خانه
بلاگ
حساب کاربری

10 تا از بهترین پارک‌های آبی‌ آسیا؛ تجربه هیجان برای تمام سنین!

بهترین پارک‌های آبی‌ آسیا
تاریخ انتشار: 1402/11/3

بهترین پارک‌های آبی‌ آسیا کدامند؟! بدون شک همه افراد در سفر به نقاط مختلفی از جهان، به دنبال مناطق دیدنی و تفریحی آن منطقه هستند. پارک‌های آبی یکی از محبوب‌ترین مناطق تفریحی هستند که نمونه‌های جذاب و خوبی از آن‌ها در جهان وجود دارد. آسیا و کشور‌های آسیایی نیز از این موضوع مستثنی نبوده و پارک‌های آبی بسیار هیجان‌انگیزی را در خود جای داده‌اند. اگر شما هم در ماه‌های آینده قصد اخذ ویزای توریستی و سفر با تور مسافرتی به یکی از کشور‌های آسیایی خواهید داشت و یا علاقه دارید با پارک‌های آبی آسیا بیشتر آشنا شوید، در ادامه این مقاله که به ده مورد از بهترین پارک‌های آبی‌ آسیا می‌پردازیم، همراه ما باشید.

پارک آبی یاس (Yas Waterworld)، ابوظبی، امارات

پارک آبی یاس (Yas Waterworld)، ابوظبی، امارات

Yas Waterworld

‌پارک آبی یاس (Yas Waterworld)، یک پارک آبی با تم اماراتی است که در جزیره مصنوعی یاس در ابوظبی، امارات متحده عربی واقع شده است. پارک آبی یاس، اولین پارک آبی بزرگ امارات و یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های دیدنی ابوظبی است که از سرسره‌هایی در وسعت 15 هکتار و همچنین بیشمار وسیله سواری و رویدادها و نمایش‌های فصلی مختلف برخوردار است.

پارک آبی یاس، دارای قسمت‌های تفریحی مختلف است که در هر یک از آن‌ها می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی بهره‌مند شده و همچنین هیجان جدیدی را تجربه کنید. شهربازی سرپوشیده دنیای فراری، پارک آبی برادران وارنر، زمین‌های بازی گلف و ساحل یاس جاذبه‌های دیدنی نزدیک به پارک آبی یاس هستند.

پارک آبی آیس‌لند (IceLand)، راس الخیمه، امارات متحده عربی

پارک آبی آیس‌لند (IceLand)، راس الخیمه، امارات متحده عربی

IceLand

پارک آبی آیس‌لند یک پارک آبی بی‌نظیر با منظره‌هایی زیبا از مناطق یخ‌زده و برف است که در شهر راس‌الخیمه امارات واقع می‌باشد. این پارک آبی به زیبایی تزئین شده و به دلیل سرسره‌ها و سواری‌های شگفت‌انگیزی که دارد محبوبیت زیادی به دست آورده است.

وسیله‌های سواری متنوع زیادی در پارک آبی ایسلند وجود دارند که بهترین و منحصربه‌فردترین آن‌ها، «آکوا شوت» است که شما را وادار می‌کند مانند یک سنگ کوچک از سطح آب تا انتهای یک استخر طویل بپرید. این پارک آبی همچنین دارای بیش از 30 سرسره هیجان‌انگیز، یک استخر موج بزرگ، یک آبشار عظیم، یک زمین فوتبال آبی بزرگ و بسیاری جاذبه‌های دیگر است.

پارک آبی واتربوم (Waterbom)، بالی، اندونزی

پارک آبی واتربوم (Waterbom)، بالی، اندونزی

Waterbom

پارک آبی واتربوم، یک پارک آبی تفریحی جذاب است که در زمینی به مساحت 3.8 هکتار از زمین‌های گرمسیری در بالی واقع شده است. این پارک آبی منظره بسیار زیبایی دارد و شما می‌توانید در طول سفر خود با تور بالی، به این پارک نیز سری بزنید، از وسیله‌های متنوع لذت ببرید و طعم غذا‌های خوب و نوشیدنی‌های گرمسیری بالی را بچشید.

سواری‌های متنوع این پارک آبی عبارتند از Constrictor، Green Viper، Python، Lazy River، Boomerang، Climax، Funtastic، Super Bowl و بیشمار مورد دیگر. پیشنهاد می‌کنیم اگر ویزای اندونزی را دریافت کرده و به این کشور سفر کردید، از امکانات فوق‌العاده Waterbom که آن را به یکی از بهترین پارک‌های آبی آسیا تبدیل کرده است، استفاده کنید.

پارک آبی خلیج کارائیب (Caribbean Bay)، سئول

پارک آبی خلیج کارائیب (Caribbean Bay)، سئول

Caribbean Bay

پارک آبی خلیج کارائیب یکی از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی در سئول است. این پارک، یکی از بزرگ‎‌ترین پارک‌های آبی جهان است که با موضوع کارائیب طراحی شده و در یونگین کره جنوبی، در حومه سئول قرار گرفته است. خلیج کارائیب که بخشی از استراحتگاه Everland است، جاذبه‌های زیادی شامل استخرهای عظیم‌الجثه، سرسره‌های آبی و یک رودخانه عظیم را در خود جای داده است.

تفرجگاه Everland نیز به پنج حوزه شامل نمایشگاه جهانی، Zootopia، ماجراجویی اروپایی، سرزمین جادویی و ماجراجویی آمریکایی تقسیم می‌شود که قطعاً بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. خلیج کارائیب دارای دیدنی‌های جذاب بسیار از جمله یک استخر موج است که از فناوری پیشرفته برای بازتولید امواجی مشابه امواج دریای کارائیب استفاده می‌کند. سفرهای آبی و جاذبه‌های مختلفی مانند Aqualoop، Wild Blaster، Tower Raft، Adventure Pool، Wave Pool، River Way، Bade Pool و غیره نیز از دیگر قسمت‌های جذاب این پارک آبی هستند.

پارک آبی کوه سیاه (Black Mountain Water Park)، هواهین، تایلند

پارک آبی کوه سیاه (Black Mountain Water Park)، هواهین، تایلند

Black Mountain

پارک آبی Black Mountain یکی از به‌روزترین و بهترین پارک‌های آبی تایلند و همچنین آسیا است که دارای یک پارک آبی و یک منطقه ویک بردینگ می‌باشد. جاذبه اصلی این پارک آبی یک برج 17 متری با 9 نوع سرسره مختلف است هیجان زیادی را به همراه دارد. از دیگر جاذبه‌های این پارک آبی می‌توان به استخر موج، رودخانه‌ای بزرگ، استخر بزرگسالان، استخر کودکان و غیره اشاره کرد.

این پارک مملو از تجهیزات باکیفیت و مدرن است که همگی مطابق با بالاترین استانداردهای ایمنی و با ناجیان غریق آموزش دیده کار می‌کنند. درست در کنار این پارک منطقه wakeboard قرار دارد که پیشنهاد می‌کنیم بازدید از آن که تجربه‌ بی‌نظیری را برای شما رقم میزند را حتما در برنامه تور تایلند خود قرار دهید.

پارک آبی مرداب سان وی (Sunway Lagoon)، مالزی

پارک آبی مرداب سان وی (Sunway Lagoon)، مالزی

Sunway Lagoon

پارک آبی Sunway Lagoon یک پارک آبی تفریحی است که در سوبانگ جایا، سلانگور مالزی واقع شده است. این پارک 88 هکتار وسعت دارد و حدود هشتاد نوع جاذبه متنوع را نیز در خود جای داده است.

سان وی لاگون، از وسیله‌های سواری‌ زیادی شامل اولین شبیه‌ساز موج‌سواری در مالزی، بزرگ‌ترین استخر موج‌سواری در جهان و همچنین بزرگ‌ترین گرداب سواری در جهان به نام Vuvuzela برخوردار است. از دیگر جاذبه‌های این پارک آبی می‌توان به اولین Waterplexx 5D در جهان اشاره کرد که سفری چند منظوره را ارائه می‌دهد.

پارک آبی ادونچر کُو (Adventure Cove)، سنگاپور

پارک آبی ادونچر کُو (Adventure Cove)، سنگاپور

Adventure Cove

پارک آبی ادونچر کُو (Adventure Cove Waterpark) یکی دیگر از بهترین پارک‌های آبی در آسیا است که بدون شک تفریح در آن یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز تور سنگاپور خواهد بود. این پارک آبی که پارک آبی خلیج ماجراجویی نیز نامیده می‌شود، یک پارک آبی جذاب در سنگاپور است که دارای سرسره‌های آبی هیجان‌انگیزی مانند ترن هوایی مغناطیسی، استخر موجی خلیج بلوواتر، رودخانه ماجراجویی و غیره می‌باشد. رودخانه ماجراجویی این پارک آبی، از ۱۴ زیستگاه جانوری مختلف برخوردار است که قطعا بازدید از آن‌ها و همچنین غواصی در صخره‌های مرجانی رنگارنگ این پارک آبی با هزاران ماهی متنوع برای همه جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

پارک آبی چایم لانگ (Chimelong)، چین

پارک آبی چایم لانگ (Chimelong)، چین

Chimelong

پارک آبی چایم لانگ در گوانگژو چین یکی از بزرگ‌ترین و بهترین پارک‌های آبی‌ آسیا است که می‌توان آن را محبوب‌ترین پارک آبی در آسیا و همچنین پربازدیدترین پارک آبی در جهان نیز معرفی کرد. ادعا می‌شود تعداد بازدیدکنندگان این پارک آبی از Walt Disney World’s Typhoon Lagoon و Blizzard Beach در فلوریدا نیز بیشتر است. این پارک آبی بخشی از تفرجگاه گردشگری گوانگژو چیملونگ که شامل بهشت ​​چیملونگ بوده و متعلق به گروه چیملونگ است، می‌باشد.

این مجموعه از جاذبه‌های هیجان‌انگیز بسیاری مانند رودخانه‌ی آرام، یک استخر مواج، قلعه‌ باران و چندین تفریح هیجان‌انگیز دیگر برخوردار بوده و تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما رقم می‌زند. در این پارک آبی، بخش‌هایی به نام Kids’ Aqua Plaza، Children’s Play Land، Mini Tornado و Glacier Tunnel نیز وجود دارد که مخصوص کودکان است. علاوه‌بر‌این، برای علاقه‌مندان به ماجراجویی و تفریحات هیجان‌انگیز نیز، بخش‌های دیگری مانند تورنادو، بومرانگو، سرسره‌های مسابقه‌ای، سرسره‌های سرعت بالا، Master Blaster و Behemoth Bowl نیز وجود دارند.

پارک آبی سامرلند (Tokyo Summerland)، توکیو، ژاپن

پارک آبی سامرلند (Tokyo Summerland)، توکیو، ژاپن

Tokyo Summerland

پارک آبی سامرلند که در سال 1967 در توکیو افتتاح شد، یک پارک آبی سرپوشیده است که سرسره‌ها، استخرها، مناطق بازی و همچنین بیشمار جاذبه‌ها و وسایل سواری دیگر را در خود جای داده است. منطقه بیرونی این پارک آبی به نام Adventure Lagoon جایی است که بازدیدکنندگان می‌توانند از سرسره‌های آبی بزرگ‌تر، استخرها و وسیله‌های بازی هیجان‌انگیز‌تر لذت ببرند.

علاوه بر پارک آبی، سامرلند شامل یک پارک تفریحی به نام کوه هیجان نیز است که وسیله‌های سواری‌ خانوادگی مانند یک ترن هوایی به نام تورنادو و چرخ و فلک را هم شامل می‌شود.

پارک آبی اکواونچر آتلانتیس (Aquaventure Waterpark)، دبی، امارات متحده عربی

پارک آبی اکواونچر آتلانتیس (Aquaventure Waterpark)، دبی، امارات متحده عربی

Aquaventure Waterpark

در آخرین مورد از لیست بهترین پارک‌های آبی‌ آسیا، به پارک آبی معروف و محبوب آتلانتیس که به نام اکواونچر نیز شناخته می‌شود می‌پردازیم. پارک آبی آتلانتیس که در جزیره پالم جمیرا شهر دبی قرار دارد، بیش از 105 وسیله تفریحی مختلف را شامل می‌شود. پارک آبی آتلانتیس را می‌توان یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری در میان گردشگران زیادی که سالانه با دریافت ویزای دبی به این شهر سفر می‌کنند، معرفی کرد.

در این پارک می‌توانید از سرسره‌های طویل هیجان‌انگیز، استخرهای موج، آکواریوم‌های باستانی، ساحل خصوصی و همچنین بخش‌های مخصوص به کودکان نهایت لذت را ببرید. علاوه‌بر وسیله‌های آبی تفریحی متنوع، پیشنهاد می‌کنیم تجربه تفریحات دریایی مختلف مانند ورزش‌های آبی، تماشای حیوانات دریایی و استراحت در سواحل خصوصی را نیز حتماً در برنامه تور دبی خود قرار دهید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *