خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین سواحل پوکت برای تفریح، شنا، آفتاب و پارتی کدام هستند؟

سواحل پوکت
تاریخ انتشار: 1403/7/25

پوکت یکی از جزایر دیدنی در تایلند است که در نقاط مختلف آن سواحل دیدنی زیادی وجود دارد. هر کدام از این سواحل جذابیت خاص خود را دارند و بازدید از هر کدام می‌تواند خاطرات جذابی برای شما به‌جای بگذارد. نه تنها روزهای این سواحل، بلکه شب‌های آن هم بسیار زیبا هستند و می‌توانید از تفریحات آن لذت ببرید.

حال اگر قصد سفر به تایلند را دارید و می‌خواهید بدانید که بهترین سواحل پوکت برای خرید تور کدام هستند، در این مقاله از توریک همراه ما باشید تا 20 مورد از سواحل جذاب این جزیره را معرفی کنیم.

لیست کامل سواحل پوکت در تایلند؛ از کدام ساحل بازدید کنیم؟

در سفر به تایلند نباید بازدید از سواحل دیدنی آن را از دست بدهید! به‌خصوص سواحل جزیره پوکت که یک جزیره خاص و حیرت‌انگیز در تایلند است. در این جزیره بیش از 20 ساحل جذاب و دیدنی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها جذابیت و امکانات خاص خود را دارد. در ادامه به صورت مختصر نام این سواحل را به همراه امکانات و جاذبه‌های آن معرفی می‌کنیم تا برای بازدید از آن‌ها در سفرتان به تایلند بازدید کنید.

ساحل آزادی (Freedom Beach)

ساحل آزادی، ساحلی که ماسه‌های سفید فضایی دلنشین و لذت‌بخش در آن به‌وجود آورده است. اگر عاشق آب‌تنی در آب‌های آبی و شفاف پوکت هستید و پس از آن می‌خواهید روی شن‌های نرم ریلکس کنید، این ساحل انتخاب مناسبی است. در نزدیکی ساحل پاتونگ قرار گرفته اما برخلاف آن، سرشار از سکوت و آرامش است. دسترسی به این ساحل از طریق قایق امکان‌پذیر است و به عنوان یکی از اصلی ترین جاهای دیدنی پوکت به شمار می‌رود.

ساحل آزادی (Freedom Beach)

ساحل راوای (Rawai Beach)

این ساحل در بخش جنوبی جزیره پوکت قرار گرفته است و طوری نیست که بتوانید در آن شنا کنید. البته منظره بسیار زیبایی در اختیار گردشگران قرار داده است که می‌توانید در یک فضای آرام و دلنشین، از دیدن منظره آن در سفر به پوکت نهایت لذت را ببرید. در این ساحل می‌توانید غذای دریایی خوشمزه میل کنید و از گشت‌وگذار در این جزیره لذت ببرید.

ساحل راوای (Rawai Beach)

ساحل پاتونگ (Patong Beach)

پاتونگ نام یکی از سواحل پوکت است که به عنوان شلوغ‌ترین ساحل این جزیره شناخته می‌شود. همین مسئله باعث شده تا امکانات متعددی در بخش‌های مختلف آن قرار بگیرد و بتوانید از حضور در این ساحل لذت ببرید. جالب است بدانید که تعداد هتل‌های تایلند در این ساحل آن‌قدر زیاد است که حق انتخاب گسترده‌ای دارید. البته از میان تمام هتل‌های آن تنها 3 مورد در کنار ساحل قرار گرفته و بقیه آن‌ها با کمی فاصله از ساحل ساخته شده است.

اگر به دنبال یک ساحل با دسترسی اسان و مدیریت هزینه سفر به تایلند هستید، این ساحل گزینه بسیار مناسبی است.

ساحل پاتونگ (Patong Beach)

ساحل موز (Banana Beach)

یکی از سواحل بسیار خلوتی که در پوکت قرار دارد، ساحل موز است. این ساحل زیبا چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد و دور از شلوغی و هیجان است. بازدید از ساحل موز پوکت را تنها برای چند ساعت پیشنهاد می‌کنم! چرا که ممکن است حوصله شما به دلیل کمبود امکانات سر برود و بخواهید به دیگر سواحل تایلند بروید.

ساحل موز (Banana Beach)

ساحل آئو سانه (Ao Sane Beach)

به دنبال ساحلی کوچک و دست نخورده هستید؟ حتماً از ساحل آئو سانه بازدید کنید. این ساحل زیبا و دیدنی را بدون شناخت آن نمی‌توانید پیدا کنید. برای دسترسی به آن باید مدت زمانی را در جاده زیبایش رانندگی کنید و پس از رسیدن به آن، از پیاده‌روی در میان خانه‌های ییلاقی آن نهایت لذت را ببرید.

ساحل آئو سانه (Ao Sane Beach)

ساحل کاتا نوی (Kata Noi Beach)

کاتا نوی در نزدیکی ساحل کاتا قرار گرفته با این تفاوت که خالی از هرگونه شلوغی و گردشگران است. در این ساحل زیبا می‌توانید منظره بسیار جذابی را به همراه آب‌های آبی و شن‌های سفید ببینید و لذت ببرید. جالب است بدانید که اکثر گردشگران در مورد این ساحل اطلاعاتی ندارند و به سراغ آن نمی‌روند! همین مسئله باعث شده تا بتوانید نهایت آرامش را تجربه کنید و خاطره فراموش‌نشدنی به‌جای بگذارید.

ساحل کاتا نوی (Kata Noi Beach)

ساحل کامالا (Kamala Beach)

کامالا در گذشته ناشناخته بود و گردشگری به آن‌جا نمی‌رفت. پس از ساخته شدن کلوپ ساحلی کافه دل مار، محبوبیت این ساحل هم افزایش زیادی پیدا کرد. همچنین در آن امکانات مختلفی وجود دارد که به راحتی می‌توانید برای مدت زمان کوتاهی در آن اقامت داشته باشید.

ساحل کامالا (Kamala Beach)

ساحل بانگتائو (Bangtao Beach)

این ساحل یکی از طولانی‌ترین سواحل پوکت بوده و در آن مجموعه تفریحی لاگونا پوکت ساخته شده است. کلوپ‌های ساحلی آن باعث شده تا به یکی از سواحل پر جنب و جوش تبدیل شود. این ساحل در نیمه راه فرودگاه و پاتونگ در بخش غربی ساحل جزیره قرار دارد و نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است.

ساحل بانگتائو (Bangtao Beach)

ساحل مای خائو (Mai Khao Beach)

ساحلی که 11 کیلومتر طول دارد و به عنوان ساحلی بزرگ و طولانی شناخته می‌شود. در این منطقه چندین هتل وجود دارد اما خبری از مرکز خرید و فروشندگان فراوان نیست. اگر اهل پیاده‌روی طولانی هستید و می‌خواهید چندین ساعت را برای طی کردن این ساحل صرف کنید، این ساحل بهترین گزینه است.

ساحل مای خائو (Mai Khao Beach)

ساحل سورین (Surin Beach)

سورین نام ساحلی خلوت در پوکت است که اکنون به عنوان ساحلی طبیعی شناخته می‌شود. در این ساحل هیچ امکانات رفاهی وجود ندارد و همه آن‌ها را برای بازگردانی ساحل به یک منظره طبیعی از بین برده‌اند.

ساحل سورین (Surin Beach)

ساحل بهشت (Paradise Beach)

ساحل بهشت از مسیر اصلی کمی دور است و برای پیدا کردن آن نیاز به راهنما دارید! اما پس از رسیدن به این ساحل می‌توانید ببینید که چقدر زیباست و پارک گردشگری آن هم امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. ساحل بهشت را به عنوان یکی از بهترین سواحل می‌شناسند که می‌توانید از آن بازدید کنید.

ساحل بهشت (Paradise Beach)

ساحل پانسی (Pansea Beach)

ساحل بانسی یک ساحل خصوصی است که دو مالک دارد و نمی‌توانید از آن بازدید کنید! در هر صورت می‌توان آن را به عنوان یکی از زیباترین سواحل این جزیره دانست که نظرتان را کاملاً جلب می‌کند.

ساحل پانسی (Pansea Beach)

ساحل نای یانگ (Nai Yang Beach)

این ساحل کمی با جاده اصلی فاصله دارد و همین مسئله باعث شده تا دست نخورده باقی بماند. در این ساحل چندین رستوران و بار وجود دارد که می‌توانید لحظاتی را به خوشی و شادی بگذرانید و لذت ببرید.

ساحل نای یانگ (Nai Yang Beach)

ساحل یا نویی (Ya Nui Beach)

ساحلی مختلفی در پوکت که مانند ساحلی مختلفی است، ساحل یا نویی نام دارد. این ساحل زیبا برای غواصی بسیار عالی است و می‌توانید با پیدا کردن خودروهای پارک شده در این محل، خودتان را به ساحل برسانید.

ساحل یا نویی (Ya Nui Beach)

ساحل نایتون (Naithon Beach)

در بخش غربی پوکت ساحل نایتون قرار دارد که البته از جاده اصلی دور افتاده است. این ساحل بزرگ از شن و ماسه‌های نرم و سفید پر شده است و نظرتان را جلب می‌کند. افرادی که به دنبال یک ساحل آرام با امکانات مناسب هستند، این گزینه برایشان بهترین است.همچنین چند رستوران و فروشگاه مختلفی هم در آن وجود دارد که لذت اقامتی کوتاه در این منطقه را دو چندان می‌کند.

ساحل نایتون (Naithon Beach)

ساحل لائم سینگ (Laem Sing Beach)

در پوکت ساحل لائم سینگ وجود دارد که یک ساحل محبوب در میان گردشگران و محلی‌ها است. در این ساحل درختان نخل بسیار زیبا هم وجود دارد که محیطی دلچسب برای گردشگران فراهم کرده است. لازم است بگوییم که دسترسی به صورت عادی بسته شده است و برای بازدید از آن باید راهی برای رسیدن به این مقصد جذاب پیدا کنید.

ساحل لائم سینگ (Laem Sing Beach)

ساحل نای هارن (Nai Harn Beach)

اگر به دنبال ساحلی می‌گردید که در آن تپه‌های کوچک مملوء از گیاهان سبز گرفته باشد، ساحل نای هارن را پیشنهاد می‌کنیم. این ساحل در امتداد آب‌ها شفاف و آبی کشیده شده است و با سایر جاهای دیدنی و سواحل پوکت کاملاً فرق می‌کند. در این ساحل بخش‌های محلی به خوبی حفظ شده است و در خلیج سرپوشیده آن می‌توانید قایق‌های بادبانی و ماهی‌گیری بومیان را ببینید.

ساحل نای هارن (Nai Harn Beach)

ساحل پانوا (Panwa Beach)

اگر اهل شنا کردن در آب‌های تایلند نیستید و تنها به دنبال مناظر زیبا و خاص می‌گردید، ساحل پانوا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ساحل یکی از دورافتاده‌ترین ساحل‌های پوکت شناخته می‌شود که اگر به دنبال جایی خلوت در خلیج‌های دورافتاده اما زیبای تایلند می‌گردید، بهترین گزینه است. البته در این منطقه باید قید هتل‌های لوکس را بزنید و به سراغ هتل‌های معمولی بروید و از اقامت در این منطقه لذت ببرید.

ساحل پانوا (Panwa Beach)

ساحل کاتا (Kata Beach)

ساحل کاتا به عنوان دومین ساحل شلوغ در پوکت شناخته می‌شود که انتخابی مناسب برای سفر خانوادگی است. در این ساحل هم آب‌های شفاف و آبی بازدید از این منظره را لذت‌بخش می‌کند. امکانات مختلفی نظیر رستوران‌ها و تفریحات شبانه در این ساحل دیده می‌شود و وجود هتل‌های مختلف و متناسب با بودجه همه گردشگران لذت حضور در این ساحل را دو چندا می‌کند؛ البته باید بگوییم که هتل‌های آن همگی در کنار ساحل قرار ندارند و کمی با فاصله از آن قرار گرفته‌اند.

ساحل کاتا (Kata Beach)

ساحل کارون (Karon Beach)

اگر به دنبال یک ساحل طولانی می‌گردید که از قدم زدن در کنار آن نهایت لذت را ببرید، ساحل کارون را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ساحل امتدادی بسیار طولانی دارد که در کنار آب‌های شفاف کشیده شده است. همچنین هتل‌های لوکس مختلفی در این منطقه وجود دارد و می‌توانید از امکانات دیگر آن نظیر رستوران، بازارهای کوچک و تفریحات شبانه نهایت لذت و استفاده را ببرید.

ساحل کارون (Karon Beach)

در سفر به تایلند، تفریحات سواحل دیدنی پوکت را از دست ندهید!

در سفر به تایلند یکی از تفریحاتی که تحت هیچ شرایطی نباید از دست بدهید، سواحل دیدنی آن هستند. سواحل پوکت آن قدر زیاد است که حق انتخاب بسیار خوبی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. پیش از سفر به تایلند بهتر است حتماً سواحل مختلف پوکت را بشناسید و از میان آن‌ها چند مورد از بهترین گزینه‌ها را برای بازدید انتخاب کنید.

در این مقاله از توریک به بررسی تمام سواحل پوکت پرداختیم تا بیشتر با آن آشنا شوید. اگر شما هم تجربه بازدید از سواحل پوکت را دارید، از طریق بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همچنین اگر قصد دریافت ویزای تایلند و رزرو تور پوکت را دارید با کرشناسان ما در ارتباط باشید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *