خانه
بلاگ
حساب کاربری

تجربه‌ای لذیذ در بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ

تجربه‌ای لذیذ در بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ
تاریخ انتشار: 1402/6/11

شهر سن پترزبورگ، دومین شهر بزرگ بزرگ‌ترین کشور جهان، روسیه است که برای سال‌های زیادی پاتیخت روسیه به شمار می‌آمده. سنت پترزبورگ علاوه بر این که شهر مهمی در روسیه به شمار می‌آید، جاذبه‌های گردشگری زیبای زیادی را نیز در خود جای داده است که به همین دلیل، بسیار توریستی بوده و سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان از آن بازدید می‌کنند. به همین دلیل، در کنار حاذبه‌های طبیعی و هتل‌‌ها، رستوران‌های آن نیز مورد توجه قرار می‌گیرند و اغلب گردشگران با سفر به این شهر، به دنبال بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ هستند. اگر قصد سفر به سنت پترزبورگ را دارید و یا علاقه‌مند هستید تا در مورد رستوران‌های این شهر بیشتر بدانید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با هم، با ۱۰ مورد از بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ آشنا شویم.

خانه استیک استراگانوف سنت پترزبورگ (Steak Stroganoff house St Petersburg)

خانه استیک استراگانوف سنت پترزبورگ را می‌توان بهترین رستوران سن پترزبورگ معرفی کرد که در سال ۲۰۰۷، در قلب شهر و در ساختمانی قدیمی و تاریخی راه‌اندازی شد. خانه استیک، رستورانی بسیار شیک و مجلل است که علاوه بر منویی خاص، از دکوراسیون منحصر به فردی نیز برخوردار می‌باشد. چرا که در طراحی و دیزاین آن، از موادی مانند چوب و چرم استفاده شده است. همچنین بر روی دیوارها نیز عکس‌هایی از مردمان پیش از انقلاب روسیه به چشم می‌خورد. این رستوران، از امکانات کامل و عالی مانند اتاق اسباب بازی، کتاب‌های مخصوص کودکان و پرستار نیز برخوردار می‌باشد. مشتریان خانه استیک می‌توانند در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به صرف غذا در این رستوران پرداخته و از منوی کامل آن که انواع مختلفی از غذا‌ها را شامل می‌شود، لذت ببرند.

رستوران بوریواژ  (BEAU RIVAGE Restaurant St Petersburg)

رستوران بوریواژ  (BEAU RIVAGE Restaurant St Petersburg) - بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ

BEAU RIVAGE Restaurant St Petersburg

دومین رستورانی که در لیست بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ قرار می‌گیرد، رستوران بوریواژ است که در هتل Moika 22 Kempinksi واقع می‌باشد. این رستوران، یک رستوران به سبک فرانسوی است که مجموعه کاملی از غذاهای متنوع فرانسوی را ارائه کرده و تحربه متفا‌وتی را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. نکته قابل توجه دیگر در مورد این رستوران، دکوراسیون و طراحی داخلی آن است که فضایی مدرن و در عین حال آرامش‌بخش را تداعی می‌کند. برخورداری از منوی صبحانه و مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های منحصر به فرد و خاص، از دیگر قابلیت‌های این رستوران هستند.

رستوران پالکین (Palkin Restaurant St Petersburg)

رستوران پالکین، از دیگر رستوران‌های عالی شهر سنت پترزبورگ است که از قدمت بالایی برخوردار می‌باشد. چرا که قدمت این رستوران به قرن ۱۸ بر می‌گردد. پالکین، از رستوران‌های بسیار گران قیمت و لوکس روسیه است که در آن غذاهایی خاص و ویژه سرو می‌شوند. بنابراین، اگر ویزای روسیه را دریافت کرده و قصد سفر به این کشور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً یک وعده را در این رستوران فوق‌العاده صرف کنید. در منوی غذایی رستوران پالکین، انواع غذاهای روسی، اروپایی، هند، خاورمیانه‌ای، غذا‌های بدون گلوتن و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران به چشم می‌خورد. تمامی غذاهای موجود در منوی این رستوران، از مواد اولیه عالی و به صورت کاملاً با کیفیت به مشتریان ارائه می‌شوند.

رستوران تاندور (Tandoor Restaurant St Petersburg)

رستوران تاندور (Tandoor Restaurant St Petersburg) - بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ

Tandoor Restaurant St Petersburg

رستوران تاندور، یک رستوران بسیار معروف و محبوب هندی در سنت پترزبورگ است که قدمت ‌و یشینه تاریخی دارد. یک نکته بسیار جالب راجع به تاندور این است که این رستوران از بعد از فروپاشی شوروی تا به اکنون، در پخت غذا‌های خود از ادویه کاری روسی استفاده می‌کند. تاندور که جز بهترین رستوران‌های شهر سنت پترزبورگ به شمار می‌آید، کارکنان بسیار صبور و خوش برخوردی دارد که تمامی غذاها‌ را به خوبی معرفی کرده و مشتریان را راهنمایی می‌کنند. در منوی رستوران تاندور، انواع غذاهای هندی، آسیایی، غذا‌های بدون گلوتن و غذاهایی مخصوص گیاه‌خواران وجود دارد که طیف وسیعی از سلیقه‌ها را شامل می‌شود.

رستوران زِن وگان برگر (Zen Vegan Burger St Petersburg)

همان طور که از نام این رستوران نیز مشخص است، رستوران زن وگان برگر، یک رستوران مخصوص گیاهخواران است که تمام منوی آن را غذا‌های گیاهی تشکیل داده‌اند. این رستوران را می‌توان بهشت گیاهخواران معرفی کرد که در آن، هیچ غذایی با گوشت و محصولات آن پخت نمی‌شود. یکی از جالب‌ترین و محبوب‌ترین غذا‌های این رستوران، برگر گیاهی آن است که در کم‌تر رستورانی می‌توان طعم آن را چشید. به طوری که علاوه بر گیاهخواران، گوشت خوران نیز تمایل دارند تا به این رستوران رفته و طعم های جدیدی را بچشند.

کافه رستوران پاف (Puff Restaurant St Petersburg)

کافه رستوران پاف (Puff Restaurant St Petersburg) - بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ

Puff Restaurant St Petersburg

از دیگر رستوران‌های خوب سنت پترزبورگ، رستوران پاف است که در واقع یک کافه رستوران می‌باشد. اگر علاقه‌مند به صرف غذا یا قهوه در فضای باز هستید، کافه رستوران پاف انتخاب خوبی برای شما است. این رستوران به قدری در میان مردم ستن پترزبورگ محبوب است که آخر هفته‌ها مکانی برای نشستن در آن وجود ندارد و برخی از مشتریان به صورت سرپایی غذا میل می‌کنند. نکته جالب دیگر در مورد این رستوران، تنوع منوی آن است. به این صورت که منوی آن غذاهایی از کشور‌های مختلفی مانند ارمنی، فرانسوی، اروپایی و ایتالیایی را شامل می‌شود. در پاف، علاوه بر ناهار و شام، صبحانه نیز سرو می‌شود.

رستوران فرانچیسکو (FRANCESCO Restaurant St Petersburg)

رستوران فرانچیسکو سنت پترزبورگ، یک رستوران عالی به سبک ایتالیایی است که می‌توان گفت اولین رستوران ایتالیایی سنت پترزبورگ می‌باشد. این رستوران، با سایر رستوران‌های ایتالیا تفاوت زیادی دارد و منوی آن بسیار خاص و منحصر به فرد می‌باشد. چرا که از مواد اولیه و ادویه‌هایی خاص و کمیاب در پخت غذا‌ها استفاده می‌شود که در کم‌تر رستورانی یافت می‌شوند. علاوه بر منوی ویژه، دکوراسیون و طراحی داخلی این رستوران نیز بسیار خاص و منحصر به فرد است. فضای آرامش‌بخش این رستوران توسط استودیوی طراحی مشهوری در مسکو روسیه طراحی شده و از ابزار‌های بسیار خاصی که از ایتالیا آورده‌ شده‌اند، برای دیزاین آن استفاده شده است.

بدون شک، خواندن مقالات اینچنینی، شما را برای سفر به کشور‌های مختلف جهان و بازدید از آن‌ها وسوسه می‌کند. اما موانعی مانند دریافت ویزا پیش روی شما قرار دارد. توریک، به عنوان یک شرکت گردشگری، شما را در این مسیر همراهی کرده و به شما کمک می‌کند تا بتوانید ویزای کشور‌های مختلف جهان مانند ویزای توریستی کشور‌های اروپایی، ویزای تاجیکستان، ویزای کانادا، ویزای استرالیا، ویزای آذربایجان و … را دریافت کنید.

رستوران لیوروپ (L’EUROPE RESTAURANT St Petersburg)

رستوران لیوروپ (L’EUROPE RESTAURANT St Petersburg) - بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ

L’EUROPE RESTAURANT St Petersburg

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ، رستوران لیوروپ در Grand Hotel Europe است که رستورانی در سبک اروپایی می‌باشد. رستوران لیوروپ، دکوراسیونی مربوط به قرن بیستم دارد که تداعی‌گر تاریخ روسیه می‌باشد. در این رستوران معروف و محبوب، غذا‌های متنوع اروپایی و روسی، به صورتی هنرمندانه و خلاقانه ارایه شده و تجربه‌ای لذت بخش را برای مشتریان فراهم میکند. از دیگر نکات خارق‌العا‌ده راجع به این رستوران، اجرای زنده موسیقی در روز‌های جمعه است که در آن، ترانه‌هایی قدیمی اجرا شده و ساعات خوشایند و خاطره‌انگیزی را برای مشتریان رقم می‌زند.

رستوران تالئون (TALEON  RESTAURANT St Petersburg)

رستوران تالئون، یک رستوران زیبا در سبک اروپایی است که در طول فعالیت خود، سه بار به عنوان لوکس‌ترین و بهترین رستوران‌ سنت پترزبورگ انتخاب شده است. به همین دلیل، خدمات و سرویس‌دهی این رستوران، فراتر از انتظارات شما است. سبک معماری و دیزاین رستوران تالئون، نکته بسیار جالب و قابل توجه آن است چرا که دیزاین آن، از معماری دوران لویی شانزدهم و همچنین امپراتوری تزار روسیه الهام گرفته شده و بر دیوار‌های آن نیز نقاشی‌هایی مربوط به دوران رنسانس به چشم می‌خورند. سرآشپز این رستوران، سرآشپزی معروف و حرفه‌ای به نام الکساندر درگولسکی (Alexander Dregolsky) است که منویی نوآورانه و خلاقانه از غذاهای ملل، به خصوص اروپایی را پخت و سرو می‌کند. علاوه بر غذا‌های خارق‌العاده، نوشیدنی‌هایی منحصر به فرد نیز در این رستوران سرو می‌شوند.

رستوران مانساردا (Mansarda RESTAURANT St Petersburg)

رستوران مانساردا (Mansarda RESTAURANT St Petersburg) - بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ

Mansarda RESTAURANT St Petersburg

آخرین مورد از لیست بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ، رستوران بزرگ Mansarda است که یک رستوران اروپایی و آسیایی می‌باشد. این رستوران، در یک ساختمان قرن نوزدهمی مشرف به کلیسای جامع سنت پترزبورگ واقع شده که با صرف غذا در آن، می‌توان چشم‌اندازی از این بنای تاریخی را تماشا کرد. فضای داخلی رستوران که با معماری مدرن و مد روز طراحی شده است، از نکات جالب و محبوب در مورد این رستوران است. این رستوران، در آخرین طبقه یعنی پشت بام نیز سرویس ارایه می‌کند که مشتریان می‌توانند در عین صرف غذا، به تماشای منظره‌ای عالی از کلیسای جامع سنت آیزاک بشینند.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *