خانه
بلاگ
حساب کاربری

مراکز خرید لندن؛ شهر مد و خرید

مراکز خرید لندن؛ شهر مد و خرید
تاریخ انتشار: 1402/5/28

لندن یکی از رویایی‌ترین و جذاب‌ترین پایتخت‌های جهان با دیدنی‌های بی‌شمار و مراکز خرید لوکس است. بهترین مراکز خرید لندن، برندهای مختلفی را به نمایش می‌ گذارند، از برندهای مشهور ایتالیایی و فرانسوی گرفته تا برندهای مستقل و بسیار لوکس. لندن در کنار میلان و پاریس به عنوان شهر مد و خرید شناخته می‌شود و مراکز خرید جذابی را مطابق با هر سلیقه ارائه می‌دهد. اگر شما نیز قصد سفر به لندن را دارید، در این راهنما از توریک همراه ما باشید تا شیک‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید لندن را به شما معرفی کنیم.

۱. مرکز خرید Harrods

Harrods یکی از لوکس‌ترین و معروف ترین مراکز خرید لندن است که در سال 1849 در Knightsbridge افتتاح شد که امروزه نیز در میان گردشگرانی که به این شهر جذاب سفر می‌کنند، از محبوبیت بالایی برخوردار است. قدمت ساختمانی این مرکز خرید به پایان قرن نوزدهم بازمی‌گردد، تقریباً زمانی که هارودز اولین پله برقی انگلستان را راه اندازی کرد. سایبان‌های سبز و آجرهای قرمز این فروشگاه، آن را به یکی از نمادهای شهر لندن تبدیل کرده است. اگر شما هم به دنبال برندهای لوکس اروپایی هستید، گشت و گذار در این مرکز خرید را از دست ندهید.

۲. مرکز خرید London Designer Outlet

مرکز خرید London Designer Outlet - مراکز خرید لندن

London Designer Outlet

London Designer Outlet یکی از بهترین مراکز خرید لندن برای دوستداران مد است، زیرا بسیاری از برندهای صنعت مد و پوشاک را با قیمت‌های بسیار پایین در خود جای داده است. این مرکز خرید با 70 ویترین فروشگاهی، شامل برندهایی مانند تامی هیلفیگر، کالوین کلین، نایک و کانورس است که اجناس خود را با حداکثر درصد تخفیف ارائه می‌دهند. ondon Designer Outlet که دقیقاً در گوشه‌ای از استادیوم مشهور جهانی ومبلی قرار دارد، طیف وسیعی از رستوران‌ها و گزینه‌های سرگرمی عالی را نیز ارائه می‌دهد که برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

۳. مرکز خرید Selfridges

مرکز خرید Selfridges که در خیابان آکسفورد لندن قرار گرفته است، یکی از بهترین مراکز خرید این شهر محسوب می‌شود که توسط هری گوردون سلفریج در سال 1908 تاسیس و یک سال بعد افتتاح شد. در روزهای اولیه، فروشگاه نقش مهمی در تغییر روش خرید مردم ایفا می‌کرد و به آنها اجازه می داد به جای اینکه فقط از پشت پیشخوان به آنها خدمات داده شود، کالاها را از نزدیک ببینند و محصولات مورد نیاز را خودشان انتخاب کنند. امروزه این فروشگاه بعد از هارودز، دومین مرکز خرید بزرگ لندن است و به مشتریانی که عمدتاً به کالاهای لوکس علاقه‌مند هستند، خدمات می‌‌دهد.

کافی شاپ‌ها‌ و رستوران‌های بین المللی و مراکز سرگرمی از دیگر امکانات این مال هستند که تجربه خرید را برای شما لذت بخش‌تر می‌کنند. برای بازدید از این مرکز خرید، نخست باید ویزای توریستی انگلستان را دریافت کرده و سپس برای رزرو تور اقدام کنید. برای این منظور می‌توانید به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کرده و از کارشناسان این مجموعه راهنمایی بخواهید.

۴. مرکز خرید Burlington Arcade

مرکز خرید Burlington Arcade - مراکز خرید لندن

Burlington Arcade

برلینگتون آرکید به‌عنوان اولین مرکز خرید در جهان شناخته می‌شود که در سال 1819 افتتاح شد. ایده اصلی ساخت این مرکز خرید در ابتدا توسط لرد کاوندیش که به دنبال جلوگیری از ریختن زباله‌های محلی در باغ‌های مجاور خانه برلینگتون بود، مطرح شد. این مرکز خرید که از Piccadilly تا باغ برلینگتون امتداد دارد، انواع مغازه‌های لوکس را در خود جای داده است که برخی از آنها دهه‌هاست در اینجا فعالیت می‌کنند.

Burlington Arcade یکی از مشهورترین مراکز خرید لندن است و تنوع مغازه‌های آن به قدری بالاست که باید تنها یک روز را به گشت و گذار در این مرکز خرید اختصاص دهید. شرکت Vintage Watch یکی از مغازه‌هایی است که به مدت 15 سال در این مرکز خرید فعالیت دارد و بیش از 1000 ساعت تولید شده بین سال های 1910 و 1970 را ارائه می‌کند که ساعت‌های آن مورد علاقه بسیاری از گردشگران خارجی است.

۵. مرکز خرید Harvey Nichols

هاروی نیکولز در نایتزبریج، یک فروشگاه زنجیره‌ای لوکس و گل سرسبد فروشگاه طراحان معروف است. ساختمان این مرکز خرید در Knightsbridge در سال 1889 ساخته شد و شما با بازدید از این مرکز خرید به راحتی متوجه خواهید شد دید که چرا این فروشگاه مورد علاقه لندنی‌ها و بازدیدکنندگان و به ویژه کسانی است که به دنبال اجناس مد روز هستند. این مرکز خرید یکی از بهترین مرکز خریدهای لندن که در هشت طبقه مجزا برندها لباس، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، رستوران و کافه را ارائه می‌کند.

۶. مرکز خرید Westfield Stratford City

مرکز خرید Westfield Stratford City - مراکز خرید لندن

Westfield Stratford City

وستفیلد استراتفورد سیتی به عنوان یکی دیگر از مشهورترین مراکز خرید لندن شناخته می‌شود که با 250 ویترین فروشگاه مدرن و سالن غذاخوری که در 177000 متر مربع مساحت واقع شده‌اند، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در سراسر اروپا است. این مکان در کنار مجموعه بازی‌های المپیک 2012 قرار دارد و بهترین نقطه برای خرید در شرق لندن است. در این مرکز خرید به هر کجا که نگاه کنید، یکی از برندهای لوکس از جمله Hugo Boss، Calvin Klein، Motorcoach، Lacoste و غیره را خواهید یافت.

اما آنچه واقعا وستفیلد استراتفورد سیتی را از بهترین مراکز خرید لندن متمایز می‌کند، امکانات تفریحی آن است. شما سینمای Vue با 17 صفحه نمایش پیشرفته، تجربه بولینگ مجلل در All Star Lanes و کازینو را در وستفیلد استراتفورد سیتی خواهید داشت.

۷. مرکز خرید St Martin’s Courtyard

مرکز خرید St Martin’s Courtyard  یک مقصد خرید جذاب در منطقه مجلل West End در کاونت گاردنز است. این مرکز خرید روباز که در نزدیکی گذرگاه تاریخی لانگ آکر واقع شده است، به یک مرکز خرید جذاب برای لندنی‌ها و گردشگران خارجی تبدیل شده است. اگر شما نیز ویزای انگلیس خود را دریافت کرده‌اید، با سفر به لندن و بازدید از این مرکز خرید می‌توانید مغازه‌های طراحان لباس شخصی و مستقل را در کنار برندهای معروفی مانند سواروسکی، باربری، هرمس، لویی ویتون و …  مشاهده کنید.

St Martin’s Courtyard که یکی از معروف ترین مراکز خرید لندن به حساب می‌آید، رستوران‌های شیکی را نیز در خود جای داده است که در آن‌ها می‌توانید طعم لذیذ غذاهای انگلیسی و بین‌المللی را بچشید.

۸. مرکز خرید Kingly Court

مرکز خرید Kingly Court - مراکز خرید لندن

Kingly Court

کینگلی کورت جزو گران‌ترین مرکز خرید لندن است که مجموعه‌ای عالی از مغازه‌ها و رستوران‌های شیک را در خود جای داده است. این مرکز خرید روباز شیک، در سه طبقه مجزا واقع شده است و فضای بسیار زیبایی دارد که مورد علاقه گردشگران خارجی است. فضای شگفت‌انگیز کینگلی کورت که در فاصله کوتاهی از  خیابان آکسفورد قرار دارد، مجموعه‌ای جذاب از بوتیک‌های شیک، فروشگاه‌های قدیمی و فروشگاه‌های اکسسوری و … را ارائه می‌دهد.

شما همچنین رستوران، بار و کافه را در این مرکز خرید خواهید یافت که هرکدام آن‌ها منوهای جذابی ارائه می‌دهند.  اگر شما نیز قصد سفر به لندن را دارید و‌می‌خواهید از لوکس‌ترین و ارزان‌ترین مرکز خرید لندن دیدن کنید، برای دریافت ویزا می‌توانید از آژانس معتبر گردشگری توریک کمک بگیرید.

۹. مرکز خرید Angel Central Islington

مرکز خرید Angel Central Islington یکی از معروف‌ترین مراکز خرید لندن و مکان ایده آل برای مواقعی است که می‌خواهید لباس‌های شیک و منحصر به فردی خریداری کنید. این مرکز خرید از فروشگاه‌های Uniqlo و H&M گرفته تا بوتیک طراحان و جواهرسازان محلی بسیار شیک را در خود جای داده است. همچنین در این مرکز خرید فروشگاه‌های لوازم خانگی و لوازم آرایشی از جمله Rituals و Typo نیز نمایندگی دارند.

مرکز خرید Angel Central Islington علاوه بر بوتیک‌ها و اوتلت‌های لوکسی که دارد، چندین کافه و رستوران، سینما و آکادمی پخش موسیقی را نیز در خود جای داده است که لحظات بی‌نظیری از خرید و گشت و گذار در این مال را به شما ارائه می‌دهد.

۱۰. مرکز خرید Duke of York Square

مرکز خرید Duke of York Square - مراکز خرید لندن

Duke of York Square

میدان دوک یورک در لندن به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در لندن شناخته می‌شود که شامل مجموعه‌ای از بوتیک‌ها و اوتلت‌های لوکس، رستوران‌ها و کافه‌ها، مراکز زیبایی و مؤسسات فرهنگی می‌شود. اگرچه این فضا زمانی یک سربازخانه و یتیم خانه قرن نوزدهمی بوده است، اما در سال‌های اخیر تغییر کاربری داده است و به عنوان یکی از مال‌های لندن فعالیت می‌کند.

دوک آف یورک دارای 30 مغازه لوکس در زمینه مد، لباس و زیبایی است که از جمله آن‌ها می‌توانAesop، All Saints و Joseph را نام برد. این مرکز خرید همچنین خانه یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زارا در اروپا است.

۱۱. مرکز خرید Canary Wharf

مرکز خرید Canary Wharf  بزرگ‌ترین مرکز خرید لندن است که شامل بیش از 120 فروشگاه در زمینه مد، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، اکسسوری و موارد دیگر می‌شود. اگر تصمیم به بازدید از این مرکز خرید را دارید، برندهای لوکس زیادی مانند Tiffany & Co.، Montblanc، و Reiss را در کنار برندهایی مانند Superdry، Zara و Levi’s خواهید دید.

ماهیت مرکز خرید Canary Wharf تجاری است، اما با این حال بیش از 20 هکتار باغ سرسبز و مناظر سرسبز و همچنین بزرگترین مجموعه آثار هنری عمومی در فضای باز را در خود جای داده و شامل کافه‌ها و رستوران‌های بسیار شیک است که تجربه جذابی از خرید را به شما ارائه می‌دهد.

۱۲. مرکز خرید One New Change

مرکز خرید One New Change - مراکز خرید لندن

One New Change

زمانی که این مرکز خرید در سال 2010 افتتاح شد، به مشهورترین و پریازدید‌ترین مراکز خرید لندن تبدیل شد. اگرچه One New Change از جهات متعددی از سایر مراکز خرید این شهر متمایز شده است، اما بدون شک بیشتر به خاطر مناظر پانورامایی که از کلیسای جامع سنت پل ارائه می‌دهد، معروف است. در این مرکز خرید بیش از 60 مغازه و رستوران برای گشت و ‌گذار خواهید داشت. این مغازه‌ها و بوتیک‌ها شامل برندهای معروفی مانند H&M، Reiss و Hobbs می‌شود. پس از بازدید و خرید در این مال می‌توانید سری به رستوران‌ها و کافه‌های آن بزنید و کلیسای سنت پل را از زاویه‌ای بسیاری دیدنی، تماشا کنید.

۱۳. مرکز خرید Icon Outlet

آیکون اوتلت یکی دیگر از مراکز خرید لندن است که در  در سال 2018 افتتاح شد، اما به سرعت به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید لندن برای برندهای لوکس تبدیل شد. این فروشگاه دارای 85 فروشگاه مدرن در زمینه مد و لباس، اکسسوری و آرایشی و بهداشتی است مه بیشتر مورد علاقه قشر جوان است. علاوه بر اوتلت‌ها و برندهای لوکس،  در این مرکز خرید چندین کافه و رستوران با طراحی داخلی بسیار جذابی وجود دارد که تجربه بی‌نظیری از خرید و گشت و گذار در Icon Outlet به شما ارائه می‌دهد.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *