خانه
بلاگ
حساب کاربری

رستوران‌های ایرانی چین

رستوران‌های ایرانی چین
تاریخ انتشار: 1403/2/28

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ایرانیان در سفر به چین بعد از اخذ ویزای توریستی، پیدا کردن رستوران‌های ایرانی چین و غذای حلال است. اگر شما هم قصد سفر به چین را دارید و به دنبال لیست بهترین رستوران‌های اصیل ایرانی در چین هستید، در این مقاله از توریک همراه ما باشید.

بهترین رستوران‌های ایرانی در چین

در چین رستوران‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید غذاهای محلی چینی و غذاهای کشورهای دیگر را میل کنید! اگر ایرانی باشید و با انواع ویزای چین سفر می‌کنید، ممکن است هوس خوردن غذای اصیل ایرانی به سرتان بزند. در این صورت به دنبال بهترین رستوران‌های ایرانی در چین می‌گردید که غذاهای اصیل ایرانی میل کنید. چند مورد از بهترین رستوران‌های ایرانی در چین عبارتند از:

رستوران ایرانی پرسپولیس در پکن

به دنبال یک رستوران همه‌چیز تمام هستید؟ رستوران ایرانی پرسپولیس یکی از بهترین گزینه‌ها است. این رستوران به‌خاطر طراحی زیبا و جذابش، مورد توجه بسیاری از گردشگران ایرانی قرار گرفته است و طرفداران زیادی دارد. نه تنها ظاهر جذاب آن، بلکه غذاهای خوشمزه و باکیفیت آن هم می‌تواند نظرتان را به خود جلب کند. جالب است بدانید که این رستوران در سال 2015، در حالی که فقط یک سال از تاسیس آن گذشته بود توانست لوح بهترین رستوران خاورمیانه در شهر پکن را دریافت کند.

کارکنان این رستوران بسیار مهربان، خوش‌رو و خون‌گرم هستند! غذا خوردن در یک فضای زیبا با کارکنان خون‌گرم و صمیمی می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر از سفرتان به پکن باشد. نکته دیگری که در مورد این رستوران وجود دارد، این است که از گوشت حلال در آن استفاده شده که طعم بی‌نظیری به غذا می‌بخشد.

و طعم غذاهای آن هم بسیار بی‌نظیر و لذیذ است.

رستوران‌های ایرانی چین

رستوران رومی در پکن

رستوران رومی نام یکی از رستوران‌های ایرانی در قلب پکن است! این رستوران از هر نظری می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. اگر وارد این رستوران شوید، اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند، نمای بسیار زیبا و دیدنی آن است. طراحی و معماری سفید رنگ به همراه نمای هنری آن نظرتان را به خود جلب می‌کند. همچنین فضای داخلی آن ترکیبی از مبل‌های سفید و پرده‌های بنفش است که باز هم زیبایی خاصی به این رستوران بخشیده است.

پیشنهاد می‌شود: راهنمای سفر به چین

رستوران‌های ایرانی چین

از طراحی و نمای داخلی آن که عبور کنیم، غذاهای اصیل و خوشمزه این رستوران در ظروف سفالی و اصیل ایرانی نظر شما را به خود جلب می‌کند. غذاهای این رستوران با بهترین کیفیت ممکن طبخ می‌شود و در آن، از گوشت حلال استفاده شده است. اگر خوش شانس باشید، در این رستوران با موسیقی سنتی روبرو می‌شوید که لذت غذا خوردن را بیشتر می‌کند. این رستوران ظرفیت 150 نفری دارد که در دو طبقه به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند. در سفر به چین و شهر پکن، حتماً از غذاهای این رستوران استفاده کنید و یک خاطره بی‌نظیر به‌جای بگذارید.

رستوران خان بابا در پکن

یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی که در پکن قرار دارد، رستوران خان بابا است. این رستوران در قلب چی قرار گرفته و غذاهای بسیار خوشمزه‌ای طبخ می‌کند. کیفیت غذاهای آن بسیار بی‌نظیر است که در یک محیط گرم و صمیمی می‌توانید از خوردن غذای موردنظر لذت ببرید. جالب است بدانید که در این رستوران می‌توانید در کنار غذاهای ایرانی، غذاهای پاکستانی هم میل کنید.

رستوران‌های ایرانی چین

مهم‌ترین مزیت استفاده از این رستوران در کنار غذاهای خوشمزه و لذیذ، امکان استفاده از سلف سرویس است.

این مزیت باعث شده که این رستوان ایرانی در زمان نمایشگاه‌های چین به یک پاتوق برای ایرانیان بدل شود.

رستوران هزار و یک شب در پکن

اگر از آن دسته افرادی هستید که در مرکز چین هوس کباب تازه و خوشمزه کرده‌اید، رستوران هزار و یک شب بهترین گزینه است. در این رستوران انواع کباب‌ها با گوشت حلال سرو می‌شود که می‌توانید از خوردن آن نهایت لذت را ببرید. البته در کنار انواع کباب‌ها می‌توانید غذاهای دیگری هم میل کنید تا نظرتان را کاملاً جلب کند. تنوع غذایی این رستوران بسیار بالا است و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و علاقه خود غذای موردنظر را سفارش دهید.رستوران‌های ایرانی چین

در این رستوران غذاهای عربی هم سرو می‌شود! همچنین اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید اجرای رقص زنده عربی را هم ببینید. دیدن این رقص زیبا در کنار خوردن غذاهای خوشمزه می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر و فراموش نشدنی برای گردشگران ایرانی در چین باشد.

رستوران ایرانی خیام در شانگهای

رستوران خیام یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی است که غذاهای بسیار خوشمزه و اصیل ایرانی سرو می‌کند. نام آن در گذشته شاهزاده ایرانی بود که در حال حاضر به خیام تغییر کرده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با گوشت حلال سرو می‌شود و همین مسئله باعث شده تا نظر بسیاری از گردشگران ایرانی جلب شود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران، فضای جذاب و دلنشین آن است. همین مسئله باعث شده تا غذا خوردن در این رستوران بسیار لذت‌بخش باشد. اگر در شهر شانگهای هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این رستوران را امتحان کنید و از خوردن غذاهای ایرانی خوشمزه لذت ببرید.

رستوران مجلل تهران در گوانجوی

رستوران مجلل تهران یکی از شیک‌ترین رستوران‌های ایرانی در شهر گوانجوی چین است! امکانات مختلفی در این رستوران در اختیار مشتریان قرار گرفته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سالن‌های خانوادگی و مجالس اشاره کرد. همچنین باید بدانید که رستوران مجلل تهران در دو مجموعه کنار هم قرار دارد که هم‌زمان در هر دو مجموعه به مشتریان خدمات ارائه می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت و خوشمزه‌ترین طبخ ممکن تجربه کنید.

رستوران‌های ایرانی چین

از مهم‌ترین مزایای این رستوران نزدیکی آن به بازار لباس، بدلیجات، کیف و کفش، عینک و… است. بنابراین موقعیت بسیار خوبی دارد تا بتوانید قبل یا بعد از خوردن غذا به سراغ خرید سوغاتی بروید. دکور این رستوران زیبا است و کارکنان آن بسیار خون‌گرم هستند. همین مسئله باعث شده تا مشتریان با لبخند رضایت از آن خارج شوند.

سایر رستورن‌های حلال در چین

اگر به دنبال غذای حلال هستید و رستوران‌های بالا نتوانسته نظرتان را جلب کند، گزینه‌های دیگری هم در اختیار شما قرار دارد. چند مورد از بهترین رستوران‌های حلال در چین عبارتند از:

رستوران پنجابی در پکن

پنجابی نام یکی از رستوران‌های هندی است که در چین قرار گرفته است. این رستوران تنوع بالایی از انواع غذاهای هندی و پاکستانی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از خوردن آن لذت ببرید. یکی از نکاتی که در مورد این رستوران وجود دارد، این است که از گوشت‌هایی با ذبح حلال استفاده می‌شود. بنابراین خیالتان بابت غذایی که می‌خورید، کاملاً راحت است.

رستوران‌های ایرانی چین

اگر وارد این رستوران شوید، اولین چیزی که نظرتان را به خود جلب می‌کند طراحی و دکوراسیون داخلی آن است. چرا که یک فضای دلنشین و صمیمی در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید از خوردن غذای خود نهایت لذت را ببرید. همچنین هنگامی که سر میز می‌نشینید، منوی بلند بالایی از لیست غذاهای این رستوران در اختیار شما قرار می‌گیرد. از میان تنوع بالای غذای موردنظر می‌توانید غذاهای خوشمزه انتخاب کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

رستوران هلال ماه در پکن

هلال ماه نام یکی از رستوران‌های حلال در چین است که انواع غذاهای حلال در اختیار شما قرار می‌دهد. شاید کمی عجیب باشد اما اصالت این رستوران اویغوری است و محبوبیت بالایی در میان چینی‌ها دارد. یکی از بهترین چیزهایی که می‌توانید در این رستوران تجربه کنید، باقلوا است. باقلواهای بسیار خوشمزه این رستوران در مقابل چشمان شما تهیه و پخته می‌شود و نظرتان را جلب می‌کند.

یکی دیگر از نکاتی که در مورد رستوران هلال ماه در پکن وجود دارد، طراحی داخلی و دکوراسیون آن است! این طراحی برگرفته از طراحی اسلامی است که راحت‌تر می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

رستوران جو بائویوآن در پکن

هات پات های یکی از غذاهای معروف کشور چین است! یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا افراد مسلمان به سراغ آن نروند، استفاده از گوشت حیوانات مختلف در آن است. حال اگر می‌خواهید هات پات هایی که در آن از گوشت حلال استفاده شده را امتحان کنید، احتمالاً به دنبال یک رستوران هلال که این غذا را سرو می‌کند، هستید. رستوران جو بائویوآن همان رستورانی است که به دنبال آن می‌گردید.

در این رستوران از انواع گوشت گاو و گوسفند برای طبخ غذا استفاده می‌شود و همین مسئله باعث شده تا افراد زیادی غذاهای آن را دوست داشته باشند. در این رستوران خبری از غذاهای انگلیسی نیست! همچنین به دلیل ازدحام بسیار بالا در آن ممکن است مکان مناسبی برای دورهمی دوستانه و خانوادگی نباشد.

رستوران دونگ لای شون در  پکن

دونگ لای شون نام یکی از رستوران‌های معروفی است که در شهر پکن قرار دارد. در این رستوران تمام غذاها با گوشت حلال طبخ می‌شود و همین مسئله باعث شده گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال غذای حلال هستند. طعم و مزه اصیل غذاهای چینی در این رستوران وجود دارد که می‌توانید از خوردن غذاهای بسیار خوشمزه آن لذت ببرید.

رستوران‌های ایرانی چین

در این رستوران پیشنهاد می‌کنیم حتماً سوپ قارچ را امتحان کنید تا خوشمزه‌ترین سوپی که در تمام عمرتان خورده‌اید را تجربه کرده باشید. تنوع بسیار خوبی از سبزی‌های مختلف در این رستوران استفاده می‌شود و همین مسئله باعث شده طعم خاص و عالی به غذاها داده شود.

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم بهترین رستوران‌های ایرانی و رستوران‌های حلال کشور چین را برای افرادی که قصد دریافت ویزای چین و سفر به این کشور را دارند معرفی کنیم. اگر شما هم تجربه استفاده از غذاهای خوشمزه کشور چین در رستوران‌های ایرانی آن را داشته‌اید، از طریق بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *