خانه
بلاگ
حساب کاربری

هتل آدم معروف‌ها | معرفی 10 هتلی که متعلق به افراد مشهور است

هتل آدم معروف‌ها | معرفی 10 هتلی که متعلق به افراد مشهور است
تاریخ انتشار: 1402/5/3

معمولاً افراد در انتخاب هتل به فاکتورهایی همچون تعداد ستاره، میزان کیفیت خدمات، تعداد امکانات رفاهی و تفریحی، طراحی و چیزهایی از این دست توجه می‌کنند. اما اگر یک سلبریتی هتلی ساخته باشد قطعا برای بسیاری از افراد جذاب است که بدانید این هتل چه شکلی دارد و از چه امکاناتی برخوردار است. در این مطلب از آژانس توریک قصد داریم چند تا از هتل‌هایی را که متعلق به سلبریتی‌هاست را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

۱. هتل ریگزبی روپرت گرینت

اگر سریال‌های هری پاتر را دیده باشید، حتما رون ویزلی، دوست بامزه و بامعرفت هری را یادتان هست. درست حدس زدید، هتل ریگزبی روپرت گرینت متعلق به اوست. درواقع او بخشی از این هتل که متعلق به والدینش بود را خریداری کرد اما از آنجا که این هتل فقط نتوانست بیش از سه هزار دلار کسب درآمد کند، پس از 4 ماه فعالیت، در سال 2014 بسته شد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که درحال حاضر این هتل به یک آپارتمان مسکونی تبدیل شده که خانواده گرینت در آن زندگی می‌کنند.

 

۲. مرکز تفریحی درمانی گوینگانا

مرکز تفریحی درمانی گوینگانا - هتل آدم معروف‌ها

Gwinganna

 

هیو جکمن، بازیگر سرشناس استرالیایی زمانی که مشغول نقش‌آفرینی در نقش وولورین بود، مدتی را در مرکز تفریحی درمانی در گلد کوست استرالیا با نام «مرکز تفریحی درمانی گوینگانا» استراحت کرد و در نهایت تصمیم گرفت این مرکز را بخرد. در این اقامتگاه یک مرکز آب درمانی، یک مرکز استرس درمانی و تعدادی تفریحات جذاب دیگر وجود دارد. اگر می‌خواهید مدتی در طبیعت آرام استرالیا استراحت کنید، این هتل بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

۳. هتل بلک ادور کای

لئونادردو دیکاپریو، یکی از مشهورترین ستارگان هالیوود که ایرانیان بیشتر آن را به‌خاطر فیلم تایتانیک می‌شناسند، نیز هتلی به نام بلک ادور کای در منطقه بیلز دارد. او این هتل را با مشارکت یک هتلدار سرشناس به نام جف گرام در سال 2018 تاسیس کرد اما هنوز هم خبرهای زیادی درباره این هتل منتشر نشده است.

 

 

۴. هتل آریل سندز

 هتل آریل سندز - هتل آدم معروف‌ها

Ariel Sands Hotel

 

در برمودا یک هتل مجلل و لوکس به نام آریل سندز وجود دارد که توسط مایکل داگلاس و همسرش کاترین زتا جونز تاسیس شده است. این هتل مجلل که در سال 2017 تاسیس شد، به کلبه‌های آبی، استخر، سالن آرایش و مرکز آب درمانی مجهز است و مستقیماً به ساحل دسترسی دارد. این هتل مجلل با طبیعت سازگار است و تنها انرژی‌هایی که در آن استفاده می‌شود، انرژی‌های سبز هستند.

 

۵. اقامتگاه کوهستانی ساندنس

فیلم شاینینگ را دیده‌اید، هتل کوهستانی که در این فیلم وجود داشت را یادتان هست، دوست دارید تجربه اقامت در چنین هتلی را داشته باشید، اقامتگاه کوهستانی ساندیس گزینه خوبی برای این تجربه است. این اقامتگاه متعلق به رابرت ردفورد، رگردان و موسس فستیوال فیلم ساندنس است. ساندیس در کناره‌های کوه تیمپانوگوس (Timpanogos) در یوتا قرار گرفته و تفریحات فراوانی همچون قایق‌سواری در آب‌های مواج، اسب‌سواری، ماهیگیری، اسکی و… را می‌توان در این اقامتگاه انجام داد.

 

۶. هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی - هتل آدم معروف‌ها

Armani Hotel

 

هتل آرمانی دبی یکی از معروف‌ترین هتل‌های این شهر است که به طراح مشهور، جرجیو آرمانی تعلق دارد. این هتل در برج خلیفه قرار گرفته و شما با اخذ ویزای دبی و اقامت در هتل آرمانی می‌توانید زندگی در بلندترین برج جهان را هم تجربه کنید. هتل آرمانی 160 اتاق دارد و امکانات زیادی را هم در اختیار مسافران قرار می‌دهد و درواقع یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در طول سفر به دبی است.

 

۷. جزیره اختصاصی موشا کی

نام دیوید کاپرفیلد، تردست مشهور را تقریباً همه شنیده‌ایم. او برای خودش یک جزیره اختصاصی در جنوب باماها دارد که دارای 5 خانه ویلایی و 12 اتاق خواب است. همه این ویلاها یک ساحل اختصاصی دارند و یقینا اقامت در هر کدام‌شان دنیایی از شگفتی را پیش چشمتان می‌گستراند. اگر اهل جزیره‌گردی و دور شدن از هیاهوی شهر هستید، جزیره اختصاصی موشا کی بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

 

 

۸. گرینویچ هتل نیویورک سیتی

گرینویچ هتل نیویورک سیتی - هتل آدم معروف‌ها

Greenwich Hotel

 

مگر می‌شود کسی بازیگر توانای پدرخوانده، تاکسی درایور و نیویورک نیویورک را نشناسد. رابرت دنیرو هنوز هم به اعتقاد بسیاری از افراد بهترین بازیگری است که هالیوود به خود دیده است. این بازیگر سرشناس آمریکایی یک هتل به نام گرینویچ دارد که در شهر نیویورک، محله منهتن قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق‌هایی منحصر به فرد و دکوراسیونی جذاب است اما همین که متعلق به دنیروی دوست داشتنی باشد، برای همه جذابیتش دو برابر خواهد بود. اگر به نیویورک سفر کردید حتماً این هتل را برای اقامت خود در نظر بگیرید.

 

۹. هتل ترامپ شیکاگو

همه می‌دانیم که ترامپ قبل از اینکه رئیس جمهور آمریکا شود، تاجر بوده است. پس نباید تعجب کنید اگر بگوییم که او یک هتل به نام هتل ترامپ در شیکاگو دارد. این هتل دارای 92 طبقه است و 339 اتاق و سوئیت دارد. اگر قصد سفر به شیکاگو را دارید اقامت در هتل تراپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

۱۰. هتل پالازو ورساچه

هتل پالازو ورساچه - هتل آدم معروف‌ها

Palazzo Versace Hotel

 

یکی دیگر از هتل‌های متعلق به افراد مشهور پالازو ورساچه، متعلق به خانواده ورساچه است. دوناتلا ورساچه یکی از افراد سرشناس در صنعت مد است که برند معروف ورساچه متعلق به اوست. هتل یالازو ورساچه در جنوب بریزبین استرالیا قرار دارد یعنی برای اقامت در آن باید ویزای استرالیا بگیرید اما این برند درحال ساخت دو هتل دیگر در دبی و ماکائو نیز هست.

 

کلام آخر

در این مطلب 10 مورد از هتل‌هایی را که متعلق به افراد مشهور است به شما معرفی کردیم. برای بسیار از ما که سلبریتی‌ها را دنبال می‌کنیم جذاب خواهد بود که در طول سفرهایمان در هتل‌هایی اقامت کنیم که متعلق به این افراد است و با فکر و سلیقه آنها ساخته شده است. شاید حتی در طول اقامت‌مان برخی از این سلبریتی‌ها را در هتل خودشان ببینیم.

اگر هتل دیگری می‌شناسید که متعلق به یک سلبریتی است و در این مطلب به معرفی آن نپرداخته‌ایم، حتما نام آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *