خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین رستوران‌های آنتالیا؛ یک شکم گردی اساسی!

بهترین رستوران‌های آنتالیا؛ یک شکم گردی اساسی!
تاریخ انتشار: 1402/8/7

برای شمایی که تور آنتالیا را رزرو کرده‌اید و قصد دارید چند روزی را در توریستی‌ترین شهر ترکیه بگذارنید، آشنایی با رستوران‌های آنتالیا ضروری است!

در بیشتر رستوران‌های این شهر، می‌توانید از غذاهای دریایی و اصیل ترکی لذت ببرید و از منظره‌ مارینا، شهر قدیمی و دریای مدیترانه دیدن کنید. بهترین رستوران‌های این شهر، غذاهای سنتی ترکی و مدیترانه‌ای را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت محلی سرو می‌کنند. علاوه بر این، اکثر رستوران‌های این شهر دارای منوهای متنوعی هستند که در آن‌ها می‌توانید طعم لذیذ غذاهای محلی، دریایی، مدیترانه‌ای و فاین داینینگ را امتحان کنید. رستوران‌های آنتالیا با منظره فوق العاده و محیطی بسیار شیک و لوکس و منوهای متنوع، تجربه به یاد ماندنی را از صرف غذا در این شهر تفریحی جذاب برای شما به ارمغان می‌آورند.

 

رستوران 7 Mehmet

رستوران 7 Mehmet - بهترین رستوران‌های آنتالیا

7 Mehmet

 

رستوران 7 Mehmet یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا است که انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای را به سبک محلی از جمله گوشت کبابی خوشمزه و غذاهای دریایی را سرو می‌کند. این رستوران علاوه بر غذاهای خود، با موقعیت مکانی بی‌نظیری که دارد، چشم‌اندازهای وسیعی از آنتالیا و ساحل کنیالتی را به نمایش می‌گذارد و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند. این رستوران به دلیل محبوبیتی که در میان مردم بومی و توریستان دارد، بسیار شلوغ است. اگر شما هم می‌خواهید غذای خود در تراس این رستوران و با منظره اقیانوس صرف کنید، بهتر است از قبل برای رزرو میز اقدام کنید.

 

رستوران Vahap Usta Et

رستوران Vahap Usta Et - بهترین رستوران‌های آنتالیا

Vahap Usta Et

 

رستوران Vahap Usta Et، یکی از رستوران‌های سنتی آنتالیا است که انواع غذاهای محلی ترکی را در منوی خود جای داده است و غذاهای گوشتی آبدار آن در میان گردشگران بسیار محبوب است. در حالی که غذاهای این رستوران از بالاترین کیفیت برخوردار است، فضای آن نیز محیط آرامی دارد که می‌توانید در داخل رستوران و یا در تراس سرسبز آن از صرف غذاهای ترکی لذت ببرید. از آنجایی که این رستوران بسیار محبوب و شناخته شده است، در بیشتر روزهای هفته بسیار شلوغ است، بنابراین اگر قصد دارید طعم لذیذ غذاهای سنتی ترکی را امتحان کنید، بهتر است از قبل برای رزرو میز اقدام کنید. آدرس بهترین رستوران‌های آنتالیا و رستوران Vahap Usta Et در گورسو و بلوار آتاتورک واقع شده است.

 

رستوران Lara Balik

رستوران Lara Balik - بهترین رستوران‌های آنتالیا

Lara Balik

 

لارا بالیک یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا است که غذاهای دریایی را سرو می‌کند. با رزرو یک میز در رستوران لارا بالیک می‌توانید در کنار ساحل، با منظره اقیانوس از طعم‌ بی‌نظیر غذاهای آن لذت ببرید. منوی محبوب این رستوران شامل باس دریایی کبابی، کالاماری و میگو است. کنگر فرنگی و آووکادو نیز پیش غذای مشهور این رستوران است. به لطف موفقیت لارا بالک در دهه گذشته، این رستوران اکنون در 2 شعبه فعالیت می‌کند که هر دو رستوران منظره فوق العاده‌ای از اقیانوس را ارائه می‌دهند. اگر شما هم تور آنتالیا را رزرو کرده‌اید و قصد سفر به این شهر را دارید، از غذاهای دریایی لارا بالیک غافل نشوید!

 

رستوران Günaydın Kebap & Kasap Steakhouse Antalya

رستوران Günaydın Kebap & Kasap Steakhouse Antalya - بهترین رستوران‌های آنتالیا

Gunaydin kebap

 

رستوران Günaydın Kebap & Kasap Antalya یکی از برترین رستوران‌های آنتالیا است که استیک‌های باکیفیت، غذاهای کبابی و دونر کباب را ارائه می‌دهد. این رستوران در غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای تخصص دارد، اما غذاهایی مانند استیک آرژانتینی و سالادهای متنوعی را نیز در منو خواهید دید. این رستوران مشهور در آنتالیا هر روز از ظهر تا نیمه‌شب باز است و معمولاً بسیار شلوغ است. اگر می‌خواهید به شلوغی برنخورید، بهتر است میز خود را در اواسط هفته که رستوران کمی خلوت است، رزرو کنید.

 

رستوران Arma

رستوران Arma - بهترین رستوران‌های آنتالیا

Arma

 

رستوران آرما یکی از رستوران‌های خوب آنتالیا است که با دکوراسیون جذاب و منحصر به فرد و غذاهای خاص و بی‌نظیر در میان اکثر گردشگرانی که به آنتالیا سفر می‌کنند، بسیار محبوب است. با رزرو یک میز در رستوران Arma می توانید از غذاهای بی‌نظیر آن در تراس رستوران لذت ببرید، که منظره‌ای عالی از شهر قدیمی آنتالیا، مارینا و رشته کوه Bey Dağları ارائه می‌دهد. رستوران آرما به دلیل موقعیت عالی و چشم اندازهای بی نظیرش، مکانی عالی برای صرف غذا و لذت بردن از غروب خورشید است. توجه داشته باشید که به دلیل شلوغی رستوران در بیشتر روزهای هفته، باید رزرو در این رستوران الزامی است.

 

رستوران Mermeli

رستوران Mermeli - بهترین رستوران‌های آنتالیا

Mermeli

 

رستوران  Mermeli یکی دیگر از رستوران‌های آنتالیا و مکانی عالی برای لذت بردن از غذاهای ترکی با منظره وسیع شهر قدیمی، اسکله تفریحی و اقیانوس است. کباب و استیک و غذاهای اصیل ترکی این رستوران بسیار مشهور است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن‌ها را امتحان کنید. نزدیکی ساحل به رستوران Mermeli، آن را به مکانی محبوب برای صرف یک وعده غذایی در ناهار زیر آفتاب و یا در خنکای شب تبدیل کرده است. اگر شما هم به دنبال مقصدی جذاب برای سفر و گشت و گذار هستید، علاوه بر سفر به آنتالیا، می‌توانید با رزرو تور استانبول و یا تور دبی از مجموعه گردشگری توریک، تجربه به یاد ماندی برای خود رقم بزنید!

 

رستوران Seraser Fine Dining

رستوران Seraser Fine Dining - بهترین رستوران‌های آنتالیا

Seraser Fine Dining

 

رستوران فاین داینینگ Seraser یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا است که در یک خانه باغ بازسازی‌ شده قدیمی واقع شده است و منوی آن شامل غذاهای بین‌المللی و عثمانی و غذاهای ترکی مدرنیزه شده است. این رستوران در میان گردشگران بسیار محبوب است و غذاهای متنوعی را سرو می‌کند که در هیچ جای شهر نظیر ندارد. اگر شما هم سفری به آنتالیا داشتید و به این رستوران رفتید، پیشنهاد می‌کنیم از ساعت کولسی، یک برج ساعت سنگی دوران بیزانس نیز دیدن کنید.

 

رستوران Asmani

رستوران Asmani - بهترین رستوران‌های آنتالیا

Asmani

 

رستوران Asmani بر روی تپه‌ای مشرف به مارینا و شهر قدیمی قرار دارد و یکی از مشهورترین رستوران‌های آنتالیا به حساب می‌آید. این رستوران یک مکان عالی برای لذت بردن از غروب خورشید با صرف غذاهای لذیذ و متنوع است. منو رستوران شامل غذاهای بین المللی و ترکی است و توصیه می‌کنیم راویولی تازه کبابی یا باس دریایی را حتماً امتحان کنید. این رستوران همچنین دارای یک فضای اختصاصی در روف گاردن است که منظره بی‌نظیری از شهر را ارائه می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید غذای خود را در فضای آرام و دنجی صرف کنید، بهتر است از قبل برای رزرو میز اقدام کنید.

 

رستوران Paçacı Şemsi

رستوران Paçacı Şemsi - بهترین رستوران‌های آنتالیا

Paçacı Şemsi

 

Paçacı Şemsi جزو ارزان‌ترین رستوران‌ آنتالیا به حساب می‌آید که به صورت 24 ساعته سوپ‌های داغ خوشمزه را برای مردم محلی آنتالیا و گردشگران سرو می‌کند. در منوی این رستوران، سوپ‌هایی از انواع سبزیجات گرفته تا غذاهای ویژه را خواهید دید. در این رستوران همچنین می‌توانید یکی از آبگوشت های مغز استخوان را امتحان کنید که طعم بی‌نظیر دارد. Paçacı Şemsi مکانی عالی برای جذب فرهنگ محلی و در عین حال خوردن غذاهای محلی ترکی در یک رستوران خیابانی است. همچنید اگر می‌خواهید قبل از شام به خرید و گشت و گذار بپردازید، می‌توانید کالاهای محلی را در نزدیکی این رستوران مانند مرکز خرید Doğu Garajı یا بازار قدیمی جستجو کنید.

 

رستوران Food in Box

رستوران Food in Box - بهترین رستوران‌های آنتالیا

Food in Box

 

Food in Box یک مکان محبوب در منطقه ساحلی کنییالتی است که یکی از رستوران‌های خوب آنتالیا به شمار می‌رود. این رستوران جایی است که می‌توانید از طعم لذیذ غذاهای ترکی و بین‌المللی در فضایی جذاب و خاص لذت ببرید. غذاهای مشهور این رستوران شامل غذاهای دریایی، استیک، برگر و دسرهایی مانند پروفیترول و تیرامیسو است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن‌ها را امتحان کنید. رستوران Food in Box همچنین منوی صبحانه خود را از ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر ارائه می‌دهد که آن را به مکانی ایده آل برای خوردن غذا قبل از رفتن به بزرگترین و محبوب‌ترین ساحل آنتالیا تبدیل می‌کند.

 

کافه رستوران Castle

کافه رستوران Castle - بهترین رستوران‌های آنتالیا

Castle

 

Castle Café Restoran بر لبه یک صخره در شهر قدیمی واقع شده و به عنوان یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های آنتالیا با منظره‌ای خاص و بی‌نظیر شناخته می‌شود. مردم محلی و گردشگران اغلب برای صرف شام به این رستوران می‌آیند و از صرف غذاهای مدیترانه‌ای با مناظری خیره کننده از خلیج آنتالیا و محیطی آرام لذت می‌برند. اگر گذر شما هم به این رستوران افتاد، پیشنهاد می‌کنیم برج Hidirlik را که توسط رومی‌ها در قرن دوم ساخته شده است نیز ببینید.

اگر شما هم قصد سفر به آنتالیا و یا سایر شهرهای توریستی جهان را دارید، برای رزرو تور این شهر، استانبول، تور مالدیو، دبی، تایلند و یا تور بالی می‌توانید به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

 

رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا آنتالیا - بهترین رستوران‌های آنتالیا

حسن آقا

 

اگر مدت زیادی است که در آنتالیا اقامت دارید و دلتنگ غذاهای ایرانی شده‌اید، پیشنهاد ما به شما رستوران حسن آقا است. این رستوران یکی از مشهورترین رستوران‌های ایرانی در آنتالیا است که در یک باغ سرسبز با منظره‌ای جذاب واقع شده است. منوی غذایی رستوران حسن آقا علاوه بر غذاهای ایرانی، طیف متنوعی از غذاهای اصیل ترکی را نیز شامل می‌شود که می‌توانید با توجه به ذائقه خود از صرف غذا در این رستوران لذت ببرید.

 

رستوران Grand Friends Fish & Steak

رستوران Grand Friends Fish & Steak - بهترین رستوران‌های آنتالیا

Grand Friends Fish & Steak

 

رستوران گرند فرندز فیش اند استیک، غذاهای ترکی و بین‌المللی را در فضایی با دکوراسیون بسیار متفاوت ارائه می‌دهد و‌ یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا به شمار می‌رود. این رستوران محلی به دلیل خدمات عالی و فضای آرامش مورد تحسین قرار گرفته است. این رستوران علاوه بر منوی غذایی گسترده خود، انواع شراب‌های محلی را نیز ارائه می‌دهد. این رستوران همه روزه از ساعت 11 صبح تا نیمه شب باز است اما پیشنهاد می‌کنیم میز خود را برای شب که منظره رستوران دیدنی‌تر است، رزرو کنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *