خانه
بلاگ
حساب کاربری

 تاکسی‌های اینترنتی تایلند

 تاکسی‌های اینترنتی تایلند
تاریخ انتشار: 1403/3/13

ازآنجاکه حمل و نقل یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در سفر به هر نقطه‌ای از جهان باید موردتوجه قرار بگیرد، راه‌های جدید و منحصربه‌فردی برای این کار به وجود آمده‌اند.

به‌خصوص در کشورهای توریستی محبوب همچون تایلند که درخواست ویزای توریستی و تور گردشگری برای آن بالاست و آمار رفت‌وآمد مسافران سر به فلک می‌کشد، نحوه جابه‌جایی گردشگرها و گشت‌وگذار با وسایل نقلیه جزو مهم‌ترین مسائل موجود در این اقلیم محسوب می‌شود.

ثبت درخواست برای تاکسی‌های اینترنتی تایلند، یکی از محبوب‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های حمل‌ونقل در این کشور به شمار می‌رود که برای مسافران نیز بسیار کاربردی است.

تاکسی اینترنتی چیست و در خارج از کشور چطور استفاده می‌شود؟!

تاکسی اینترنتی چیست و در خارج از کشور چطور استفاده می‌شود؟!

بدیهی است که تایلند یکی از توریستی‌ترین کشورهای جنوب شرقی آسیا به‌شمار می‌رود که طبق آمار، بیش از ۳۹.۸ میلیون گردشگر به‌صورت سالانه با دریافت ویزای تایلند از این منطقه بازدید می‌کنند.

به همین خاطر، انتخاب روش حمل‌ونقل عمومی در تایلند برای گشت‌و‌گذار، بسیار مهم است! چراکه برخی از تاکسی‌های محلی ممکن است به دلیل مسافت دوری که برای بازدید انتخاب می‌کنید و یا ازدحام مسافر، تمایل به جابه‌جایی شما نداشته باشند.

در این صورت، ما به شما تاکسی آنلاین تایلند را معرفی می‌کنیم که بدون دغدغه، مسافران را به مقصد دلخواه می‌رساند.

این نوع تاکسی‌ها به‌صورت آنلاین کرایه می‌شوند و دقیقاً کاربردی مشابه با برنامه داخلی اسنپ دارند. درواقع این نوع تاکسی‌های اینترنتی برای تسهیل رفت‌وآمد مسافران و تمامی افرادی که حتی قصد سفر به‌دور دست‌ها را دارند، ایجاد شده‌اند.

قصد سفر به تایلند را دارید؟ با تکمیل فرم زیر بهترین پیشنهادهای ویزا، هتل و پرواز را دریافت خواهید کرد.


آشنایی با تاکسی آنلاین تایلند

تایلند دارای روش‌های حمل‌ونقل متنوعی همچون استفاده از توک توک‌ها (Tuk Tuk)، اتوبوس، قطار، سونگتایو (Songtaew)، تاکسی‌های موتورسیکلت، تاکسی آنلاین و… است که هر یک از آن‌ها مزایای ویژه‌ای را به همراه دارند.

بااین‌حال، به هر دلیلی ممکن است شما نتوانید از این نوع وسایل جابه‌جایی محلی، بهره‌مند شده و یا تمایل به استفاده از روش‌های ساده‌تر برای کرایه وسایل نقلیه داشته باشید.

در این صورت، می‌توانید با کرایه یک تاکسی اینترنتی در تایلند به هر کجا که می‌خواهید سفر کنید. این تاکسی‌های آنلاین، در کم‌ترین زمان و راحت‌ترین شکل ممکن کرایه می‌شوند و تنها با کمک یک اپلیکیشن آنلاین از طریق گوشی کار می‌کنند.

بهترین تاکسی‌های اینترنتی تایلند کدام‌اند؟

بهترین تاکسی‌های اینترنتی تایلند کدام‌اند؟

برای استفاده از تاکسی اینترنتی در تایلند، نیاز است که یکی از اپلیکیشن‌های فعال در این زمینه را بر روی تلفن همراه خود نصب‌کرده و درخواست وسیله نقلیه موردنظر را ثبت کنید.

برخی از این اپلیکیشن‌ها علاوه بر تاکسی، امکان اجاره ماشین‌های لوکس و یا موتور را نیز فراهم می‌کنند. در ادامه برخی از بهترین اپلیکیشن‌های تاکسی آنلاین تایلند را معرفی کرده‌ایم.

گرب (GRAB TAXI) | نوعی اسنپ تایلندی!

گرب به‌عنوان بهترین و مشهورترین اپلیکیشن اجاره تاکسی اینترنتی در تایلند شناخته می‌شود که از خدمات متنوعی برخوردار است.

جالب است بدانید این سرویس کرایه ماشین آنلاین، در میان انواع مدل‌های تاکسی، از خودروهای سازگار با محیط‌‌ زیست نیز برخوردار است که توجه بسیاری از دوستداران محیط‌ زیست را به خود جلب می‌کند.

همچنین، علاوه بر اجاره خودرو از طریق برنامه گرب، مسافران می‌توانند از خدمات جذاب دیگری نیز استفاده کنند که در ادامه نام برده‌ایم:

  • درخواست تاکسی اینترنتی
  • سفارش غذا به طور آنلاین
  • رزرو بلیت هتل
  • پرداخت آنلاین و… .

اوبر (UBER)

اوبر یکی از پرکاربردترین برنامه‌های تاکسی آنلاین است که در تایلند نیز فعال است. این برنامه به‌صورت خودکار نزدیک‌ترین راننده را با موقعیت مکانی شما تطبیق می‌دهد.

با استفاده از این اپلیکیشن، مسافران می‌توانند در هر نقطه از تایلند، برای مقصد دلخواه خود یک خودروی اینترنتی کرایه کنند که در کم‌ترین زمان به مسافران دسترسی پیدا می‌کند.

شایان‌ذکر است که سرویس تاکسی اینترنتی اوبر نه‌تنها در تایلند، بلکه در ۹۰۰ شهر دیگر جهان نیز فعالیت می‌کند. برخی از وسایل نقلیه‌ای که می‌توانید با این برنامه اجاره کنید، به شرح زیر هستند:

  • خودروی مسافربر تا ۴ مسافر
  • ون
  • مینی ون
  • ماشین‌های لوکس
  • خودروهای صندلی چرمی
  • ماشین‌های مخصوص برای مسافرانی که حیوان خانگی دارند و…

بولت (Bolt)

بولت یکی دیگر از سرویس‌های کرایه تاکسی آنلاین تایلند است که در ۵۰۰ شهر دیگر نیز فعال است. این اپلیکیشن سواری راحت و مقرون‌به‌صرفه را برای مسافران فراهم کرده و از محبوبیت بالایی در میان گردشگران برخوردار است. برنامه بولت نسبت به موقعیت مکانی مختلف، وسایل نقلیه متفاوتی را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد که به شرح زیر هستند:

  • سواری شخصی
  • دوچرخه
  • ون
  • مینی ون
  • تاکسی‌های اینترنتی و…

سخن پایانی

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، روش‌های تردد و حمل‌ونقل برای مسافران نیز تسهیل شده و اپلیکیشن‌های آنلاین برای اجاره تاکسی، بسیار توسعه یافته‌اند.

این برنامه‌های آنلاین نه‌تنها گشت‌وگذار توریست‌ها را راحت‌تر کرده‌اند، بلکه خدمات جذاب دیگری همچون سفارش آنلاین غذا، رزرو هتل، دریافت تاکسی آنلاین و… را به مردم هر کشور ارائه می‌دهند.

با این نوع تاکسی‌های اینترنتی تایلند، می‌توانید به‌راحتی از بانکوک تا سایر بخش‌های این کشور را بازدید کرده و در کم‌ترین زمان ممکن، وسیله موردعلاقه خود برای جابه‌جایی را انتخاب نمایید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *