خانه
بلاگ
حساب کاربری

معرفی 10 بازار عمده فروشی استانبول: آدرس، محصولات و تصویر

بازار‌های عمده فروشی استانبول
تاریخ انتشار: 1403/6/20

 بسیاری از افرادی که در بازار ایران فعالیت می‌کنند، به دنبال خرید کالاهای باکیفیت از کشورهای اطراف ایران هستند. ترکیه یکی از کشورهایی است که در آن محصولات مختلف از برندهای برتر دنیا وجود دارد و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاسب‌ها و بازاری‌های ایران، به دنبال بازارهای عمده فروشی استانبول باشند. چرا که استانبول شهری بزرگ و گردشگری است و افراد ایرانی علاوه بر گشت‌وگذار در این شهر زیبا، می‌توانند کالاهای موردنظرشان را به صورت عمده خرید کنند.

حال ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که بهترین بازارهای عمده فروشی استانبول کدام هستند؟ در این مقاله از توریک قصد داریم لیستی از بهترین بازارهای مناسب برای خرید عمده در استانبول را بررسی کنیم.

بهترین بازارهای عمده در استانبول

بازارهای عمده فروش در استانبول در بخش‌های مختلف این شهر گسترش پیدا کرده‌اند. برای خرید کالاهای عمده در استانبول ابتدا باید کالاهای موردنیاز را مشخص کنید. چرا که در برخی بازارها فقط کالاهای خاصی وجود دارد و شاید نتوانید کالای موردنظرتان را پیدا کنید. در چنین شرایطی، بهتر است ابتدا حوزه فعالیتی خود را مشخص کنید و سپس به سراغ بهترین بازارهای عمده در استانبول بروید. چند مورد از بهترین بازارهای عمده فروش در سفر به استانبول که می‌توانید کالای موردنظرتان را از طریق آن خریداری کنید، عبارتند از:

بازار بزرگ؛ بازار خرید عمده محصولات مختلف در استانبول

اولین بازاری که قصد معرفی آن را داریم، بازار بزرگ است. در بازار بزرگ مغازه‌های کوچک و بزرگ زیادی به چشم می‌خورد که برای خرید کالاهای موردنیاز و حتی سوغات استانبول بسیار مناسب است. بخش زیادی از بازار بزرگ را مغازه‌های طلا و نقره تشکیل داده است. البته اگر نیاز به محصولات دیگری برای خرید پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه دارید باز هم در بازار بزرگ می‌توانید عمده‌فروشان این حوزه را پیدا کنید.

بازار بزرگ استانبول

در این بازار نه تنها می‌توانید محصولات موردنیازتان را به صورت عمده خرید کنید، بلکه اگر قصد تهیه سوغاتی با بهترین قیمت را در استانبول دارید، باز هم این بازار بهترین گزینه خواهد بود. چرا که امکان خرید تکی هم در ان وجود دارد و می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را در آن خریداری کنید.

  • آدرس بازار بزرگ استانبول: این بازار در منطقه فاتح و اطراف مسجد سلطان احمد قرار گرفته است.

بازار مرتر استانبول؛ بازار عمده خرید پوشاک در استانبول

یکی دیگر از بازارهای عمده فروش استانبول که گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند، بازار مرتر استانبول است. در این بازار تنوع بسیار بالایی از انواع پوشاک وجود دارد که می‌توانید کالاهای موردنظرتان را عمده خریداری و وارد ایران کنید. در این بازار مغازه‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند سلیقه شما را کاملاً پوشش دهد. اکثر این محصولات توسط مراکز تولیدی کشور ترکیه تولید می‌شود و به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

بازار مرتر استانبول

یکی از نکات جالبی که باید در مورد بازار مرتر بدانید، این است که گردشگران عرب علاقه بسیار زیادی به آن دارند. بنابراین بخش مهمی از گردشگران این بازار را عرب‌ها تشکیل می‌دهند. پس اگر نیاز به خرید عمده پوشاک در استانبول دارید، این بازار کمک بسیار زیادی به شما می‌کند.

  • آدرس بازار مرتر استانبول: این بازار در محله مرتر و سمت اروپایی استانبول قرار گرفته است.

بازار فاتیح؛ بازار عمده و ارزان در مرکز استانبول

در بازار عمده فروشی فاتیح استانبول تعداد زیادی مغازه وجود دارد که در هر کدام از آن‌ها کالاهای خاصی به فروش می‌رسد. بخش مهمی از بازار فاتیح را پوشاک زنانه تشکیل داده است که می‌توانید برای خرید عمده به سراغ آن بروید. همچنین در کنار پوشاک زنانه کالاهای دیگری نظیر لباس عروس و لباس مجلسی هم وجود دارد که می‌توانید با بهترین قیمت آن را خریداری کنید. پس اگر در ایران فروشگاه پوشاک زنانه دارید، پیشنهاد می‌کنیم در تور استانبول حتماً از این بازار عمده فروشی بازدید کنید تا بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید.

بازار فاتیح استانبول

  • آدرس بازار فاتیح استانبول: این بازار در منطقه فاتیح و خیابان نوشهیر ابراهیم پاشا قرار گرفته است.

بازار آکسارای؛ یکی از بازارهای قدیمی عمده‌فروشی در استانبول

آکسارای نام یکی از بازارهای عمده قدیمی در شهر استانبول است که بیشتر در زمینه پوشاک فعالیت می‌کند. همچنین انواع لباس مردانه، زنانه، بچگانه، کیف، کفش و پارچه هم در آن وجود دارد که می‌توانید با بهترین قیمت و کیفیت آن را تهیه کنید. پس اگر قصد تهیه پوشاک از برندهای برتر دنیا با بهترین قیمت را دارید، این بازار عمده گزینه بسیار مناسبی است. بخشی از این بازار فعالیت زیرزمینی دارد و می‌توانید اجناس های‌کپی را که با نمونه اصلی آن مو نمی‌زند، با بهترین قیمت خریداری کنید.

بازار آکسارای

این منطقه علاوه بر این که امکان خرید پوشاک عمده را فراهم کرده است، جاذبه‌های گردشگری زیادی هم دارد. مهم‌ترین جاذبه‌های آن ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد و میدان سلطان احمد هستند که می‌توانید پس از گشت‌وگذار در بازار، این این جاهای دیدنی هم بازدید کنید.

  • آدرس بازار آکسارای استانبول: این بازار در منطقه آکسارای در شهر استانبول قرار گرفته است.

بازار خیابان نیشان تاشی؛ بازار عمده‌فروشان لباس مجلسی در استانبول

اگر به دنبال محلی برای خرید لباس عمده می‌گردید تا پوشاک برندهای برتر را با بهترین قیمت تهیه کنید، بازار عمده بازار خیابان نیشان تاشی گزینه بسیار مناسبی است. جالب است بدانید که امکان خرید لباس دست‌دوز با کیفیت بسیار بالا هم از این بازار وجود دارد اما هزینه آن زیاد است. یکی از مزایای خرید از این بازار، این است که در مناطق دیدنی و گردشگری ترکیه قرار گرفته است. در این بازار می‌توانید برترین برندهای دنیا را در ساختمانی قدیمی با معماری زیبا ببینید.

بازار خیابان نیشان تاشی

در بازار عمده نیشان تاشی بیش از 150 فروشگاه حضور دارند و می‌توانید از کافه و رستوران‌های اطراف این بازار استفاده کنید و لذت ببرید.

  • آدرس بازار نیشان تاشی استانبول: این بازار در خیابان نیشان تاشی شهر استانبول قرار گرفته است.

بازار گون گورن؛ بازار عمده خرید مستقیم پوشاک از تولیدکنندگان استانبول

یکی از بازارهای ارزشمندی که نقش مهمی در رشد اقتصادی استانبول داشته، بازار گون گورن استانبول است. در این بازار می‌توانید انواع پوشاک باکیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید. در حال حاضر این بازار طرفداران و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است و توانسته نیاز بسیاری از فروشگاه‌ها را تامین کند. این بازار از شرق با منطقه زیتون بورنو و اسنلر و از سمت جنوب با منطقه باکرکوی همسایه است.

ازار گون گورن استانبول

  • آدرس بازار گون گورن استانبول: این بازار در منطقه گونگورن استانبول قرار گرفته است.

بازار ماحموت پاشا استانبول؛ بازار خرید عمده لباس کودک در استانبول

یکی دیگر از بهترین بازارهای عمده فروش برای بازدید پس از رزرو تور در استانبول، بازار ماحموت پاشا استانبول است. این بازار به فروش لباس بچگانه شهرت زیادی داشته اما امکان تهیه انواع لباس زنانه، بچگانه و مردانه وجود دارد. این بازار از بهترین مناطق دیدنی و گردشگری است که مسجد محمود پاشا به دستور وزیر اعظم محمود اخیراً تاسیس شده است.

بازار ماحموت پاشا

این بازار بیش از 256 مغازه و تمام امکانات موردنظرتان را در خود جای داده است. در این بازار امکان تهیه انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، صنایع دستی، ظروف مسی، ادویه جات، روسری، ملزومات زنانه، مواد غذایی، طلا و جواهر، مواد غذایی و سبزیجات تازه وجود دارد.

  • آدرس بازار ماحموت پاشا استانبول: این بازار در خیابان نزدیکی خیابان محمود پاشا استانبول قرار گرفته است.

بازار عثمان بی؛ خرید عمده انواع لباس‌های برند

بازار عثمان یکی دیگر از بازارهای عمده فروش در استانبول است که جاذبه‌های دیدنی فراوانی در اطراف آن قرار دارد. این بازار در سال 1860 ساخته شده است و امروزه مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد. در این بازار انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه از بهترین و شیک‌ترین مارکت‌ها وجود دارد.

بازار عثمان بی

اگر طرفدار لباس‌های برند هستید، بازار عثمان بی کمک زیادی به شما می‌کند تا آن را پیدا کرده و کالاهای موردنظرتان را از آن دریافت کنید.

  • آدرس بازار عثمان بی استانبول: این بازار در خیابان عثمان بی استانبول قرار گرفته است.

بازار زیتون بورنو؛ بازار عمده در بخش اروپایی شهر استانبول

بازار زیتون یکی از بهترین بازارهای عمده فروشی لباس کودکان است. اگر نیاز به خرید لباس‌های کودکانه شیک و جذاب دارید تا در فروشگاه خود در ایران به فروش برسانید، این بازار گزینه مناسبی است. دلیل نام‌گذاری این بازار عمده استانبول، این است که تعداد درخت‌های زیتون در آن وجود دارد که اکنون با چنین نامی شناخته می‌شود.

بازار زیتون بورنو

در این بازار امکان پیدا کردن انواع لباس بچگانه و کودکانه وجود دارد که برای هر سنی مناسب است. بنابراین می‌توانید از میان طیف تنوعی بالای آن بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. البته این محصولات فقط ارزان نیستند، بلکه کیفیت بسیار بالایی دارند و صرفه‌ اقتصادی آن بسیار عالی است.

  • آدرس بازار زیتون بورنو استانبول: این بازار در محله زیتون بورنو استانبول قرار گرفته است.

بازار لاله لی استانبول؛ بازار عمده خرید انواع کالا در استانبول

آخرین بازار عمده فروشی استانبول، بازار لاله لی است. این بازار تقریباً معروف‌ترین بازار استانبول است که در آن واقع شده است. با ورود به این بازار متوجه هزاران مغازه مختلف در آن می‌شوید که امکان خرید انواع کالاها به صورت عمده یا تکی را برای کاربران فراهم کرده است. در این بازار انواع کالاهای داخلی و خارجی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید به صورت عمده برای فروش در ایران تهیه کنید. همچنین این بازار امکان تهیه عمده کیف و کفش با بهترین جنس و کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازار لاله لی استانبول

اگر نیاز به خردی لباس عروس دارید، بخشی از بازار لاله لی گزینه مناسبی است. چرا که در این بازار به راحتی می‌توانید از میان تنوع و کیفیت بالای لباس عروس، یکی را انتخاب و خریداری کنید. همچنین اگر نیاز به خرید عمده لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه را دارید باز هم این بازار به شما کمک می‌کند.

  • آدرس بازار لاله لی استانبول: این بازار در در منطقه فاتح و خیابان بایزدی استانبول قرار گرفته است.

خرید عمده از استانبول؛ آشنایی با بازارهای عمده فروش استانبول!

اگر از آن دسته افرادی هستید که محصولات شما با بهترین کیفیت در استانبول وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم وسایل موردنظرتان را با بهترین قیمت از عمده‌فروش‌ها تهیه کنید. در این مقاله از مجله گردشگری توریک به بررسی بهترین بازارهای عمده در استانبول پرداختیم تا از میان آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر شما هم تجربه دیگری در زمینه استفاده از بازارهای عمده فروشی برای مدیریت هزینه سفر به استانبول دارید، از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *