خانه
بلاگ
حساب کاربری

رونالدو و نیمار به ایران می‌آید؟ | اخبار و حاشیه‌ها

رونالدو و نیمار به ایران می‌آید؟ | اخبار و حاشیه‌ها
تاریخ انتشار: 1402/6/8

خبر آمدن یا نیامدن رونالدو و نیمار به ایران برای انجام بازی‌های جام ملت‌های آسیا یکی از داغ‌ترین اخبار ورزشی در روزهای اخیر بوده است. هنگامی که ورزش‌دوستان فهمیدند پرسپولیس، سپاهان و نساجی در جام ملت‌های آسیا قرار است در برابر النصر، الاتحاد و الاهلال بازی کنند، برای حضور کریستیانو رونالدو، نیمار و کریم بنزما در ایران رویاهایی را در سر بافتند.

بهبود روابط سیاسی و توافق دوباره ایران و عربستان و همچنین امکان اخذ ویزای عربستان سعودی هرچند به‌صورت توریستی و یک بار ورود، این امیدها را بیشتر هم کرده بود. اما این روزها مبنی براینکه بازی‌های پرسپولیس، نساجی و سپاهان به دلیل مشکلات  VARقرار است، در یک زمین بی‌طرف و خارج از ایران برگزار شود، به گوش می‌رسد.

عبدالعزیز المریسل، یکی از خبرنگاران کشور عربستان سعودی در توییتی که چند روز پیش منتشر کرد، مدعی شد، دیدارهای میان نمایندگان ایران و عربستان در کشور بی‌طرف برگزار می‌شود. از آنجایی که این خبرنگار ارتباط بسیار نزدیکی با باشگاه النصر دارد، ممکن است در روزهای آینده شاهد تایید رسمی این خبر باشیم.

 

رونالدو و نیمار به ایران می‌آید؟ |اخبار و حاشیه‌ها

 

آیا رونالدو و نیمار به ایران می‌آیند؟

اما وبسایت ورزش3 دیروز خبر داد که رونالدو و نیمار درباره بازی در ایران تصمیم خواهند گرفت. درواقع یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرده بود که اخبار منتشر شده درباره حضور عربستان در ایران برای بازی‌های لیگ باشگاه‌های آسیا در حد گمانه‌زنی بوده است و هنوز هیچگونه توافقی صورت نگرفته است.

به نظر می‌رسد AFC نامه‌ای به فدراسیون‌های ایران و عربستان نوشته و از آنها درخوست کرده است که تا پنجم سپتامبر درباره این مساله تصمیم‌گیری کنند و باشگاه‌های عربستانی درحال حاضر درحال تصمیم‌گیری هستند. باید دید در روزهای آینده این تصمیم‌گیری به کجا می‌رسد و آیا رونالدو، نیمار و کریم بنزما به ایران می‌آید؟

 

آپدیت ۲۰ شهریور:

در خبری جدیدی که 19 شهریور وبسایت ورزش3 منتشر کرد، اعلام شد در بین نفراتی که تیم النصر برای بازی مقابل پرسپولیس به تهران می‌آورد، نام رونالدو هم وجود دارد. قبل از آن مشخص شده بود که تیم النصر برای بازی‌ در برابر پرسپولیس در ترنمنت جام باشگاه‌های آسیا به ایران خواهد آمد.
فهرست کاروان النصر در سفر به تهران در تاریخ 19 شهریور به فدراسیون فوتبال رسیده که نام رونالدو هم در این فهرست قرار دارد. تیم النصر با جت شخصی به تهران خواهد آمد.

 

تماشای بازی‌های خارجی!

لازم به ذکر است که اگر از طرفداران پر و پا قرص ورزش فوتبال می‌باشید و به دنبال تجربه تماشای بازی‌های خارجی بی‌نظیر در بهترین ورزشگاه‌ها هستید، ویزای توریستی کشور مقصد خود را، بدون دردسر، از آژانس توریک بخواهید!

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *