خانه
بلاگ
حساب کاربری

مراکز خرید عمان: راهنمای خرید ارزان و با کیفیت در عمان

بهترین مراکز خرید عمان
تاریخ انتشار: 1403/7/11

 یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر، خرید کردن است. اگر قصد سفر به کشور زیبای عمان را دارید و می‌خواهید سوغاتی بخرید، باید بهترین مراکز خرید عمان را بشناسید. بازارگردی در عمان به شما کمک می‌کند تا با محلی‌ها ارتباطی نزدیک برقرار کنید و از خرید کالاهای موردنظرتان لذت ببرید. اما برای آن که بتوانید برنامه‌ریزی بهتری برای سفر به عمان داشته باشید، باید پیش از سفر ببینید که کدام مراکز خرید عمان را باید سر بزنید و خرید کنید.

در این مقاله از توریک قصد داریم به بررسی بهترین مراکز خرید عمان بپردازیم تا ببینید هنگام سفر، کدام یک از آن‌ها بهترین گزینه است تا خریدهایتان را انجام دهید.

لیست بهترین مراکز خرید عمان که باید قبل از سفر آشنا شوید!

عمان یکی از کشورهای توریستی برای مردم سراسر دنیا محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این کشور دیدنی مراکز خرید زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ خاص خود را دارد. برای آن که ببینید کدام یکی از آن‌ها گزینه مناسبی برای خرید کالاهای موردنظرتان است، پیش از هر چیزی باید با آن آشنا شوید. در این بخش از مقاله به بررسی بهترین مراکز خرید در عمان به عنوان یکی از تفریحات عمان می‌پردازیم و اطلاعات لازم در مورد هر یک را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

مرکز خرید سیتی سنتر مسقط (City Center Muscat)

اگر به دنبال لیست بهترین مرکز خرید عمان هستید، مرکز خرید سیتی سنتر مسقط بهترین گزینه است. این مرکز خرید انواع کالاها و محصولات متنوعی نظیر جواهرات، عطر، ادکلن، لوازم آرایش، لوازم خانگی، کالاهای الکترونیکی و… در اختیار گردشگران قرار داده است. در این مرکز خرید، غرفه‌هایی از انواع برندهای کوچک و بزرگ معتبر دنیا را مشاهده می‌کنید که می‌توانید محصولات آن را خریداری کنید.

مرکز خرید سیتی سنتر مسقط

همچنین در این مرکز خرید هر امکاناتی که به آن نیاز دارید، فراهم شده است؛ از رستوران، کافه، سالن سینما، منطقه بازی برای بچه‌ها، داروخانه، بانک گرفته تا فروشگاه مواد غذایی. در حال حاضر این مرکز خرید بیش از 147 فروشگاه از برندهای مختلف دارد که می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را در آن پیدا کنید.

  • آدرس: مسقط، بزرگ‌راه سلطان قابوس
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • لوکیشن

مرکز خرید اونیوز مال عمان (Oman Avenues Mall)

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید عمان، مرکز خرید اونیوز مال است. این مرکز خرید مانند یک خیابان طراحی و ساخته شده است که هر بخش از آن نام منحصربه‌فردی دارد. این مرکز خرید برای افرادی که به دنبال محصولات مد نظیر پوشاک هستند، بسیار مناسب است. چرا که برندهای لباس زیادی در آن حضور دارند و می‌توانید لباس‌های زیبا از برندهای مختلف را با بهترین قیمت تهیه کنید. همچنین بخش‌های دیگر آن کالاهایی نظیر جواهرات، لوازم آرایشی، کیف‌وکفش و لوازم الکترونیکی می‌فروشند.

مرکز خرید اونیوز مال عمان

ممکن است چند ساعتی را در این مرکز خرید مشغول باشید که جای نگرانی نیست! چرا که وجود رستوران، فودکورت، کافه، هایپر مارکت و مراکز سرگرمی و تفریحی به شما کمک می‌کند تا انرژی لازم را تامین کنید و به خرید کالاهای موردنظرتان بپردازید.

  • آدرس: مسقط، بزرگ‌راه سلطان قابوس
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، پنج‌شنبه و جمعه ساعت 10 صبح تا 12 شب
  • لوکیشن

مرکز خرید عمان مال (Mall of Oman)

عمان مال از دیگر مراکز خانوادگی است که می‌توانید در مساحتی حدود 145000 متر مربع به گشت‌وگذار بپردازید. در این مرکز خرید بیش از 350 فروشگاه قرار دارد که باعث شده به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازارها و مراکز خرید عمان شناخته شود. علاوه بر فروشگاه‌های مختلف امکانات متعدد دیگری نظیر رستوران، کاه، سینما، پارک برفی و… اشاره کرد. جالب است بدانید که بسیاری از کالاهای این مرکز خرید قیمتی کاملاً منصفانه دارند و می‌توانید چند ساعتی را در آن به گشت‌وگذاری فراموش نشدنی بپردازید.

مرکز خرید عمان مال

  • آدرس: مسقط، بزرگ‌راه سلطان قابوس
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، پنج‌شنبه و جمعه ساعت 10 صبح تا 12 شب، کافه و رستوران‌های این مرکز از 8 صبح تا 12 شب خدمات‌رسانی می‌کنند.

مرکز خرید گاردنز صلاله (Salalah Gardens Mall)

در شهر صلاله عمان، مرکز خریدی بزرگ به نام گاردنز وجود دارد که از بهترین مراکز خرید عمان است. این مرکز خرید با مساحت 86 هزار متر مربع احداث شده است که تقریباً هر چیزی که نیاز داشته باشید، در آن وجود دارد. مهم‌ترین دلیل محبوبیت و شهرت این مرکز خرید سبک معماری آن است که به صورت سنتی طراحی و ساخته شده است.

مرکز خرید گاردنز صلاله

این مرکز خرید رو به یک باغ بزرگ ساخته شده است که دلیل نام‌گذاری آن هم دقیقاً همین موضوع است. علاوه بر فروشگاه‌های مختلف در این مرکز خرید هتل اختصاصی،  رستوران، کافه، سینمای مولتی پلکس 3 صفحه‌ای و یک هایپرمارکت بزرگ هم وجود دارد. همچنین مجموعه‌ای برای سرگرمی کودکان در این مرکز خرید درنظر گرفته شده است که باعث شده گزینه مناسبی برای بازدید خانواده تبدیل شود.

  • آدرس: صلاله، خیابان الوادی
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 1 ظهر | بعداز ظهرها از ساعت 5 تا 10 شب
  • لوکیشن

مرکز خرید سیتی سنتر قروم (City Center Qurum)

اگر به دنبال یکی از بزرگ‌ترین بازارهای لوازم خانگی و هایپر مارکت هستید، مرکز خرید سیتی سنتر قروم یکی از بهترین گزینه‌ها است. در این مرکز خرید بیش از 80 فروشگاه وجود دارد که در کنار آن 14 رستوران متنوع هم قرار گرفت هاست. بنابراین شما می‌توانید چند ساعتی را در این مرکز خرید وقت بگذرانید و برای تامین انرژی لازم برای گشت‌وگذار، به سراغ رستوران‌های این مرکز خرید بروید. این مرکز خرید با نام هایپر مارکت کارفور هم شناخته می‌شود که در بخشی از آن قرار دارد.

مرکز خرید سیتی سنتر قروم

  • آدرس: مسقط، خیابان الاعلام
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • لوکیشن

مرکز خرید مسقط مال (Mall of Muscat)

مسقط مال یکی دیگر از بزرگ‌ترین مراکز خرید در مسقط محسوب می‌شود که امکان خرید انواع محصولات و کالاها وجود دارد. در موقعیت ورودی این مرکز خرید درخت‌های نخل بزرگی وجود دارد که نظرتان را جلب می‌کند. همچنین در این مرکز خرید بزرگ‌ترین آکواریوم عمان هم قرار گرفته است که پس از خرید کردن می‌توانید از آن بازدید کنید. از دیگر امکانات آن می‌توان به اتاق فرار، شهربازی‌های فابی لند و اکستریم زون، سرزمین برفی و سینما اشاره کرد.

مرکز خرید مسقط مال

  • آدرس: مسقط، السیب، خیابان السلام
  • ساعت کاری: یکشنبه تا چهارشنبه از 10 صبح تا 10 شب، پنجشنبه، جمعه و شنبه از 10 صبح تا 12 شب

برکا گرند سنتر (Barka Grand Center)

اگر به دنبال مرکز خریدی هستید که مناسب برای گشت‌وگذار خانوادگی باشد، برکا گرند سنتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز خرید برندهای لوکس زیادی را در خود جای داده است که مکس (Max) و کارفور (Carrefour) 2 برند از 48 برند برتر این مرکز خرید هستند. همچنین در این مرکز رستوران‌های خوبی هم قرار گرفته است که می‌توانید از خوردن غذاهای خوشمزه در آن نهایت لذت را ببرید. البته این مرکز خرید در مسقط قرار ندارد و باید خودتان را به شهر برکاء برسانید.

برکا گرند سنتر

  • آدرس: استان باطنه جنوبی، شهر برکاء
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • لوکیشن

مرکز خرید زاخر (Zakher mall)

این مرکز خرید در منطقه الخویر قرار گرفته است که با مساحتی حدود 17.500 متر مربع کالاهای مختلفی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. مهم‌ترین کالاهای این مرکز خرید پوشاک است که می‌توانید با بهترین قیمت آن را تهیه کنید. البته محصولات دیگری هم در آن وجود دارد که امکان تهیه آن با بهترین قیمت‌ها وجود دارد. در این مرکز خرید یک رستوران بین‌المللی شیک و بزرگ هم وجود دارد که در آن غذاهای ایرانی، عربی و جهانی سرو می‌شود. از دیگر امکانات آن می‌توان به فست‌فود، سوپر مارکت و حتی کافی‌نت اشاره کرد.

مرکز خرید زاخر

  • آدرس: مسقط، منطقه الخویر
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 9:30  شب
  • لوکیشن

مرکز خرید پانوراما مال (Panorama Mall)

اگر به دنبال مرکز خریدی هستید که مجموعه‌ای از برندهای خاص و منحصربه‌فرد را ببینید، قطعاً مرکز خرید پانوراما مال می‌تواند نظرتان را جلب کند. در این مجموعه بیش از 120 فروشگاه وجود دارد که می‌توانید کالاهای مختلفی را در آن خریداری کنید. امکانات کاملی در بخش‌های مختلف این مرکز خرید در عمان قرار گرفته است که می‌توانید ساعت‌ها در آن وقت بگذرانید و لذت ببرید. از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به رستوران، فودکورت، کافه، سینما و پارکینگ اشاره کرد.

مرکز خرید پانوراما مال

  • آدرس: مسقط، خیابان الغبره
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 11 شب
  • لوکیشن

بازار مطرح مسقط (Mutrah Souq)

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین بازارهای شناخته شده در جهان، بازار مطرح در شهر مسقط است. این بازار در کوچه‌های تنگ و کوچک تو در تو قرار گرفته است که شباهت زیادی به بسیاری از بازارهای قدیمی ایران دارد.

بازار مطرح مسقط

اگر می‌خواهید علاوه بر خرید و بازارگردی با مردم کشور عمان آشنا شوید، این بازار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چرا که با کمی گشت‌وگذار در آن می‌توانید فرهنگ مردم عمان را بشناسید. این بازار سقفی چوبی دارد و نور کمی در به داخل آن می‌تابد. هر محصولی که نیاز داشته باشید، در این بازار با بهترین قیمت و بالاترین تنوع ممکن پیدا می‌کنید! طبیعتا در این بازار برندهای لوکس و بزرگ جهانی وجود ندارد و بیشتر یک بازار سنتی و محلی است.

  • آدرس: مسقط، منطقه کورنیش
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 1 ظهر و 4 عصر تا 10 شب
  • لوکیشن

مسقط گرند مال (Muscat Grand Mall)

یکی از مراکز خرید عمان که محبوبیت زیادی در میان گردشگران ایرانی دارد، مسقط گرند مال است. این مرکز خرید بیش از 150 فروشگاه و برند مختلف را در خود جای داده است که محصولات آن کیفیت بسیار بالایی دارند. همچنین قیمت آن نسبت به بسیاری از مراکز خرید دیگر مناسب‌تر است و می‌توانید هر نوع کالایی را در آن ببینید و خریداری کنید. در این مرکز خرید یک فودکورت بزرگ هم قرار گرفته است. همچنین برای کودکان یا حتی خودتان مراکز بازی و سرگرمی مختلفی مانند 3 سینمای بزرگ قرار دارد.

مسقط گرند مال

  • آدرس: مسقط، خیابان دوهات الادب
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب
  • لوکیشن

بازار سیب (Al Seeb Souk)

بازار سیب در عمان یکی از بازارهای سنتی این کشور محسوب می‌شود که در شهر مسقط قرار دارد. جالب است بدانید که این بازار مانند بازارهای یک روزه در شهرهای مختلف ایران است که هر چیزی که بخواهید، در آن وجود دارد! از شیر مرغ تا جان آدمیزاد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازار می‌توان همیشگی بودن و همچنین قیمت بسیار مناسب محصولات آن اشاره کرد.

بازار سیب

  • آدرس: مسقط، خیابان السوق
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب
  • لوکیشن

بازار نیزوا (Nizwa Souq)

بازار نیزوا را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید عمان دانست که بیش از 80 مغازه را در خود جای داده است. این مرکز خرید کالاهای متنوعی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پوشاک،  لوازم آرایشی، دکوراسیون منزل، لباس ورزشی، لوازم الکترونیکی و… اشاره کرد. جالب است بدانید که در این مجموعه بخش‌های تفریحی مختلفی نظیر منطقه اسکیت روی یخ و مرکز بازی وجود دارد.

بازار نیزوا

در بخش نمایشگاهی آن هم می‌توانید هنر و فرهنگ کشور عمان را ببینید و بیشتر با تاریخ این کشور آشنا شوید. در بخش‌های دیگر آن هم رستوران، کافه تریا و سینما قرار دارد.

  • آدرس: استان دخیلیه، شهر نیزوا
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب
  • لوکیشن

مرکز خرید بلوار العریمی (Al Araimi Boulevard)

یکی دیگر از بهترین مراکز خریدی که به عنوان مرکز تفریحی هم شناخته می‌شود، العریمی است. این مرکز خرید با مساحتی حدود 187 هزار متر مربع در دو طبقه و بیش از 200 فروشگاه مختلف خدمات ارزشمندی به گردشگران ارائه می‌کند. همچنین بخش‌هایی از آن را هم محیط‌های سرگرم‌کننده برای خانواده تشکیل داده است.

مرکز خرید بلوار العریمی

در این مرکز خرید برندهای معتبر و بزرگ دنیا حضور دارند که می‌توانید جدیدترین محصولات مد دنیا را در آن مشاهده کنید. در این مرکز خرید می‌توانید لوازم موسیقی، لوازم ورزشی، وسایل الکتریکی، مبلمان، لوازم دکوری منزل و کریستال تهیه کنید و از خرید ارزشمند خود لذت ببرید.

  • آدرس: مسقط، خیابان الفروسيه
  • ساعت کاری:

همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

فروشگاه یک ریالی در عمان

در عمان فروشگاه‌هایی وجود دارند که تمام محصولات آن با قیمت یک ریال عمان عرضه می‌شود. جالب است بدانید که تمام محصولات این فروشگاه‌ها از بازار چین تامین می‌شوند و شما می‌توانید با حداقل قیمت ممکن، تنوع بسیار بالایی از این محصولات را خریداری کنید.

فروشگاه یک ریالی در عمان

  • آدرس: در نقاط مختلفی از کشور عمان این فروشگاه‌ها وجود دارند.

بهترین بازارها و مراکز خرید عمان را پیش از سفر بشناسید!

اگر قصد سفر به عمان را دارید و می‌خواهید از بهترین برندهای دنیا محصولاتی خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر با بهترین مراکز خرید عمان آشنا شوید. در این مقاله به بررسی چند مورد از بهترین مراکز خرید عمان پرداختیم تا از بازارگردی در عمان نهایت لذت را ببرید. اگر شما هم تجربه خرید از مراکز خرید عمان را دارید یا بازارهای دیگری را می‌شناسید، از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا ما و سایر کاربران هم از تجربه شما استفاده کنیم.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *