خانه
بلاگ
حساب کاربری

دیدنی‌های ویتنام که نباید از دست دهید!

دیدنی‌های ویتنام که نباید از دست دهید!
تاریخ انتشار: 1403/2/17

یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین کشورهایی که نام آن در جنگ‌های مختلف با گوش همه ما رسیده، ویتنام است. ویتنام کشوری در جنوب شرقی آسیا که در آن مناطق بکر و بی‌نظیری قرار گرفته است. باتوجه‌به وسعت این کشور، جاهای دیدنی بسیار زیادی در اختیار گردشگران قرار دارد که می‌توانند باتوجه‌به سلیقه و علایق خود، بهترین جاهای دیدنی ویتنام را برای بازدید انتخاب کنند. از سواحل بسیار زیبا گرفته تا طبیعت بکر.

قبایل مختلف با فرهنگ‌های متنوعی در این کشور زندگی می‌کنند و همه این مسائل در کنار هم باعث شده تا ویتنام به یکی از بهترین مقصدهای گردشگران برای سفر خارجی تبدیل شود و سالانه هزاران نفر برای بازدید از این کشور دیدنی اقدام به اخذ ویزای ویتنام کنند. در ادامه به بررسی دیدنی‌های ویتنام می‌پردازیم تا ببینید که این کشور چه جاهایی برای بازدید دارد.

جاهای دیدنی ویتنام کدام هستند؟

ویتنام کشوری وسیع و پهناور است و در آن جاهای دیدنی زیادی وجود دارد! از طبیعت بی‌نظیر گرفته تا بازارهای محلی و غذاهای خوشمزه. در این بخش بهترین جاهای دیدنی ویتنام را بررسی می‌کنیم تا بتوانید برای سفر خود به این کشور برنامه‌ریزی کنید.

هانوی، پایتخت ویتنام

هانوی، پایتخت ویتنام

اگر قصد سفر به کشور ویتنام را دارید، بعید است که هنگام برنامه‌ریزی خود نام هانوی به گوشتان نخورد! چرا که پایتخت ویتنام است و طبیعتاً جاهای دیدنی زیادی در آن قرار گرفته است. در هانوی سروصدا، شلوغی و آلودگی هوا مانند پایتخت کشورهای دیگر زیاد است؛ اما در آن می‌توانید تجربه‌های بی‌نظیری داشته باشید. در خیابان‌های هانوی می‌توانید معابد، بتکده‌ها، معابد قدیمی و دیدنی‌های دیگری ببینید.

پیشنهاد می‌کنیم در این شهر یک فنجان قهوه ویتنامی که شهرت زیادی دارد، میل کنید. این نوع قهوه غلیظ و خوش‌طعم است که از فرهنگ قهوه‌های فرانسوی الهام گرفته شده است. همچنین در سفر به این شهر پیشنهاد می‌کنیم چهار معبد مقدس، زندان هوا لو، تئاتر عروسکی آبی تانگ لانگ، معبد ادبیات، بازار دونگ خوان و… را ببینید و لذت ببرید. خوردن غذاهای خیابانی که طعم و مزه بسیار خوبی دارند را هم از دست ندهید. به‌خصوص خوردن سوپ نودل با گوشت گاو که یک تجربه بی‌نظیر است.

شهر زیبای هو شی مین

شهر زیبای هو شی مین

هوشی مین یکی دیگر از کلان‌شهرهای ویتنام محسوب می‌شود که به‌واسطه جاهای دیدنی مختلف نظیر کلیسای جامع نوتردام، موزه تاریخ ویتنام، معبد امپراتور Jade، کاخ استقلال و موزه یادگار جنگ به یکی از مقاصد گردشگری ویتنام تبدیل شده است.

از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر می‌توان به تونل‌های دوران جنگ ویتنام برای پناه‌گرفتن در برابر حملات آمریکایی‌ها و همچنین پارک آبی دام سن با دریاچه زیبا، باغ گل، باغ‌وحش، تفریحات آبی، آب‌نمای موزیکال و… اشاره کرد. در ماه‌های مختلف فستیوال‌های دیدنی در آن برگزار می‌شود که دیدن آن می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر برای شما باشد.

منطقه تماشایی Pu Luong

منطقه تماشایی Pu Luong

یکی از مناطق دیدنی و تماشایی ویتنام، منطقه Pu Luong است. این منطقه در شمال ویتنام قرار گرفته است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در این منطقه می‌توانید در خانه‌های بومیان اقامت داشته باشید و با آن‌ها آشپزی کنید. همچنین اقامتگاه‌های چوبی و کاهگلی مختلفی در آن قرار دارد که هنگام سفر می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید.

منظره‌های دیدنی دالات (Da Lat)

منظره‌های دیدنی دالات (Da Lat)

دالات یکی از مناطق متعلق به دوران استعمار فرانسه است که به دلیل آب‌وهوای بسیار دلنشین، موردتوجه گردشگران قرار گرفته است. جالب است بدانید که لقب این منطقه شهر بهار ابدی است. در این منطقه می‌توانید از کاخ زیبا و باشکوه امپراتور Bao Dai دیدن کنید و باعظمت آن آشنا شوید.

طبیعت بسیار خوبی در اطراف آن وجود دارد که توانسته آن را به یکی از بهترین جاذبه‌های طبیعی این کشور تبدیل کند. همچنین تله‌کابین با منظره صومعه Truc Lam Pagoda در بالای تپه آن قرار دارد که یک منظره بی‌نظیر برای شما فراهم می‌کند.

گشت‌زنی در ساپا (Sa Pa)

گشت‌زنی در ساپا (Sa Pa)

اگر اهل پیاده‌روی در یک منطقه شگفت‌انگیز هستید، ساپا یکی از بهترین گزینه‌ها است. در این منطقه شالیزارهای زیادی وجود دارد و قدم‌زدن در دره‌های کوچک مارپیچ آن می‌تواند بسیار بی‌نظیر باشد. همچنین روستاهای مختلفی در اطراف آن دیده می‌شود که می‌توانید تنوع فرهنگی کشور ویتنام را هم ببینید.

جزیره فو کوک (Phu Quoc)

جزیره فو کوک (Phu Quoc)

نظرتان در مورد دیدن منطقه‌ای ساحلی با ماسه‌های سفیدرنگ چیست؟ فو کوک نام جزیره‌ای در جنوب ویتنام است که می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای استراحت و خوردن نوشیدن‌های خوشمزه در کناردریا باشد. یکی از تفریحاتی که در این منطقه وجود دارد، تماشای طلوع و غروب خورشید است که رنگی نارنجی و خونین به دریا می‌بخشد.

در این جزیره می‌توانید سوار بر موتورسیکلت شوید و به دل جاده بزنید! سپس به منطقه‌ای برسید که پوشیده از خاک سرخ است و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید. وسعت این منطقه بسیار زیاد است که می‌توانید سفری بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی داشته باشید.

شهر هو شی مین (Ho Chi Minh)

شهر هو شی مین (Ho Chi Minh)

یکی از شهرهای درحال‌توسعه و زیبای ویتنام، شهر هو شی مین است. اگر می‌خواهید باهویت اصیل ویتنام آشنا شوید، باید حتماً از این شهر دیدن کنید.

دیدن این شهر برای کسانی که به دنبال جای خلوت و آرامی هستند، مناسب است! چرا که در آن خبری از شلوغی و سروصدا نیست. در این شهر بناهای تاریخی، غذاهای خوشمزه، زندگی شبانه و… می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

پارک زیبای فونگ نهاکه بانگ (Phong Nha-Ke Bang)

پارک زیبای فونگ نهاکه بانگ (Phong Nha-Ke Bang)

اگر اهل طبیعت‌گردی هستید و می‌خواهید در منطقه‌ای پر از تپه‌های پوشیده از جنگل‌های باران‌زا باشید، پارک زیبای فونگ نها که بانگ یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. شاید بتوان این پارک را زیبا‌ترین و دیدنی‌ترین پارک ملی ویتنام دانست و پیشنهاد می‌کنیم آن را در برنامه سفر به ویتنام قرار دهید.

هنگ سان دونگ نام پهناورترین غار جهان است که در این منطقه قرار دارد. البته تفریحات دردسترس‌تری نظیر زیپ‌لاین، قایقرانی و پیاده‌روی هم در دسترس شما است تا بتوانید از آن نهایت لذت را ببرید.

پارک ملی با به (Ba Be)

پارک ملی با به (Ba Be)

اگر اهل طبیعت‌گردی هستید و به دنیا چشم‌اندازی بی‌نظیر هستید که در آن‌گونه‌های جانوری و گیاهی مختلف ببینید، پارک ملی با به یکی از بهترین گزینه‌ها است. در این منطقه می‌توانید کوه‌های بلند آهکی و جنگل‌های پوشیده از گیاهان را ببینید و لذت ببرید.

همچنین در آن شانس دیدن انواع پرندگان و حیوانات را دارید. در این منطقه مهمان‌سراها و خانه‌های محلی مختلفی وجود دارد که در روستای پر از آرامش تِی (Tay) قرار گرفته است. در این منطقه می‌توانید سوار قایق شوید و در اطراف آن به گشت‌وگذار بپردازید. همچنین اگر به پیاده‌روی علاقه دارید، می‌توانید مسیرهای مختلفی را پیاده‌روی کنید و لذت ببرید.

موئی نه (Mui Ne)

موئی نه (Mui Ne)

اگر به دنبال یک تجربه ورزشی و ماجراجویی بی‌نظیر در این زمینه هستید، موئی نه مکانی هیجان‌انگیز برای شما محسوب می‌شود. در این منطقه کلا‌س‎های آموزش حرفه‌ای در زمینه موج‌سواری و رشته‌های دیگر برگزار می‌شود. جالب است بدانید که در امتداد این منطقه یک ساحل به طول ۲۰ کیلومتر قرار دارد و پوشیده از درختان نخل است.

تمام امکانات موردنیاز برای اقامت در این منطقه در اختیار شما قرار دارد؛ از مهمان‌خانه و استراحتگاه ساحلی گرفته تا کافه‌ها و مراکز آب گرم. اقامت در این منطقه می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر برای کسانی باشد که اهل ورزش هستند.

رستوران‌گردی در شهر هویی آن (Hoi An)

رستوران‌گردی در شهر هویی آن (Hoi An)

اگر اهل رستوران‌گردی باشید، احتمالاً به دنبال رستوران‌هایی هستید که غذاهای خوشمزه سرو می‌شود. شهر هویی آن مرکز رستوران‌های کشور ویتنام است که در آن انواع غذاهای بومی و جهانی سرو می‌شود. شاید در هیچ‌کدام از رستوران‌های این کشور نتوانید غذاهای خوشمزه‌ای نظیر Cao Lau را به خوش‌مزگی پخت در این شهر پیدا کنید. این غذا از نودل با برش‌های گوشت خوک و جوانه لوبیا تهیه می‌شود و خوردن آن می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر و لذت‌بخش باشد.

جالب است بدانید که قیمت غذاهای رستوران‌های آن نسبت به شهرهای دیگر دنیا بسیار مناسب است و می‌توانید غذایی خوشمزه با کمترین قیمت میل کنید. در این شهر رستوران Morning Glory غذاهای بومی مختلفی سرو می‌کند و می‌توانید از خوردن آن نهایت لذت و استفاده را ببرید.

شهر هوئه (Hue)

شهر هوئه (Hue)

هوئه یکی از شهرهای قدیمی ویتنام که در قرن ۱۹ و ۲۰ میلادی بیش از ۱۵۰ سال پایتخت این کشور بوده است. اگر به دنبال شهری پر از آرامش هستید که در آن وقت بگذرانید، این شهر یکی از بهترین انتخاب‌هایتان است. موقعیت آن در کرانه رواخانه پرفیوم است.

خیابان‌های آن خلوت و خالی از ترافیک بوده و می‌توانید غذاهای بسیار خوشمزه‌ای در رستوران‌های آن میل کنید. البته جاهای دیدنی مختلف، اقامتگاه‌های سلطنتی، معابد زیبا، برج‌های متنوع و دروازه‌های بزرگ و جذاب از مهم‌ترین دیدنی‌های این شهر برای گشت‌وگذار هستند.

کرانه شمالی

کرانه شمالی

اهل ماجراجویی‌های تمام‌نشدنی و جذاب هستید؟ کرانه شمالی یکی از بهترین مناطقی است که در ویتنام قرار دارد. استا ها گیانگ در کرانه شمالی واقع شده است که در آن می‌توانید از دیدن دروازه بهشت، قندیل‌های بلند، گرانیت‌های زیبا و مناطق گردشگری مختلف آن لذت ببرید.

مسیرهای پیاده‌روی دیدنی و جذابی در آن وجود دارد که می‌توانید از آن عبور کنید و خودتان را به مهمان‌خانه‌های آن برسانید. اقامت در این منطقه می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر باشد و شانس بازدید یکی از بهترین جاهای دیدنی ویتنام را خواهید داشت.

منطقه دلت (Dalat)

منطقه دلت (Dalat)

در کوهستان‌های جنوب غربی ویتان منطقه دلت قرار گرفته که به نام ملکه این منطقه شهرت یافته است! گردشگرانی که از این منطقه دیدن کرده‌اند، آن را به‌عنوان یکی از تجربه‌های فراموش‌نشدنی خود در زندگی می‌دانند. جالب است بدانید که این منطقه جدید نیست و از زمان استعمار این منطقه توسط فرانسه موردتوجه گردشگران بوده است.

جالب است بدانید که در بخش‌های مختلف آن ماجراجویی‌های ورزشی ویتنام صورت می‌گیرد که از مهم‌ترین ورزش‌های آن می‌توان به صخره‌‌نوردی، کنیونینگ، کوه‌پیمایی با کمک دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و قایقرانی اشاره کرد.

پارک ملی کت تین (Cat Tien)

پارک ملی کت تین (Cat Tien)

پارک ملی کت تین یک پارک حفاظت‌شده این که در مسیر رودخانه دونگ نای قرار دارد. در این پارک انواع گونه‌های جانوری و گیاهان دیده می‌شود که می‌تواند یک تجربه شگفت‌انگیز و تکراری نشدنی برای شما باشد. از مهم‌ترین فعالیت‌های این منطقه می‌توان به پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و مشاهده حیات‌وحش اشاره کرد.

اگر خوش‌شانس باشید، احتمالاً گونه‌هایی از پستانداران مختلف را ببینید که شگفتی بسیاری برای شما دارد. در این منطقه گیبون‌‎‌ها و لنگورها که زیستگاه طبیعی آن‌ها است، وجود دارد.

خلیج هالونگ (Ha Long)

خلیج هالونگ (Ha Long)

اگر به دنبال یکی از بهترین جاهای دیدنی ویتنام هستید، خلیج هالونگ یکی از بهترین گزینه‌ها است! مناظر دیدنی و شگفت‌انگیزی در این منطقه وجود دارد که از دیدنی‌ترین مناظر کل آسیای جنوب شرقی است. لقب این خلیج دیدنی «خلیج اژدهاهای نزولی» و دلیل این نام، افسانه‌های ویتنام شمالی است.

این منطقه پوشیده از برگ درختان است که در کنار آب‌های شفاف و زلال، یک منطقه دیدنی بی‌نظیر فراهم کرده است. در این منطقه امکان غواصی وجود دارد که شانس دیدنی سواحل مرجانی بسیار زیبا را دارید.

خلیج بای تو لونگ (Bai Tu Long Bay)

خلیج بای تو لونگ (Bai Tu Long Bay)

در نزدیکی خلیج هالونگ، خلیج دیگری به نام بای تو لونگ وجود دارد که در فاصله ۳۰ کیلومتری از آن قرار گرفته است. اگر خلیج قبلی نتوانسته نظر شما را جلب کند، کافی است کمی مسافت طی کنید و به این خلیج دیدنی و زیبا برسید. در این خلیج دیدنی‌های مختلفی نظیر سنگ‌آهک، آب‌های دیدنی و شفاف و… می‌تواند نظر شما را جلب کند.

در روزهای گرم تابستان می‌توانید در بخش‌های مشخصی از این خلیج آب‌تنی کنید و از گرمای این فصل در امان باشید. از این خلیج به‌عنوان مکانی دیدنی برای پیاده‌روی یاد می‌شود و شانس دیدن انواع پرندگان و پروانه‌های زیبای را دارید. همچنین می‌توانید برای یک شب اقامت در این محیط دیدنی برنامه‌ریزی کنید و لذت ببرید.

موزه بقایای جنگ و کاخ استقلال

موزه بقایای جنگ و کاخ استقلال

ویتنام در جنگ‌های مختلفی درگیر بوده است و همین مسئله باعث شده تا یکی از دیدن‌های موزه‌های جنگ را داشته باشد. در ویتنام کاخ استقلال یا اتحاد مجدد وجود دارد که نمادهای مختلفی از تاریخ این کشور در آن قرار دارد. در مورد تاریخ این کاخ، باید بگوییم که مقر دولت ویتنام جنوبی و اقامتگاه رسمی ریاست‌جمهوری این کشور بوده است.

در این مکان انواع تانک‌های ارتش ویتنام شمالی قرار دارد که مربوط به زمان سقوط سایگون و شروع اتحاد مجدد است. زیرزمین ضد بمب، تونل‌های مخفی و اتاق فرماندهی جنگ، سینما و کازینو زیبا و سالن‌های پذیرایی پر زرق‌وبرق از مهم‌ترین مواردی هستند که در این کاخ شانس دیدن آن را دارید.

تونل‌های کو چی

تونل‌های کو چی

از جاذبه‌های تاریخی به‌جامانده در ویتنام می‌توان به تونل‌های کوچی اشاره کرد. این تونل در شمال شهر هوشی مین قرار گرفته است و یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های زمان جنگ ویتنام است. این تونل یکی از استراتژیک‌ترین بناهای تاریخی زمان جنگ بوده که به‌خوبی از آن نگهداری شده است.

البته در طول زمان بارها بازسازی شده است و در حال حاضر امکان بازدید از آن فراهم شده است. از مهم‌ترین جاهای دیدنی تونل‌های کو چی می‌توان به میدان تیراندازی، نمایش تله‌ها و تانک‌های سوخته و رستوران غذاخوری سربازها اشاره کرد.

پل طلایی دانانگ (Golden Bridge)

پل طلایی دانانگ (Golden Bridge)

دانانگ نام شهری در ساحل شرقی ویتنام است و به‌عنوان پایتخت توریستی ویتنام جنوبی و مرکزی شناخته می‌شود! این شهر پر از ساحل‌های زیبا، موزه‌ها، زندگی شبانه و جاذبه‌های دیدنی است. پل طلایی دانانگ یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر محسوب می‌شود که در تپه‌های بانا قرار گرفته است.

این پل به‌خاطر مجسمه‌های دست غول‌پیکر معروف است و یک فضای دلنشین و تکرارنشدنی برای شما فراهم کرده است. در مورد این پل باید بدانید که از ۸ بخش تشکیل شده و طول آن ۱۵۰ متر است. برای رسیدن به این پل باید سوار تله‌کابین تپه پانا شوید و به آن برسید.

معبد کائو دای (cao dai)

معبد کائو دای (cao dai)

در سفر به ویتنام، بازدید از مکان‌های مقدس می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر و ارزشمند باشد! معبد کائودای یکی از معابد بسیار زیبا و دیدنی این کشور است که در سال ۱۹۳۰ ساخته شده است. دین این معبد و کشور ویتنام کائودائیسم است. در این مکان مقدس روزانه چهار نوبت نماز خوانده می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند از آن بازدید یا حتی در آن شرکت کنند.

بنای ساختمان معبد کائو دای پر از نقاشی‌های دیواری زیبا است که توانسته نظر گردشگران را به خود جلب کند.

دهکده نارگیل (Cam thanh)

دهکده نارگیل (Cam thanh)

در قلب ویتنام منطقه‌ای به نام دهکده نارگیل وجود دارد که یکی از مناطق شناخته‌شده در بین گردشگران است! این منطقه در شهر هوی آن قرار گرفته است و توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. بعد از گشت‌وگذار در این دهکده می‌توانید به سراغ خانه‌های سنتی و زیبای آن بروید.

شاید چنین منطقه‌ای را نتوانید در هیچ کجای دنیا ببینید! بنابراین در سفر خود به ویتنام حتماً برای بازدید از این منطقه دیدنی و جذاب برنامه‌ریزی کنید.

نها ترانگ (Nha Trang)

نها ترانگ (Nha Trang)

اگر از آن دسته افرادی هستید که تفریحات ساحلی لذت می‌برید، ساحل نها ترانگ یکی از بهترین گزینه‌ها است. این ساحل به طول ۶ کیلومتر در خط ساحلی شهر مرکزی نها ترانگ امتداد پیدا کرده و یکی از بهترین جاهای دیدنی ویتنام است. به‌خصوص اگر فصل تابستان به ویتنام سفر می‌کنید، امکان اقامت در این ساحل وجود دارد و می‌توانید از شناکردن، آفتاب‌گرفتن و استراحت‌کردن در منظره بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

البته در اطراف آن جاهای دیدنی دیگری هم نظیر برج‌های باستانی پو ناگار چام وجود دارد که می‌تواند تنوعی در میان تفریحات ساحلی شما باشد.

جزایر چام (Chàm Islands)

جزایر چام (Chàm Islands)

اگر کمی فراتر از جزایر هوی آن بروید، مجموعه‌ای کوهستان به نام جزایر چام وجود دارد. این جزایر پوشیده از سنگ‌های گرانیتی است که بازدید از آن، خالی‌ازلطف نیست. اگر بخواهید به یک جزیره مسکونی بروید، باید راهی ۲ ساعته با قایق طی کنید تا به جزیره هون لائو برسید.

مناطق دیدنی آن می‌تواند نظر شما را کاملاً جلب کند تا از دیدن مناظر زیبای ساحل آن لذت ببرید. در این جزیره امکان اقامت در شب وجود ندارد و توصیه نمی‌شود! بااین‌حال اگر اهل کمپ زدن هستید و با آن آشنایی کامل دارید، می‌توانید یک شب زیبا را در کنار ساحل این جزیره دیدنی بمانید و لذت ببرید.

بازارهای ویتنام

اگر از آن دسته افرادی هستید که در سفرهای خارجی به خرید سوغاتی فکر می‌کنید، بازارهای ویتنام را از دست ندهید. بازارهای تجاری ویتنام فقط مکان‌های ایده‌آلی برای خرید نیستند، بلکه می‌تواند یک لوکیشن جذاب و دیدنی برای عکاسی باشد. روستاییان و بومیان ویتنامی در بازارهای مختلف آن دیده می‌شوند که می‌توانید در کنار آن‌ها عکس‌های جذابی داشته باشید. از مهم‌ترین بازارهای آن می‌توان به بازارهای محلی شهر هو شی مین اشاره کرد. البته در مناطق شمالی ویتنام بازارهای مختلفی وجود دارد که بازدید از آن می‌تواند نظرتان را به خود جلب کند.

بهترین زمان برای سفر به ویتنام چه موقع است؟

ویتنام از آن مناطقی است که به دلیل شکل جغرافیایی خاص، شرایط آب‌وهوایی متفاوتی را در فصل‌های مختلف سال تجربه می‌کند. اگر قصد بازدید از این کشور را دارید، باید بدانید که این کشور در منطقه آب‌وهوای موسمی استوایی قرار گرفته است. در جنوب ویتنام معمولاً ماه‌های دسامبر تا آوریل خشک است و بارش‌های زیادی صورت نمی‌گیرد. درحالی‌که شمال کشور در بهار و پاییز بارش‌های کمتری دارد. همچنین ارتفاع مناطق مختلف این کشور کاملاً روی دمای مناطق مختلف آن تأثیرگذار است. برای مثال، در طول سال جنوب کشور آب‌وهوای استوایی دارد؛ اما شمال آن همیشه خنک‌تر است.

باتوجه‌به آب‌وهوای استوایی باید ببینید که قصد سفر به کدام منطقه از آن را دارید! سپس می‌توانید بهترین فصل را انتخاب کنید. البته بارش‌های این منطقه هم دیدنی و جذاب است؛ اما به‌شرط آن که باهدف کوه‌نوردی و پیاده‌روی در طبیعت بکر آن سفر نکنید. چرا که ممکن است با بارش‌های موسمی روبرو شوید و احتمال روبروشدن با سیل هم بسیار زیاد است. همچنین در این فصل‌ها حشرات زیادی وجود دارد که شما را کلافه می‌کند.

جاهای دیدنی ویتنام تمام‌نشدنی است!

ویتنام جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد و در این مقاله تنها تعداد محدودی از بهترین دیدنی‌های ویتنام را به‌صورت مختصر معرفی کردیم. اگر شما هم تجربه سفر به این کشور زیبا و جذاب را دارید، تجربه خود را از طریق بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *