خانه
بلاگ
حساب کاربری

تجربه خرید بی‌نظیر در بهترین مراکز خرید آذربایجان

تجربه خرید بی‌نظیر در بهترین مراکز خرید آذربایجان
تاریخ انتشار: 1402/8/9

یکی از محیط‌های گردشگری در شهرها و کشورهای مختلف که می‌تواند مسافران را سرگرم کند، مراکز خرید است. آذربایجان یکی از جذاب‌ترین مقصدهای مسافرتی برای توریست‌های ایرانی محسوب می‌شود. سالانه مسافران زیادی برای گذراندن اوقات خوش به این کشور سفر می‌کنند. در این محتوا قصد داریم تا چند نمونه از بهترین مراکز خرید آذربایجان را به شما معرفی کنیم. با شناسایی این مراکز و داشتن اطلاعات بیشتر درباره مراکز خرید آذربایجان، می‌توانید بدون اینکه وقت خود را هدر دهید، به سراغ این مراکز رفته و اوقات خوشی را در آن‌ها سپری کنید.

 

سفر به آذربایجان برای خرید چه مزایایی دارد؟

آذربایجان یکی از همسایگان ایران است و می‌تواند مقصد جذابی برای مسافرت‌های کوتاه‌مدت ما محسوب شود. از جمله تفریحات جذاب در طول سفر به این کشور، می‌توان به خرید از برندهای مختلف و گوناگون اشاره کرد. به دلیل عدم وجود شعبه برخی برندها در کشور ما، اغلب افراد تمایل دارند که خریدهای خود را از کشورهای خارجی انجام دهند. دریافت ویزای آذربایجان، ویزای روسیه، ویزای تاجیکستان و سایر کشورهای نزدیک، شانس خوبی برای خرید محسوب می‌شود که شما می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین مراکز خرید آذربایجان می‌پردازیم تا شما بتوانید با کمترین میزان دغدغه، خرید اصلی خود را از این برندها انجام دهید.

 

مرکز خرید 28 مال باکو

مرکز خرید 28 مال باکو

 

این شهر علاوه بر بازارهای محلی، مرکز خریدهای لوکس و منحصر به فردی دارد که می‌توانند محیط مناسبی برای وقت‌گذرانی و خرید محسوب شوند. مرکز خرید 28 مال یکی از بهترین گزینه‌هایی است که اغلب توریست‌ها در طول سفر خود به این شهر، به آن مراجعه می‌کنند. این مرکز خرید 25 هزار متری در 5 طبقه و در نزدیکی ایستگاه مترو 28 می احداث شده است تا دسترسی به آن به سادگی امکان‌پذیر باشد. بیشتر از 70 برند معتبر بین‌المللی در مرکز خرید 28 مال باکو شعبه دارند و شما می‌توانید به محصولات آن‌ها دسترسی داشته باشید. از دیگر امکانات این گزینه از مراکز خرید آذربایجان می‌توانیم به سینما، 16 کافی‌شاپ مختلف، رستوران‌های جذاب و … اشاره کنیم.

 

مترو پارک

مرکز خرید مترو پارک آذربایجان

 

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آذربایجان که شما می‌توانید در نظر داشته باشید، مترو پارک است. اولین چیزی که در مرکز خرید مترو پارک توجه شما را به سمت خود جلب می‌کند، نمای فوق‌العاده منحصر به فرد آن و تجمع برندهای متعدد و گوناگون در این مرکز خرید است. همین موضوع باعث شده تا مترو پارک را در فهرست بهترین مراکز خرید باکو قرار دهیم تا توریست‌ها با مراجعه به آن بتوانند اوقات خوشی را سپری کنند. حتی اگر قصد خرید ندارید، می‌توانید با گشت و گذار در این مرکز، از نمای بسیار زیبا و تماشای ویترین‌های جذاب این مرکز، لذت ببرید.

 

مرکز خرید پورت باکو

مرکز خرید پورت باکو

 

اگر به دنبال بزرگ‌ترین مرکز خرید باکو هستید که در زمان کافی تمام لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم به پورت باکو بروید. این مرکز مساحتی حدود 32 هزار مترمربع داشته و در سال 2014 افتتاح شده است. شما در این مرکز می‌توانید به بیشتر از 300 برند مطرح و معتبر جهانی دسترسی داشته باشید. رستوران‌ها و کافه‌های موجود در این مرکز هم بهترین مکان برای رفع خستگی در بین خرید محسوب می‌شوند.

 

مرکز خرید بلوار پارک

مرکز خرید بلوار پارک

 

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آذربایجان، مجتمع بلوار پارک است. این مرکز در قلب شهر باکو یعنی ساحل دریای خزر واقع شده است و شما می‌توانید قبل و بعد از خرید خود، از گشت و گذار در این منطقه لذت ببرید. این مرکز خرید یکی از قدیمی‌ترین گزینه‌ها در باکو بوده که بیشتر از 90 برند مختلف را در خود جای داده است. از دیگر امکانات مجتمع بلوار پارک می‌توانیم به 6 سالن سینمای مختلف، کافه‌ها و رستوران‌های متعدد، ایستگاه مترو نزدیک و … اشاره کنیم. پارکینگ گسترده موجود در این مرکز باعث شده تا شما به راحتی بتوانید با اتومبیل شخصی خود هم به آن مراجعه کنید.

 

مرکز خرید گنجلیک

مرکز خرید گنجلیک آذربایجان

 

یکی دیگر از مناسب‌ترین و ارزان‌ترین مراکز خرید باکو که در طول سفر می‌توانید به آنجا بروید، مرکز خرید گنجلیک است. تنوع محصولات در این مرکز خرید باعث شده تا افراد با سبک سلیقه‌های مختلف، بتوانند خرید خود را در آن انجام دهند. دسترسی این مرکز خرید به مترو و اتوبوس بسیار مناسب است که یک امتیاز مثبت برای مسافران و توریست‌ها محسوب می‌شود. سینمای چندمنظوره، کافه‌ها، رستوران‌ها، سرگرمی‌های مختلف و … از دیگر امکاناتی هستند که در این مرکز وجود دارند و شما می‌توانید مورد استفاده قرار دهید.

 

مرکز خرید اف

مرکز خرید اف آذربایجان

 

این پاساژ را می‌توانیم به ‌عنوان یکی از گزینه‌های بهترین پاساژ آذربایجان معرفی کنیم که طراحی شیک و جذابی دارد. محصولات برندهای معروف و معتبر دنیا در این مرکز ارائه می‌شوند؛ از این رو می‌توانیم نتیجه بگیریم که نمی‌توانید تجربه خرید قیمت مناسبی را در این مرکز خرید داشته باشید. در مرکز خرید اف فروشگاه‌های متعددی از پوشاک، کیف، کفش، لوازم‌آرایشی و … وجود دارند.

 

مرکز خرید نرگس

مرکز خرید نرگس آذربایجان

 

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آذربایجان که شما می‌توانید برای خرید به آن مراجعه کنید، نرگس مال است. ویژگی‌ها و ساختار این مرکز خرید تا حد زیادی آن را به نمونه‌های اروپایی شبیه کرده است. از ویژگی‌ها جذاب این مرکز خرید می‌توانیم به وجود مک دونالد در نزدیکی آن اشاره کنیم. انواع برندهای معتبر پوشاک در مرکز خرید نرگس وجود دارند که شما می‌توانید از محصولات آن‌ها دیدن کنید.

 

خیابان نظامی

خیابان نظامی آذربایجان

 

اگر قصد خیابان گردی و پیاده‌روی همراه با خرید در شهر باکو را دارید، توصیه می‌کنیم حتما سری به خیابان نظامی بزنید. مغازه‌های کوچک و بزرگ متعددی در این شهر وجود دارند که می‌توانند تجربه خرید فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان آورند. شما در این خیابان می‌توانید به انواع فروشگاه‌های معمولی و نمونه‌های لاکچری و متنوع دسترسی داشته باشید. امکان خرید شخصی و سوغاتی برای عزیزانتان در فروشگاه‌های این خیابان وجود دارد. علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های جذابی در این خیابان هستند که شما می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

 

سخن پایانی

خرید کردن یکی از تفریحات جذاب در مسافرت به کشورهای خارجی محسوب می‌شود. در برخی از مواقع ممکن است هدف اصلی افراد از سفر، خرید اجناس از برندها مطرح و معتبر بین‌المللی باشد. کشور آذربایجان دارای مراکز خرید متعدد و گوناگونی بوده که نمایندگی برندهای مختلف را در خود جای داده است. در بخش‌های قبل به معرفی چند نمونه از بهترین مراکز خرید آذربایجان پرداختیم تا شما بتوانید با کمترین میزان دغدغه، خرید خود را از برندهای دلخواهتان انجام دهید. سفر به آذربایجان و دسترسی به این مراکز خرید، به‌ سادگی از طریق دریافت ویزای آذربایجان و هماهنگی‌های لازم در این زمینه امکان‌پذیر است.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *