای اطلاع از قیمت، شرایط و مدارک مورد نیاز اخد تضمینی ویزای کانادا توسط تیم توریک به صفحه ذکر شده مراجعه کنید.

سوالات متداول ویزای تضمینی کانادا

تضمین ویزا به معنای تضمین در مدت زمان اخذ، بازگشت قسمتی از وجه و بالا بردن احتمال ویزا شدن وجود دارد.
خیر. تضمینی برای اخذ ویزای کانادا وجود ندارد.
بسته به نوع تضمینی که آژانس ها به شما می دهند در صورت عملی نشدن می تواند به نوعی یک و استفاده از سرمایه و زمان شما به شمار برود
1 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *