خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین هتل‌‌های مالدیو برای ماه عسل فراموش نشدنی

بهترین هتل‌‌های مالدیو برای ماه عسل فراموش نشدنی
تاریخ انتشار: 1402/7/9

ماه عسل یکی از خاطره‌انگیز‌ترین تجربه‌ها برای زوج‌های جوان است که پس از شلوغی‌های جشن عروسی اکثر زوج‌ها علاقه دارند تا به یک مکان زیبا سفر کنند. جزایر مالدیو یکی از مقاصد بهشتی و محبوب برای سفر ماه عسل هستند که زوج‌های زیادی برای گذراندن ماه عسل خود، آن‌ها را انتخاب می‌کنند. جزیره زیبای مالدیو، با مناظر استوایی و ویلاها و استراحتگاه‌های ساحلی زیبا، یک مکان ایده‌آل برای ماه عسل رویایی و رومانتیک است. پیدا کردن و انتخاب بهترین هتل‌‌های مالدیو برای ماه عسل، یکی از دغدغه‌های اصلی ز‌وج‌ها است چرا که هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در این کشور وجود دارند. در این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین هتل‌‌های مالدیو برای ماه عسل آشنا شده و ماه عسل خاطره‌انگیز و جذابی داشته باشید.

 

ولاسارو (Velassaru)، جزیره ولاسارو

ولاسارو (Velassaru)، جزیره ولاسارو - بهترین هتل‌‌های مالدیو برای ماه عسل

Velassaru

 

اولین هتلی که در لیست بهترین هتل‌‌های مالدیو برای ماه عسل قرار می‌گیرد، ولاسارو است. ماه عسل شما در Velassaru به سبک بهشتی شروع می‌شود. کارکنان این هتل در شهر ماله به شما خوش‌آمد گفته و شما را در یک قایق تندرو همراهی می‌کنند تا تنها در 25 دقیقه به این بهشت ​​جزیره‌ای با ماسه‌های سفید برسید. شامپاین رایگان در بدو ورود، آبگرم، انبوهی از تجربیات عاشقانه مانند تماشای غروب آفتاب رویایی و غواصی شبانه در میان آب‌های گرم و گرمسیری، همگی به شما برای داشتن یک ماه عسل فراموش‌نشدنی کمک می‌کنند. در این هتل 129 اتاق لب ساحل با چشم‌اندازی از اقیانوس وجود دارد که برخی از آن‌ها استخر خصوصی دارند. همچنین پنج رستوران لذت بخش و دو بار شیک نیز وجود دارند که می‌توانید در ان‌ها طیف متنوعی از غذاهای بین المللی مانند غذاهای دریایی، غذاهای ژاپنی و هندی و همچنین نوشیدنی‌های مختلف را امتحان کنید.

 

گیلی لانکانفوشی (Gili Lankanfushi)، جزیره مالی شمالی

گیلی لانکانفوشی (Gili Lankanfushi)، جزیره مالی شمالی - بهترین هتل‌‌های مالدیو برای ماه عسل

Gili Lankanfushi

 

Gili Lankanfushi، یکی از بهترین هتل‌ها در مالدیو است که می‌توان برای اقامت در ماه عسل انتخاب کرد. هتل گیلی لانکانفوشی یک هتل پنج ستاره است که طبق گفته سایت TripAdvisor، جزء بهترین هتل‌های قاره آسیا به شمار می‌آید. این هتل در فاصله بسیار نزدیکی از طبیعت قرار دارند، طوری که حمام‌ها در فضای باز هستند، میزهای چوبی روی شن‌ها قرار دارند و قسمت اصلی استخر در اطراف نخل‌های سر به فلک کشیده قرار دارد. این هتل دارای ۴۵ اتاق است که ۲۹ تا از ان‌ها سوئیت‌های کامل و شیکی هستند که همگی در سواحل اقیانوس هند قرار گرفته‌اند. علاوه بر بیشمار امکانات هتل، تفریحات زیادی هم در آن برای مسافران وجود دارند که محبوب‌ترین آن، غواصی در اعماق اقیانوس هند و بازدید از دنیای زیر اب است. رستوران‌های شلوغ و با‌کیفیتی هم در هتل وجود دارند که غذاهای اصیل اقیانوس هند را ارائه می‌دهند.

اگرچه در این مطلب به بهترین هتل‌های مالدیو برای ماه عسل می‌پردازیم، اما مکان‌های دیگری مانند، بالی، یونان دبی، هاوائی، تایلند‌ و … هم از جزایر عالی برای ماه عسل هستند. در واقع بدون اغراق می‌توانیم بگوییم تور تایلند، تور یونان، تور بالی، تور هاوائی و تور دبی، در کنار مالدیو، از تور‌های محبوب در بین زوج‌های جوان هستند که برای ماه عسل انتخاب می‌شوند.

 

جوالی (JOALI)، جزیره‌ی موراواندو

جوالی (JOALI)، جزیره‌ی موراواندو - بهترین هتل‌‌های مالدیو برای ماه عسل

Joali

 

جزیره موراواندو یکی از جزایر زیبای کشور مالدیو و همچنین عمیق‌ترین جزایر مرجانی جهان است که یک هتل بسیار با‌کیفیت و عالی را در خود جای داده است. هتل جوالی، هتل لوکس پنج ستاره‌ای است که چشم‌انداز کامل و زیبایی را از اقیانوس هند ارائه کرده و معماری و طراحی بسیار جالبی دارد. چرا که در این هتل، تعداد زیادی آثار هنری وجود دارند و سازه‌های بامبو و حکاکی شده با دست در آن به چشم می خورند. تعداد ۷۳ سوئیت‌ و اتاق‌ در این هتل وجود دارند که از امکانت خوب و کاملی برخوردار هستند. هتل جوالی، اولین هتل همه‌جانبه‌ مالدیو است که از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن، وجود یک خانه‌ درختی به شکل پرتوی مانتا و همچنین ساخته شدن این استراحت‌گاه از چوب و پوست نارگیل است. چهار رستوران فوق‌العاده نیز در این هتل وجود دارند که غذاهای متنوعی را ارائه می‌کنند.  صبحانه‌های هتل که در حین خیره شدن به افق اقیانوس میل می‌شود هم، بسیار منحصر‌به‌فرد هستند.

 

باروس (Baros)، جزیره مالی

باروس (Baros)، جزیره مالی - بهترین هتل‌‌های مالدیو برای ماه عسل

Baros

 

هتل باروس، یکی از بهترین ریزورت‌های مالدیو برای ماه عسل است که در جزیره مرجانی ماله شمالی قرار داشته و تنها 25 دقیقه با قایق تندرو از فرودگاه ماله فاصله دارد. با داشتن ویلاهای متنوع برای انتخاب، امکانات بیشمار این هتل آن را به اقامتگاهی ایده‌آل برای زوج‌های جوان تبدیل کرده است. باروس که یک هتل ۵ ستاره لوکس و شیک است، در یک جزیره خصوصی زیبا با تالاب مرجانی شفاف قرار دارد که از تمام خیالات شما از یک جزیره و استراحتگاه رویایی، پیشی خواهد گرفت. منظره دنج این هتل که در میان آب‌های تمیز و گرم و ماسه‌های سفید برفی، با بیشه‌های نخل نارگیل و گل‌های معطر احاطه شده است، واقعاً ارزش تجربه کردن را دارد. در این هتل ۷۵ اتاق‌ و سوئیت مدرن که توسط آب‌های اقیانوس آرام احاطه شده‌اند، غذاخوری‌های خوب با غذا‌های بین‌المللی، یک آبگرم فوق‌العاده، سالن یوگا ‌ اسپا، یک استخر بزرگ و سرگرمی‌های آبی از یک قایق تفریحی لوکس گرفته تا غواصی و یوگا وجود دارند که رضایت همه مسافران را جلب می‌کنند.

 

 هوراوالی (Hurawalhi)، جزیره Hurawalhi

 هوراوالی (Hurawalhi)، جزیره Hurawalhi - بهترین هتل‌‌های مالدیو برای ماه عسل

Hurawalhi

 

جزیره Hurawalhi، یکی از جزایر زیبای مالدیو است که پیشنهاد می‌کنیم بازدید از آن را حتما در برنامه تور مالدیو خود قرار دهید. این جزیره یک ویژگی منحصر به فرد دارد که آن ممنوع بودن ورود کودکان به آن است. یعنی هیچ بچه‌ای در این جزیره وجود ندارد که این برای برخی افراد یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. هتل ریزورت Hurawalhi در این جزیره، از هتل‌های عالی برای گذراندن یک ماه عسل رویایی و خاطره‌انگیز است که در آن اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ و باشکوهی بر روی آب با مناظر خیره‌کننده از تالاب وجود دارند. هتل Hurawalhi Island Resort از نظر زیست‌محیطی بسیار نوآورانه بوده و یک استراحتگاه جدید 5 ستاره مخصوص بزرگسالان است که بزرگترین رستوران زیر آب جهان را شامل می‌شود. این اقامتگاه پنج ستاره با یک پرواز 40 دقیقه‌ای با هواپیمای دریایی از ماله قابل دسترسی است و 90 اتاق و سوئیت از جمله 60 اتاق اوشن و 30 اتاق ساحلی را ارائه می‌دهد. در مورد لحظات عاشقانه زوج‌های جوان در طول ماه عسل، اقیانوسی از لذت در Hurawalhi وجود دارد. مانند غرفه شامپاین استوایی، رستوران زیر دریایی 5.8 Undersea، محوطه ساحلی که می‌توانید در آن در زیر ستاره‌های درخشان در ساحل تجربه لذت‌بخشی داشته باشید و بیشمار امکانات دیگر.

 

کومو جزیره کاکائو (COMO Cocoa Island)، شهر کافو آتول

کومو جزیره کاکائو (COMO Cocoa Island)، شهر کافو آتول - بهترین هتل‌‌های مالدیو برای ماه عسل

COMO Cocoa Island

 

هتل COMO Cocoa Island، هتلی پنج ستاره لوکس و محبوبی در مالدیو است که با 33 اتاق آبی رمانتیک و 3 سوئیت در جزیره، به عنوان دوست‌داشتنی‌ترین استراحتگاه برای ماه عسل زوج‌های جوان شناخته می‌شود و هیچ نوع امکانات ویژه کودکان در آن وجود ندارد. این هتل که با قایق تندرو 40 دقیقه از فرودگاه ماله فاصله دارد، در مالدیو بر اساس نظرات مهمانان رتبه بسیار بالایی دارد. هر یک از اتاق‌های آبی این هتل کاملاً خصوصی بوده و شبیه یک قایق ماهیگیری سنتی مالدیو هستند. در این هتل، رستوران‌های با‌کیفیتی وجود دارند که انواع مختلفی از غذاهای هندی، بومی، اروپایی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، تفریحات آبی مانند غواصی، یک آبگرم عالی و حتی یک سالن برای تمرین یوگا با یک مربی مخصوص هم در این هتل وجود دارند.

اگر قصد رفتن با ماه عسل و یا سفر به جزایر و شهر‌های ساحلی زیبای جهان را دارید، می‌توانید برای دریافت ویزای مقاصد مختلف مانند ویزای دبی و یا کسب اطلاعات مختلف راجع به تور‌ها و ویزای‌ها مانند اطلاع از قیمت ویزای تایلند، به وب‌سایت شرکت گردشگری توریک مراجعه کنید.

 

کاندلهو (Kandolhu)، جزیره کاندلهو

کاندلهو (Kandolhu)، جزیره کاندلهو - بهترین هتل‌‌های مالدیو برای ماه عسل

Kandolhu

 

چهارمین هتل برتر جهان در سال ۲۰۲۱، هتل Kandolhu است که چیزی فراتر از رویاهای شما را برای یک ماه عسل فراموش‌نشدنی در مالدیو ارائه می‌کند. جزیره کاندلهو یکی از جزایر سرسبز مالدیو با سواحل شنی است که هتل کاندولهو در این جزیره، در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی ماله در آتول آری شمالی یکی از بزرگ‌ترین جزایر مرجانی مالدیو واقع شده است و با هواپیمای دریایی، ۲۵ دقیقه‌ای می‌توانید به آن برسید. هتل Kandolhu دارای 30 اتاق است که عناصر طبیعی مالدیو را با معماری مدرن ترکیب کرده و تجربه‌ای به یاد‌ماندنی را ایجاد می‌کند که برای همیشه با شما خواهد ماند. در این هتل، پنج رستوران مدرن با غذا‌های بین‌المللی، مرکز اسپا و یوگا، سالن ورزشی، کتابخانه، یک فروشگاه کوچک برای خرید لوازم ضروری و امکانات تفریحی آبی مانند غواصی و ورزش‌های آبی نیز وجود دارند.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *