خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین تفریحات کیش در پاییز که نباید از دست بدهید!

کیش در پاییز
تاریخ انتشار: 1403/7/24

اگر قصد سفر به کیش را دارید و می‌خواهید بهترین آب‌وهوای کیش را تجربه کنید، پاییز بهترین فصل است. کیش در فصل پاییز آب‌وهوای بی‌نظیری دارد و گردشگران بسیار کمی در آن حضور دارند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد سفر به کیش در فصل پاییز را دارید، نباید تفریحات بی‌نظیر آن را از دست بدهید.

در این مقاله از توریک قصد داریم به بررسی بهترین تفریحات کیش در پاییز بپردازیم تا اگر قصد سفر به کیش در فصل پاییز را دارید، برای آن برنامه‌ریزی کنید.

تفریحات کیش در پاییز؛ کدام تفریحات در این فصل لذت‌بخش هستند؟

سفر به کیش در پاییز بسیار جذاب است و نسبت به فصل‌های تابستان و ایام نوروز مزایای زیادی دارد! در فصل تابستان هوا گرم است و همین مسئله باعث می‌شود نتوانید حداکثر لذت را از سفر خود ببرید. در ایام نوروز آب‌وهوا نسبتاً خوب است اما گردشگران زیادی به این جزیره سفر می‌کنند. پس اگر مشغله کاری و تحصیلی به شما اجازه می‌دهد، در پاییز به کیش سفر کنید. چند مورد از بهترین تفریحات کیش در فصل پاییز که نباید آن را از دست بدهید، عبارتند از:

سواحل زیبای کیش؛ لذت بردن از سواحل آرامش‌بخش و ساکت

کیش جزیره‌ای زیبا است که دور تا دور آن را خلیج فارس احاطه کرده است. همین مسئله باعث شده تا دور تا دور جزیره سواحل زیبایی ایجاد شود و گردشگران از آن نهایت لذت را ببرند. به‌خصوص در فصل پاییز که آب‌وهوا بسیار دلنشین است، نباید پیاده‌روی و نشستن در سواحل این جزیره بی‌نظیر را از دست بدهید.

سواحل زیبای کیش

زمان طلوع و غروب آفتاب پاییز در سواحل کیش مناظر دیدنی ایجاد می‌شود که ماسه‌های ساحل را به رنگ طلایی مزین می‌کند. ساحل درختان نارگیل، ساحل مرجان، اسکله تفریحی و پارک‌های ساحلی این جزیره بهترین گزینه‌ها برای بازدید از سواحل زیبای کیش هستند.

بازدید از سواحل کیش به مدیریت هزینه سفر به کیش و کاهش هزینه تفریحات کیش شما کمک خواهد کرد زیرا بازدید از این بسیاری از آنها رایگان است.

باغ پرندگان کیش؛ بازدید پرندگان رنگارنگ و زیبا

یکی از جاهای دیدنی کیش، باغ پرندگان است که بسیاری از گردشگران آن را به عنوان تفریحات جذاب جزیره می‌شناسند. باغ پرندگان در کنار پارک دلفین‌ها قرار گرفته است که از 57 گونه پرنده میزبانی می‌کند. در فصل پاییز سکوت بی‌نظیری در جزیره حکم‌فرماست و شنیدن صدای پرندگان در این باغ می‌تواند حس و حال تازه‌ای به شما ببخشد.

باغ پرندگان کیش

از دیدنی‌ترین گونه‌های پرنده که در این باغ وجود دارد می‌توان به فلامینگو، درنا، قو و لک‌لک اشاره کرد.

اوشن پارک؛ استفاده از تفریحات آبی در آب‌وهوای بی‌نظیر پاییز

بسیاری از گردشگران فصل تفریحات آبی کیش را بهار و تابستان می‌دانند. شاید این مسئله درست باشد اما در اوایل فصل پاییز، کیش هنوز هوا آن‌قدر سرد نیست که نتوانید از تفریحات آبی لذت ببرید. اوشن پارک کیش، همان پارک آبی کیش است که می‌توانید از تفریحات بی‌نظیر آن مانند سرسره‌های آبی، استخرهای بزرگ، جکوزی و اتاق ماساژ آن لذت ببرید.

با توجه به این که فصل پاییز کیش تعداد کمی گردشگر دارد، تفریح در اوشن پارک به دلیل خلوت بودن لذت بیشتری دارد. چرا که دیگر نیازی نیست از میان جمعیت زیاد به دنبال تفریح آبی بگردید. اگر قصد استفاده از اوشن پارک را دارید، باید برای صبح برنامه‌ریزی کنید تا قبل از خنک شدن هوا، از آن خارج شوید.

بانجی جامپینگ؛ هیجان پرش از ارتفاع

یکی از تفریحات پاییزه کیش، بانجی جامپینگ است. در این تفریح از ارتفاع 40 یا 60 متری، در حالی که به یک طناب بلند متصل هستید پرش می‌کنید. مدت زمان این تفریح با زمانی آماده شدن حدود 1 ساعت است که زمان پرش، آدرنالین به حداکثر می‌رسد.

بانجی جامپینگ

البته این تفریح برای افراد بالای 14 سال و کمتر از 135 کیلوگرم است. قبل از سوار شدن هم باید از مصرف قرص اعصاب، روان‌گردان یا هر چیزی که شما را از حالت عادی خارج می‌کند، خودداری کنید. همچنین افرادی که مشکل قلبی، فشار خون، دیسک، آرتروز دارند و خانم‌های باردار، نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

اسکوتر برقی؛ بازدید از قسمت‌های مختلف جزیره

اگر به موتورسواری و دوچرخه سواری علاقه داشته باشید، حتماً اسکوتر سواری هم می‌تواند نظرتان را جلب کند. در کیش مراکزی برای کرایه اسکوتر برقی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن در مسیرهای مشخص تردد کنید. حتی می‌توانید از آن در پیست دوچرخه‌سواری هم استفاده کنید و لذت ببرید.

اسکوتر برقی

با استفاده از این وسیله می‌توانید بخش‌های زیادی از جزیره را بازدید کنید و لذت ببرید. تنها با یک کارت شناسایی و مبلغی به عنوان ودیعه می‌توانید از آن استفاده کنید.

کافه و رستوران‌گردی؛ لذت خوردن غذاهای خوشمزه دریایی و محلی

خوردن نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه بخش جدانشدنی از سفر به مقاصد گردشگری است. در جزیره کیش هم کافه‌ها و رستوران‌های بی‌نظیری وجود دارد که می‌توانید از خوردن نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه لذت ببرید. با توجه به آب‌وهوای بسیار عالی فصل پاییز در کیش، پیشنهاد می‌کنیم در کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی با ویو دریا نشسته و از حضور در آن نهایت لذت را ببرید.

کافه و رستوران_گردی

همچنین خوردن غذاهای دریایی و محلی کیش را در این رستوران‌ها که با ادویه تازه و خاص جنوبی طبخ می‌شود را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید. جالب است بدانید که در پاییز قیمت غذاها کمتر از فصل‌های دیگر است؛ چرا که گردشگران کمتری در جزیره حضور دارند. بهترین کافه و رستوران‌های کیش عبارتند از: میرمهنا، شاندیز صفدری، مارینا و دارچین.

بازارگردی؛ استفاده از تخفیف‌های شگفت‌انگیز فصل پاییز

کیش در فصل پاییز تخفیف‌های شگفت‌انگیز بسیار خوبی دارد که می‌توانید سوغاتی‌های کاربردی و زیبا را با کمترین قیمت خریداری کنید. دلیل جشنواره‌های تخفیفی پاییز کیش، تعداد کمتر گردشگران است که فروش برندهای مختلف تا حدودی تامین شود.

بازارگردی

اگر هدفتان از سفر در فصل پاییز به کیش استفاده از تخفیف‌های پاییزه است، مهر و آبان بهترین زمان برای سفر است. اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید بهترین کالاها را با بیش از 50 درصد تخفیف خریداری کنید. مرکز خرید دامون، مرکز خرید مروارید، بازار مرجان، مرکز خرید ونوس و میکامال از بهترین بازارهای کیش هستند که می‌توانید از این فرصت استفاده کنید.

لذت تفریحات کیش در فصل پاییز را از دست ندهید!

سفر به کیش همیشه جذاب است اما نه به اندازه جذابیت آن در فصل پاییز. اگر از افرادی که بارها و بارها به کیش سفر کرده‌اند بپرسید که بهترین فصل کدام است، قطعاً پاییز را انتخاب می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به کیش را دارید و امکان سفر در فصل پاییز برایتان فراهم است، تحت هیچ شرایط این فصل را از دست ندهید. در فصل پاییز تفریحات مختلفی در انتظارتان است که می‌توانید نهایت لذت را ببرید.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی بهترین تفریحات کیش در فصل پاییز بپردازیم تا قبل از سفر بتوانید برنامه‌ریزی کنید. اگر شما هم تجربه سفر به این جزیره در پاییز را دارید، از طریق بخش نظرات تجربه خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *