خانه
بلاگ
حساب کاربری

گرما در قلب کانادا؛ لیست 10 عددی گرم‌ترین شهرهای کانادا

گرما در قلب کانادا؛ لیست گرم‌ترین شهرهای کانادا
تاریخ انتشار: 1402/5/29

حتماً راجع به سرمای بی‌سابقه کشور کانادا در فصل زمستان شنیده‌اید. یکی از اولین سوالاتی که توسط بسیاری از افراد از ساکنین این کشور پرسیده می‌شود این است که “آب‌و‌هوا در آن چطور است؟” زمستان در کانادا می‌تواند غیرقابل پیش‌بینی و از سالی به سال دیگر متفاوت باشد. اما به طور کلی، زمستان‌های کانادا به سردی و یخبندان معروف هستند. سردترین نقاط کانادا، به خصوص بخش شرقی کانادا، در زمستان در دمای -5 درجه سانتیگراد و حداقل -20 درجه سانتیگراد قرار دارند و در نوامبر و دسامبر نیز بارش برف سنگینی را تجربه می‌کنند.

خوشبختانه، تمام کانادا از دشت‌های برفی و روز‌های سرد تشکیل نشده و مناطقی در آن، عنوان گرم‌ترین شهر‌های کانادا را به خود اختصاص داده‌اند. اگر به دنبال فرار از یخ‌بندان زمستانی کانادا هستید یا حتی می‌خواهید به مکان‌های گرم‌تری از این کشور بروید، مناطق نزدیک به اقیانوس، سرمای کم‌تری دارند. در ادامه این مطلب از شرکت گردشگری توریک، 10 مورد از گرم‌ترین شهر‌های کانادا را معرفی خواهیم کرد.

۱. کلونای غربی، بریتیش کلمبیا

کلونای غربی، شهری با جمعیت 38311 است که آب‌و‌هوای بسیار خوبی دارد. غرب کلونا با یک پل از هم جدا شده و به شهر اصلی کلونا متصل می‌شود. به لطف آب‌و‌هوای گرمی که این منطقه دارد، باغ های میوه زیادی در آن رشد و پرورش یافته‌اند. غرب کلونا گرم و معتدل است و ماه‌های بارانی در فصل زمستان و روزهایی بسیار گرم در فصل تابستان دارد. بر اساس اطلاعات کلی آب‌و‌‌هوا، میانگین دمای سالانه این منطقه 7.5 درجه سانتیگراد است. در فصل تابستان، فعالیت‌های تابستانی مانند شنا، شراب‌سازی، برگزاری جشنواره‌ها و قایق‌سواری بسیار رایج هستند.

 ۲. تورنتو، آنتاریو

 تورنتو، آنتاریو - گرم‌ترین شهرهای کانادا

Toronto, Ontario

تورنتو یکی از شهر‌های بسیار مهاجرپذیر کانادا است که سالانه گردشگران و دانشجویان زیادی به آن مهاجرت می‌کنند. تورنتو مطمئناً گرم‌ترین شهر کانادا نیست، اما با این حال در مقایسه با سایر مناطق شرقی کانادا، شهری نسبتاً گرم به حساب می‌آید.

البته از آنجایی که تورنتو بزرگ‌ترین شهر کانادا است و در تمام طول سال کارهای زیادی برای انجام دادن در آن وجود دارد؛ ترکیب نرخ اشتغال بالا و آب‌و‌هوای معتدل و گرم منجر شده تا بسیاری از افراد برای اقامت این شهر را انتخاب کنند. زمستان‌های تورنتو ممکن است سرد باشد اما اغلب به کمتر از -20 درجه سانتیگراد نمی‌رسد و آب‌و‌هوای آن، گرم و مرطوب قاره‌ای محسوب می‌شود.

۳. ویندزور، آنتاریو

ویندزور، یکی دیگر از گرم‌ترین شهر‌های کانادا است که زمستان‌های نسبتاً سردی را داشته و تابستان‌های آن نیز بسیار گرم است. به طور کلی، دمای متوسط ​​سالانه آن به 10 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. این شهر یکی از گرم‌ترین و ارزان‌ترین مکان‌ها برای زندگی در کانادا است، به همین دلیل مهاجران زیادی برای مهاجرت آن را انتخاب می‌کنند.

تابستان در ویندزور از ژوئن شروع شده و در ماه سپتامبر به پایان می‌رسد و ماه‌های تابستان، گرم و نسبتاً مرطوب هستند. در زمستان نیز مقداری برف اما بیشتر باران می‌بارد و میانگین آن در ژانویه به -4.6 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

۴. کاملوپس، بریتیش کلمبیا

 کاملوپس، بریتیش کلمبیا - گرم‌ترین شهرهای کانادا

Kamloops, British Columbia

برخی افراد، به هوای سرد و بارندگی‌های زیاد و مدام علاقه زیادی دارند و تمایل دارند کشور‌هایی مانند کانادا را برای مهاجرت و اقامت خود انتخاب کنند که آب‌و‌هوای سردی داشته باشند. علاوه بر کانادا، اگر به کشور‌هایی با آب‌و‌هوای سرد علاقه زیادی دارید، می‌توانید ویزای توریستی کشور‌هایی مانند ویزای سوئد با زمستان‌ها طولانی، ویزای ایسلند با یخبندان و بارش‌های فراوان و را دریافت کرده و سفری به این کشور‌ها داشته باشید.

شهر Kamloops، از گرم‌ترین مکان‌ها در کانادا است و حتی در زمستان نیز آب و هوای معتدلی دارد. تابستان‌های این شهر، گرم و طولانی هستند و در سال‌های اخیر نیز آب‌و‌هوای آن آنقدر خشک بوده که آتش سوزی جنگل‌ها در این منطقه به یک معضل بسیار بزرگ تبدیل شده است. گرمای هوا در این منطقه به حدی زیاد است که معمولاً مانع از بیرون رفتن افراد در گرم‌ترین روزهای تابستان می‌شود. میانگین دمای سالانه شهر، 7.4 درجه سانتی‌گراد با 519 میلی متر باران در سال است.

۵. ونکوور، بریتیش کلمبیا

ونکوور نیز یکی از شهر‌های بسیار محبوب و مهاجر‌پذیر کانادا است که هر ساله افراد زیادی برای سفر و اقامت به آن، به دریافت ویزای کانادا اقدام می‌کنند. یکی از عمده‌ترین دلایل آن، آب‌و‌هوای بسیار مطلوب و عالی این شهر است. بنابراین افرادی که به هوای سرد عادت ندارند، می‌توانند اقامت و زندگی بهتری در ونکوور داشته باشند و به راحتی با شرایط آب‌‌و‌هوایی تطبیق پیدا کنند. گرم‌ترین ماه سال در شهر ونکوور، آگوست و مرطوب‌ترین ماه سال هم، ماه نوامبر است که با ۲۰۰ میلی‌متر بارندگی همراه می‌باشد. در ماه جولای نیز، ونکوور هوای معتدل‌تر و بهتری دارد.

۶. ویکتوریا، بریتیش کلمبیا

 ویکتوریا، بریتیش کلمبیا - گرم‌ترین شهرهای کانادا

Victoria, British Columbia

به طور کلی، شهر‌ها و مناطق واقع در بریتیش کلمبیا، از گرم‌ترین نقاط کانادا به حساب می‌آیند و اب‌و‌هوای بسیار مطلوبی دارند. شهر ویکتوریا نیز از نظر آب‌و‌هوایی، شرایط ایده‌الی دارد. در تابستان‌های ویکتوریا، هوا گرم است اما اغلب از ۳۰ درجه بالاتر نمی‌رود. در زمستان‌ها نیز بارش برف و باران بسیار زیاد اما آزار‌دهنده نیست و حتی به نسبت سایر شهرهای کانادا، میزان بارندگی کم‌ بوده و طول مدت زمستان نیز کم‌تر است. با توجه به این موضوع، رسیدن فصل زمستان، زندگی روزمره مردم شهر را مختل نمی‌کند و ساکنین می‌توانند به راحتی به انجام کار‌ها و تفریحات خود بپردازند.

۷. ابوتسفورد، بریتیش کلمبیا

یکی دیگر از شهرهای گرم کانادا، شهر ابوتسفورد است که از شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی برخوردار است. متوسط دمای ابوتسفورد به طور کلی، ۱۵٫۱ درجه سانتی‌گراد است و بعد از شهر ویکتوریا، می‌توان آن را دومین شهر گرم کانادا معرفی کرد. تعداد ماه‌های گرم در کانادا، به طور کلی کم است، اما در ابوتسفورد این ماه‌ها طولانی بوده و تنها ۲۰۸ روز سال بخبندان است. آب‌و‌هوای معتدل در ابوتسفورد، منجر شده تا این شهر به یکی از شهرهای بسیار پر‌رونق در حوزه کشاورزی تبدیل شود.

۸. هلیفکس، نوا اسوکشیا

 هلیفکس، نوا اسوکشیا - گرم‌ترین شهرهای کانادا

Halifax, Nova Scotia

هلیفکس یکی دیگر از شهر‌های گرم کانادا است که در ماه جولای دمای آن به ۱۸ درجه سانتیگراد رسیده و گرم‌ترین ماه سال شده و در ژانویه نیز دمای آن به ۵ درجه زیر صفر می‌رسد که سردترین ماه سال به حساب می‌آید. ماه‌های آگوست تا نوامبر نیز دما و رطوبت هوا بالاست و مردم می‌توانند به راحتی به کار‌های روزمره خود، همچنین تفریح و شنا بپردازند.

۹. اوشاوا، آنتاریو

در میان شهر‌های آنتاریو، شهر اوشاوا با داشتن دمای هوای ۱۷ درجه سانتی‌گرادی، یکی از گرم‌ترین شهرهای این ایالت به حساب می‌آید. آب‌و‌هوای این شهر برای آسیایی‌های که قصد مهاجرت دارند، بسیار مناسب است و این افراد می‌توانند به سرعت خود را با شرایط آب‌و‌هوایی حاکم در شهر، تطبیق دهند.

۱۰. شهر سنت کاترینز، اونتاریو

 شهر سنت کاترینز، اونتاریو - گرم‌ترین شهرهای کانادا

City of St. Catharines, Ontario

آخرین مورد از گرم‌ترین شهر‌های کانادا، شهر سنت کاترینز است که متوسط دمای آن، ۱۳٫۶ درجه سانتی‌گراد می‌باشد. این شهر اب‌و‌هوای گرمی داشته و در جنوب شرقی کانادا و در مجاورت مرز کانادا با ایالات متحده آمریکا واقع شده است. همچنین به دلیل مجاورتی با دریاچه‌های انتاریو و آبشار نیاگارا، ششمین شهر گرم‌ کانادا شناخته می‌شود. دمای این شهر، به طور متوسط یک درجه‌ سانتی‌گراد است و در طول سال نیز حدوداً ۱۰۰ سانتی‌متر بارش برف را تجربه می‌کند.

سفر کردن، تجربه‌ای منحصر به فرد است. توریک، به عنوان یک آژانس گردشگری معتبر، شما را در طول سفر‌ به نقاط مختلف جهان همراهی می‌کند. از طریق توریک می‌توانید ویزای کشور‌های مختلف جهان را به راحتی دریافت کرده و تجربه بی‌نظیری را برای خود رقم بزنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *