خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین تفریحات آنتالیا؛ لیست جامع مناسب با هر سلیقه

بهترین تفریحات آنتالیا؛ لیست جامع مناسب با هر سلیقه
تاریخ انتشار: 1403/2/29

همه ما برای یک‌بار هم که شده نام آنتالیا و لذت سفر به این شهر زیبا را از زبان دیگران شنیده‌ایم. آنتالیا یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار خاورمیانه است که برای ایرانیان نیاز به اخذ ویزا ندارد و شما به‌عنوان گردشگر می‌توانید در تمام فصول سال با تور خارجی به این شهر سفرکرده و به تماشای دیدنی‌های آن بروید. آنتالیا که یکی از شهرهای ساحلی زیبای ترکیه به شمار می‌رود، تفریحات مختلفی را برای گردشگران خود ترتیب داده است. مگر می‌شود به یک شهر زیبا با قدمت تاریخی و فرهنگی بالا سفر کرد و به سراغ تفریحات لذت‌بخشی که وجود دارد، نرفت؟ اگر به‌تازگی تور ترکیه را تهیه کرده‌اید و می‌خواهید با بهترین تفریحات آنتالیا آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

رفتینگ و قایق‌سواری در آنتالیا

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آنتالیا در تابستان، موج‌سواری در رودخانه خروشان آن است. در صورت علاقه‌مندی به تفریحات آبی آنتالیا، رفتینگ و قایق‌سواری در رودخانه خروشان آن را از دست ندهید. رفتینگ از تفریحات آبی مهیج و خطرناک است که در رودخانه‌ای مواج برگزار می‌شود. در بخش‌هایی از این رودخانه، امکان قایق‌سواری و بازدید از موجودات آبزی کف رودخانه نیز وجود دارد.

غواصی از تفریحات محبوب آنتالیا

غواصی از تفریحات محبوب آنتالیا

غواصی یکی از بهترین تفریحات آبی آنتالیا برای علاقه‌مندان است که شما را به تماشای جانوران آبزی اعماق دریا دعوت می‌کند. برای تجربه غواصی تفریحی می‌توانید به سراغ کلوپ‌های غواصی بروید. تماشای ماهی‌های اعماق دریا و صخره‌های مرجانی می‌تواند حس بسیار لذت‌بخشی داشته باشد. حتی برخی از مراکز غواصی آنتالیا ارائه‌دهنده خدمات مربوط به آموزش غواصی هستند و بعد از گذراندن دوره‌ها، مدرک معتبر به شما اعطا می‌کنند.

قصد سفر به آنتالیا را دارید؟ فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در دراسرع‌وقت با شما تماس بگیرند.


گلف بلک؛ تفریحی لاکچری در آنتالیا

اگر عاشق تفریحات کلاسیک هستید، گلف‌بازی همراه با خانواده و دوستان می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. کلوپ گلف بلک یکی از بهترین مراکز گلف خاورمیانه به شمار می‌رود و می‌تواند خدمات خوبی را به شما و همراهانتان ارائه دهد. برای آموزش این ورزش جذاب می‌توانید به سراغ مرکز PGA گلف آنتالیا بروید. اگر به تفریحات گران علاقه دارید، گلف‌بازی گران‌ترین تفریح در آنتالیا است.

اسب‌سواری؛ سرگرمی مناسب فصل سرما

اسب‌سواری؛ سرگرمی مناسب فصل سرما

گردشگرانی که در زمستان به آنتالیا سفر می‌کنند، نمی‌توانند به سراغ تفریحات آبی آنتالیا بروند. در این مواقع یکی از بهترین سرگرمی‌های رزرو تور آنتالیا در زمستان اسب‌سواری است. آکادمی اسب‌سواری آنتالیا از بهترین مراکز اسب‌سواری خاورمیانه به شمار می‌رود و ارائه‌دهنده بهترین خدمات در زمینه اسب‌سواری است. آکادمی اسب بینی کلیک در آنتالیا بهترین مکان برای اسب‌سواری کودکان بوده و در طبیعت بکر خود، اوقات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سافاری با جیپ

اگر عاشق هیجان هستید، مجموعه سافاری آنتالیا شما را به تجربه اوج هیجان دعوت می‌کند. سافاری یکی از جذاب‌ترین تفریحات آنتالیا به‌حساب می‌آید که در آن، شما در خودروهای قدرتمند با سرعت زیاد راهی مسیرهای خطرناک و پرپیچ‌وخم می‌شوید تا آدرنالین خونتان افزایش پیدا کند. سافاری در کنار طبیعتی چشم‌نواز و بکر برگزار می‌شود و می‌تواند شما را غرق در لذتی وصف‌ناشدنی کند. منطقه کمر، پارک کپروکانیون و پارک ملی آنتالیا برگزارکننده سافاری هستند. اگر به این نوع تفریحات علاقمندید، بازدید از سافاری دبی را نیز از دست ندهید!

پارک‌های آبی آنتالیا

پارک‌های آبی آنتالیا

پارک‌های آبی آنتالیا از پرطرفدار‌ترین پارک‌های آبی دنیا هستند. یکی از معروف‌ترین این مراکز، پارک آبی آکوالند است که تفریحاتی هیجان‌انگیز را برای گردشگران خود در نظر گرفته است. تجربه سرسره‌های آبی و دیگر تفریحات این پارک می‌تواند لذتی وصف‌ناشدنی را برای شما به ارمغان آورد. با مراجعه به منطقه بلک آنتالیا می‌توانید به سراغ پارک آبی ریکسوس نیز بروید.

با پاراگلایدر برفراز آنتالیا پرواز کنید

اگر می‌خواهید از فراز آسمان، کوه‌ها و تپه‌های بلند آنتالیا را مشاهده کنید، پاراگلایدر می‌تواند یکی از جذاب‌ترین تفریحات آنتالیا برای شما باشد. این ورزش جذاب در مناطق بلند آنتالیا انجام می‌گیرد و گاهی اوقات تا نزدیکی دریا ادامه پیدا می‌کند.

تفریحات ساحلی آنتالیا

سواحل آنتالیا زیبا هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. اگر سری به این سواحل زدید فراموش نکنید شاتل سواری، بنانا سواری، موج‌سواری، قایق‌های تندرو و جت اسکی را تجربه کنید. این تفریحات لحظات خوشی را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کنند.

بازدید از موزه‌های آنتالیا

بازدید از موزه‌های آنتالیا

تفریحات آبی آنتالیا طرفداران بسیاری دارد؛ اما در میان گردشگران، افرادی هستند که به جنبه‌های تاریخی و فرهنگی سفرهای توریستی خود نیز اهمیت می‌دهند. برای این دسته از افراد، بازدید از موزه‌ها و آشنایی با لایه‌های فرهنگی آنتالیا می‌تواند بسیار جذاب باشد. موزه‌های معروف و بسیاری در آنتالیا وجود دارند که بازدید از آن‌ها می‌تواند یکی از بهترین تفریحات آنتالیا برای شما باشد. موزه‌های آنتالیا بسیار جذاب و دیدنی هستند و می‌توانند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کنند. از جذاب‌ترین موزه‌های این شهر می‌توان به موزه اسباب‌بازی، موزه باستان‌شناسی، موزه خانه آتاتورک، موزه زیر آب و موزه سونان اینان اشاره کرد. توصیه می‌کنیم در سفر به آنتالیا حتماً بازدید از یک یا دو تا از این موزه‌ها را در برنامه گردشگری خود قرار دهید.

بازدید از مناطق باستانی

گشت‌وگذار در بخش‌های باستانی آنتالیا می‌تواند برای گردشگران علاقه‌مند به مناطق قدیمی بسیار لذت‌بخش باشد. شهر قدیمی پرگ و شهر باستانی آسپندوس که در ۴ کیلومتری بزرگراه آنتالیا قرار دارند، بسیار دیدنی هستند. آشنایی بافرهنگ و زندگی مردم قدیم در این شهرها بسیار جذاب است. اگر به سفر در تاریخ علاقه دارید، بازدید از این شهرهای باستانی را از دست ندهید.

جمع‌بندی

آنتالیا از لحاظ جغرافیایی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و آب‌وهوای مدیترانه‌ای آن می‌تواند باب میل بسیاری از گردشگران باشد. این شهر از تفریحات آبی و غیرآبی جذابی برخوردار است که تجربه همه آن‌ها تنها در طول یک سفر ممکن نیست. تماشای طبیعت زیبا و چشم‌نواز آنتالیا و دریای آبی آن، از جمله تفریحات رایگان و لذت‌بخش است که شما را غرق در سرور و لذت خواهد کرد.

شما تابحال به آنتالیا سفر کرده‌اید؟

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *