خانه
بلاگ
حساب کاربری

معرفی بهترین پارک‌های آبی دبی

معرفی بهترین پارک‌های آبی دبی به همراه لوکیشن و قیمت
تاریخ انتشار: 1403/3/1

برای افرادی که برای تفریح قصد اخذ ویزا و سفر به دبی می‌کنند، آشنایی با هیجان‌انگیزترین تفریحات اهمیت زیادی دارد. در این شهر گرم و پرحرارت، پارک‌های آبی می‌توانند یکی از لذت‌بخش‌ترین سرگرمی‌های آبی دبی برای کسانی که با تور به این شهر سفر می‌کنند، باشند. مجموعه‌های آبی که در این شهر ساخته شده‌اند، به‌عنوان برترین مجموعه‌‌های آبی جهان شناخته می‌شوند. اگر عاشق تفریحات آبی هستید، حتماً رفتن به یکی از مجموعه‌های آبی بزرگ دبی را در برنامه گردشگری خود قرار دهید. شاید به تازگی به دنبال تهیه تور دبی باشید و بخواهید با بهترین پارک‌های آبی دبی آشنا شوید؛ پس توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله از توریک با ما همراه شوید.

پارک آبی لاگونا

پارک آبی لاگونا

سرسره‌های هیجان‌انگیز این پارک آبی، لذت وصف‌ناشدنی را برایتان به ارمغان می‌آورد. پارک آبی لاگونا محبوبیت زیادی دارد و در منطقه لامر دبی قرار گرفته است. یکی از دلایل محبوبیت این پارک، وسایل بازی متنوعی است که در آن وجود دارد. از جمله تفریحات هیجان‌انگیز این پارک آبی، موج‌سواری برای بزرگسالان و حتی کودکان و نوجوانان است. اگر مسیر دسترسی برایتان اهمیت دارد، باید بگوییم که پارک لاگونا در بهترین موقعیت جغرافیایی قرار گرفته و مسیر دسترسی به آن بسیار آسان است.

در این پارک هر پنج‌شنبه ساعات ۱۹ تا ۲ بامداد را به شب‌های بانوان اختصاص داده‌اند. از طرفی وجود اقامتگاه‌ها و مراکز خرید در نزدیکی این پارک، آن را به یک مجموعه کامل تفریحی و رفاهی تبدیل کرده است. برای لذت‌بردن از امکانات این پارک، حداقل باید ۱۴۹ درهم پرداخت کنید. ضمن اینکه شب‌های بانوان حداقل ۱۲۵ درهم است و برای کودکان زیر دو سال هم نیازی نیست بلیت تهیه کنید.

  • آدرس: دبی، منطقه لامر، خیابان جمیریه ۱
  • ساعات کاری: ۱۰ تا ۱۸
  • لوکیشن

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس

بعد از تهیه ویزای آنلاین دبی و پا گذاشتن به این شهر رؤیایی، رفتن به یک مجموعه آبی زیبا و هیجان‌انگیز مانند پارک آبی آتلانتیس بسیار لذت‌بخش خواهد بود. این مجموعه آبی جذاب در هتل آتلانتیس لوکس قرار دارد که آب‌تنی لذت‌بخشی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. هتل آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا قرار گرفته که پارک آبی را در قسمت بیرونی آن تاسیس کرده‌اند. بسیاری از گردشگران برای استفاده از تفریحات این مجموعه آبی، اقامت در این هتل زیبا را انتخاب می‌کنند. در این پارک آبی می‌توانید کامل‌ترین و بهترین سرسره‌های آبی را پیدا کنید.

در مجموعه آبی آتلانتیس، آکواریوم آتلانتیس نیز وجود دارد که تنوع بالایی از آبزیان را در خود جای‌داده است. از دیگر تفریحات پارک می‌توان به رقص دلفین‌ها، استخر شیرهای دریایی، محیط غواصی و وسایل بازی کودکان اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که در این استخر اجازه حضور افرادی با قد کم‌تر از ۱۲۰ سانتی‌متر را نمی‌دهند.

  • آدرس: جزیره نخل جمیرا، نخل آتلانتیس، جاده کرسنت، پارک آبی آتلانتیس دبی
  • ساعت کاری: ۱۰ تا ۱۸:۳۰
  • لوکیشن

برای تهیه تور دبی همین حالا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.


پارک آبی یاس ابوظبی

پارک آبی یاس ابوظبی

ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی است و حدود ۱ ساعت با دبی فاصله دارد. پارک آبی یاس این شهر بسیار معروف است! این پارک آبی به‌عنوان دومین مجموعه آبی برتر در جهان و یکی از بهترین پارک‌های آبی آسیا شناخته می‌شود. پارک آبی یاس ابوظبی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های امارات است که آن را در سال ۲۰۱۳ تاسیس کرده‌اند. در این مجموعه بیشتر از ۴۰ سرسره و مجموعه آبی متنوع وجود دارد و با وسعت ۱۵ هکتاری خود از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی دبی به شمار می‌رود. در بزرگ‌ترین پارک آبی دبی ۸ بخش متفاوت با موقعیت و امکانات مختلف وجود دارد که افراد متناسب باسلیقه خود می‌توانند از این بخش‌ها لذت ببرند. از هیجان‌انگیزترین تفریحات شاد پارک می‌توان به سرسره شش‌نفره و طولانی‌ترین ترن هوایی معلق خاورمیانه اشاره کرد.

  • آدرس: ابوظبی، جزیره یاس، پارک آبی یاس
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر
  • لوکیشن

پارک آبی اسپلش پد

پارک آبی اسپلش پد

این مجموعه آبی جذاب، مخصوص کودکان است تا در محیطی امن به انجام بازی‌های هیجان‌انگیز بپردازند. البته برای ساعات انتظار بزرگسالان نیز تفریحات اندکی در نظر گرفته شده است. در این پارک آبی هیچ نگرانی بابت امنیت فرزندتان نخواهید داشت؛ چرا که تمام وسایل به طور ایمن ساخته شده‌اند. برای خرید بلیت پارک آبی اسپلش پد، سه گزینه بلیت یک‌ساعته، بلیت دوساعته و بلیت یک روز کامل پیش‌روی شما قرار دارد. کودکان در هر رده سنی که باشند، می‌توانند از امکانات این پارک آبی استفاده کنند. شما در صورت تمایل می‌توانید به درون پارک آبی بروید یا اینکه در مدت‌زمان انتظارتان، سری به مراکز خریدی که در اطرافتان قرار دارند، بزنید. قیمت بلیت دوساعته پارک حداقل ۷۵ درهم و برای تمام روز ۹۹ درهم است. لازم است بدانید که برای پوشش بانوان در این پارک ممنوعیتی وجود ندارد.

  • آدرس: شمال ساحل جمیرا، نزدیک سینما روکسی، پارک آبی اسپلش پد
  • ساعت کاری: از ساعت ۹ تا ۲۰
  • لوکیشن

پارک آبی آیس‌لند

پارک آبی آیس‌لند

اگر می‌خواهید در زمان سفر به دبی احساس بودن در قطب جنوب را داشته باشید، پارک آبی آیس لند با امکانات خود می‌تواند این حس را در وجود شما القا کند. به دلیل طراحی‌هایی که در این پارک دیده می‌شود، نام آیس‌لند را بر روی آن گذاشته‌اند. اتاق‌های ساخته‌شده در این پارک، شبیه به محل استراحت اسکیموها هستند. اگر به دنبال درمان هستید، به سراغ استخرهای آب گرم متنوع در این پارک بروید. برای افزایش آدرنالین خونتان می‌توانید از سرسره‌های متنوع درون پارک استفاده کنید. سرسره سواری، تیوب سواری و دراز کشیدن در اتاق اسکیموها از تفریحات این پارک آبی زیبا است.

  • آدرس: راس‌الخیمه، جزیره الحمرا، پارک آبی آیس‌لند
  • ساعت کاری: ۱۰ تا ۱۸

پارک آبی دریم لند

پارک آبی دریم لند

اگر از علاقه‌مندان به ورزش هستید، دریم لند برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. سرسره‌های متنوع درون این پارک، یک تفریح تمام‌عیار را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این مجموعه ۲۵۰ هزار مترمربعی، بیش از ۲۵ نوع سرسره متفاوت دیده می‌شود. این پارک آبی معروف دبی از جایگاه ویژه‌ای در آسیا و خاورمیانه برخوردار بوده و مناسب همه سلیقه‌ها است. وجود تفریحات دیگری مانند اتومبیل‌رانی، این پارک را برای عاشقان آب‌تنی و حتی آن‌هایی که از آب فراری هستند، مناسب کرده است. از بابت امنیت تفریحات مطمئن باشید؛ چراکه هر ساله، تجهیزات آن را به طور کامل بررسی می‌کنند.

  • آدرس: امارات متحده عربی، الشبکه، ام‌القوین
  • ساعت کاری: شنبه تا پنج‌شنبه بین ۱۰ تا ۱۸ و جمعه از ۱۰ تا ۱۹:۳۰
  • لوکیشن

پارک آبی لگولند

پارک آبی لگولند

کودکان عاشق بازی با لگوها هستند و برای آن‌ها بسیار سرگرم‌کننده است. حال تصور کنید که لگوها را با دنیای آبی ترکیب کرده باشند؛ کودکان عاشق چنین دنیایی خواهند شد. این پارک آبی برای کودکان زیر ۱۲ سال تاسیس شده است تا در کنار یکدیگر اوقات خوشی را بگذرانند. در این مجموعه جذاب، کودکان می‌توانند تفریحات بزرگسالان را انجام دهند. از جذابیت‌های این مجموعه می‌توان به استخر موج، سافاری و وجود رودخانه‌ای آرام اشاره کرد. کودکان می‌توانند در این رودخانه، قایقی با لگو بسازند که روی آب شناور بماند.

  • آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان شیخ زاید
  • ساعت کاری: ۱۰ تا ۱۸
  • لوکیشن

پارک آبی اسپلش ان پارتی

پارک آبی اسپلش ان پارتی

یکی دیگر از بهترین پارک‌های آبی دبی، البته برای کودکان، پارک آبی اسپلش ان پارتی است. کودکان زیر ۱۲ سال می‌توانند در این پارک آبی، لحظات خوشی را برای خودشان خلق کنند. اگر می‌خواهید تولدی خاص و ویژه برای کودکان خود برپا کنید، این پارک آبی بهترین مکان است و این تولد برای همیشه در ذهن کودک شما باقی خواهد ماند. در این پارک، خیالتان از بابت امنیت کودکانتان راحت خواهد بود. بلیت کودکان در این پارک حداقل قیمتی برابر با ۱۰۰ درهم داشته و برای بزرگسالان، ۵۰ درهم است. از دیگر امکانات پارک می‌توان به فروشگاه‌ها، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.

  • آدرس: دبی، جمیرا، ویلا شماره ۱، خیابان 8A، الصفا ۲
  • ساعات کاری: ۹ تا ۲۰
  • لوکیشن

پارک آبی واید وادی

پارک آبی وایلد وادی

این پارک آبی معروف دبی در خیابان جمیرا قرار دارد و از جذاب‌ترین مکان‌های دبی به شمار می‌رود. بهتر است بدانید که پارک آبی واید وادی جزء ۱۰ مجموعه آبی اول دنیا به شمار می‌رود که تجهیزات پیشرفته‌ای در آن دیده می‌شود. این پارک آبی در همه روزهای سال دمای متعادلی دارد و روزهای گرم شما را آزار نمی‌دهد. یکی از بلندترین و بزرگ‌ترین سرسره‌های آبی دنیا در این مجموعه قرار دارد. این سرسره، آدرنالین خون شما را افزایش می‌دهد.

دو استخر برای موج‌سواری و همین‌طور سرسره‌های مختلف دیگری در وایلد وادی قرار دارند. از دیگر جاذبه‌های پارک می‌توان به سه رستوران، دو فروشگاه و یک آبشار ۱۸ متری اشاره کرد. هزینه بلیت این مجموعه بر اساس قد افراد محاسبه می‌شود؛ بنابراین کودکان زیر دو سال نیازی به پرداخت هزینه ندارند. اگر به دنبال بهترین پارک‌های آبی دبی هستید، مجموعه وایلد وادی بهترین گزینه پیشنهادی برای شما است.

  • آدرس: ام سقیم ام سقیم ۳، خیابان جمیرا، اوپو برج العرب
  • ساعات کاری: ۱۰ تا ۱۸
  • لوکیشن

جمع‌بندی

اگر عاشق تفریحات آبی و هیجان‌انگیز هستید که آدرنالین خون شما را افزایش دهد، حتماً در سفر تفریحی خود به دبی، به سراغ مجموعه‌های آبی شگفت‌انگیز آن بروید. ما در این مطلب تعدادی از معروف‌ترین و بهترین پارک‌های آبی دبی را معرفی کردیم که امکانات ویژه‌ای را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. برخی از این پارک‌ها تنها مخصوص کودکان شما هستند تا در کنار یکدیگر لحظات خوشی را سپری کنند. شما تجربه بازدید از این پارک‌ها را داشته‌اید؟

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *