خانه
بلاگ
حساب کاربری

معرفی اقامتگاه‌های ساحلی گوا

معرفی اقامتگاه‌های ساحلی گوا
تاریخ انتشار: 1402/4/25

گوا یک شهر بندری در جنوب غربی کشور هند است که نام و آوازه آن را همه کسانی که اهل تفریح هستند، شنیده‌اند. این شهر طبیعت تپه‌ای بسیار سبزی دارد و همچنین درختان گرمسیری فراوانی در آن دیده می‌شوند. سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی به گوا سفر می‌کنند تا بتوانند در سواحل این شهر اوقات خوشی را بگذرانند.

در این مطلب قصد داریم بهترین اقامتگاه‌های ساحلی گوا را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد اخذ ویزای هند و سفر به این شهر ساحلی را دارید بتوانید از این مقاله برای انتخاب اقامتگاه خود استفاده کنید. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت توریک همراه باشید.

 

چرا باید به گوا سفر کنیم؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی اقامتگاه‌های ساحلی گوا برویم، بیایید به این سؤال پاسخ دهیم که اصلا چرا باید به این شهر سفر کرد؟ چرا برای رفتن به یک سفر لاکچری و پر از تفریح به جای هندوستان، نباید ویزای تایلند را گرفت و برای اقامت در یک هتل لاکچری در این کشور برنامه‌ریزی کرد؟

پاسخ مشخص است. زیرا گوا نه تنها چیزی از سواحل تایلند و بالی و… کم ندارد بلکه شاید جذاب‌تر هم باشد. در این ساحل جدا از جاذبه‌های توریستی، کافه‌ها، فروشگاه‌ها، دکان‌های اغذیه‌فروشی و بازارهای تجاری فراوانی نیز دارد که باعث می‌شود گردشگران از هر نظر احساس راحتی کنند. همچنین گوا یک تجربه جدید است که شما می‌توانید در کنار سفر به هند و بازدید از جاذبه‌های پرطمطراق دهلی و بمبئی، زمانی را هم برای ریلکس کردن در آن کنار بگذارید. پس منطقی است که تصمیم بگیریم به جای هر سفر لاکچری دیگری، سفر به گوا را انتخاب کنیم.

 

بهترین اقامتگاه‌های ساحلی گوا

حالا که تصمیم گرفتید به گوا سفر کنید، بیایید با بهترین اقامتگاه‌های این شهر آشنا شوید.

 

اقامتگاه تیسوادی

اقامتگاه تیسوادی - اقامتگاه‌های ساحلی گوا

Tiswadi

 

تیسوادی یکی از بهترین اقامتگاه‌هایی است که می‌توانید در طول سفر به گوا برای ماندن انتخاب کنید. این اقامتگاه در پانجیم و در نزدیکی محله لاتین‌ها قرار دارد. در اطراف تیسوادی چند روستا وجود دارد که همگی بکر و دست نخورده هستند. تیسوادی امکانات زیادی دارد و بنابراین شما درطول اقامتتان کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. مثلا می‌توانید از کلیسا بوم عیسی بازدید کنید و یا به محله انتین هاس بروید و از خانه‌های رنگی و خیابان‌های سنگ‌فرش شده‌اش دیدن کنید.

 

هتل تاج اگزوتیکا گوا

هتل تاج اگزوتیکا گوا - اقامتگاه‌های ساحلی گوا

Taj exotica

 

این هتل 5 ستاره به سبک مدیترانه‌ای ساخته شده و باید آن را یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌های گوا دانست. اگر می‌خواهید یک تفریح لاکچری داشته باشید به هیچ عنوان در انتخاب این هتل برای اقامت شک نکنید. برخی از ویلاها و سوئیت‌های این هتل استخر خصوصی دارند. در این هتل همچنین چند رستوران وجود دارد که لابستر شاک  (Lobster Shack) از بقیه شهرت بیشتری دارند. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی است که استفاده از این امکانات اقامت در گوا را برایتان شیرین می‌کند.

 

هتل سانتانا بیچ ریزورت گوا

هتل سانتانا بیچ ریزورت گوا - اقامتگاه‌های ساحلی گوا

Santana beach resort

 

یکی دیگر از هتل‌هایی که می‌توانید در سفر به گوا به اقامت در آن فکر کنید سانتانا بیچ ریزورت، واقع در ساحل کاندولیم است. این هتل سه ستاره است و سطح متوسطی دارد اما محیط و اتاق‌های آن آنقدر راحت است که احساس خواهید کرد در خانه خودتان هستید. 33 واحد در این هتل وجود دارد و همه آنها دارای تراس هستند و تعدادی هم آشپرخانه دارند. اگر به دنبال یک هتل با قیمت مناسب و امکانات خوب در گوا می‌گردید، سانتانا بیچ ریزورت بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

 

هتل رامادا کاراولا بیچ ریزورت گوا

هتل رامادا کاراولا بیچ ریزورت گوا - اقامتگاه‌های ساحلی گوا

Ramada caravela beach resort

 

این هتل 5 ستاره که در ساحل وارکا قرار گرفته، در یک زمین 24 هکتاری ساخته شده است. در این هتل یک زمین گلف هم وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. معماری این اقامتگاه ساحلی به سبک معماری کلاسیک پرتغال است. همه اتاق‌های این هتل بالکن شخصی دارند. این هتل کمی از شهر گوا دور است و این باعث می‌شود مهمانان هتل آرامش بیشتری هنگام اقامتشان داشته باشند. در این هتل چند رستوران هم وجود دارد و لازم نیست برای گرفتن غذا از هتل خارج شوید. اگر به دنبال یک تعطیلات آرامش‌بخش هستید، هتل رامادا کاراولا بیچ ریزورت گوا بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

 

هتل آلیلا دیوا گوا

هتل آلیلا دیوا گوا - اقامتگاه‌های ساحلی گوا

Alila diwa

 

یکی دیگر از اقامتگاه‌های ساحلی خوب در گوا، هتل 5 ستاره آلیلا دیوا است. این هتل در ساحل ماجوردا قرار دارد و با طی کردن 20 دقیقه می‌توانید از فرودگاه دابولیم به این هتل برسید. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک و لوکس است و برخی از این اتاق‌ها تراس هم دارند. در این هتل یک استخر بسیار زیبا هم وجود دارد که جای بسیار خوبی برای استراحت و تفریح است. این هتل همچنین رستوران و خدمات اسپا هم دارد. اگر به دنبال یک هتل لوکس و راحت در گوا هستید، بهتر است به سراغ آلیلا دیوا بروید.

 

هتل آدامو بلوس گوا

یکی دیگر از هتل‌هایی که در سفر به گوا می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید، هتل 3 ستاره هتل آدامو بلوس در ساحل کالانگوت است.  این هتل دارای سوئیت‌های بسیار لوکسی است که برخی از آنها تراس و جکوزی دارند. درواقع امکانات این هتل به‌صورتی است که می‌توانید با یک هزینه متوسط، از امکانات لاکچری استفاده کنید. در این هتل دو رستوران نیز وجود دارد که در منوی آنها غذاهای ویژه گیاه‌خواران نیز دیده می‌شود. به اعتقاد بسیاری از افراد این هتل یکی از بهترین هتل‌های میان‌رده در گواست و شما هم اگر به دنبال یک اقامتگاه لوکس با قیمت مناسب می‌گردید، هتل آدامو بلوس یکی از بهترین گزینه‌هاست.

 

کلام آخر

در این مطلب چند مورد از بهترین اقامتگاه‌های شهر گوا در کشور هند را به شما معرفی کردیم. سفر به گوا مانند اخذ ویزای سنگاپور و سفر به کشورهای مشابه ان نیست که در یک هتل مدرن در کلانشهر ساکن شوید بلکه باید جایی که را انتخاب کنید که در کنار امکانات فراوان فضایی برای ریلکس شدن در اختیار شما قرار دهد.

اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این نوشته بدان اشاره نشد و یا اگر هتل دیگری در گوا هست که در این لیست جایش را خالی می‌دانید، آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *