خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین مراکز خرید کانادا؛ لذت خرید در کانادا

بهترین مراکز خرید کانادا؛ لذت خرید در کانادا

کانادا کشوری وسیع است که از زیبایی‌های طبیعی فوق‌العاده غنی برخوردار بوده و ترکیبی عالی از زندگی شهری شلوغ و طبیعت آرام و زیبا را ارائه می‌دهد. کانادا کشوری مهاجرپذیر است که سالانه افراد زیادی چه به عنوان مهاجر و چه به عنوان گردشگر به آن سفر می‌کنند. یکی از مکان‌هایی که اغلب گردشگران در یک کشور به دنبال آن هستند، مراکز خرید است. در کشور کانادا نیز مراکز خرید زیادی وجود دارند که از فروشگاه‌های کوچک گرفته تا یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا، کانادا دارای بهترین فرصت‌ها برای خرید است.

علاوه بر خرید کردن، در بهترین مراکز خرید کانادا امکانات دیگری چون کارتینگ، پارک‌های آبی، روف گاردن، رستوران، کافه و غیره نیز وجود دارند. در این مقاله از آژانس توریک، به سراغ بهترین مراکز خرید کانادا رفته و قابلیت‌ها و خدمات هر یک از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

 

۱. CF Toronto Eaton Centre، تورنتو

مرکز خرید CF Toronto Eaton Centre که بیشتر با نام Eaton Centre شناخته می‌شود، یک مرکز خرید بی بدیل در تورنتو است که برخی از برندهای مشهور جهانی و همچنین فروشگاه‌های مستقل و منحصر به فردی در آن وجود دارند. مرکز خرید ایتون محل مناسبی برای سرگرمی، خرید و صرف یک وعده غذایی عالی است. مرکز خرید ایتون در تورنتو با الگوبرداری از گالری معروف میلان ویتوریو امانوئل II طراحی شده است. این مرکز خرید، توسط یک گالری شیشه‌ای طاق‌دار باشکوه احاطه شده است که در امتداد آن قرار دارد.

مرکز ایتون در تورنتو در مرکز شهر واقع شده است و یک بلوک با ایستگاه اتوبوس اصلی شهر فاصله دارد و توسط دو ایستگاه مترو نیز قابل دسترسی می‌باشد. علاوه بر این، یک پارکینگ بزرگ برای حدود 1300 خودرو نیز برای رانندگان وجود دارد. این و چندین مورد خدمات دیگر، این مرکز خرید را به یکی از بهترین مال‌های کانادا تبدیل کرده‌اند. در این مرکز خرید، چهار بخش وجود دارد که هر کدام دارای فروشگاه‌های متنوعی هستند که اقلام مختلفی از جواهرات و پوشاک گرفته تا رایانه و لوازم الکترونیکی را شامل می‌شوند. در این مرکز خرید، فواره‌ای به نام سنتر کورت وجود دارد که آب را تا ارتفاع 26 متری به هوا می‌پاشد.

در کنار این فواره می‌توانید استراحت کنید و از منظره لذت ببرید. سپس در فود کورت این مرکز خرید که 24 غذاخوری سلف سرویس با ظرفیت بیش از 1000 نفر را شامل می‌شود، می‌توانید غذاهای مختلفی مانند فست فود، غذاهای ویژه تورنتو، یا غذاهای عجیب و غریب مانند تایلندی و هندی را صرف کنید. بارها و رستوران‌های مجلل نیز از دیگر گزینه‌های غذاخوری این مرکز خرید هستند.

آدرس مرکز خرید Eaton: 220 Yonge Street, Toronto, ON M5B 2H1, Canada

ساعات کاری: دوشنبه الی شنبه: 9:30 صبح تا 9 شب؛  یکشنبه: 10 صبح تا 7 بعد از ظهر

 

 

۲. مرکز خرید West Edmonton، ادمونتون

مرکز خرید West Edmonton، ادمونتون - بهترین مراکز خرید کانادا

West Edmonton

 

مرکز خرید وست ادمونتون یکی از بهترین پاساژهای کانادا و بزرگ‌ترین مرکز خرید در آمریکای شمالی است که فعالیت‌ها و جاذبه‌های فراوانی دارد. در این مرکز خرید، علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهانی با برند‌های مطرح، بیش از 100 کافی شاپ، فست فود و رستوران‌های مختلف با خدمات کامل نیز وجود دارد. اگر خرید در برنامه سفر شما نیست، بسیاری از فعالیت‌ها و جاذبه‌های دیگر نیز در این مرکز خرید وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. مانند پیست اسکی روی یخ که در تمام طول سال باز است، آکواریوم زیرزمینی، پارک آبی، سالن بولینگ و غیره.

این که بگوییم یک مرکز خرید همه چیزهایی را که خریداران و بازدید‌کنندگان می‌خواهند را فراهم می‌کند، در مورد مرکز خرید وست ادمونتون صادق است. تا جایی که به آن وگاس کوچک آلبرتا لقب داده شده است. مرکز خرید WEM هر روزه بین 60 تا 150 هزار بازدید کننده را به خود جذب کرده و همه خواسته‌های بازدید کنندگان را نیز فراهم می‌کند. حتی می‌توان گفت چیزی فراتر از یک مرکز خرید ساده است و مانند یک کازینو واقعی در لاس وگاس، برنامه‌های جذاب مختلفی نیز دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

آدرس مرکز خرید وست ادمونتون: 8882 170 St NW, Edmonton, AB T5T 4J2, Canada

ساعات کاری: دوشنبه الی شنبه: 10 صبح تا 9 شب؛  یکشنبه: 11 صبح تا 6 بعد از ظهر.

 

 

۳. مرکز خرید Square One، میسیساگا

این مرکز خرید که با نام Square One شناخته می‌شود، بعد از وست ادمونتون در ردیف بزرگ‌ترین مجتمع‌ها و بهترین مکان‌ها برای خرید در کانادا قرار می‌گیرد. به غیر از فروشگاه‌های مختلف گسترده، این مجموعه همچنین دارای یک فود کورت است که مجموعه‌‌ای از غذاهای متنوع را شامل می‌شود. این مرکز خرید همچنین امکانات سرگرمی زیادی را نیز شامل می‌شود که عبارتند از اتاق Rec واقعیت مجازی، بازی‌های ویدیویی و Playdium با بیش از 40000 فوت مربع (3716 متر مربع) و سرگرمی‌‌هایی مانند مینی گلف، کارتینگ و بسیار موارد دیگر. مرکز خرید Square One خود را به عنوان یک مقصد خرید ایده آل در میسیساگا تثبیت کرده است.

این مرکز خرید اکنون 2.2 میلیون فوت مربع را پوشش می‌دهد و 330 کسب‌وکار از جمله مجموعه‌ای متنوع از مارک‌ها برندهای مطرح جهانی، امکانات سرگرمی و غذا، و جدیدترین دفاتر دکوراسیون خانه و فناوری را در خود جای داده است. اسکوئر وان به دلیل وجود نمایندگی برندهای مختلفی مانند Holt Renfrew، Aritzia، Morphe، Simons، Rolex، Whole Foods، Zara، Apple و Sephora شناخته شده است. مرکز خرید اسکوئر وان، پس از مرکز شهر ایتون، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در کانادا و دومین مرکز خرید بزرگ در منطقه تورنتو بزرگ (GTA) شناخته می‌شود.

آدرس مرکز خرید Square One: 100 City Center Dr, Mississauga, ON L5B 2C9, Canada

ساعات کاری: دوشنبه الی جمعه: 10 صبح تا 9 شب؛  شنبه: 9:30 صبح تا 9 شب؛  یکشنبه: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر.

 

 

 

 

۴. مرکز خرید Metropolis در مترو تاون، برنابی

مرکز خرید Metropolis در مترو تاون، برنابی - بهترین مراکز خرید کانادا

Metropolis

 

این مرکز خرید در ونکوور، متروپلیس در متروتاون، بزرگترین و بهترین مقصد در بریتیش کلمبیا برای خرید با 450 فروشگاه و خدمات مختلف است که از کالاهای ورزشی گرفته تا فروشگاه‌های زیبایی، پوشاک تا کفش و همچنین برند‌های مطرح جهانی مانند Kate Spade، UNIQLO، MUJI، H&M، Zara، Coach، Apple، Michael Kors، Lululemon، Arc’teryx، Pandora، Nespresso و Aritzia، را شامل می‌شود. متروپلیس در متروتاون بزرگترین مرکز خرید در بریتیش کلمبیا و یکی از بزرگترین مرکز خرید در کانادا است.

اینکه بگوییم مرکز خرید متروپلیس در متروتاون همه چیز را شامل می‌شود حرف اشتباهی نیست. چرا که بیش از 450 کسب و کار از لوازم خانگی و فروشگاه‌های مواد غذایی ارزان قیمت گرفته تا تمام برند‌های مطرح مد بین المللی و کانادایی را دارا می‌باشد. اگر قصد خرید ندارید، می‌توانید در یکی از اسپاها یا سالن‌های تاتر این مرکز، به سرگرمی و تفریح بپردازید. اگر قصد سفر به کشور کانادا و بازدید از مراکز خرید بی‌نظیر آن را دارید، در وهله اول باید به دریافت ویزای کانادا اقدام کنید.

آدرس مرکز خرید متروپلیس در مترو تاون: 4700 Kingsway, Burnaby, BC V5H 4N2, Canada

ساعات کاری: دوشنبه الی شنبه: 10 صبح تا 9 شب؛  یکشنبه: 10 صبح تا 7 بعد از ظهر.

 

 

۵. مرکز خرید Upper Canada Mall، Newmarket، تورنتو

 

مرکز خرید Upper Canada Mall را می‌توان یک مورد از بهترین جا برای خرید در کانادا و یک مقصد خرید معروف در منطقه تورنتو که در یکی از محله‌های انتاریو واقع شده است، معرفی کرد. این مرکز خرید سالانه حدود 7 میلیون بازدید کننده را به خود جذب کرده و نیاز‌های جمعیت زیادی را نیز تامین می‌کند. این مرکز خرید 996183 فوت مربع مساحت دارد وبیش از 210 کسب و کار در آن مشغول به فعالیت هستند و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها از جمله مد، سبک زندگی، برندهای آشپزی و همچنین بهترین‌ها را در حوزه دکوراسیون و فناوری خانه را شامل می‌شود.

علاوه بر این، فروشگاه‌های معروف دیگری مانند اپل، مایکل کورس، زارا، آریتزیا، یونیکلو، فروشگاه و شرکت (بازار غذا)، رستوران آرتورز لندینگ نیز در این مرکز خرید حضور دارند. این مرکز 40000 فوت مربعی همچنین شامل انواع غذاهای تازه به صورت حضوری و بیرون بر، دو رستوران با خدمات کامل است که غذا‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. مرکز خرید Upper Canada حدود 50 سال است که خود را به عنوان مقصد خرید برتر نیومارکت تثبیت کرده و از مجموعه‌ای خوب از فروشگاه‌ها با قیمت‌های متنوع تشکیل شده است.

آدرس مرکز خرید Upper Canada Mall: 17600 Yonge St, Newmarket, ON L3Y 4Z1, Canada

ساعات کاری: دوشنبه الی جمعه: 10 صبح تا 9 شب؛  شنبه: 9 صبح تا 9 شب؛  یکشنبه: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر.

 

 

۶. مرکز خرید CF Rideau Centre، اتاوا

مرکز خرید CF Rideau Centre، اتاوا - بهترین مراکز خرید کانادا

CF Rideau Centre

 

مرکز سی اف ریدو یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کانادا است که سالانه بیش از 20 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می‌کند. این مجموعه متشکل از بیش از 180 فروشگاه، هتل وستین، روف گاردن و مرکز شاو است. Rideau Center که در مرکز شهر واقع شده و هفت روز در هفته، از جمله روزه‌های تعطیل نیز باز است، مرکز خرید فروشگاه‌های مطرح و معروف می‌باشد. علاوه بر فروشگاه‌ها، این مرکز خرید یک سالن غذاخوری 850 نفره و 16 سالن غذاخوری ویژه را نیز شامل می‌شود.

آدرس مرکز خرید CF Rideau: 50 Rideau St, Ottawa, ON K1N 9J7, Canada

ساعات کاری: دوشنبه – شنبه: 9:30 صبح تا 9 شب؛  یکشنبه: 11 صبح تا 6 بعد از ظهر

 

 

 

۷. مرکز خرید CF Richmond، ریچموند

 

اگر در ریچموند هستید، یک مرکز خرید خوب برای بازدید و خرید، مرکز خرید ریچموند است. این مکان که موقعیت مناسبی دارد و به راحتی از طریق مترو و ایستگاه‌های اتوبوس در نزدیکی آن قابل دسترسی است، دارای مقدار زیادی مکان پارک برای ماشین‌ها نیز می‌باشد. این مرکز خرید یک مکان برای رفع تمام نیازهای خرید شما است که می‌توانید همه مارک‌های آشنا و مطرح جهانی را مانند H&M، Zara، Uniqlo و موارد دیگر را در آن پیدا کنید.

در صورتی که با خواندن این مطلب به سفر به کشور کانادا و بازدید از مراکز خرید آن علاقه مند شدید، باید در وهله اول به گرفتن ویزای آن اقدام کنید. برای این کار می توانید از توریک، ارائه دهنده خدمات متعدد ویزا من جمله گرفتن وقت سفارت کشور‌های مختلف کمک بگیرید.

آدرس مرکز خرید سی اف ریچموند: 6551 No 3 Rd, Richmond, BC V6Y 2B6, Canada

ساعات کاری: دوشنبه الی شنبه: 10 صبح تا 9 شب؛  یکشنبه: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر.

 

 

۸. مرکز خرید Le Center Eaton de Montreal، مونترال

مرکز خرید Le Center Eaton de Montreal، مونترال - بهترین مراکز خرید کانادا

Le Center Eaton de Montreal

 

مرکز خرید Le Centre Eaton de Montreal، یکی از بهترین مراکز خرید کانادا است که به عنوان مرکز ایتون مونترال نیز شناخته می‌شود. در این مرکز خرید شما می‌توانید از تمام فروشگاه‌های مورد علاقه خود مانند Uniqlo، Decathalon و Sephora در میان بسیاری دیگر از برند‌های جهانی خرید کنید.

این مرکز همچنین محل بازار تایم اوت، مجموعه‌ای از غذاهایی که با دقت توسط سردبیران Time Out، یک شرکت رسانه‌ای که به خاطر تهیه بهترین‌ها در شهرهای مختلف مشهور است، می‌باشد. در این مرکز می‌توانید پس از یک روز خرید و صرف غذاهای مختلف، از Microhabitat، باغ کشاورزی متشکل از سبزی و میوه‌ و سبزیجات فصلی واقع در پشت بام نیز، لذت ببرید.

آدرس مرکز خرید Le Centre Eaton de Montreal: 705 Saint-Catherine St W, Montreal, Quebec H3B 4G5, Canada

ساعات کاری: دوشنبه الی جمعه: 10 صبح تا 9 شب؛  شنبه: 10 صبح تا 6 بعد از ظهر؛  یکشنبه: 11 صبح تا 5 بعد از ظهر.

 

 

۹. مرکز خرید Outlet، نیاگارا

 

هیچ خریدی بدون بازدید کامل از مرکز خرید تکمیل نخواهد شد، به خصوص که آن مرکز خرید میزبان مجموعه‌ای از بهترین خدمات باشد. مرکز خرید Niagara Outlet Collection که در نیاگارا، یکی از زیباترین شهرهای کوچک کانادا واقع شده است، مأمن برندهای مطرح جهانی مانند Reebok، Hugo Boss، Tumi و بسیاری دیگر می‌باشد که طیف وسیعی از نیازها و سلیقه‌های مختلف را شامل می‌شود. یکی از واقعیت‌های جالب در مورد مرکز خرید اوت لت، خط مشی آن برای حیوانات خانگی است که در آن، ورود سگ‌ها به مرکز خرید مجاز می‌باشد.

آدرس مرکز خرید Outlet: 300 Taylor Rd, Niagara-on-the-Lake, ON L0S 1J0, Canada

ساعات کاری: دوشنبه الی شنبه: 10 صبح تا 9 شب؛  یکشنبه: 10 صبح تا 6 بعد از ظهر.

 

 

۱۰. مرکز خرید Yorkdale، تورنتو

مرکز خرید Yorkdale، تورنتو - بهترین مراکز خرید کانادا

Yorkdale

 

مرکز خرید Yorkdale به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در سراسر کانادا شناخته می‌شود که تعداد قابل توجهی از مغازه‌ها را در خود جای داده است. این مرکز خرید با بیش از 250 فروشگاه مختلف، در خط مقدم مد و پوشاک کانادا قرار دارد و با توجه به این موضوع، جای تعجب نیست که چرا بیشترین تعداد فروش را در کشور در اختیار دارد.

این مرکز خرید یک مرکز خرید بزرگ مملو از فروشگاه‌های برند و غیر برند است که علاوه بر خرید، می‌توان در رستوران‌ها یا کافه تریا‌های موجود در آن نیز از خوراکی‌های خوشمزه‌ای که سرو می‌شود لذت برد. در نزدیکی این مرکز خرید همچنین ایستگاه مترو وجود دارد که باعث شده توریست‌های زیادی برای خرید به آن مراجعه کنند.

آدرس مرکز خرید Yorkdale: 3401 Dufferin St, North York, ON M6A 2T9, Canada

ساعات کاری: دوشنبه الی جمعه: 10 صبح تا 9 شب؛  شنبه: 9:30 صبح تا 9 شب؛  یکشنبه: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر

 

 

 

۱۱. مرکز خرید Dufferin، تورنتو

 

مرکز خرید Dufferin با چندین نام مختلف شناخته می‌شود که عبارتند از Sufferin’ Mall، The Dirty D و The Duff. اما به طور کلی با نام Dufferin Mall در بین مردم کشور کانادا شناخته می‌شود. این مرکز خرید 576,00 فوت مربعی که در روبروی Dufferin Grove قرار دارد و در فاصله کوتاهی از ایستگاه مترو واقع شده است، از زمان ساخت آن در سال 1957، تغییرات زیادی داشته است. دافرین مال اکنون بیش از 120 کسب و کار، از جمله یک Walmart بزرگ، Dollarama، انبوهی از فروشگاه‌های فروش موبایل، و یک فودکورت عالی را در خود جای داده است.

واقعیت جالبی که در مورد مرکز Dufferin وجود دارد این است که به گفته ساکنان، این مرکز خرید در سال‌های 1995 تا 2005، به عنوان پاتوق جنایات‌کاران و فعالیت‌های غیرقانونی شناخته می‌شدع است.

آدرس مرکز خرید Dufferin: خیابان دافرین 900، تورنتو، ON M6H 4A9، کانادا

ساعات کاری: دوشنبه الی شنبه – 10:00 صبح تا 8:00 بعد از ظهر؛ یکشنبه – از 11:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر

 

 

۱۲. مرکز خرید Bayview Village، تورنتو

مرکز خرید Bayview Village، تورنتو - بهترین مراکز خرید کانادا

Bayview Village

 

Bayview Village، یک مرکز خرید زیبا با بیش از 110 فروشگاه مختلف است که مقصد محبوبی برای شیک پوشان می‌باشد. در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، پارکینگ، خشک‌ شویی‌، مرکز مانیکور و پدیکور، آرایشگاه، و همچنین فروشگاه‌های برندهای مطرح جهانی نیز وجود دارد. این مرکز خرید حتی یک سرویس خرید شخصی نیز ارائه می‌دهد.

این سرویس به شما در یافتن کالای مورد نظر ایده‌آلتان کمک کرده و هزینه 50 دلار در پایان خرید در قالب یک کارت هدیه به شما اهدا می‌کند. مرکز خرید Bayview Village یک مرکز خرید به مساحت 440000 فوت مربع (41000 متر مربع) با تقریباً 110 کسب و کار فعال است که در محله نورث یورک در تورنتو، انتاریو، کانادا واقع می‌باشد و روزانه بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند.

آدرس مرکز خرید Bayview Village: 2901 Bayview Ave, North York, ON M2K 1E6, Canada

ساعات کاری: دوشنبه الی جمعه – 10:00 صبح تا 8:00 بعد از ظهر؛ شنبه- 10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر؛ یکشنبه – از ساعت 12:00 تا 5:00 بعد از ظهر

 

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *