خانه
بلاگ
حساب کاربری

سواحل آزاد اروپا؛ معرفی 8 ساحل برتر

سواحل آزاد اروپا؛ معرفی 8 ساحل برتر
تاریخ انتشار: 1402/10/27

احتمالاً شما هم جزو افرادی هستید که آرزو دارید تعطیلات تابستانی خود را با حمام آفتاب در برخی از زیباترین سواحل مدیترانه بگذرانید. کشورهایی مانند فرانسه، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و یونان برخی از زیباترین سواحل آزاد اروپا را در خود جای داده‌اند که با آب‌های زلال و چشم اندازهای بی‌نظیر مورد علاقه بسیاری از گردشگران خارجی هستند. اگر شما هم قصد دارید سفری به کشورهای اروپایی داشته باشید، در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین سواحل آزاد اروپا را به شما معرفی کنیم.

ساحل مارسیا، اسپانیا

ساحل مارسیا، اسپانیا - سواحل آزاد اروپا

Marcia

مارسیا یکی از مکان‌های بکر اسپانیا با بیش از 200 کیلومتر سواحل آرام است که بین والنسیا و اندلس واقع شده است و به نظر می‌رسد بسیار جذاب باشد. ساحل مارسیا جزو سواحل آزاد اروپا محسوب می‌شود که دارای خط ساحلی وسیعی است که با ماسه‌های سفید پوشیده شده است و بناهای تاریخی متعدد در اطراف ساحل و کافه‌ها و بارهای متعدد به جذابیت آن افزوده است. چمنزارهای پر از شکوفه، ساحل صخره‌ای، تالاب‌ها و پارک‌های طبیعی مارسیا بدون شک تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر شما به اسپانیا خواهد بود.

ویس، کرواسی

ویس، کرواسی - سواحل آزاد اروپا

Vis

اکثر شهرهای کرواسی برای بازدید در تمام طول سال مناسب هستند، به جز ماه‌های تابستان که شلوغ هستند. به همین دلیل است که سفر به ویس، بهترین منطقه برای گشت و گذار در فصل تابستان در کرواسی  برای شما خواهد بود. در سواحل آزاد این منطقه می‌توانید یک دوچرخه یا یک اسکوتر کرایه کنید و در طول یک روز از چند مکان جالب دیدن کنید. تعداد زیادی خلیج زیبا در Vis وجود دارد که اکثر آنها دارای سواحلی زیبا با آب‌های شفاف و کم عمق هستند. این جزیره طبیعت فوق‌العاده زیبایی دارد که از مناظر زیبای آن مانند ساحل زاگلاو شگفت زده خواهید شد. در vis که یکی از سواحل آزاد اروپا محسوب می‌شود،  می‌توانید از استراحت روی شن‌های سفید و شنا در آب های شفاف لذت ببرید. علاوه بر این می‌توانید از شهر توریستی ملینی که به خاطر کلیساهای قرون وسطایی و منظره بکر خود مشهور است، دیدن کنید.

فولکستون، انگلستان

فولکستون، انگلستان - سواحل آزاد اروپا

Folkestone

تابستان زمان بازدید از شهر بندری فولکستون انگلستان است. این شهر ساحلی پر جنب و جوش که بین دو صخره در جنوب شرقی ساحل کنت قرار دارد، مرکز هنر و فرهنگ است. با اخذ ویزای انگلیس و سفر به این کشور پس از کاوش در فروشگاه‌های عجیب و غریب Creative Quarter، می‌توانید به سمت آزادترین سواحل اروپا یعنی Sunny Sands بروید، در نوار ساحلی پایلوت روی صندلی‌های عرشه استراحت کنید و نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های بی‌نظیری میل کنید.

ریمینی، ایتالیا

ریمینی، ایتالیا - سواحل آزاد اروپا

Rimini

ساحل ریمینی 15 کیلومتر از خط ساحلی آدریاتیک ایتالیا امتداد دارد و اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در سواحل آزاد اروپا بگذرانید، بهترین انتخاب برای شماست. سواحل این منطقه به مجموعه‌ای از بارهای ساحلی و رستوران‌ها تقسیم می‌شود که می‌توانید صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیر را برای یک روز یا برای یک هفته اجاره کنید. در این ساحل برای کودکان نیز مناطق بازی مخصوصی تعبیه شده است. ریمینی در منطقه Emilia Romagna واقع شده است که به خاطر پنیر پارمزان، پاستاهای مخصوص و سرکه بالزامیک معروف است، بنابراین با دریافت ویزای ایتالیا و سفر به این منطقه می‌توانید ناهار و شام عالی را در رستوران‌های سواحل آزاد داشته باشید.

بریتانی، فرانسه

بریتانی، فرانسه - سواحل آزاد اروپا

brittany

بریتانی در فرانسه یکی از بهترین سواحل اروپا با طول بیش از 1125 کیلومتر است که سواحل شنی و خلیج‌های صخره‌ای آن مورد علاقه بسیاری از گردشگرانی است که به این منطقه سفر می‌کنند.

با دریافت ویزای فرانسه و سفر به بریتانی می‌توانید به Cap Coz بروید تا روی شن‌های سفید آن استراحت کنید، در کافه‌ها و رستوران‌های کنار ساحل نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذی میل کنید، فعالیت‌های آبی هیجان انگیز را تجربه کنید و یا کلاس‌های قایقرانی را در Bénodet امتحان کنید.

کورس، فرانسه

کورس، فرانسه - سواحل آزاد اروپا

Corsica

امروزه کورس به عنوان یک جزیره خصوصی و خلوت در مدیترانه در نظر گرفته می‌شود که مکان‌های دیدنی و سواحل جذاب حتی در دورافتاده‌ترین گوشه‌های آن دیده می‌شود. ساحل معروف Palombaggia که یکی از سواحل آزاد اروپا به شمار می‌رود، در این منطقه واقع شده است که اطراف آن را درختان کاج و کوه‌های متعدد احاطه کرده است و سواحل شنی و آب‌های کم عمق آن برای استراحت و گشت و گذار در روزهای گرم تابستانی بسیار ایده آل است.

کالابریا، ایتالیا

کالابریا، ایتالیا - سواحل آزاد اروپا

Calabria

سواحل زیبای کالابریا، منطقه‌ای که اغلب به آن ایتالیای مخفی می‌گویند، به شن‌های نرم، آب‌های زلال و تفریحات آبی هیجان انگیزش معروف است. اما با این حال کمتر کسی است که با این ساحل آزاد ایتالیایی آشنا باشد و قصد بازدید از آن را داشته باشد. کالابریا مکانی است که می‌توانید از آرامش، تفریح، فضای جذاب و مناظر زیبای آن لذت ببرید.

آلونیسوس، یونان

آلونیسوس، یونان - سواحل آزاد اروپا

Alonissos

اگر به تفریحات آبی و شنا در آب‌های کم عمق علاقه دارید، مکانی بهتر از سواحل جزیره یونانی آلونیسوس پیدا نخواهید کرد. سواحل آلونیسوس گرمتر و تمیزتر از سایر مناطق دریای اژه است که مورد علاقه بیشتر توریستانی است که به یونان سفر می‌کنند. در شمال و غرب جزیره، سواحل زیبا و خلوتی وجود دارد که دسترسی به آنها سخت است. غیرقابل دسترس بودن این مکان، یک تعطیلات فوق العاده را بدون از مکان‌های توریستی شلوغ برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر شما هم به دنبال تفریحات آبی جذاب در سواحل آزاد اروپا هستید، با دریافت ویزای شنگن از شرکت گردشگری توریک و سفر به یونان می‌توانید تجربه سفر به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *