خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین هتل‌های مالدیو؛ اقامتی بکر و فراموش نشدنی!

تاریخ انتشار: 1403/6/28

سفر به مالدیو، سفری رویایی بوده و آرزوی هر گردشگری است؛ به‌خصوص که اگر در یک اقامتگاه دلچسب و زیبا اقامت داشته باشید. در مالدیو اقامتگاه‌ها و هتل‌های بسیار زیبایی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها در کنار ساحل بنا شده است. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا که نیازی به دریافت ویزا ندارد را دارید و می‌خواهید سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید، قبل از سفر باید بهترین اقامتگاه‌های مالدیو را بشناسید.

اما بهترین هتل‌های مالدیو کدام هستند؟ در این مقاله از توریک قصد داریم به بررسی کامل بهترین هتل‌های مالدیو بپردازیم تا ببینید کدام گزینه برای شما مناسب است.

نکات مهم رزرو هتل در مالدیو

پیش از آن که به بررسی بهترین هتل‌های مالدیو بپردازیم، بهتر است با نکات مهمی که در انتخاب یک اقامتگاه مناسبی که برای سفر به مالدیو به شما کمک می‌کند، بپردازیم. 3 نکته مهم وجود دارد که هنگام رزرو هتل در مالدیو باید حتماً دقت کنید:

توجه به امکانات هتل

اولین چیزی که باید هنگام رزرو هتل‌های مالدیو دقت کنید، امکانات آن است. باید ببینید که انتظارتان از یک هتل درجه یک چیست و چه امکاناتی می‌تواند نظرتان را جلب کند.

نکات مهم رزرو هتل در مالدیو

توجه به موقعیت و منظره هتل

مالدیو جزیره بسیار زیبایی است و نباید منظره زیبای جلوی هتل را از دست بدهید! بنابراین هنگام رزرو بهترین هتل‌های مالدیو باید حواستان به این نکته باشد که ویو جذاب و دیدنی باشد.

توجه به قیمت هتل

آخرین نکته‌ای که باید دقت کنید، قیمت هتل است. به‌خصوص که اگر به فکر سفر اقتصادی به مالدیو هستید، باید حتماً به سراغ هتل‌های ارزان با امکانات مناسب بروید.

هزینه رزرو هتل در مالدیو

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در مورد بهترین هتل‌های مالدیو می‌شود، این است که چقدر باید هزینه کنیم؟ واقعیت این است که هزینه هتل‌های مالدیو کاملاً بستگی به  نوع هتل و امکانات آن دارد. چند مورد از هزینه‌های رزرو اقامتگاه به صورت زیر است:

  • اقامت در هتل‌های 5 ستاره: از 600 دلار به بالا
  • اقامت در هاستل: از 20 تا 100 دلار
  • اقامت در هتل‌های ساخته شده روی آب: 60 دلار

بر اساس بودجه و سلیقه خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید و از اقامت در این هتل‌ها نهایت لذت و استفاده را ببرید.

بهترین هتل‌های 5 ستاره مالدیو

اگر با مشکل بودجه روبرو نیستید و محدودیتی ندارید، هتل‌های 5 ستاره مالدیو بهترین گزینه هستند. در این بخش لیستی از بهترین هتل‌های 5 ستاره مالدیو را بررسی می‌کنیم تا از میان آن‌ها یکی را انتخاب و برای واچر هتل سفر خود رزرو کنید:

بهترین هتل های 5 ستاره مالدیو

  • هتل Kurumba Maldives؛ نزدیک‌ترین فاصله با فرودگاه بین‌المللی ماله، طراحی شیک و مدرن، دسترسی راحت به باغ‌های اطراف.
  • هتل Paradise Island Resort & Spa Maldives؛ برگزاری تور برای مسافران هتل، رستوران باشکوه، امکانات تفریحی و ورزشی مناسب.
  • هتل Baros Hotel؛ منظره‌ای چشم‌نواز، لوکس، مدرن و استخر کوچک.
  • هتل Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa؛ منظره رو به آب‌های دریا، وجود سوییت‌های مخصوص ماه عسل، رستوران با غذاهای متنوع.
  • هتل Velassaru Maldives
  • هتل Royal Island Resort & Spa؛ 150 ویلا با تمام امکانات رفاهی نظیر اینترنت و استخر، کافه رستوران با مزه‌های مختلف.

از میان هتل‌های بالا بهترین گزینه را انتخاب و پیش از سفرتان آن را رزرو کنید.

بهترین هتل‌های 4 ستاره مالدیو

هزینه هتل‌های قبلی برای شما گران است و نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت اقامت پرداخت کنید؟ هتل‌های 4 ستاره هزینه کمتری دارند اما امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهند. چند مورد از بهترین هتل‌های 4 ستاره مالدیو عبارتند از:

بهترین هتل‌های 4 ستاره مالدیو

  • هتل میرو مالدیو | Meeru Maldives Resort Island؛ تنها هتل در جزیره میروفنفوشی.
  • هتل ساحل انگاگا | Angaga Island Resort & Spa؛ امکان غواصی در کنار جانداران دریایی.
  • هتل ساحل خورشید | Sun Island Resort And Spa؛ منظره بکر و جاذبه‌های سرگرم‌کننده.

بهترین هتل‌های 3، 2 و 1 ستاره مالدیو کدام هستند؟

اگر تصمیمتان سفر اقتصادی به مالدیو است و نمی‌خواهید بابت رزرو اقامتگاه هزینه زیادی پرداخت کنید، هتل‌های 1، 2 و 3 ستاره گزینه مناسبی هستند. چند مورد از بهترین آن‌ها عبارتند از:

  • هتل 3 ستاره Dreams Hotel؛ قیمت مناسب، نزدیکی به ساحل و فرودگاه، نزدیک بودن به باله، دسترسی راحت به جاذبه‌های جزیره
  • هتل 3 ستاره Bliss Dhigurah؛ فضای خودمان و صمیمانه با ساحل اختصاصی.
  • هتل 3 ستاره Crystal Sands Maafushi؛ فاصله نزدیک با ماله، تفریحات آبی نظیر ماهی‌گیری.
  • هتل 2 ستاره Madivaru Kro؛ معماری و دکوراسیون بی‌نظیر، داشتن مینی‌بار.
  • هتل 2 ستاره Liberty Guest House؛ قابی زیبا از طبیعت سرسبز.

از میان هتل‌های بالا که جزو ارزانترین هتل‌های مالدیو با خدمات و کیفیت مطلوب است می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید تا اقامت راحت و متناسب با نیازتان را داشته باشید.

بهترین اقامتگاه‌های مالدیو

در مالدیو اقامتگاه‌های مختلفی وجود دارد که باید بر اساس بودجه و سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر یک سفر اقتصادی به مالدیو دارید، به سراغ هتل‌های 3 ستاره یا پایین‌تر بروید تا با کمترین هزینه از امکانات مناسبی بهره‌مند شوید. اما اگر محدودیت بودجه ندارید و قصد دارید یک سفر لوکس را تجربه کنید، بهترین اقامتگاه‌های مالدیو هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره هستند. چرا که با حداکثر امکانات و ویو عالی که در اختیار شما قرار می‌دهد، نظرتان را جلب کرده و تجربه یک سفر لذت‌بخش را به شما هدیه می‌کند.

کاهش هزینه هتل در سفر به مالدیو

اگر تصمیم به کاهش هزینه‌های هتل در مالدیو که گرفته‌اید، یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم. جزایر مالدیو حدود 200 منطقه مسکونی دارد که هر کدام از آن‌ها جذابیت خاص خود را دارند. اصلی‌ترین گزینه جزیره ماله است که هزینه‌های خرید تور آن نسبت به جزایر دیگر بسیار گران است. پیشنهاد ما این است که در جزیره دیگری اقامت داشته باشید و در صورتی که بخواهید از ماله بازدید کنید، امکان استفاده از قایق برای حمل و نقل وجود دارد. این کار کمک زیادی به کاهش هزینه‌هایتان می‌کند.

رزرو بهترین هتل مالدیو پیش از سفر ضروری است!

رزرو بهترین هتل‌های مالدیو در سفر به این جزیره بسیار ضروری است! پیش از سفر باید حتماً در مورد هتل‌های مالدیو تحقیق کنید و ببینید که بهترین گزینه کدام است. در این مقاله از توریک به بررسی چندتا از بهترین هتل‌های مالدیو پرداختیم و ویژگی‌های هرکدام را بررسی کردیم. اگر سوال یا تجربه‌ای در مورد این مقاله دارید، از طریق بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *