خانه
بلاگ
حساب کاربری

۱۰ کشور ارزان آسیا برای سفر

۱۰ کشور ارزان آسیا برای سفر
تاریخ انتشار: 1402/10/26

برای مسافرانی که به دنبال تور ارزان و ارزان‌ترین مقاصد گردشگری آسیا هستند، این قاره گنجینه‌ای از مقاصد مقرون به صرفه و جذاب است. از خیابان‌های شلوغ آسیای جنوب شرقی گرفته تا مناظر آرام آسیای مرکزی، این قاره پهناور طیف وسیعی از کشورها را ارائه می‌دهد که می‌توانید با سفر به آن‌ها خاطرات ماندگاری را بدون صرف هزینه‌های زیاد تجربه کنید. آسیا، قاره‌ای است که به خاطر میراث غنی، مناظر متنوع دیدنی، فرهنگ و تجربیات باورنکردنی شهرت دارد و همچنین بهشتی برای مسافرانی با بودجه‌ کم است. اگر قصد سفر با بودجه مالی محدودی را دارید، در ادامه این مقاله که به برخی از ارزان‌ترین مقاصد گردشگری آسیا می‌پردازیم، همراه ما باشید.

تایلند، یکی از کشورهای ارزان آسیا

تایلند، یکی از کشورهای ارزان آسیا

Thailand

زمانی که موضوع ارزان‌ترین مقاصد گردشگری آسیا مطرح می‌شود، بدون شک تایلند اولین کشوری است که به ذهن می‌رسد. چرا که این کشور بزرگ جنوب شرقی آسیا، تجربه‌های فراموش‌نشدنی ارزان قیمت زیادی را ارائه می‌دهد. از مکان‌های غواصی مشهور جهانی گرفته تا پایکوبی در جنگل‌های تایلندی با فیل‌ها، معابد تاریخی و آب‌های فیروزه‌ای، تایلند تجربه‌های هیجان‌انگیز زیادی را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. تایلند که اغلب از آن به عنوان “سرزمین لبخندها” یاد می‌شود، برای مسافرانی که به دنبال مقاصد ارزان برای سفر در آسیا هستند، بهترین و مناسب‌ترین گزینه است. این کشور زیبا، دارای میراث غنی، جنگل‌های سرسبز، سواحل زیبا و شهرهای پر جنب‌و‌جوش مانند بانکوک و چیانگ مای است و بازدیدکنندگان می‌توانند در طول سفر خود با تور تایلند، از معابد باستانی مانند Wat Pho و Wat Arun دیدن کنند، غذاهای خوشمزه خیابانی را بچشند و از فعالیت‌هایی مانند گشت‌و‌گذار در جزیره لذت ببرند. اگر ویزای تایلند دریافت کرده و به این کشور سفر کنید، می‌توانید با بودجه روزانه ​​حدود 25 تا 30 دلار که شامل اقامت، غذا، حمل و نقل در تایلند و سرگرمی می‌شود، سفری خاطره‌انگیز داشته باشید.

ویتنام، مقصد ارزان بعدی

ویتنام، مقصد ارزان بعدی

Vietnam

کشور ویتنام را می‌توان یکی از ارزان‌ترین مقاصد گردشگری آسیا معرفی کرد. سفر به ویتنام، گنجینه‌ای از تجربیات جذاب و مقرون به صرفه همراه با ترکیبی از تاریخ، فرهنگ و غذا را ارائه می‌دهد. گردشگران می‌توانند در خیابان‌های پر جنب‌و‌جوش هانوی و هوشی مین غوطه‌ور شوند، در شهر باستانی هوی آن قدم بزنند، در خلیج خیره‌کننده ها لونگ سفری دریایی داشته باشند و غذاهای لذیذ را در فو کوک و نها ترنگ میل کنند.

گردشگری در ویتنام فوق‌العاده مقرون به صرفه است و میانگین بودجه روزانه آن از 15 دلار شروع می‌شود که آن را به یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین مقاصد آسیا تبدیل می‌کند. سایر هزینه‌ها برای سفر به ویتنام شامل هزینه ویزای ویتنام، پرواز و هتل شماست که بر مبنای نیاز شما قیمت گذاری خواهد شد.

سفری اقتصادی به کامبوج

سفری اقتصادی به کامبوج

Cambodia

کشور دیگری که تجربه استثنایی سفر ارزان و جذاب در جنوب شرقی آسیا را ارائه می‌دهد کامبوج است که همسایه کشور ویتنام است. کامبوج محل برخی از جالب‌ترین جاذبه‌های جهان است که یکی از آنها انگکور وات، معبدی بودایی که بزرگترین بنای مذهبی جهان به حساب می‌آید، است. اما حتی با وجود نقاط دیدنی زیادی که در سراسر این کشور وجود دارد، این کشور یکی از مقرون به صرفه‌ترین کشورهای جهان برای سفر در تعطیلات به حساب می‌آید که همه چیز در آن از غذا و حمل و نقل گرفته تا محل اقامت در آن نسبتاً ارزان هستند. گردشگران با اخذ ویزای کامبوج و سفر به این کشور، فقط با حدود 30 دلار در یک روز می‌توانند سفری خاطره‌انگیز و در عین حال ارزان داشته باشند.

لائوس یا سرزمین فیل‌ها!

لائوس یا سرزمین فیل‌ها!

Laos

لائوس که اغلب به عنوان “سرزمین یک میلیون فیل” شناخته می‌شود، یکی از ارزان‌ترین کشورها برای سفر در آسیا برای کسانی است که به دنبال زیبایی طبیعی و آرامش معنوی هستند. لائوس چیزهای باورنکردنی زیادی برای ارائه دارد، از جاذبه‌های طبیعی زیبا مانند غارها و آبشارهای کوانس سی گرفته تا جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی مانند معبد باستانی وات فو، همه و همه از دیدنی‌های زیبای کشور لائوس هستند. سفر به این کشور همچنین از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه است و می‌توان آن را یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در آسیا با بودجه کم معرفی کرد. مکان‌هایی مانند Luang Prabang، Vang Vieng، و پایتخت Vientiane، همگی دارای اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه، فرصت‌های پیاده‌گردی و چشم‌اندازی از زندگی سنتی در کنار رودخانه مکونگ هستند. مسافران می توانند با بودجه روزانه کمتر از 15 دلار به لائوس سفر کنند و تعطیلات به‌یاد‌‌ماندنی و خاطره‌انگیزی را در لائوس تجربه کنند.

کشور محبوب مالزی

کشور محبوب مالزی - ارزانترین کشورهای اسیا برای سفر

Malaysia

مالزی، یکی دیگر از کشورهای آسیایی ارزان قیمت است که ترکیبی از مدرنیته و سنت را در خود جای داده است. کوالالامپور، پایتخت مالزی، کلانشهری شلوغ با مکان‌های دیدنی نمادین مانند برج‌های دوقلوی پتروناس است و شهر پنانگ نیز طعمی از تاریخ و غذاهای متنوع و مختلف ارائه می‌دهد. به همین خاطر است که تور مالزی یا تور کوالالامپور، یکی از تور‌های مسافرتی محبوب در بین گردشگران سراسر جهان به حساب می‌آید. مالزی کشوری است که می‌توانید تنها با هزینه متوسط ​​بین 25 تا 50 دلار در روز، با اخذ ویزای مالزی به این کشور سفر کرده و از دیدنی‌های آن دیدن کنید.

سفری ارزان به فیلیپین

سفری ارزان به فیلیپین

Philippines

فیلیپین یکی از زیباترین و در عین حال ارزان‌ترین کشورهای آسیایی برای بازدید است و چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن به گردشگران ارائه می‌دهد که اکثر آنها بسیار مقرون به صرفه هستند. در فیلیپین، هتل‌های خوبی وجود دارد که قیمت آن‌ها برای یک شب کمتر از 10 دلار است و برخی از غذاهای خیابانی نیز وجود دارند که قیمتی معادل 5 دلار دارند. حمل‌و‌نقل نیز در این کشور بسیار ارزان است و کرایه قطار و اتوبوس اگرچه بسته به مسافت می‌تواند متغیر باشد، اما معمولاً بین 1 تا 10 دلار است. فیلیپین یک بهشت ​​استوایی است که برخی از بهترین سواحل آسیایی را برای عاشقان ساحل و ورزش‌های آبی ارائه می دهد. این مجمع الجزایر با بیش از 7000 جزیره، فرصت‌های بی‌شماری را برای آرامش و ماجراجویی ارائه می‌دهد. از سواحل زیبای بوراکای گرفته تا مناظر خیره کننده پالاوان، فیلیپین تجربه سفری مقرون به صرفه با هزینه روزانه بسیار کم را برای شما فراهم می‌کند. به طور کلی، انتظار می‌رود هزینه روزانه سفر به فیلیپین، چیزی حدود 40 تا 80 دلار باشد.

کشور اندونزی با کلی تفریح رایگان!

کشور اندونزی با کلی تفریح رایگان! - ارزانترین کشورهای اسیا برای سفر

Indonesia

اندونزی یکی از ارزان‌ترین کشورهای آسیایی برای سفر است که حتی تفریحات رایگان زیادی برای انجام دادن در آن وجود دارد و گردشگران فرصت‌های زیادی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود در کنار داشتن ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز خواهند داشت. کشور اندونزی با فرهنگ متنوع و طبیعت خیره‌کننده خود، یکی دیگر از مقاصد ارزان قیمت عالی جنوب شرق آسیا برای مسافران است. بالی، جاوا و لومبوک مقاصد محبوب این کشور هستند که همه چیز از موج‌سواری گرفته تا کاوش در معبد را ارائه می‌دهند. به طوری که تور بالی، یکی از محبوب‌ترین تور‌های مسافرتی در میان ایرانیان به شمار می‌آید. هزینه‌های روزانه در اندونزی از 25 دلار تا 50 دلار متغیر است و به شما این امکان را می‌دهد که با صرف هزینه‌ای کم، از شهرهای پر جنب‌و‌جوش و شگفتی‌های بی‌نظیر زیادی لذت ببرید. ارزان‌ترین زمان برای اخذ ویزای اندونزی و سفر به این کشور، ماه‌های اکتبر تا آوریل است.

سفر به هندوستان، ارزان اما فراموش نشدنی!

سفر به هندوستان، ارزان اما فراموش نشدنی!

India

هند کشوری بزرگ و پهناور است که جاذبه‌های گردشگری زیبای زیادی را در خود جای داده است. کشور هند نیز با توجه به پهناور بودنش گزینه‌های زیادی برای افراد با بودجه‌‌های مختلف دارد و برای کسانی که به دنبال مقاصد سفر مقرون به صرفه در آسیا هستند، گزینه مناسبی است. در هندوستان، همه چیز از غذا گرفته تا حمل‌و‌نقل، بازدید از جاذبه‌ها و همچنین محل اقامت به طرز عجیبی ارزان است. برای کسانی که به دنبال مقصد سفری زیبا و در عین حال ارزان هستند، ماه‌های ژوئن تا سپتامبر بهترین زمانی است که می‌توانند با اخذ ویزای هند، به این کشور سفر کنند.

نپال کشور محبوب کوهنوردان

نپال کشور محبوب کوهنوردان - ارزانترین کشورهای اسیا برای سفر

Nepal

نپال نیز یکی از محبوب‌ترین مقاصد آسیایی که بدون شک در این لیست قرار می‌گیرد. نپال کشوری است که جاذبه‌های دیدنی زیادی مانند قله اورست و چندین کوه بلند دیگر را در خود جای داده است و سالانه حدود یک میلیون نفر گردشگر از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند. نپال علاوه بر کوهنوردی، تجربه‌های هیجان‌انگیز دیگری مانند کاوش در غار، تماشای حیات‌وحش متنوع و زیپلینینگ را نیز ارائه می‌دهد. وقتی صحبت از هزینه به میان می‌آید، نپال را می‌توان یکی دیگر از ارزان‌ترین مکان‌های آسیا برای بازدید معرفی کرد که هزینه روزانه سفر به آن چیزی حدود 30 تا 40 دلار است و در مقایسه با سایر نقاط کره زمین با جاذبه‌های مشهور، مقرون به صرفه‌تر به حساب می‌آید.

ارمنستان کشوری ارزان برای سفر

ارمنستان کشوری ارزان برای سفر

Armenia

ارمنستان، یکی از محبوب‌ترین و در عین حال ارزانترین کشورهای آسیا برای مسافرت ایرانیان است. این کشور که در همسایگی ایران قرار دارد، کشوری کوچک اما با بیشمار دیدنی‌های جذاب است. جالب است بدانید که ایرانیان برای سفر به این کشور نیاز به اخذ ویزای توریستی ندارند. با توجه به اینکه سفر به ارمنستان بسیار آسان و ارزان قیمت است، سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان به این کشور سفر کرده و همچنین ایرانیان زیادی نیز تور ایروان را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. در سفر به ارمنستان می‌توان با هزینه‌ای بسیار کم، از جاذبه‌های دیدنی مختلف دیدن کرده، اقامتی عالی داشت و غذا‌های مختلفی را نیز امتحان کرد.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *