خانه
بلاگ
حساب کاربری

هتل‌های بالی تجربه‌ای خاص در اقیانوس و جنگل‌

هتل‌های بالی تجربه‌ای خاص در اقیانوس و جنگل‌
تاریخ انتشار: 1402/5/22

کشور اندونزی به جزایر زیبایی که دارد شناخته می‌شود. بالی نیز یکی از جزایر کوچک اما در عین حال بسیار معروف کشور اندونزی است که می‌توان آن را یکی بهترین و محبوب‌ترین جزایر جنوب شرقی آسیا معرفی کرد. به همین دلیل، هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان برای خرید تور بالی اقدام، به این جزیره زیبا سفر کرده و چند روزی را در آن اقامت می‌کنند. در بالی، گزینه‌های اقامتی مختلفی مانند ویلا‌ها وجود دارند اما بیشتر مسافران علاقه دارند تا در هتل‌های بالی اقامت داشته باشند. چرا که بالی هتل‌های بسیار لوکس با امکانات رفاهی بیشماری دارد. اگر در فکر سفر به بالی و اقامت در آن هستید، ما این جا هستیم تا با معرفی بهترین هتل‌های بالی، شما را همراهی کنیم.

 هتل THE UNGASAN CLIFFTOP RESORT

 هتل THE UNGASAN CLIFFTOP RESORT - هتل‌های بالی

THE UNGASAN CLIFFTOP RESORT

هتل Ungasan، اولین هتلی در بالی است که قصد معرفی آن را داریم.  در واقع Ungasan، یکی از بهترین هتل‌های ساحلی بالی است که به گردشگران و مسافران خود فرصت لذت بردن از دریا و سواحل زیبای آن را می‌دهد. با اقامت در این هتل، می‌توان چشم‌اندازی زیبا از آب‌های شفاف دریا، سواحل زیبا، آفتاب درخشان و ماسه‌های سفید و پولکی بالی را تماشا کرد. اتاق‌های این هتل، اتاق‌های ویلایی خصوصی رو به ساحل هستند که در آن‌ها امکانات کاملی به مسافران ارائه می‌شود. یکی از محبوب‌ترین و بهترین قابلیت‌های این هتل، رستوران آن است که در آن بهترین و حرفه‌ای‌ترین آشپز‌های جهان به پخت و سرو غذاهای متنوع محلی و بین‌المللی می‌پردازند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به ساحل خصوصی برای هر فرد، استخر خصوصی، سالن اسپا و جکوزی، Health Club، باشگاه ورزشی و … اشاره کرد. از انجایی که هتل Ungasan یکی از گران‌ قیمت‌ترین هتل‌های بالی است، قیمت یک شب اقامت در آن، چیزی حدود ۷۱۶ دلار می‌باشد.

هتل BVLGARI RESORT BALI

هتل BVLGARI RESORT BALI - هتل‌های بالی

BVLGARI RESORT BALI

یکی دیگر از بهترین هتل‌های بالی،  هتل Bvlgari Resort Bali است که جزو هتل‌های لوکس و گران قیمت محسوب می‌شود. اگر با اخذ ویزای بالی قصد سفر به این جزیره زیبا و اقامت در هتلی رو به طبیعت چشم‌نواز را دارید،  با اقامت در این هتل می‌توانید چشم‌اندازی زیبا از طبیعت شگفت‌انگیز بالی و دریا را تماشا کنید. سبک معماری منحصر به فرد و دیزاین داخلی هتل BVLGARI، اولین مزیت خیره کننده آن است که به هنگام ورود به آن، توجهات را به خود جلب می‌کند. در این هتل همچنین، امکانات بیشماری نیز به مسافران ارائه می‌شود. از جمله این امکانات می‌توان به اتاق‌های خصوصی ویلایی، استخر خصوصی، پلاژ اختصاصی، سالن اسپا، جکوزی، باشگاه ورزشی، سالن اختصاصی برای برگزاری مراسمات و … اشاره کرد. قیمت یک شب اقامت در این هتل، با توجه به تعداد نفرات، بین ۶۶۷ تا ۳۰۰۰ دلار متغیر است.

 هتل FOUR SEASONS RESORT BALI

 هتل FOUR SEASONS RESORT BALI - هتل‌های بالی

FOUR SEASONS RESORT BALI

هتل Four Season Resort Bali یکی از لوکس‌ترین هتل‌های بالی است که هتلی کاملاً ویلایی می‌باشد. مزیت اصلی این هتل قرار گرفتن آن در حاشیه اقیانوس هند است، به همین دلیل مسافران و گردشگرانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند، می‌توانند دریایی بیکران، سواحل شنی زیبا و طلوع و غروب خورشید را تماشا کرده و از آن لذت ببرند. مزیت و ویژگی دیگر این هتل، معماری آن است، چرا که این هتل به شکل یک دهکده سنتی با معماری قدیمی و مزارع زیبا طراحی و ساخته شده است. برخورداری هر یک از اتاق‌های ویلایی هتل از یک استخر روباز اختصاصی رو به اقیانوس هند، ویژگی دیگر این هتل است که در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به یک رستوران بسیار لوکس با غذاهای محلی و بین‌المللی، سالن یوگا، سالن اسپا، جکوزی، برگزاری کارگاه‌های هنری و نمایش‌های شبانه، فضای سبز اختصاصی برای هر اتاق و … اشاره کرد. قیمت یک شب اقامت در این هتل لوکس، با توجه به تعداد نفرات، بین ۷۰۰ دلار الی ۲۵۰۰ دلار می‌باشد.

هتل ALILA SEMINYAK

هتل ALILA SEMINYAK - هتل‌های بالی

ALILA SEMINYAK

یکی دیگر از هتل‌های معروف بالی، هتل Alila Seminyak است که مشابه سایر هتل‌های بالی در حاشیه اقیانوس هند و رو به روی یک نخلستان زیبا قرار دارد. به همین دلیل قدم زدن در اطراف هتل و لذت بردن از مناظر نزدیک به آن، یکی از مورد علاقه‌ترین تفریحات گردشگران می‌باشد. همچنین در نزدیکی این هتل معبد Petitengent قرار دارد که گردشگران می‌توانند از آن نیز بازدید کنند. در این هتل، امکانات زیادی در دسترس بوده و خدمات بسیار لوکسی به مسافران ارائه می‌شود. از جمله این امکانات می‌توان به استخر روباز‌ که منظره‌ای رو به شهر دارد، پارک طبقاتی، سرویس شاتل رایگان، دوچرخه‌های رایگان، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سونا و جکوزی، اینترنت رایگان، آرایشگاه، خشکشویی، سالن ورزشی،  سالن تخصصی ماساژ، سالن اسپا، رستوران، بار و کافه اشاره کرد. یک شب اقامت در هتل سمینیاک حدوداً ۲۷۰ دلار قیمت دارد.

 هتل POTATO HEAD STUDIOS

 هتل POTATO HEAD STUDIOS - هتل‌های بالی

POTATO HEAD STUDIOS

یکی دیگر از هتل‌های بالی که می‌توانید برای اقامت خود در این جزیره انتخاب کنید، هتل Potato Head Studios است. هتل Potato Head Studios، یک هتل بسیار لوکس و گران قیمت در منطقه سمینیاک بالی است که به شکل یک دهکده‌ ساخته شده است. به دلیل موقعیت مکانی خوب این هتل، در نزدیکی آن مکان‌های دیدنی زیادی قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. همچنین امکانات رفاهی و خدمات خوبی نیزبه مسافران ارائه می‌شوند که برخی از این خدمات و امکانات عبارتند از: مینی بار، کلاب ساحلی، باشگاه ورزشی همراه با برنامه‌های تمرینی، سالن اسپا، استخر،جکوزی، سالن‌های یوگا، برگزاری مراسم‌های هنری و موسیقی شبانه، رستورانی با غذاهای ملل، بار، کافه و غیره. قیمت بک شب اقامت در هتل POTATO HEAD STUDIOS، از ۱۴۰ دلار شروع شده و با توجه به تعداد نفرات افزایش می‌یابد.

 هتل BISMA EIGHT

 هتل BISMA EIGHT - هتل‌های بالی

BISMA EIGHT

هتل BISMA EIGHT یکی دیگر از گران‌ترین هتل‌های بالی است که در منطقه ابود این جزیره قرار دارد. این هتل، موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد، چرا که فاصله کمی تا مرکز شهر دارد و می‌توان به بیشتر دیدنی‌ها و مکان‌های مهم جزیره دسترسی داشت. سوئیت‌های این هتل با به روز‌ترین و بهترین سبک معماری طراحی و دیزاین شده‌اند که توجه مسافران را به خود جلب می‌کند. از بیشمار امکانات این هتل لوکس می‌توان به رستورانی با سرو غذاهای ملل، کافه، دو بار، استخر روباز بزرگ رو به اقیانوس، سالن ورزشی، سالن اسپا، جکوزی، سالن یوگا و … اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل، تقریباً ۲۵۰ دلار می‌باشد.

 هتل AMANDARI RESORT

 هتل AMANDARI RESORT - هتل‌های بالی

AMANDARI RESORT

یکی دیگر از لاکچری‌ترین هتل‌های بالی، هتل AMANDARI RESORT است که یک هتل لوکس و مجلل در این جزیره محسوب می‌شود. یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های هتل آمانداری، قرار داشتن این هتل در رو به روی رودخانه زیبای ایونگ، معبد‌های هندو، شالیزارهای جذاب برنج و طبیعت بی نظیر بالی است. این هتل نیز مانند سایر هتل‌های این جزیره، به سبک یک دهکده سنتی طراحی و ساخته شده که اقامت در آن، حس اقامتگاه‌های قدیمی بالی را می‌دهد. سبک معماری به کار برده شده و دیزاینی که در اتاق‌ها و محوطه‌ی هتل به چشم می‌خورد نیز بسیار منحصر به فرد است، چرا که در طراحی آن از چوب نارگیل و چوب ساج استفاده شده است. اتاق‌های هتل، اتاق‌هایی دوبلکس و ویلایی هستند که چشم اندازی زیبا از  دریا و مزارع برنج را ارائه می‌دهند. یکی از امکانات خاص مجموعه، یک استخر رو باز رو به طبعیت است که شنا کردن در آن می‌تواند بسیار لدت بخش باشد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به حمام آبگرم، سالن یوگا، سالن بدنسازی، سالن اسپا، زمین تنیس، کتابخانه و گالری‌های هنری، رستوران، کافه و … اشاره کرد. هزینه یک شب اقامت در این هتل، با توجه به تعداد نفرات از نفری ۷۰۰ دلار تا ۵۰۰۰ دلار متغیر می‌باشد. اگر شما نیز قصد سفر به بالی، این جزیره زیبا و با سایر کشورهای توریستی آسیایی مانند تایلند و یا سنگاپور را دارید، برای دریافت ویزای توریستی آنها مثل ویزای تایلند و یا سنگاپور و … می‌توانید به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کنید.

 هتل STAY AT ULU CLIFFHOUSE

 هتل STAY AT ULU CLIFFHOUSE - هتل‌های بالی

STAY AT ULU CLIFFHOUSE

هر ساله گردشگران زیادی ار سراسر جهان با هر بودجه و امکاناتی و از طرق مختلف مانند سفر با تور بالی، وارد این جزیره می‌شوند تا از زیبایی‌های آن لذت ببرند. به همین دلیل بهتر است در این لیست، یکی از ارزانترین هتل‌های بالی را هم معرفی کنیم. هتل STAY AT ULU CLIFFHOUSE، به نسبت دیگر هتل‌های معرفی شده در این مقاله قیمت کمتری دارد اما از امکانات خوبی برخوردر می‌باشد. از امکانات هتل STAY AT ULU CLIFFHOUSE می‌توان به استخر رو‌باز، سالن اسپا، سالن ورزشی، رستوران، کافه، بار، اجرای زنده شبانه و غیره اشاره کرد.

سفر به دو کشور اندونزی و تایلند و رفتن به جزایر بسیار زیبای آن‌ها، می‌تواند برای هر کسی یک تجربه منحصر به فرد و خاطره انگیز باشد. خبر خوب اینکه می‌توانید از خدمات گردشگری متعدد شرکت توریک مانند خدمات تور تایلند بهره‌مند شده و یا با کمک آن ویزای کشور‌های مختلفی مانند ویزای اندونزی، ویزای سنگاپور و … را دریافت کنید و سفری دلچسب به هر یک از این کشور‌ها داشته باشید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *