خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین هتل‌های پاتایا: اقامتی خاص در قلب آسیا

بهترین هتل‌های پاتایا: اقامتی خاص در قلب آسیا
تاریخ انتشار: 1402/3/28

بهترین هتل‌های پاتایا برای اقامت کدام‌ها هستند؟! پاتایا یکی از توریستی‌ترین شهرهای ساحلی در تایلند است که جاذبه‌های دیدنی بی‌شماری را در خود جای داده است و یک گزینه بسیار جذاب برای رزرو تور در تمام دنیاست. تپه بودا که یکی از بلندترین نقاط پاتایا است و در بالای تپه، بودای بزرگی وجود دارد که با طلا نقاشی شده است که در میان گردشگران جهانی بسیار محبوب است. پاتایا همچنین به خاطر بازار شناورش معروف است که در آن می‌توانید برخی از بهترین میوه‌های تایلندی را پیدا کنید. شما همچنین در طول سفر خود به پاتایا می‌توانید فیل‌نوردی کنید، از نمایش‌های معروف کاباره لیدی‌بوی دیدن کرده و طعم لذیذ غذاهای محلی مانند تام یام، پد تای و … را بچشید. در این راهنما از توریک همراه ما باشید تا ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های پاتایا برای اقامت شما در این شهر توریستی را معرفی کنیم!

هتل Dusit Thani Pattaya

این هتل که در یک ساحل آرام در پاتایا شمالی قرار دارد، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال آرامش هستند و در عین حال دوست دارند به سایر جاذبه‌های دیدنی شهر نزدیک بمانند. هتل Dusit Thani Pattaya حدود 7 کیلومتر با دهکده فیل‌ها و 9.5 کیلومتر با بازار شناور معروف فاصله دارد. این هتل با اتاق‌های لوکس و مناظر دیدنی، یکی از بهترین هتل‌های پاتایا می‌باشد که علاوه بر خدمات متنوعی که ارائه می‌دهد، دارای سه رستوران مختلف، زمین تنیس اختصاصی، سالن اسپا، مرکز تناسب اندام و همچنین یک زمین گلف و خدمات نگهداری از کودکان است. در این هتل همچنین پیشخوان تور، سرویس رفت و برگشت، گل فروشی، جواهر فروشی و خیاطی نیز وجود دارد. این هتل همچنین دسترسی مستقیم به دو ساحل و دو استخر با منظره‌ای جذاب از خلیج زیبای پاتایا را ارائه می‌دهد. اگر شما نیز قصد دارید تعطیلات تابستانی خود را در تایلند و یا بالی بگذرانید، برای دریافت ویزای توریستی کشورهای مختلف مانند ویزای تایلند، ویزای بالی و یا سایر کشورهای آسیایی مانند ویزای سنگاپور می‌توانید به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کرده و از کارکنان مجرب این مجموعه راهنمایی بخواهید.

هتل Centara Grand Mirage Beach Resort

هتل Centara Grand Mirage Beach Resort - بهترین هتل‌های پاتایا

Centara Grand Mirage Beach Resort

هنگام رزرو تور تایلند بهتر است با هتل‌ها آشنا باشید. هتل Centara Grand Mirage Beach Resort قطعا یکی از بزرگترین و بهترین هتل‌های ۵ ستاره پاتایا برای تعطیلات لوکس یا ماه عسل شما در تایلند است. در این هتل می‌توانید به امکاناتی چون مرکز تناسب اندام دسترسی داشته باشید، از غذاهای بی‌نظیر رستوران‌های مختلف، پارک آبی، استخر، سونای آبگرم، زمین تنیس و یا فعالیت‌های کوهنوردی لذت ببرید. اتاق‌ها با مناظر جذاب رو به دریا و بالکن‌های خصوصی و مدرن تایلندی با استانداردهای رفاهی بالا، تجربه بی‌نظیری از اقامت شما در این هتل را ارائه می‌دهند. این هتل لوکس ساحلی تنها 2 ساعت با فرودگاه فاصله دارد و پارکینگ رایگان و اتصال با شاتل فرودگاه را نیز ارائه می‌دهند.

هتل Royal Wing Suites & Spa

Royal Wing Suites & Spa از جمله هتل لوکس پاتایا محسوب می‌شود و خدماتی که ارائه می‌دهد با سایر هتل‌های لوکس دیگر قابل مقایسه نیست. این هتل نزدیک ساحل واقع شده است و دارای 3 رستوران مجزا است که منوی آن‌ها توسط مشهورترین سرآشپزهای دنیا طراحی و آماده می‌شود. در این هتل شما به یک استخر روباز دسترسی دارید و اتاق شما به تهویه مطبوع، جکوزی، تلویزیون کابلی صفحه تخت، یخچال و مینی بار مجهز شده است. رسپشن 24 ساعته این هتل تضمین می‌کند که تمام نیازهای شما بلافاصله برآورده می‌شود، و درصورتیکه اگر نیاز به رزرو تور یا هر چیز دیگری دارید، کافیست فقط با کارکنان آن تماس بگیرید.

هتل AVANI Pattaya Resort

هتل AVANI Pattaya Resort - بهترین هتل‌های پاتایا

AVANI Pattaya Resort

با اقامت در هتل  AVANI بهترین اوقات ممکن را در پاتایا سپری کنید. این هتل یکی از بهترین هتل‌های ساحلی پاتایا است که تنها 3 دقیقه با ساحل فاصله دارد و درست در مرکز شهر واقع شده است. این هتل دارای یک استخر بزرگ و یک سونای آبگرم برای استراحت شماست. اتاق‌های این هتل به شکل منحصر به فردی طراحی و دیزاین شده و دارای بالکن مخصوص با منظره دریا، استخر یا باغ هستند. در طول اقامت خود در این هتل لوکس می‌توانید در سونا استراحت کنید، تنیس بازی کنید یا در باشگاه هتل ورزش کنید. هتل AVANI حتی شامل یک استیک‌خانه ژاپنی و یک کافه Graden است که برخی از بهترین غذاهای تایلندی را سرو می‌کند. همچنین دو بار مختلف در این هتل وجود دارد که کوکتل‌های بی‌نظیری سرو‌ می‌کند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت هتل‌های پاتایا و رزرو این هتل و یا اطلاع از نحوه دریافت ویزا و قیمت ویزای دبی و یا همچنین شرایط اخذ ویزای چین یا سایر کشورها، با کارشناسان مجموعه توریک تماس بگیرید و تمامی فرایند اخذ ویزا و رزرو هتل را به این مجموعه بسپارید.

هتل  U Pattaya

هتل U Pattaya یکی از مشهورترین هتل‌های ساحلی در Na Jomtien و بهترین هتل‌ پاتایا برای مجردها محسوب می‌شود که امکانات متنوعی را به گردشگران ارائه می‌دهد. این هتل طراحی شیکی دارد که حتی حساس‌ترین منتقدان طراحی داخلی را مجذوب خود می‌کند. این هتل دارای یک استخر روباز، مرکز تناسب اندام و خدمات ماساژ فوق‌العاده است که به شما اطمینان می‌دهد که در طول مدت اقامت خود، از امکانات بی‌نظیر آن لذت ببرید. اتاق‌های این هتل کاملاً به قسمت نشیمن مبل، مینی بار و امکانات تهیه چای و قهوه مجهز شده است تا تجربه لذت‌ بخش‌تری داشته باشید. حتی برخی از اتاق‌ها دارای استخر خصوصی با منظره دریا هستند. اگر شما نیز قصد سفر به تایلند و این شهر ساحلی جذاب را دارید، برای اطلاع از قیمت ویزای تایلند و نحوه دریافت ویزا و رزرو هتل میتوانید با کارشناسان مجموعه توریک تماس بگیرید.

هتل Navana Nature Escape

هتل Navana Nature Escape - بهترین هتل‌های پاتایا

Navana Nature Escape

Navana Nature Escape یکی از بهترین هتل‌های پاتایا شمالی است که دارای یک استخر روباز و مرکز تناسب اندام با جدیدترین تجهیزات است. رستوران این هتل برخی از بهترین غذاهای بین المللی را متناسب با ذائقه شما سرو می‌کند. همچنین تمام اتاق‌های هتل به شکل منحصر به فردی مبله شده‌اند و شامل مینی‌بار، میز کار و تلویزیون‌های هوشمند هستند. این هتل علاوه بر رستوران‌ها و بوفه‌های متعدد، دارای یک سونای بخار است که می‌توانید از آن استفاده کنید. این هتل یکی از معروف‌ترین هتل‌های پاتایا نزدیک واکینگ استریت است و یک مکان عالی برای گشت و گذارهای شما در اطراف شهر محسوب می‌شود.

هتل Sea Sand Sun Resort and Villas

Sea Sand Sun Resort یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره پاتایا است که در ساحل شن‌های سفید کریستالی در Na Jomtien واقع شده است. در این هتل سوئیت‌های بزرگ، ویلاها و یک استخر شنا آزاد در یک باغ بزرگ به سبک بالیایی قرار گرفته‌اند. تمامی سوئیت‌های این هتل با معماری جذاب تایلندی با پنجره‌های شگفت انگیز از کف تا سقف و بالکن خصوصی ساخته شده‌اند که تجربه بی‌نظیری از اقامت در پاتایا را برای شما به ارمغان می‌آورند. اتاق‌های این هتل جذاب جادار، دنج و کاملا مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون‌های هوشمند هستند. این اقامتگاه حتی دارای یک رستوران با نمای دریای Horizon است که برخی از بهترین غذاهای ساحلی تایلندی و بین‌المللی را سرو می‌کند که متناسب با ذائقه‌ بیشتر گردشگران است. همچنین یک اسپا در داخل استراحتگاه وجود دارد که ماساژ و درمان‌های رفلکسولوژی را ارائه می‌کند و در نتیجه به سلامت هرچه بیشتر شما کمک می‌کند.

هتل Mytt Beach

هتل Mytt Beach - بهترین هتل‌های پاتایا

Mytt Beach

اگر می‌خواهید تجربه بی‌نظیری از اقامت در پاتایا داشته باشید، هتل Mytt Beach گزینه مناسبی برای شماست! این هتل یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره پاتایا است که در نزدیکی ساحل واقع شده است. اتاق‌های این هتل یکی از مجلل‌ترین اتاق‌هایی هستند که می‌توانید در پاتایا پیدا کنید. در این هتل همچنین یک استخر روباز، یک مرکز اسپا و یک مرکز تناسب اندام وجود دارد که برای رفاه بیشتر مسافران راه اندازی شده است. غذاهای رستوران‌ این هتل، طعم واقعی غذاهای تایلندی را به شما هدیه می‌دهند. همچنین اتاق‌ها مجهز به بهترین امکانات رفاهی هستند و در صورتی که به چیزی نیاز داشته باشید می‌توانید به رسپشن هتل اطلاع دهید. هتل Mytt Beach با وجود امکانات متنوعی که ارائه می‌دهد، جزو ارزان‌ترین هتل پاتایا محسوب می‌شود.

هتل Renaissance Pattaya Resort & Spa

Renaissance Pattaya Resort & Spa یکی از بهترین هتل‌های پاتایا با بهترین رستوران‌ها و امکانات رفاهی پیشرفته است که در طول اقامت خود می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. هر اتاق این هتل به صورت کاملاً مدرن دکوراسیون شده است و مجهز به لوکس‌ترین امکانات رفاهی است. این هتل همچنین امکاناتی مانند پذیرایی در محل، خدمات برنامه‌ریزی برای عروسی، تولد و سایر مناسبت‌‌ها را ارائه می‌دهد. با اقامت در این هتل علاوه بر دریافت خدمات رفاهی متنوع، می‌توانید در مرکز تناسب اندام آن با منظره دریا ورزش کنید یا از خدمات کامل اسپای آن استفاده کنید. رستوران این هتل لذیذترین غذاها را در تایلند سرو می‌کند و بار مخصوص آن برای نوشیدن کوکتل‌های بی‌نظیر، محبوبیت این هتل را در میان گردشگران دوچندان کرده است.

هتل Wave

هتل Wave - بهترین هتل‌های پاتایا

Wave

این هتل یکی دیگر از بهترین هتل‌های ساحلی پاتایا محسوب می‌شود و کمتر از یک دقیقه تا ساحل فاصله دارد و به طور کامل با جدیدترین امکانات روز دنیا مجهز شده است. تمامی اتاق‌های این هتل دارای دکور شیک و دارای بالکن خصوصی با قسمت نشیمن هستند و در عین حال تمام ملزوماتی که یک اتاق هتل باید داشته باشد را ارائه می‌کنند. همچنین غذاهایی که در رستوران این هتل ارائه می‌شوند، عالی هستند و کوکتل‌های شگفت انگیزی در بار استخر آن سرو می‌شود. اگر شما نیز قصد دارید تعطیلات تابستاتی خود را در پاتایا بگذرانید، پیشنهاد ما این هتل لوکس و در عین حال مقرون به صرفه است. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه رزرو هتل و اطلاع از قیمت هتل‌های پاتایا به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کرده و از کارشناسان این مجموعه راهنمایی بخواهید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *