خانه
بلاگ
حساب کاربری

پارک‌های آبی آنتالیا؛ تجربه‌ای از تفریح در آغوش آب

پارک‌های آبی آنتالیا؛ تجربه‌ای از تفریح در آغوش آب
تاریخ انتشار: 1402/6/19

در روزهای گرم تابستان هیچ راهی بهتر از بازدید از یک پارک آبی برای غلبه بر گرما و داشتن اوقاتی هیجان انگیز با خرید تورهای داخلی و خارجی وجود ندارد. آنتالیا میزبان برخی از بزرگترین و هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی ترکیه است که طیف وسیعی از جاذبه‌ها و فعالیت‌ها را برای بازدیدکنندگان در هر سنی ارائه می‌دهد. پارک‌های آبی آنتالیا نوید روزی پر از ماجراجویی‌های جذاب و لحظات فراموش نشدنی را می‌دهند. چه با خانواده سفر کنید، چه با دوستانتان این پارک‌های آبی تجربه بی‌نظیری از سفر به آنتالیا برای بازدیدکنندگان در هر سنی خواهند بود. بنابراین چمدان خود را ببندید و برای کشف بهترین پارک‌های آبی آنتالیا، برای یک سفر فراموش نشدنی آماده شوید!

پارک آبی The Land of Legends

The Land of Legends Theme Park که در شهر تفریحی زیبای بلک واقع شده است، مقصدی بی‌نظیر است که سرگرمی، ماجراجویی و تفریح ​​در پارک آبی را با هم ترکیب می‌کند. این پارک آبی با تم‌های چشمگیر و جاذبه‌های متنوعی که دارد، تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر با تور آنتالیا را ارائه می‌دهد که بسیار منحصر به فرد است.  The Land of Legends یکی از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا محسوب می‌شود که دارای نمایش‌های جذاب و امکاناتی برای استراحت، رستوران‌گردی و خرید است که روزی پر از هیجان را برای کل خانواده تضمین می‌کند.

پارک آبی Waterhill

پارک آبی Waterhill - پارک‌های آبی آنتالیا

Waterhill

پارک آبی Waterhill که در محله کنیالتی واقع شده است، یک انتخاب محبوب برای مردم محلی و گردشگران است. این پارک آبی، یکی از هیجان انگیزترین پارک‌های آبی آنتالیا است که طیف وسیعی از جاذبه‌های آبی مناسب برای تمام سنین را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال تجربه‌ای سرشار از آدرنالین در سرسره‌های پرسرعت و یا استراحت در رودخانه‌ موج هستید،  Waterhill یک گزینه ایده‌آل برای شما خواهد بود. پارک آبی Waterhill با امکانات متنوع و محیطی زیبا، مکان مناسبی برای داشتن یک تجربه بی‌نظیر در روزه‌های گرم تابستان است. قیمت پارک‌های آبی آنتالیا برای بزرگسالان و کودکان با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند، متفاوت است اما هزینه بلیط ورودی پارک آبی Waterhill بین 20 تا 40 یورو متغیر است.

پارک آبی Kingdom of Sea

Kingdom of Sea یکی از هیجان انگیزترین پارک‌های آبی آنتالیا است که از قلمرو افسانه‌ای پوزیدون الهام گرفته و تجربه‌ای منحصر به فرد و مسحورکننده را ارائه می‌کند. Kingdom of Sea با مجموعه وسیعی از استخرها، سرسره‌ها و آب‌نماهای جذاب، بازدیدکنندگان را در هر سنی دعوت می‌کند تا در دنیای شگفت‌انگیز آب غوطه‌ور شوند. چه در حال سر خوردن از سرسره‌های آبی هیجان انگیز باشید یا شناور شدن در کنار رودخانه‌های موج، Kingdom of Sea نوید یک ماجراجویی فراموش نشدنی را برای شما و خانوادتان می‌دهد. اگر شما هم می‌خواهید تعطیلات خود را در کشور زیبای ترکیه بگذرانید، می‌توانید با رزرو تور استانبول و آنتالیا از وب سایت گردشگری توریک، جاذبه‌های آن را از نزدیک ببینید.

پارک آبی Dolusu

پارک آبی Dolusu - پارک‌های آبی آنتالیا

Dolusu

پارک آبی Dolusu یکی دیگر از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا است که تجربه بی‌نظیر و هیجان انگیزی را برای بازدیدکنندگان در هر سنی ارائه می‌دهد. این پارک آبی که در یک محیط طبیعی زیبا واقع شده است، دارای طیف وسیعی از جاذبه‌ها، از سرسره‌های هیجان‌انگیز و استخرهای موج گرفته تا مناطق آرامش‌بخش است که پیشنهاد می‌کنیم در طول سفر خود به آنتالیا از این پارک آبی جذاب هم دیدن کنید. علاوه بر پارک‌های آبی آنتالیا، می‌توانید با رزرو تور دبی و همچنین اخذ ویزای دبی از مجموعه گردشگری توریک، از سرسره‌های مهیج و پیچ در پیچ پارک‌های آبی این شهر توریستی نیز بازدید کنید.

پارک آبی Aquajoy

پارک آبی Aquajoy از دیگر پارک‌های آبی آنتالیا است که در شهر جذاب ماناوگات واقع شده و مقصدی بی‌نظیر برای روزهای گرم تابستان است. این پارک وسیع دارای انواع سرسره‌های آبی، استخرها و جاذبه‌هایی است که روزی پر از خنده و هیجان را برای شما تضمین می‌کند. از سرسره‌های بلندی که قلب شما را به تپش می‌اندازد تا استخرهای موجی که می‌توانید در آن استراحت کنید، Aquajoy تفریحات متنوعی برای همه بازدید کنندگان ارائه می‌دهد. اگر به تفریحات آبی علاقه دارید در روزهای گرم تابستان علاوه بر اینکه می‌توانید به آنتالیا سفر کنید، می‌توانید با رزرو تور بالی، دریافت ویزای تایلند و رزرو تور تایلند تجربه بی‌نظیری از سفر به این کشورها به دست آورید.

پارک آبی Alanya Aquapark

پارک آبی Alanya Aquapark - پارک‌های آبی آنتالیا

Alanya Aquapark

شهر ساحلی آلانیا واقع در آنتالیا، یک شهر تفریحی با جاذبه‌های بسیار متعدد است و پارک آبی Alanya Aquapark  یکی از این جاذبه‌های هیجان انگیز است. این پارک آبی وسیع دارای مجموعه‌ای چشمگیر از جاذبه‌های دیدنی است که برای بازدیدکنندگان در هر سنی هیجان انگیز و لذت بخش است. سرسره‌ها و تونل‌های آبی مهیج و استخرهای موج و مناطق بازی کودکان، تجربه منحصر به فردی برای شما خواهد بود. در این پارک آبی می‌توانید در پلاژها استراحت کنید و آفتاب بگیرید و یک روز را به کاوش در سرسره‌های هیجان انگیز و لذت بردن از فضای پر جنب و جوش شهر تفریحی آبی آلانیا اختصاص دهید.

هتل Selectum Family Resort

این استراحتگاه شیک و مدرن در وسط یک جنگل کاج به مساحت 75000 متر مربع واقع شده است که رودخانه Acısu از آن عبور می‌کند. ویلاهای این مجموعه در یک محیط طبیعی قرار گرفته‌اند که اتاق‌های آن منظره بی‌نظیری از طبیعت و دریا دارند. این اقامتگاه دارای یک ساحل شنی 500 متری، یک مرکز تناسب اندام، زمین تنیس و یک پارک آبی با بیش از 10 سرسره آبی است. Selectum Family Resort در واقع یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا با پارک آبی است که تجربه بی‌نظیری از اقامت در این شهر ساحلی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این مجموعه رفاهی تفریحی همچنین چندین رستوران غذاهای ترکی، آسیایی و ایتالیایی و دریایی وجود دارد که پس از تفریح و گشت و گذار در محوطه می‌توانید طعم لذیذ این غذاها را نیز بچشید.

هتل Paloma Orenda

هتل Paloma Orenda - پارک‌های آبی آنتالیا

Paloma Orenda

هتل 5 ستاره Paloma Orenda Resort با پارک آبی خود در شهر ساحلی Sorgun واقع شده و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا با پارک آبی است. هتل و استراحتگاه این مجموعه در ساحل شنی واقع شده است که با استخرها و اتاق‌های مختلف در سراسر مجموعه گسترده شده‌اند. علاوه بر پارک آبی با بیش از 10 سرسره، رستوران‌های Paloma Orenda Resort نیز یک تجربه عالی خواهد بود. غذاهای مدیترانه‌ای معاصر با الهام از آشپزی ایتالیایی و ترکیه‌ای، غذاهای لبنانی و یونانی و غذاهای ژاپنی، چینی و سایر غذاهای آسیایی در رستوران این هتل ارائه می‌شوند. در مجموع، اقامت در این هتل پیشنهادی عالی برای افرادی است که به دنبال تجربه‌ای هیجان انگیز در روزهای گرم تابستان هستند.

هتل Rixos Sungate

Rixos Sungate که در خلیجی زیبا در کنار دریا واقع شده است، دارای یک ساحل 750 متری، سالن تناسب اندام، فوتبال، چندین زمین تنیس، یک سالن بولینگ، استخرهای سرپوشیده و روباز، و یک پارک آبی با سرسره‌های مهیج و پیچ در پیچ است که تجربه‌ای عالی برای گردشگرانی است که در این هتل اقامت می‌کنند. مینی کلوب Rixy این هتل با کنسرت‌ها، نمایش‌ها و اجرای موسیقی زنده تجربه بی‌نظیری برای قشر جوان به ارمغان می‌آورد. غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی، مکزیکی و چینی که در 9 رستوران مختلف ارائه می‌شود نیز از دیگر امکانات این مجموعه هتل لوکس است. اگر شما هم می‌خواهید در طول سفر خود به آنتالیا دسترسی بهتری به امکانات تفریحی و پارک‌های آبی داشته باشید، پیشنهاد ما اقامت در هتل Rixos Sungate است.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *