خانه
بلاگ
حساب کاربری

اسکای ویو دبی: آدرس، هزینه، تصاویر و آدرس

اسکای ویو دبی
تاریخ انتشار: 1403/3/24

دبی دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد اما اسکای ویو دبی یکی از جذاب‌ترین و شگفت‌انگیزترین دیدنی‌های این شهر محسوب می‌شود. هر سال میلیون‌ها گردشگر به دبی سفر می‌کنند و تعداد زیادی از آن‌ها بازدید از اسکای ویو را از دست نمی‌دهند. اما اسکای ویو دبی چیست و چرا شهرت زیادی پیدا کرده است؟ مهم‌ترین دلیل آن این است در این سازه تمام شهر دبی زیر پایتان است اما این موضوع، تنها دلیلی جذابیت و شهرت آن نیست.

حال ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که اسکای ویو دبی چیست و چطور می‌توان از آن بازدید کرد؟ در این مقاله به بررسی کامل این موضوع می‌پردازیم و هر چیزی که لازم است در مورد این سازه بدانید را بررسی می‌کنیم.

اسکای ویو دبی کجا قرار دارد؟

اسکای ویو دبی یکی از برج‌های شگفت‌انگیز و زیبای این شهر است. ارتفاع آن به 219.5 متر می‌رسد و همین مسئله باعث شده تا بتوانید شهر دبی را زیر پایتان و از نمای بالا مشاهده کنید. شاید با خودتان بگویید که ارتفاع آن از برج خلیفه کوتاه‌تر است اما چرا شهرت آن زیاد است؟ دلیل آن، نمای بسیار زیبا و شگفت‌انگیزی است که می‌توانید شهر دبی را از طریق آن مشاهده کنید. ایده ساخت این برج به سال 2008 برمی‌گردد اما به دلایل مختلفی، ساخت آن تا سال 2013 شروع نشده بود. در سال 2013 ساخت این برج شروع شد و در نهایت در سال 2019 پایان یافت.

اسکای ویو دبی

جالب است بدانید که اسکای ویو دبی یک برج دو قلو است که اولین برج 61 طبقه و دومین برج 57 طبقه دارد. این دو برج با کمک پل یا اسکای بریج به هم متصل شده‌اند که طبقه 51 برج اول را به طبقه 54 برج دیگر متصل می‌کند. امکانات مختلفی در این برج قرار دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هتل، پنت هاوس مسکونی، کافه‌ها، رستوران‌ها و بخش‌های تفریحی نظیر اسکای واک و سرسره اسکای اشاره کرد.

تفریحات دبی رو نمی‌تونی جای دیگه‌ای تجربه کنی! با تکمیل فرم زیر بهترین پیشنهادهای ویزا، هتل و پرواز را دریافت خواهید کرد.


امکانات رفاهی اسکای ویو دبی چیست؟

اگر هنگام بازدید از این برج خسته شدید، حتماً نیاز به خوردن یا نوشیدن چیزی خواهید داشت! در این صورت ممکن است بپرسید که امکانات رفاهی این برج کدام هستند؟ در این بخش کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی وجود دارد که بهترین گزینه آن رستوران پانورمان 52 است. طراحی آن به نحوی است که امکان دیدن نقاط مختلف شهر از طریق آن وجود دارد. بنابراین می‌توانید نوشیدنی یا غذای خود را با یک نمای زیبا و چشم‌انداز بی‌نظیر میل کنید. همچنین در بخش ورود امکان تحویل دادن وسایل بزرگ مانند کیف، چمدان و هر چیز دیگری وجود دارد.

 

بهترین تفریحات اسکای ویو دبی کدام هستند؟

این سازه زیبایی و عظمت بسیار زیادی دارد و بخش‌های مختلفی در آن قرار گرفته است. حال شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که بهترین تفریحات اسکای ویو دبی کدام هستند؟ چند مورد از معروف‌ترین تفریحاتی که در این برج وجود دارد را در این بخش از مقاله بررسی می‌کنیم:

اسکای ویو دبی

سرسره اسکای ویو

اولین تفریح جذاب و مهیجی که در این برج قرار گرفته است، سرسره اسکای است. در واقع یک تیوپ شیشه‌ای است که از اطراف آن به دور تا دور خود دید دارید. با کمک این سرسره می‌توانید از آخرین طبقه سوار شوید و پس از طی کردن مسافتی با ارتفاع 219.5 متر به طبقه پایین آن بروید.

امنیت این سرسره کاملاً تایید شده است؛ چرا که این تیوپ از مواد اولیه محکم و استانداردی تشکیل شده است که هیچ‌گونه خطری برای شما به‌وجود نمی‌آورد.

اسکای واک؛ پیاده‌روی روی لبه برج اسکای ویو

یکی دیگر از تفریحات هیجان‌انگیز اسکای ویو دبی راه رفتن در لبه آخرین طبقه این برج است. قدم زدن در ارتفاع بیش از 200 متر چه حسی به شما می‌دهد؟ قطعاً یک تجربه بی‌نظیر و فراموش نشدنی است.

البته این موضوع را هم باید بگوییم که تمام گردشگران با استفاده از یک طناب محکم با امنیت بالا نگه داشته می‌شوند تا راه رفتن در لبه برج برای شما خطری نداشته باشد.

چگونه از اسکای ویو دبی بازدید کنیم؟

اگر قصد بازدید از اسکا ویو دبی را دارید، باید این موضوع را بدانید که این برج بسیار شلوغ است! بنابراین در ساعت‌های شلوغی ممکن است شانس خرید بلیط آن را نداشته باشید. پس بهتر است پیش از هر کاری بلیط مربوط به آن را رزرو کنید و سپس برای رسیدن به آن‌جا برنامه‌ریزی کنید.

اسکای ویو دبی

برای رسیدن به منطقه این برج هم باید بدانید که اسکای ویو در مرکز شهر دبی واقع شده است. بنابراین با استفاده از وسایل حمل‌ونقل مختلف نظیر تاکسی یا مترو باید خودتان را به این برج برسانید. در صورتی که از مترو استفاده می‌کنید، باید سوار متروی خط قرمز شوید و به ایستگاه برج خلیفه یا دبی مال بروید. از آن‌جا با حدود 6 دقیقه پیاده‌روی به برج اسکای ویو خواهید رسید. اگر از اتوبوس استفاده می‌کنید، اتوبوس‌های شماره 30، D03، D03A و F13 شما را به برج خلیفه می‌رساند که باز هم با کمی پیاده‌روی می‌توانید به اسکای ویو بروید.

بهترین زمان بازدید از اسکای ویو دبی

پیش از هر چیزی باید بدانید که این برج همیشه در ساعت 10 صبح تا 9 شب باز است! بنابراین در هر زمانی که دوست داشتید می‌توانید از آن بازدید کنید. البته بهتر است در ساعت‌های شلوغ روز به سراغ آن نروید و اگر هم مجبور شدید، حتماً از قبل بلیط ورودی آن را رزرو کنید. نکته دیگری که در مورد بازدید از این برج وجود دارد، این است که اگر قصد راه رفتن در لبه برج را دارید، باید بین ساعت 11 صبح تا 6:30 عصر به آن‌جا بروید تا شانس استفاده از این تفریحات را داشته باشید.

قوانین بازدید از اسکای ویو دبی

بازدید از برج اسکای ویو قوانین خاصی دارد که عبارتند از:

اسکای ویو دبی

  • تفریحات این برج برای سنین 12 تا 65 سال است.
  • کودکان زیر 17 سال باید حتماً همراه والدین خود باشند.
  • امکان ورود هیچ‌گونه جوهر، رنگ و اسپری وجود ندارد.
  • امکان ورود هرگونه سلاح سرد و گرم یا حتی وسایل آتش‌بازی وجود ندارد.
  • مسافران باید حتماً از کفش معمولی استفاده کنند و امکان ورود به اسکیت وجود ندارد.
  • امکان ورود با غذا و نوشیدنی وجود ندارد.
  • مسافران به راحتی می‌توانند از بخش‌های مختلف برج عکس تهیه کنند.
  • امکان پوشیدن لباس‌های نامناسب برای تفریحاتی نظیر راه رفتن روی لبه برج وجود ندارد.

با رعایت این قوانین به راحتی و بدون دردسر می‌توانید از بخش‌های مختلف برج بازدید کنید و لذت ببرید.

نتیجه‌گیری

اسکای ویو دبی یکی از برج‌های بی‌نظیر و شگفت‌انگیز در این شهر است که بازدید از آن می‌تواند سفر به دبی را به یک سفر فراموش‌نشدنی تبدیل کند. در این مقاله سعی کردیم به بررسی کامل این برج بپردازیم و هر چیزی که لازم است در مورد آن بدانید را بررسی کنیم. نظر شما در مورد برج اسکای ویو دبی چیست؟ در بخش نظر خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تفریحات دبی رو نمی‌تونی جای دیگه‌ای تجربه کنی! با تکمیل فرم زیر بهترین پیشنهادهای ویزا، هتل و پرواز را دریافت خواهید کرد.


0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *