خانه
بلاگ
حساب کاربری

هزینه تفریحات کیش در نوروز ۱۴۰۳

هزینه تفریحات کیش در نوروز ۱۴۰۳
تاریخ انتشار: 1402/12/13

کیش جزیره‌ای پرطرفدار در جنوب ایران است که هر سال هزاران گردشگری به آن سفر می‌کنند. یکی از زمان‌های بسیار عالی که می‌توانید تور کیش را رزرو کنید، نوروز است. اگر قصد سفر داخلی و پرهیجان در ایام نوروز را دارید اما نمی‌دانید کدام مقصد برای شما مناسب است، پیشنهاد ما تجربه تفریحات کیش در نوروز ۱۴۰۳ است! چرا که آب و هوای آن در ایام نوروز عالی است و می‌توانید خاطره‌های شگفت‌انگیزی از سفر به کیش داشته باشید.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که هزینه تفریحات کیش در نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟ در این مقاله به بررسی بهترین تفریحات کیش و قیمت آن می‌پردازیم.

لیست تفریحات کیش با قیمت در سال ۱۴۰۳

کیش یک جزیره است و طبیعتاً بخش زیادی از تفریحات آن، تفریحات آبی هستند! حال شاید با خودتان فکر کنید که در کیش فقط تفریحات آبی و دریایی وجود دارد اما این‌طور نیست. در کیش تفریحات مختلفی وجود دارد که می‌تواند رضایت هر نوع سلیقه‌ای را جلب کند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین تفریحات کیش و قیمت‌های آن‌ها می‌پردازیم تا بتوانید بهترین برنامه‌ریزی برای سفر در ایام نوروز به این جزیره را داشته باشید.

تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش یکی از مهم‌ترین و مهیج‌ترین فعالیت‌های این جزیره است! در واقع جذاب‌ترین تفریحات آبی ایران را می‌توانید در جزیره کیش ببینید. تنوع آن بالا است و می‌توانید نهایت لذت را از سفر چند روزه خود به کیش ببرید.

پاراسل کیش

پاراسل کیش

پاراسل یکی از جذاب‌ترین تفریحات آبی کیش است! در این تفریح شما سوار بر چتری هستید و در بالای آب‌های خلیج فارس توسط یک قایق کشیده می‌شوید. این تفریح حدوداً ۴۵ دقیقه زمان لازم دارد که ۶ دقیقه از آن را در حال پرواز هستید. همچنین امکان استفاده هم‌زمان ۲ نفر از چتر وجود دارد.

  • هزینه پاراسل کیش در نوروز ۱۴۰۳: ۶۵۴,۰۰۰ هزار تومان

پارک آبی کیش

هزینه پارک آبی کیش

پارک آبی کیش یکی از جذاب‌ترین تفریحات آبی کیش است. این پارک آبی، برخلاف بسیاری از پارک‌های آبی کشور در محیط باز ایجاد شده که لذت آن را بیشتر می‌کند. در حال حاضر انواع بازی‌های آرام، بازی‌های هیجانی و بازی‌های ترسناکی نظیر سقوط آزاد در آن وجود دارد. پارک آبی کیش همه روزه فعال است و می‌توانید یک روز از سفر خود را به تفریح در آن اختصاص دهید.

  • هزینه پارک آبی کیش در نوروز ۱۴۰۳: ۱,۱۹۹,۰۰۰ تومان

بناناسواری

بناناسواری

بنانا یکی از تفریحات آبی کیش از است که در واقع نوعی تیوب تندرو است. روی آن سوار می‌شوید و یک قایق شما را به وسط دریا می‌کشد. این تفریح به‌درد کسانی می‌خورد که به دنبال هیجان بالا در وسط دریا هستند. اگر به دنبال این هستید که با کم‌ترین هزینه تفریحات کیش در نوروز ۱۴۰۳ بیشترین لذت را ببرید، بنانا به عنوان یک تفریح کم‌هزینه انتخاب مناسبی است.

  • هزینه بنانا در کیش برای نوروز ۱۴۰۳: ۱۷۰,۰۰۰ تومان

غواصی

هزینه غواصی در کیش

اگر از آن دسته افرادی هستید که به غواصی در زیر آب‌های آزاد خلیج فارس علاقه دارید، غواصی یکی از تفریحات پیشنهادی است. آب‌های جزیره کیش شفاف هستند و شما می‌توانید انواع ماهی‌ها و طبیعت زیر آب را به راحتی مشاهده کنید. مراکز غواصی در کیش تجهیزات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند و آموزش‌های کافی را یاد می‌گیرید.

  • هزینه غواصی در کیش برای عید ۱۴۰۳: ۶۵۴,۰۰۰ تومان

اسکوتر زیردریایی

اسکوتر زیردریایی

اگر به دیدن درون دریای آزاد خلیج فارس علاقه‌مند هستید اما به غواصی علاقه ندارید، اسکوتر زیردریایی گزینه مناسبی است. با کمک اسکوتر دریایی به راحتی می‌توانید تا عمق ۱۰ متر زیر دریا قرار بگیرید. همچنین مربی در کنار شما است تا هیچ‌گونه مشکلی پیش نیاید و با خیال آسوده از این تفریح مهیج لذت ببرید.

  • هزینه اسکوتر زیردریایی کیش در نوروز ۱۴۰۳: ۸۷۲,۰۰۰ تومان

شاتل کیش

هزینه شاتل کیش

اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید به همراه دوستان خود روی یک تیوب نشسته و توسط قایق‌های تندرو کشیده شوید، شاتل کیش مناسب شما است. هیجان این تفریح به دلیل سرعت بالا روی سطح آب بسیار زیاد است و آدرنالین خون شما را افزایش می‌دهد. یکی از ارزان‌ترین تفریحات کیش در نوروز ۱۴۰۳ مربوط به این مورد است.

  • هزینه شاتل کیش: ۲۱۸,۰۰۰ تومان

پارک‌های کیش

یکی دیگر از جذاب‌ترین تفریحات کیش، پارک‌های آبی آن است که می‌توانید در سفر نوروز به کیش برای آن برنامه‌ریزی کنید.

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش یکی از تفریحاتی است که نظر هر کسی را به خودش جلب می‌کند و نباید از دست بدهید! البته در پارک دلفین امکان بازدید از باغ پرندگان، کلاسیک‌شو و دلفین‌شو وجود دارد که هر کدام در ساعت خاصی برگزار می‌شود.

  • هزینه پارک دلفین کیش برای نوروز ۱۴۰۳: ۵۹۰,۰۰۰ تومان

پارک برفی کیش

پارک برفی کیش

پارک برفی کیش یکی از مجموعه‌های گردشگری بسیار جذاب در کیش و مناسب تمام سنین است. در این مجموعه مراکز خرید، کافی‌شاپ، رستوران و فست‌فود، بخش‌های تفریحی مختلف و در نهایت پارک برفی وجود دارد.

  • هزینه پارک برفی کیش در نوروز ۱۴۰۳: ۷۰۰,۰۰۰ تومان

کشتی‌سواری در کیش

به کشتی‌سواری علاقه دارید؟ یکی از بهترین تفریحات با کم‌ترین هزینه تفریحات کیش در نوروز ۱۴۰۳ کشتی‌سواری است.

کشتی کارینا کیش

هزینه کشتی کارینا کیش

کشتی کارینا یکی از جذاب‌ترین تفریحات سفر به کیش است. در واقع یک سالن کنسرت شناور در جزیره کیش محسوب می‌شود که ۷۰۰ نفر ظرفیت دارد. این کشتی علاوه بر سالن کنسرت، اتاق مخصوص بازی کودکان هم دارد که حوصله فرزندان شما سر نرود.

  • هزینه کشتی کارینا کیش در نوروز ۱۴۰۳: ۶۳۲,۰۰۰ تومان

کشتی آکواریوم

کشتی آکواریوم

کشتی آکواریوم، کشتی کف‌ شیشه‌ای است که می‌توانید به وسط آب‌های آزاد خلیج فارس بروید و زیر آب را از طریق شیشه‌های آن ببینید. منظره‌های پیش‌روی شما بسیار جذاب است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انواع ماهی‌ها، لاک‌پشت‌ها، سفره‌ماهی، مرجان‌ها و… اشاره کرد.

  • هزینه کشتی آکواریوم کیش در نوروز ۱۴۰۳: ۲۵۲,۰۰۰ تومان

کشتی آرتمیس

کشتی آرتمیس

کشتی آرتمیس یک کشتی تفریحی در جزیره کیش است که با کمک آن می‌توانید ۲ ساعت در دریای اطراف جزیره کیش به گشت‌وگذار بپردازید! همچنین در این کشتی پذیرایی شام و اجرای موسیقی زنده وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین تفریحات کیش در آب‌وهوای بسیار عالی ایام نوروز محسوب می‌شود.

  • هزینه کشتی آرتمیس کیش در نوروز ۱۴۰۳: ۶۱۰,۰۰۰ تومان

ماشین‌سواری در کیش

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنیای ماشین‌ها علاقه دارید، در کیش دو انتخاب جذاب و عالی در اختیار شما است.

مجموعه سافاری

مجموعه سافاری

اولین انتخاب سافاری است! در مجموعه سافاری امکان استفاده از انواع وسایل ماشینی و موتوری وجود دارد که طبیعتاً هزینه هر کدام از آن‌ها متفاوت است. البته در این مجموعه علاوه بر تفریحات ماشینی، امکان استفاده از تفریحات دیگر هم وجود دارد.

  • هزینه مجموعه سافاری کیش در عید ۱۴۰۳: ۲۵,۰۰۰ تومان هزینه ورودی + هزینه تفریحات

اجاره ماشین‌های لوکس

کیش معدن انواع ماشین‌های لوکس و اسپرت است! شما می‌توانید با پرداخت هزینه، ماشین موردنظر را اجاره کنید تا در هرجایی که بخواهید ماشین را تحویل شما دهند. حتی امکان تحویل ماشین در فرودگاه هم وجود دارد! در صورت بروز هرگونه مشکل فنی، ماشین سریعاً با ماشین مشابه تعویض می‌شود تا به ادامه سفر خود بپردازید.

  • هزینه اجاره ماشین در کیش برای نوروز ۱۴۰۳: بر اساس مدل ماشین، روزانه از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان به بالا

سایر تفریحات جذاب کیش

علاوه بر تفریحات بالا، تفریحات دیگری هم در جزیره زیبای کیش وجود دارد که می‌توانید آن را هم در برنامه سفر خود قرار دهید.

فلای بورد

فلای بورد

فلای بورد یکی از تفریحات جذاب آبی در کیش است. با استفاده از آن می‌توانید تا ارتفاع ۱۲ متر در بالای سطح آب آزادانه پرواز کنید و به داخل آب شیرجه بزنید. این وسیله به جت اسکی متصل می‌شود و با کمک آن روی هوا معلق می‌مانید یا می‌توانید روی آب شناور شوید.

  • هزینه فلای بورد در کیش برای عید ۱۴۰۳: ۸۷۲,۰۰۰ تومان

قلعه وحشت

هزینه قلعه وحشت

نظرتان در مورد یک کلبه وحشت در فاصله چند صد متری از جزیره کیش چیست؟ قلعه وحشت کیش اولین خانه وحشت ایران محسوب می‌شود که یک تفریح هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. در این مکان، به عنوان بازیگر یک فیلم ترسناک گاهی اوقات مجبور به فرار هستید و گاهی اوقات درگیر یک فیلم ترسناک می‌شوید. البته لیدر تا انتهای بازی با استفاده از چراغ‌قوه شما را راهنمایی می‌کند.

  • هزینه قلعه وحشت در کیش برای عید ۱۴۰۳: از ۷۰,۰۰۰ هزار تومان تا ۳۵۰,۰۰۰ تومان

تله کابین

تله کابین

تله کابین کیش در مجموعه بزرگ میکامال قرار گرفته است که در ۲.۵ کیلومتر جاذبه‌های بین اسکله تفریحی تا طبقه چهارم میکامال را می‌بینید. مدت زمان رفت و برگشت تله کابین ۲۵ دقیقه است.

  • هزینه تله کابین کیش در نوروز ۱۴۰۳: ۲۷۲,۰۰۰ تومان

جایروکوپتر

جایروکوپتر

جایروکوپتر یکی از تفریحات هوایی کیش محسوب می‌شود که می‌توانید در بالای آب‌های زیبای خلیج فارس پرواز کنید. این هلیکوپتر دو نفره است و امنیت بالایی دارد. چرا که به صورت منظم سرویس و پیش از پرواز همه چیز آن چک می‌شود.

  • هزینه جایروکوپتر در کیش برای نوروز ۱۴۰۳: ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان

جنگ شادی

هزینه جنگ شادی

اگر به جشن‌ها و جنگ شادی علاقه دارید، در کیش انواع جنگ شادی برگزار می‌شود که می‌توانید چند ساعت شاد و دلنشین را در آن وقت بگذرانید.

  • هزینه جنگ شادی در کیش برای عید ۱۴۰۳: از ۳۲۰,۰۰۰ تومان به بالا

تخفیفات هزینه تفریحات کیش در نوروز ۱۴۰۳ را از دست ندهید!

هزینه تمام تفریحاتی که در این مقاله بررسی کردیم، بدون درنظر گرفتن تخفیف است! بسیاری از این تفریحات شامل تخفیف‌های مختلفی می‌شوند که می‌توانید با هزینه کمتر آن را تهیه کنید. گاهی اوقات ممکن است هزینه یک تفریح کمتر از نصف هزینه واقعی شود که همه چیز به شانس شما بستگی دارد. برای دریافت تخفیف‌ها می‌توانید جشنواره‌های تخفیفی کیش را دنبال کنید تا از آن جا نمانید.

1 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *