خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی

بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی
تاریخ انتشار: 1403/6/17

دبی یکی از شهرهای بزرگ حوزه خلیج فارس است که در سال‌های اخیر توانسته به یکی از شهرهای گردشگری مهم دنیا تبدیل شود که سالانه گردشگران بسیاری با اخذ ویزای دبی به آن سفر می‌کنند. در این شهر بزرگ و دیدنی، رستوران‌های مدرن و بزرگ زیادی وجود دارد اما ایرانیان زمانی که به آن سفر می‌کنند، ممکن است هوس خوردن یک غذای ایرانی خوشمزه به سرشان بزند. اگر به دبی سفر کرده‌اید و به دنبال یک رستوران درجه یک با غذاهای لذیذ ایرانی می‌گردید، احتمالاً این سؤال برایتان پیش می‌آید که بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی کدام هستند؟

در این مقاله از توریک، قصد داریم به بررسی لیست بهترین رستوران‌های ایرانی دبی و ویژگی هر کدام از آن‌ها بپردازیم.

لیست بهترین رستوران‌های ایرانی دبی

خوردن غذاهای خوشمزه در دبی می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر برایتان باشد! البته به شرط آن که در بهترین رستوران‌های ایرانی دبی غذای لذیذ و خوشمزه میل کنید. اما کدام رستوران‌های ایرانی دبی می‌تواند نظرتان را به خود جلب کند؟ در این بخش ۱۳ مورد از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی را بررسی می‌کنیم تا اگر ویزای توریستی خود را گرفتید و با تور دبی به این شهر سفر کردید بتوانید از میان آن‌ها بهترین گزینه را برای میل‌کردن غذای خوشمزه ایرانی انتخاب کنید.

رستوران صدف

رستوران صدف

رستوران صدف یکی از بهترین رستوران‌های زنجیره‌ای و ایرانی در شهر دبی است که غذاهای باکیفیت و خوشمزه سرو می‌کند. در این رستوران امکان سفارش انواع کباب ایرانی، سوپ، سالاد و غذاهای دریایی وجود دارد. مهم‌ترین دلیل شهرت این رستوران استفاده از سرآشپزهای حرفه‌ای و معروف است که با هنر خود توانسته‌اند غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ آماده کنند.

در این رستوران پیشنهاد می‌کنیم کباب‌های ایرانی را به همراه برنج ایرانی خوش‌عطر آن میل کنید! چرا که بافت کباب‌های این رستوران بسیار تازه، نرم و خوش‌طعم است. در حال حاضر این رستوران ۵ شعبه در دبی دارد که شعبه اصلی آن در محل دهکده جهانی دبی واقع شده است.

رستوران فارسی

رستوران فارسی

رستوران فارسی یکی از بهترین و مشهورترین کبابی‌های ایرانی در شهر دبی است که تنوع غذایی بسیار بالایی دارد. اگر با تور مسافرتی به دبی سفر کردید و قصد خوردن کباب، دسر، غذاهای ایرانی و انواع سالاد را دارید این رستوران یکی از بهترین گزینه‌ها است.

فضای داخلی این رستوران به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و حضور در آن می‌تواند حس حضور در رستوران‌های ایران را به شما بدهد. این رستوران دو شعبه در دبی دارد که شعبه JLT بسیار معروف است و در برج‌های دریاچه جمیرا قرار گرفته است.

رستوران شبستان

رستوران شبستان

اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی برای میل‌کردن کباب‌های خوشمزه ایرانی هستید، رستوران شبستان دبی را پیشنهاد می‌کنیم. دستور پخت مورد استفاده در این رستوران و کمک گرفتن از سرآشپزهای معروف ایرانی در این رستوران دلیلی برای خوشمزه‌تر شدن کباب‌های آن است. همچنین علاوه بر کباب، انواع غذاهای حلال و ایرانی دیگر هم در این رستوران دیده می‌شود.

خوردن گوشت حلال در کنار انواع پلو یک گزینه عالی هنگام سفر به دبی محسوب می‌شود و پیشنهاد می‌کنیم غذاهایی نظیر شوید چلو ماهیچه و گوشت طعم‌دار شده به همراه ماست تازه را از دست ندهید.

کافه رستوران پاسارگاد

رستوران و فست‌فود پاسارگاد یکی از رستوران‌های ایرانی در دبی است که انواع غذاهای ایرانی نظیر کباب، کوفته، کته و… را سرو می‌کند. همچنین اگر اهل خوردن فست‌فود هستید، در بخش کافه می‌توانید انواع فست‌فود را میل کنید و لذت ببرید. از مهم‌ترین امکانات کافه رستوران پاسارگاد می‌توان به ارائه غذای بیرون‌بر، وجود صندلی ویلچر برای افراد معلول، فضای باز رستوران و کافه اشاره کرد.

مهم‌ترین نکته راجع به این رستوران این است که فست‌فود‌های آن قیمت بسیار مناسبی دارد. همچنین این کافه رستوران معروف در برج دوقلو واقع شده است.

رستوران کاسپین

رستوران کاسپین

رستوران کاسپین یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ایرانی در دبی است که کباب‌های لذیذش باعث شهرت بسیار زیاد آن شده است. محیط داخل رستوران بسیار جذاب و دیدنی است و خوردن غذاهای خوشمزه در آن می‌تواند نظرتان را جلب کند.

در این رستوران فضای بیرونی درنظر گرفته شده است که می‌توانید غذای خود را در محیطی لذت‌بخش میل کنید. همچنین انواع خوراک در کنار کباب‌های ایرانی در این رستوران سرو می‌شود و توانسته نظر هر سلیقه غذایی را به خود جلب کند.

رستوران دانیال

رستوران دانیال

رستوران دانیال یکی از بهترین رستوران‌های زنجیره‌ای ایرانی در دبی است که انواع غذاهای ایرانی‌الاصل در آن سرو می‌شود. کیفیت پخت غذا در این رستوران بسیار بالا است و می‌تواند نظرتان را کاملاً جلب کند.

در این رستوران انواع کباب، آبگوشت، انواع پلو، غذاهای گیاهی، دسر، سالاد، مرغ سوخاری و غذاهای عربی و خاورمیانه سرو می‌شود. همچنین انواع دیگر غذاهای حلال و گیاهی هم در آن سرو می‌شود و توانسته تنوع غذایی بالایی داشته باشد. امکان رزرو میز به صورت اینترنتی و همچنین تهیه غذا به صورت بیرون‌بر را فراهم کرده است.

رستوران شایان

رستوران شایان

رستوران شایان یکی از مشهورترین رستوران‌های دبی است که در واقع یک رستوران ایرانی لبنانی است. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه ایرانی نظیر کباب، سوپ مرغ، ماهیچه، شیشلیک، میرزاقاسمی، بورانی اسفناج، سبزی پلو با ماهی و باقالی پلو با گوشت، کشک بادمجان، قورمه سبزی، خورش قیمه، آش رشته و سالاد شیرازی سرو می‌شود.

همچنین فالوده، بستنی سنتی ایرانی، نرگسی اسفناج و پیش‌غذاهای سرد و گرم از دیگر گزینه‌های منوی این رستوران است.

رستوران انار

رستوران انار

اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی هستید، رستوران انا می‌تواند نظرتان را جلب کند. این رستوران یکی از رستوران‌های لوکس در دبی است که انواع غذاهای گیاهی، عربی، خاورمیانه، بین‌المللی و حلال در آن سرو می‌شود.

برخورد کارکنان این رستوران می‌تواند نظرتان را جلب کند! البته بهتر است پیش از رفتن به این رستوران میز رزرو کنید؛ چرا که این رستوران یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها است و همیشه با شلوغی آن روبرو می‌شوید. چشم‌انداز بسیار زیبای این رستوران حس بسیار خوبی هنگام خوردن غذا در شما ایجاد می‌کند.

رستوران استادی

رستوران استادی

رستوران استادی یکی از معروف‌ترین کبابی‌های ایرانی در دبی است که در آن انواع کباب سرو می‌شود. فضای دلنشین و دوستانه این رستوران نظرتان را جلب می‌کند و خاطرات قدیمی شما را در ذهنتان زنده می‌کند.

علاوه بر غذاهای خوشمزه سرویس‌دهی این رستوران بسیار مطلوب هست و برخورد کارکنان آن می‌تواند تجربه خوبی برای شما ایجاد کند. پیشنهاد می‌کنیم در رستوران استادی انواع کباب ترش، سلطانی، کوبیده، فیله، مخلوط با مرغ با گوشت تازه را به همراه سالادهای خوشمزه تجربه کنید.

رستوران ایران زمین

رستوران ایران زمین

اگر از آن دسته افرادی هستید که به کباب علاقه زیادی دارید و به دنبال یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی برای خوردن کبابی خوشمزه و بی‌نظیر هستید، رستوران ایران زمین یکی از بهترین گزینه‌ها است. در این رستوران انواع کباب اعیانی به همراه انواع خورشت، کشک بادمجان، دیزی و لوبیا پلو برای نهار و شام سرو می‌شود.

همچنین در وعده صبحانه می‌توانید از خوردن انواع املت خوشمزه به همراه نوشیدنی‌های مختلف لذت ببرید. دکوراسیون این رستوران به صورت سنتی و ایرانی طراحی شده است که حس خوبی برای ایرانیان دارد.

رستوران بانو

رستوران بانو

رستوران بانو یکی از بهترین فست‌فودی‌های ایرانی در دبی است و لقمه‌های خوشمزه‌ای برای ایرانیان سرو می‌شود. این رستوران برای همه افراد غذاهای باکیفیتی طبخ می‌شود و قیمت آن در حد متوسط و ارزان است.

اگر در قلب دبی هوس خوردن یک فست‌فود ایرانی خوشمزه به سرتان زده است، می‌توانید از خدمات این رستوران استفاده کنید و لذت ببرید.

رستوران الفاریج

رستوران الفاریج

رستوران الفاریج یکی دیگر از فست‌فودی‌های ایرانی در دبی است که انواع ساندویچ و گریل‌های خوشمزه سرو می‌کند. در کنار غذای خود می‌توانید سیب‌زمینی سرخ کرده بسیار معروف این رستوران را هم سفارش دهید و از خوردن آن نهایت لذت را ببرید. تورتیلا با تخم مرغ، انواع خورش ایرانی، کباب، ماست و تیکا با لیموی تازه از دیگر گزینه‌های این رستوران است که باید حتماً آن را در سفر به دبی امتحان کنید.

در کنار انواع غذاهای این رستوران می‌توانید نوشیدنی‌های سرد و گرم مختلف را هم سفارش دهید و لذت ببرید. این رستوران به صورت ۲۴ ساعته خدمات‌رسانی می‌کند و می‌توانید حسی بی‌نظیر را در آن تجربه کنید.

رستوران کبابی دبی

رستوران کبابی دبی از دیگر فست‌فودی‌های معروف است که انواع ساندویچ‌های خوشمزه را در بشقاب‌های متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. البته در کنار ساندویچ‌های لذیذ می‌توانید از خوردن انواع کباب هم لذت ببرید. اگر قصد استفاده از خدمات این رستوران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم خوردن جوجه زعفرانی و انواع سالاد را در این رستوران از دست ندهید.

تجربه خوردن غذای خوشمزه ایرانی در بهترین رستوران‌های ایرانی دبی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر، خوردن غذاهای خوشمزه است. اگر قصد سفر به دبی را دارید، احتمالاً پس از خوردن غذاهای مختلف بین‌المللی و عربی هوس خوردن یک غذای خوشمزه ایرانی هم به سرتان بزند. در چنین شرایطی، نیاز به لیستی از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی دارید تا غذاهای خوشمزه ایرانی در آن میل کنید. در این مقاله سعی کردیم به بررسی کامل بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی بپردازیم تا از میان آن‌ها، یکی را برای میل‌کردن غذای ایرانی انتخاب کنید. اگر شما هم تجربه خوردن غذای ایرانی خوشمزه در بهترین رستوران‌های دبی را دارید، از طریق بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *