خانه
بلاگ
حساب کاربری

هزینه ویزای توریستی کانادا: راهنمای جلوگیری از کلاهبرداری و افزایش قیمت

هزینه ویزای توریستی کانادا
تاریخ انتشار: 1403/3/30

هزینه ویزای کانادا به دلیل سختی دریافت ویزا برای این کشور در سایت دولت کانادا و قیمت ویزا در آژانس‌‌‌‌ها و شرکت‌ها متفاوت است. دلیل اصلی قبول این قیمت‌ها توسط درخواست‌کنندگان ویزا درصد بالای ریجکت درخواست ویزا توسط دولت کانادا است.

در این مقاله از مجله گردشگری توریک به بررسی قیمت واقعی ویزای کانادا که باید به آژانس‌ها و شرکت ها پرداخت کنید پرداخته ایم تا بدانید که چه مقدار هزینه مالی برای اخذ ویزای توریستی کانادا مورد نیاز است.

هزینه ویزا در وبسایت دولت کانادا

قیمت درخواست آنلاین ویزای کانادا در سایت ۱۰۰ دلار است. در کنار هزینه درخواست در صورت عدم انجام انگشت‌ نگاری در طول 10 سال گذشته باید ۸۵ دلار بابت هزینه انگشت نگاری پرداخت کنید.

این هزینه را در وبسایت به نشانی canada.ca و پس از انتخاب مرکز انگشت نگاری و بارگذاری مدارکتان با استفاده از باید پرداخت کنید.

برای اخذ ویزای توریستی کانادا با بهترین قیمت و امکان سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.


هزینه های جانبی ویزای کانادا

به جز هزینه اصلی درخواست ویزا، شما هزینه های دیگری برای دریافت ویزا دارید:

    1. نامه تمکن مالی: تمکن مالی مورد نیاز برای عدم ریجکت درخواست ویزای توریستی کانادا مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان است که باید به مدت ۶ ماه در حساب شما باقیمانده باشد و به صورت ناگهانی به حساب شما وارد نشده باشد
    2. سفر برای انگشت‌ نگاری: هزینه سفر به استانبول، دبی، گرجستان یا هر کشور دیگر که در ثبت درخواست ویزا انتخاب کرده اید برای انجام انگشت نگاری کانادا نیز هزینه جداگانه ای برای شما دارد.
    3. هزینه ثبت ویزا صادر شده: در صورتی که تمایل به ثبت ویزا  توسط درخواست دهنده به صورت حضوری باشد باید هزینه سفرتان برای ثبت ویزا در پاسپورت را پرداخت کنید.
    4. هزینه پیکاپ پاسپورت: شما می‌ توانید برای ثبت ویزا از خدمات پیکاپ پاسپورت استفاده نمایید که هزینه جداگانه ای دارد.

هزینه ویزای کانادا

دلیل تفاوت قیمت شرکت ها و سایت کانادا

اصلی ترین دلیل این تفاوت قیمت تجربه شرکت های درخواست دهنده ویزای توریستی کانادا در زمینه اخذ ویزا است. به دلیل درصد بالای ریجکت ویزا، پرداخت هزینه اضافی برای تضمین بالاتر امکان دریافت ویزا چالش زیادی ندارد.
شرکتها به دلیل تجربه بالا موارد زیر را با شما بررسی کرده و امکان اخذ ویزا را با مشاوره و تکمیل پرونده شما بالا میبرند:

  1. قدم اول بررسی شرایط شما در مشاوره رایگان برای درخواست ویزا است. در صورتی که احتمال ویزا شدن شما وجود نداشته باشد، به شما اطلاع داده خواهد شد تا هزینه ای برای درخواست ویزای کانادا پرداخت نشود.
  2. پس از بررسی شرایط و مدارک شما در صورتی که احتمال ویزا شدن وجود داشته باشد، مدارک و پرونده شما بررسی شده و نواقص آن برای تکمیل و تضمین بالا رفتن احتمال تایید درخواست به شما اعلام خواهد شد.
  3. پس از تکمیل مدارک آژانس یا شرکت مد نظر درخواست ویزای توریستی شما را ثبت و پیگیری خواهد کرد و در تاریخ مشخص شده برای انگشت نگاری مراجعه و نتیجه را به شما اعلام خواهد کرد.

قیمت ویزای توریستی کانادا در آژانس‌های مختلف

قیمت ویزای توریستی کانادا بدون دعوتنامه از ۴۲۰ تا ۵۰۰ دلار آمریکا و قیمت آن با دعوتنامه تا ۱۲۰۰ دلار آمریکا است.

تعرفه نهایی ویزا در توریک

با یک سرچ بسیار ساده متوجه این موضوع می شوید که تعرفه دریافت ویزای توریستی کانادا در بسیاری از وبسایت های داخلی نوشته نشده است و قیمت نوشته شده ۱۰۰ دلار برای درخواست و ۸۵ دلار برای انگشت نگاری درج شده است.

در توریک، تعرفه نهایی برای انواع ویزای بدون دعوتنامه و با دعوتنامه نوشته شده است و در صورت ثبت درخواست مشاوره رایگان و امکان سنجی مثبت اخذ ویزای شما، هزینه بیشتری از شما دریافت نخواهد شد.

هزینه ویزای کانادا

انواع روش کلاهبرداری و افزایش قیمت

هزینه نهایی ویزای کانادا در قرارداد رسمی شرکت خدمات دهنده درج خواهد شد. این قرارداد و شرکت باید 2 ویژگی داشته باشد تا امکان درخواست وجه بیشتر و کلاهبرداری ممکن نباشد.

  1. داشتن مجوز فعالیت شرکت طرف قرارداد با سازمان میراث فرهنگی لازم است.
  2. ثبت قرارداد سازمان میراث فرهنگی با متقاضی درخواست ویزا.

رعایت این موارد به امکان پیگیری درخواست از مراجع قانونی در ایران را برای شما فراهم خواهد کرد.

برخی از شرکت ها با روش های زیر تعرفه شفافی به شما اعلام نمی کنند:

  1. عدم ثبت تعرفه قیمتی در وبسایت.
  2. ثبت قیمت درخواست ویزای توریستی در صفحات و اعلام قیمت های دیگر پس از تماس با کارشناسان.
  3. درخواست هزینه پایینتر برای درخواست ویزا به نسبت رقبا و اعلام هزینه بیشتر در قرارداد شرکتی به متقاضی ویزا.
  4. درخواست هزینه های جانبی برای درخواست ویزا.
  5. درخواست هزینه جدا برای تکمیل مدارک متقاضی.
  6. درخواست هزینه جدا برای رفع مشکلات پس از درخواست ویزا.

هزینه مشاوره

دریافت هزینه جداگانه برای بررسی مدارک و امکان‌سنجی ویزا شدن به هیچ عنوان کلاهبرداری و هزینه بیشتر نیست. اما بسیاری از شرکت‌های فعال از جمله توریک، امکانسنجی و بررسی مدارک را به صورت رایگان انجام خواهند داد و نیاز به پرداخت هزینه جداگانه برای این مورد ندارید. برای امکان‌سنجی و مشاوره رایگان با کارشناسان توریک در تماس باشید.

هزینه تبدیل ویزای توریستی کانادا به کاری و تحصیلی

هزینه تبدیل ویزای توریستی کانادا برای ایرانیان رایگان است. بنا به قانون اپن ورک پرمیت کانادا برای ایرانیان، تبدیل ویزای توریستی به کاری یا تحصیلی برای ایرانیان هزینه ای ندارد.
برای این کار کافیست پس از دریافت ویزا و رسیدن به خاک این کشور وارد اکانت خود در وبسایت شوید پس از طی کردن مراحل درخواست اپن ورک پرمیت برای ایرانیان، به صورت رایگان ویزای توریستی خود را به کاری یا تحصیلی تبدیل نمایید.

0 2
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. علی هادی گفت:

    سلام.
    این هزنیه ها توی سایت کانادا رو چطور باید پرداخت کنیم؟ اگر از شرکت یا موسسه اقدام کنیم هزینه رو به اونها باید بدیم؟

    • touric گفت:

      با سلام.
      پرداخت هزینه در سایتهای خارجی با master card، visa card و سایر ارتهای بانکی با امکان پرداخت ارز کانادا ممکن است.
      اگر درخواست ویزا ز وبسایت های ایرانی رو ثبت کنید شما هزینه ویزا را به آنها پرداخت و پرداخت هزینه در سایت کانادا توسط ایشان انجام می‌شود.