خانه
بلاگ
حساب کاربری

بررسی ۹رستوران‌ برتر بانکوک

بررسی بهترین رستوران‌های بانکوک با توریک
تاریخ انتشار: 1402/6/26

بهترین رستوران‌های بانکوک کدام‌ها هستند؟ وقتی به دنبال کشورهایی با بهترین تنوع غذایی هستید، احتمالاً تایلند یکی از اولین جاهایی است که به ذهنتان خطور می‌کند. غذاهای خیابانی در بانکوک افسانه‌ای و به طرز عجیبی لذیذ است، به طوری که به عنوان بهترین شهر دنیا با غذاهای بسیار خوشمزه و متنوع معرفی می‌شود. پیدا کردن غذاهای عالی تایلندی در بانکوک کار سختی نیست.

کافی است به یکی از رستوران‌ها و مراکز غذایی متعدد آن بروید. مطمئناً در طول سفر خود به بانکوک فروشنده‌های خیابانی را خواهید دید که غذاهای تایلندی مشهوری مانند پد تای، تام یام گونگ، پد کرا پائو و سوم توم را می‌پزند. اما اگر می‌خواهید در بهترین رستوران‌های بانکوک طعم لذیذ غذاهای تایلندی را بچشید در این راهنما از آژانس توریک همراه ما باشید.

 

۱. رستوران Le Du

این نام ممکن است شبیه یک رستوران فرانسوی شیک به نظر برسد، اما غذاهای رستوران Le Du از غذاهای محلی تایلندی الهام گرفته شده است. Chef Ton با داشتن تحصیلات از موسسه آشپزی آمریکا و تجربه کار در برخی از بهترین آشپزخانه‌های جهان، رستوران Le Du را در سال 2013 در تایلند افتتاح کرد. منوی این رستوران با در نظر گرفتن بهترین محصولات فصلی محلی ایجاد شده است و بنابراین سه ماه یکبار تغییر می‌کند و سرآشپز آنها را با تغییرات مدرن و آشپزی مبتکرانه ارتقا می‌دهد. رستوران Le Du یکی از بهترین رستوران‌های بانکوک است و از جمله غذاهای معروف آن‌ می‌توان به سالاد خرچنگ شناگر آبی اشاره کرد.

این پیش غذا دارای خرچنگ‌های تازه از پاتانی است که با خیار، بادمجان تایلندی، پنی وات و فلفل قرمز ترکیب شده است. ژل ساخته شده از خربزه تلخ، طعم ترشی را به آن اضافه می کن‌، در حالی که سس چربی میگو آن طعم لذیذی با آن می‌دهد. یکی دیگر از غذاهای مشهور این رستوران خائو است که با دستورالعمل سرآشپز به شکل ویژه‌ای تهیه می‌شود. این غذا با آب معطر یاس درست می‌شود و با فلفل سبز، گوشت خوک و خمیر ماهی شور، توپ‌های خمیر میگو و پوره تربچه سفید سرو می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم در طول سفر خود با تور تایلند به بانکوک طعم لذیذ آن را امتحان کنید.

 

۲. رستوران Nusara

رستوران Nusara - بهترین رستوران‌های بانکوک

Nusara

 

سرآشپز Thitid “Ton” Tassanakajohn در جدیدترین رستوران خود Nusara، غذاهای تایلندی را با دستورالعمل قدیمی تایلندی تهیه می‌کند و بر طعم‌های پیچیده‌ای تمرکز می‌کند که در محیطی جذاب سرو می‌شود. منوی اصلی این رستوران شامل 12 مدل غذای مختلف است که با با سانگ وا (سالاد مرکباتی و شیرین) ساشیمی هامور که با شکر و نمک پخته شده و با زنجبیل جوان سرو می‌شود، آغاز می‌شود. پس از این پیش غذا، یک سالاد ماهی مرکب با الهام از khao kreap park mor (کوفته برنج تو پر) سرو می‌شود. ماهی مرکب به شکل نازک برش داده می‌شود تا شبیه بسته بندی کیک برنجی باشد و اغلب همراه با سیر، گوجه فرنگی و خیار است.

غذاهای اصلی به صورت سامروب (مجموعه ای به سبک تایلندی) سرو می‌شوند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به هنگام غذا خوردن از طعم آن‌ها لذت ببرید. طعم بادام زمینی به طرز عجیبی خوشمزه است و طبق دستور العمل موجود در یک کتاب آشپزی قدیمی تهیه می‌شود، در حالی که گوشت خوک کبابی طعم‌های متضاد فلفل قرمز و انگور شیرین را دارند. Nusura از جمله بهترین رستوران در بانکوک است که غذاهای آن تعادلی بین طعم‌های سنتی و مدرنیزه ایجاد می‌کند. اگر شما هم به دنبال یک رستوران عالی با غذاهای متنوع تایلندی در بانکوک هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران Nusara است.

 

 

 

۳. رستوران Gaggan Anad

رستوران  Gaggan Anad یکی دیگر از بهترین رستوران‌های بانکوک است که توسط سرآشپز ستاره راک مشهور هندی ادراه می‌شود. این رستوران دارای 25 غذای منحصربه‌فرد است که ثابت می‌کند این سرآشپز مشهور هنوز هم در مورد غذاهای هندی و تایلندی در سطح بالایی قرار دارد. از آنجایی که این رستوران در بانکوک بسیار مشهور است، رزرو میز برای صرف غذا مشکلات خودش را دارد.

برای رزرو میز در رستوران Gaggan Anad باید فرمی را در وب‌سایت پر کنید و به سؤالات مربوط به گروه‌های راک مورد علاقه خود و مد و فشن پاسخ دهید. اگر شما هم برای سفر به بانکوک برنامه ریزی می‌کنید، غذاهای بی‌نظیر این رستوران را از دست ندهید.

 

۴. رستوران Sorn

رستوران Sorn - بهترین رستوران‌های بانکوک

Sorn

 

اکثر رستوران‌های تایلندی به سمت غذاهای سلطنتی تایلندی رفته‌اند، که عمدتاً غذاهایی با طعم ملایم ارائه می‌دهد که از دستور العمل‌های برگرفته از کتاب‌های آشپزی باستانی پیروی می‌کنند. در حالی که احترام زیادی برای این غذا‌ها قائل می‌شوند، اما کمتر به غذاهای منطقه‌ای با ادویه‌های تند توجه می‌شود. سرآشپز رستوران Sorn امیدوار است که شهرت غذاهای جنوب تایلند را تغییر دهد و ثابت کند که طعم‌های تند نیز با غذاهای متفاوت در رستوران جدیدش مستحق توجه است.

رستوران Sorn که یکی از بهترین رستوران‌های بانکوک است، شامل دو طبقه در Phrom Phong  می‌باشد که طبقه اول مانند یک موزه ساخته شده است که شامل مصنوعات آشپزی باستانی مانند خردکن نارگیل، مخلوط کن تخم مرغ و تله بلدرچین وحشی است. یک آینه شیشه‌ای نیز آشپزخانه رستوران را منعکس می‌کند، جایی که سرآشپزها غذاهای مورد علاقه جنوب تایلندی را با استفاده از روش‌های سنتی درست می‌کنند. طبقه دوم با اتاق‌های غذاخوری متعدد و یک تراس سرسبز، تجربه بی‌نظیری از یک رستوران تایلندی اصیل را به نمایش می‌گذارد.

 

۵. رستوران Sühring

رستوران Sühring که جزو بهترین رستوران در بانکوک است، توسط دو برادر آلمانی در این شهر توریستی افتتاح شده است. منوی این رستوران شامل نه یا دوازده وعده غذایی است که غذاهای سنتی آلمانی  مدرنیزه شده و غذاهای اصیل تایلندی را سرو می‌کند. یکی از مشهورترین غذاهای این رستوران نوعی نان آلمانی است که خمیر مایه آن با کره، پوست گوشت خوک ترد و یک چوب شور با سس ترش و تند آماده می‌شود و پس از اینکه آن را در فویل می‌پیچند، با زغال سنگ کبابی کرده و با ژامبون و کلم ترش خانگی سرو می‌شود. اگر شما هم سری به این رستوران زدید، حتماً این غذا را امتحان کنید.

 

۶. رستوران Potong

رستوران Potong - بهترین رستوران‌های بانکوک

Potong

 

سرآشپز Pichaya “Pam” Utharntham از میراث تایلندی-چینی خود الهام می‌گیرد تا یک منوی غذایی لذیذ و متحصر به فرد ارائه دهد. فضای داخل این رستوران بسیار جذاب است و در آن از خلاقیت‌ غذاهای فرانسوی و تکنیک‌های آشپزی غربی الهام گرفته شده است. رستوران پوتونگ را می‌توان ارزان‌ترین رستوران بانکوک معرفی کرد که سرآشپز آن از پیشینه فرهنگی خود الهام می‌گیرد و با ترکیب فرهنگ غذایی تایلندی و چینی منوی غذایی منحصر به فردی را طراحی می‌کند که مورد علاقه بسیاری از گردشگران خارجی و حتی بومیان تایلندی است.

 

۷. رستوران Jay Fai

سوپینیا “جی فای” جونسوتا، این سرآشپز ۷۴ ساله که منتقدان آشپزی از غذاهای خیابانی لذیذ آن استقبال کردند و اخیراً مستند آن نتفلیکس به نمایش درآمد، حدود ۴۰ سال است که این رستوران را اداره می‌کند. مردم محلی و بازدیدکنندگان، گاهی اوقات برای ساعت‌ها، در مقابل رستوران Jay Fai صف می‌کشند تا طعم لذیذ املت خرچنگ هزار باتی آن را بچشند. این رستوران با غذاهای خیابانی تایلندی همچنین رارد نا (نودل در سس سس غلیظ) و نودل مست را سرو می‌کند که بسیار محبوب هستند.

 

 

۸. رستوران Akira Back

رستوران Akira Back - بهترین رستوران‌های بانکوک

Akira Back

 

رستوران ژاپنی Akira Back که در طبقه سی و هفتم هتل Marriott Marquis Queens بانکوک با چشم‌اندازهای پانوراما و خط افق واقع شده است، یکی از گران‌ترین رستوران بانکوک محسوب می‌شود که  باکیفیت‌ترین و مشهورترین غذاهای تایلندی و ژاپنی را سرو می‌کند. طراحی رستوران بسیار مدرن، شیک و جادار است که از قسمت غذاخوری اصلی، بار سوشی، بار اوماکاسه و چهار اتاق غذاخوری خصوصی تشکیل شده است. در این رستوران‌ ژاپنی، غذاها با طراحی هنرمندانه و مواد اولیه باکیفیت و عالی سرو می‌شود. در این رستوران لوکس و مدرن می‌توانید منتظر غذاهای وسوسه انگیز و کوکتل‌های بی‌نظیر باشید.

 

۹. رستوران Bunker

رستوران  Bunker  یکی دیگر از بهترین رستوران‌های بانکوک است که غذاهای بی‌نظیری را از سراسر سنت‌های آشپزی اروپا با افزودن برخی طعم‌های معاصر آمریکایی سرو می‌کند. اگر در طول سفرتان به بانکوک گذری به این رستوران داشتید، زبان و حلزون‌های کبابی شیرین و خامه‌ای را با آرد سوخاری سیر و پوره ازگیل انتخاب کنید. این غذاها به همراه آبجوها و کوکتل‌های کلاسیک ترکیب بی‌نظیری از یک وعده غذایی در بانکوک خواهد بود.

طراحی فضای داخلی این رستوران نیز بسیار شیک و مدرن است و با دیوارهای بتنی، میزهای مرمری و صندلی‌های چرمی با رنگ روشن تزیین شده است. این رستوران همچنین شامل یک تراس رو باز است که چشم اندازی به شهر بانکوک دارد که تجربه غذا خوردن در این رستوران را برای شما لذت بخش‌تر می‌کند.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *