خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین رستوران‌های هند؛ لیست ۱۰ رستوران برتر

بهترین رستوران‌های هند؛ لیست ۱۰ رستوران برتر
تاریخ انتشار: 1403/3/20

بسیاری از علاقه‌مندان به تفریح و مسافرت به کشورهای خارجی، باهدف چشیدن طعم غذاهای جدید، سفر خود را آغاز می‌کنند. هند که در جایگاه دومین کشور پرجمعیت جهان قرار دارد و مجموعه‌ای از فرهنگ‌ها، جاذبه‌های تاریخی و بناهای طبیعی در آن گرد هم آمده‌اند، در میان گردشگران و توریست‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. سفر به هند می‌تواند سرشار از لذت‌هایی متفاوت و وصف‌ناشدنی باشد؛ به‌طوری‌که بخشی از این لذت به چشیدن طعم غذاهای جدید مربوط می‌شود. اگر هدف شما از دریافت ویزای توریستی این کشور، کشف جدیدترین و بهترین غذاهای هندی است، بهتر است که از قبل با بهترین رستوران‌های هند آشنا باشید. لذت صرف غذاهای جدید در رستوران‌های معروف هند می‌تواند چندین برابر باشد.

کاراوالی در بنگلور (Karavalli,Bengaluru)

کاراوالی در بنگلور (Karavalli,Bengaluru)

این رستوران خوب هند در سال ۱۹۹۰ در ایالت بنگلور تأسیس شده و غذاهایی با طعم‌های ویژه را برای مشتریان خود طبخ می‌کند. اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مند هستید، این رستوران می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ چراکه هدف آن، حفظ غذاهای لذیذ ساحل جنوب غربی هند است. کاراوالی ۳۲ سال است که در لیست رستوران‌های موفق قرار دارد و برای طبخ غذاهای خود از ادویه‌های کامل سنتی استفاده می‌کند. سرآشپزهای این رستوران، غذاهای اصیل و سنتی را به بهترین شکل ممکن آماده می‌کنند. ساعت کاری رستوران کاراوالی برای ناهار بین ۱۲:۳۰ تا ۱۵ و برای شام بین ۱۹ تا ۲۳ است.

رستوران نمک (Namak)

رستوران نمک (Namak)

اگر به‌تازگی ویزای هند را دریافت کرده‌اید و می‌خواهید خود را برای سفر به هند آماده کنید، بهتر است نام رستوران نمک را در ذهن خود بسپارید تا حتماً در فرصتی مناسب سری به آنجا بزنید و از طعم غذاهای بی‌نظیرش لذت ببرید. از دیگر رستوران‌های معروف هند که به‌عنوان یکی از رستوران‌های حلال فعالیت می‌کند، رستوران نمک است. در این رستوران مدرن و لوکس، سرآشپزهای حرفه‌ای بهترین غذاها را طبخ می‌کنند و شما در حین صرف غذا می‌توانید از موسیقی زنده لذت ببرید. برای دسترسی به این رستوران باید به بزرگراه وسترن اکسپرس بمبئی در هتل ساهارا استار بروید. ساعت پذیرایی از مشتریان بین ۱۲:۳۰ تا ۱۵ و ۷ عصر تا ۱۲ شب است.

رستوران دم‌پخت (Dum Pukht)

رستوران دم‌پخت (Dum Pukht)

این رستوران معروف فضایی بسیار شیک و مجلل دارد و برای مسلمانان، غذاهای حلال آماده می‌کند. شما در ابتدای ورودتان محو دکوراسیون زیبا و دلپذیر آن خواهید شد؛ به‌طوری‌که احساس می‌کنید اشتهایتان چندین برابر شده است. این رستوران محل رفت‌وآمد افراد مشهور بسیار زیادی است. رستوران دم‌پخت بهترین غذاهای خوشمزه را به‌صورت حلال برای شما آماده می‌کند. برای دسترسی به این رستوران باید به محله چاناکیاپوری دهلی در هتل ICT بروید. ساعت مراجعه به رستوران از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر است.

رستوران فیداه (Fidahh)

رستوران فیداه (Fidahh)

این رستوران با فضای گرم و صمیمی خود می‌تواند شما را جذب کند. اگر دلتان برای غذاهای ایرانی تنگ شده است، حتماً سری به این رستوران بزنید. ارزان‌ترین غذاهای ایرانی با طعمی بسیار عالی در رستوران فیداه پیدا می‌شود. بهترین غذاهای این رستوران جوجه با بال کبابی و چلوکباب با گوشت بره است که طعمی بسیار دل‌انگیز دارند. برای دسترسی به رستوران در دهلی باید به مرکز خرید واقع در میدان TDI بروید. رستوران از صبح تا ۱۱ شب باز است و دسترسی آسانی از طریق مترو دارد.

رستوران کته کباب نظام (Nizam’s Kathi kebab)

رستوران کته کباب نظام (Nizam’s Kathi kebab)

این رستوران باسابقه و محبوب، غذاهای حلال طبخ می‌کند و دسترسی به آن از طریق جاده PVR Cinema در دهلی ممکن است. این مکان با طبخ غذاهای لذیذ، جزء بهترین رستوران‌های هند قرار دارد. دلیل محبوبیت آن، کیفیت بسیار بالای غذاها و درعین‌حال قیمت مناسب آن‌ها است. اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و تجربه‌ای به‌یادماندنی از خوردن غذاهای هندی داشته باشید، رستوران کته کباب نظام بهترین گزینه خواهد بود. این رستوران بین ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب باز است و امکان رزرو میز از طریق تماس با آن وجود دارد.

رستوران دربار (Persian Darbar)

رستوران دربار (Persian Darbar)

در سفر به بمبئی حتماً سری به رستوران دربار بزنید؛ به‌خصوص اگر که دلتان برای غذاهای اصیل ایرانی تنگ شده باشد. این رستوران در طبخ غذاهای بسیار خوشمزه ایرانی استاد است و حال و هوایی بسیار خوش دارد. این رستوران در لینکین رود واقع شده و فضای داخلی آن به سبک سنتی و بسیار زیبا تزیین شده است. با حضور در رستوران دربار احساس می‌کنید که در خانه‌های قدیمی ایرانی هستید. برای صرف غذا در این رستوران می‌توانید بین ساعات ۹ صبح تا ۱۲ شب مراجعه کنید و لحظات خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنید.

رستوران پیر ۳۸ (Pier 38)

رستوران پیر ۳۸ (Pier 38)

اگر به دنبال فضایی مفرح و شادی‌بخش هستید، این رستوران می‌تواند مکان مناسبی برای شما باشد. برای دسترسی به رستوران پیر ۳۸ باید به ایالت هاریانا در شرق دهلی بروید و از طعم غذاهای بسیار خوشمزه آن و لحظات شادی که برای مشتریان خلق می‌کنند، لذت ببرید. این رستوران منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی، هندی، عربی و لبنانی داشته که هر کدام حرفی برای گفتن دارند. انواع باربیکیوها، کباب‌های ایرانی، بشقاب‌های مزه، ساندویچ‌ها، سالادها و غذاهای گوشتی در این رستوران طبخ می‌شود. رستوران پیر از صبح تا ۱ بامداد غذاهای دلخواه شما را برایتان فراهم می‌کند.

رستوران رستمز (Rustom’s)

رستوران رستمز (Rustom’s)

این رستوران گرم و صمیمی جزء بهترین رستوران‌های هند است که در طبخ غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی حرف اول را می‌زند. شما می‌توانید در این رستوران، شربت‌هایی مانند شربت زعفران، سکنجبین و دیگر شربت‌های خوشمزه ایرانی را سفارش دهید. دکوراسیون رستوران رستمز، یادآور خانه‌های قدیمی ایرانی است. این رستوران در بازار آئوروبیندو دهلی قرار دارد و تا ساعت ۱۰ شب آماده پذیرایی از مهمانان است. غذاهای بدون برنج این رستوران، طعمی بسیار فوق‌العاده دارد.

رستوران مبروک (Mabruk)

رستوران مبروک (Mabruk)

دیگر رستوران خوب هند، رستوران مبروک است که غذاهای حلال طبخ می‌کند. این رستوران جایگاه ویژه‌ای دارد و غذاهای بسیار لذیذی را برای مشتریان خود آماده می‌کند. منوی رستوران مبروک شامل غذاهای متنوعی می‌شود و انواع غذاهای مدیترانه‌ای و سنتی لبنانی را به انتخاب شما طبخ می‌کند. محبوبیت این رستوران به‌قدری است که حتی مشتریان غیرمسلمان را نیز به خود جذب کرده است. حتماً در سفر خود به هند، سری به این رستوران بزنید و طعم بی‌نظیر غذاهای آن را بچشید. رستوران مبروک در هتل ساهارا استار در شهر بمبئی قرار دارد و همه‌روزه به مشتریان خود از ساعت ۷ عصر تا ۱۲ شب خدمت‌رسانی می‌کند.

رستوران مانکی (Monkey)

رستوران مانکی (Monkey)

این رستوران غذاهای بسیار خوشمزه ایرانی و هندی را طبخ می‌کند و می‌تواند شما را از طعم بی‌نظیر غذاهایش راضی نگه دارد. در سفر خود به دهلی، سری به این رستوران بزنید و دلی از عزا درآورید. علاوه بر طعم خوشمزه غذاها، فضای دلنشین و زیبای آن نیز شما را مجذوب خود خواهد کرد. یکی از غذاهای خوشمزه رستوران مانکی آلو پلو است که می‌توانید در منو آن را با نام Berry Pulao پیدا کنید. در این رستوران صبحانه‌های ایرانی بسیار خوشمزه نیز آماده می‌شود. املت‌های ایرانی رستوران مانکی حرف ندارد. این رستوران در دهلی قرار داشته و بین ساعات ۸ صبح تا ۱۱:۳۰ شب از مهمانان خود به بهترین شکل پذیرایی می‌کند.

جمع‌بندی

یکی از بخش‌های مهم هر سفر برای گردشگران، غذا است. به‌خصوص اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را داشته باشید و باید برای چند روز غذاهایی را میل کنید که شاید با ذائقه شما نزدیک نباشند. البته در کشوری مانند هند می‌توان غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را پیدا کرد که به ذائقه ما ایرانی‌ها نزدیک است؛ به شرطی که بدانید در کدام رستوران‌ها می‌توان بهترین غذاهای هندی یا ایرانی را پیدا کرد. ما در این مقاله، بهترین رستوران‌های هند را معرفی کردیم که هرکدام می‌توانند لحظات خوشی را برای مشتریان خود خلق کنند.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *