خانه
بلاگ
حساب کاربری

هزینه سفر به کیش چقدر است؟

هزینه سفر به کیش
تاریخ انتشار: 1403/5/6

بسیاری از ما دوست داریم سفر خارجی را تجربه کنیم اما با توجه به دلایل مختلف، این امکان برایمان وجود ندارد. از طرف دیگر، ایران کشوری چهار فصل است که مناطق گردشگری زیادی دور و اطراف آن وجود دارد. کیش یکی از جزایر دیدنی و جذابی است که در آن جاذبه‌های طبیعی، تفریحات آبی، امکانات رفاهی، رستوران‌گردی و… وجود دارد. همین مسئله باعث شده تا یکی از برترین مقصدهای گردشگری برای ما ایرانیان به حساب بیاید.

اما هزینه سفر به کیش چقدر است؟ سوالی که ممکن است برای شما هم پیش بیاید. در این مقاله قصد داریم به بررسی هزینه سفر به کیش بپردازیم و شما را عوامل موثر با آن آشنا کنیم! پس اگر قصد سفر به کیش را دارید و می‌خواهید با کمترین هزینه سفر به کیش را تجربه کنید، در این مقاله ما را همراهی کنید.

هزینه‌های سفر به کیش کدام و چقدر است؟

قبل از آن که بخواهیم به بررسی هزینه‌های سفر به کیش بپردازیم، لازم است بگوییم که در سفر به کیش ممکن است هزینه بسیار کم یا هزینه بسیار زیاد باشد! همه‌چیز بستگی به خودتان دارد. گاهی اوقات افراد با انتخاب روش‌های کم‌هزینه سفر، حمل و نقل، اقامت و… یک سفر اقتصادی را تجربه می‌کنند. گاهی اوقات هم افراد چندین برابر افراد دیگر هزینه می‌کنند تا یک سفر جذاب را تجربه کنند.

بنابراین همه‌چیز دست خودتان است که چقدر هزینه کنید! اما حداقل هزینه‌های سفر به کیش را با هم بررسی می‌کنیم تا ببینید که برای سفر به این جزیره زیبا در خلیج فارس چقدر باید بودجه داشته باشید و هزینه کنید.

هزینه بلیط

اولین هزینه سفر به کیش مربوط به سفرتان به این جزیره است! پیش از هر چیزی باید روش سفر به کیش را انتخاب کنید. ممکن است بخواهید با تور به کیش سفر کنید یا این که با ماشین شخصی خود به کیش بروید و در هزینه‌های حمل و نقل داخل جزیره صرفه‌جویی کنید.

این مسئله که کدام روش برای شما مناسب است، بستگی به مبدأ شما هم دارد. اگر از یک شهر نزدیک به بندرعباس قصد سفر به کیش را دارید، شاید بخواهید با ماشین شخصی به این جزیره بروید. اما اگر بخواهید از شهرهای شمالی به کیش بروید، حدود 1500 کیلومتر رانندگی کنید تا به بندرعباس برسید. در این صورت شاید بهتر باشد از روش‌های دیگری برای سفر به کیش استفاده کنید. در هر صورت، ما هزینه روش‌های مختلف سفر به کیش را بررسی می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

هزینه سفر به کیش با هواپیما

یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌های سفر به کیش استفاده از هواپیما است. برای سفر به کیش با هواپیما قبل از سفر باید بلیط هواپیما تهیه کنید. معمولاً در فصل‌های سفر و تعطیلات بلیط هواپیما به سادگی پیدا نمی‌شود و باید حتماً از چند روز قبل بلیط خود را رزرو کنید. در حال حاضر هزینه بلیط هواپیما برای کیش از 1 میلیون و 500 هزار تومان به بالا است. البته این قیمت برای بلیط اقتصادی و در روزهای عادی است. برای بلیط‌های دیگر و روزهای تعطیل این مبلغ تا بیش از 3 میلیون تومان هم افزایش پیدا می‌کند.

قیمت بلیط هواپیمای کیش در وسط هفته و ساعت‌های کم تردد مانند اول صبح یا آخر شب ارزان‌تر است و پیشنهاد می‌کنیم در این مواقع اقدام به رزرو بلیط هواپیما برای کیش کنید.

هزینه سفر به کیش

هزینه سفر به کیش با قطار

سفر به کیش با قطار یکی از اقتصادی‌ترین روش‌های سفر به این جزیره دیدنی است. برای این کار باید زمان کافی داشته باشید و خودتان را از هر مقصدی که در آن حضور دارید، به بندرعباس برسانید. سپس از بندرعباس به کیش بروید و در کیش هم با کمک وسایل نقلیه عمومی خودتان را به هتلی که اتاق رزرو کرده‌اید، برسانید.

هزینه بلیط قطار تهران به کیش بین 450 تا 650 هزار تومان متغیر است. این هزینه بستگی به زمان و امکانات آن دارد! همچنین اگر بخواهید از مبدأ دیگری به کیش سفر کنید، قطعاً هزینه آن متفاوت است.

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی

یکی دیگر از راه‌های سفر به کیش استفاده از ماشین شخصی است. زمانی که با ماشین شخصی به سمت کیش حرکت می‌کنید، از زیبایی‌های مسیر هم نهایت لذت را می‌برید. حتی می‌توانید شهرهای بین مسیر را هم بگردید. در نهایت، با رسیدن به کیش می‌توانید با ماشین شخصی خود تردد کنید و نیازی به پرداخت هزینه حمل و نقل عمومی نیست.

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی بستگی به مبدأ و ماشین شما دارد. اما هزینه‌های کلی که در این مسیر باید پرداخت کنید شامل موارد زیر است:

  • بنزین
  • عوارض جاده‌ای
  • هزینه لندی‌گراف حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان (رفت و برگشت)
  • عوارض ورود به جزیره کیش به مبلغ 300 هزار تومان

با پرداخت هزینه‌های بالا به راحتی می‌توانید از شهر خود به کیش بروید.

هزینه سفر به کیش با تور

یکی دیگر از روش‌های جذاب سفر به این جزیره رزرو تور داخلی است. اگر تور کیش رزرو کنید، دیگر نیازی به انجام هیچ کاری نیست؛ از بلیط هواپیما گرفته تا رزرو هتل. همه این موارد را شرکت گردشگری موردنظر انجام می‌شود و شما کافی است سوار هواپیما شوید و به کیش بروید. سپس اتاق هتل خود را تحویل بگیرید و از سفر به این جزیره نهایت لذت را ببرید. تور کیش یکی از روش‌های ارزان سفر به این جزیره است و پیشنهاد می‌کنیم حداقل برای سفر اول خود به کیش آن را از دست ندهید.

رزرو اقامتگاه در کیش

یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های هزینه سفر به کیش مربوط به رزرو اقامتگاه است. در این جزیره اقامتگاه‌های زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها امکانات و قیمت خاص خود را دارند. باید بر اساس نیاز، شرایط و بودجه خود یکی از بهترین اقامتگاه‌های جزیره کیش را رزرو کنید و در آن اقامت داشته باشید. اگر قصد اقامت در هتل را دارید، در ادامه چند مورد از قیمت‌های رزرو هتل در کیش را بررسی می‌کنیم:

هزینه سفر به کیش

هزینه هتل 5 ستاره در کیش

اگر محدودیت بودجه ندارید و می‌خواهید یک اقامت جذاب و دلنشین داشته باشید، هتل 5 ستاره بهترین گزینه است. در کیش انواع هتل 5 ستاره وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هتل ماریناپارک، هتل ترنج، هتل داریوش، هتل بین‌المللی کیش و هتل شایگان اشاره کرد. این هتل‌ها از استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند و امکانات کافی را برای مدت زمان اقامت در اختیار شما قرار می‌دهد. حداقل هزینه برای رزرو این هتل‌ها 4 میلیون تومان است که در روزهای عادی ممکن است بتوانید از تخفیف‌های بسیار خوبی بهره‌مند شوید.

هزینه هتل 4 ستاره در کیش

یکی دیگر از هتل‌هایی که در سفر به کیش می‌توانید رزرو کنید، هتل 4 ستاره است. هتل‌های 4 ستاره بخش زیادی از امکانات هتل 5 ستاره را دارند اما هزینه آن کمتر است. از بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش می‌توان به هتل فلامینگو، هتل صدف و هتل سورینت مریم اشاره کرد. هزینه این نوع هتل در کیش از 3 میلیون تومان شروع می‌شود که باز هم در روزهای عادی می‌توانید تخفیف‌های خوبی دریافت کنید.

هزینه هتل 3 ستاره در کیش

اگر قصد دارید یک سفر اقتصادی داشته باشید اما در هتل‌هایی با استاندارد و امنیت بالا اقامت داشته باشید، هتل 3 ستاره بهترین گزینه است. هزینه اقامت هر شب در این هتل‌ها از 2 میلیون و 500 شروع شده و ادامه پیدا می‌کند.

هزینه هتل 2 ستاره در کیش

ارزان‌ترین هتل در سفر به کیش نوع 2 ستاره آن است. هزینه اقامت در این هتل هر شب حدود 1 میلیون تومان است که ممکن است بتوانید تخفیف‌های خوبی از طریق مجموعه هتل موردنظر بگیرید.

هزینه غذا و رستوران‌گردی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هزینه در کیش مربوط به غذا و رستوران‌گردی است. در کیش باید حتماً غذای دریایی را امتحان کنید و لذت ببرید. در رستوران‌های کیش باید حداقل 300 هزار تومان بابت غذا در نظر بگیرید که البته در رستوران‌های شیک و لاکچری این رقم تا 750 هزار تومان هم افزایش پیدا می‌کند.

هزینه سفر به کیش

هزینه حمل و نقل در کیش

یکی دیگر از هزینه‌های سفر به کیش مربوط به حمل و نقل است. برای حمل و نقل در کیش باید از تاکسی استفاده کنید. در کیش تاکسی‌های زرد و سفید قرار دارد که بابت هر سفر از شما بین 50 تا 70 هزار تومان دریافت می‌کند. برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل در کیش به راحتی می‌توانید از مینی‌بوس‌های کیش استفاده کنید.

هزینه تفریح در کیش

یکی دیگر از هزینه‌های سفر به کیش مربوط به تفریح است! در کیش تفریحات مختلفی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تفریحات آبی اشاره کرد. برای تفریح در مراکز تفریحی کیش باید از 80 هزار تومان درنظر بگیرید که البته در بخش‌هایی نظیر غواصی و اوشن پارک این مبلغ بالاتر است. غواصی در کیش 700 هزار تومان به ازای هر ساعت و اوشن پارک کیش 1 میلیون و 210 هزار تومان است. همچنین قیمت جت اسکی آن حدود 1 میلیون تومان است.

خرید سوغاتی

در کیش مراکز تجاری و خرید مختلفی وجود دارد. اگر قصد خرید دارید، می‌توانید در پاساژها دور بزنید و بر اساس نیاز، سلیقه و بودجه خود خرید سوغاتی انجام دهید. توجه داشته باشید که خرید سوغاتی نقش مهمی در هزینه‌های سفر به کیش دارد! هر چقدر سوغاتی‌های بیشتری خریداری کنید، طبیعتاً هزینه سفر شما هم بیشتر می‌شود.

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم به بررسی کامل هزینه سفر به کیش بپردازیم! اگر سوالی در مورد این مقاله دارید، از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *