خانه
بلاگ
حساب کاربری
هوشمندانه سفر کن! خرید آنلاین تور و ویزا در توریک

فهرست مطالب

بلک فرایدی ترکیه؛ هر چیزی که باید بدانید!

بلک فرایدی ترکیه
تاریخ انتشار: 1403/7/17

تا چند سال قبل، نام بلک فرایدی برای بسیاری از افراد آشنا نبود! اما اگر الان از جمعه سیاه صحبت کنیم، بسیاری از افراد می‌دانند که چه روزی است و چقدر می‌تواند ارزشمند باشد. اگر قصد استفاده از جشنواره‌های بلک فرایدی را دارید، کشورهای اطراف ایران بهترین گزینه هستند. ترکیه هم یکی از نزدیک‌ترین کشورهای ایران است که می‌توانید برای استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی به آن سفر کنید.

البته پیش از سفر باید اطلاعات کاملی در مورد بلک فرایدی ترکیه و بهترین مراکز خرید در استانبول یا شهرهای دیگر کسب کنید. در این صورت می‌توانید بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشید و از خرید محصولات برندهای برتر دنیا در ترکیه لذت ببرید. در این مقاله از توریک قصد داریم به بررسی تمام مسائلی که باید در مورد این جشنواره ترکیه بدانید می‌پردازیم تا تجربه خرید در بلک فرایدی برایتان لذت‌بخش باشد.

بلک فرایدی ترکیه چیست؟

بلک فرایدی آخرین جمعه از سال میلادی بوده که دقیقاً پس از روز شکرگزاری در آمریکا است. بلک فرایدی روز تعطیل نیست؛ بلکه به دلیل محبوبیت بسیار بالا در میان گردشگران و شهروندان هر کشور توانسته به عنوان بهترین روز خرید در هر کشور تبدیل شود. تا جایی که بسیاری از شرکت‌ها به کارمندان خود مرخصی می‌دهند تا از خرید محصولات برندهای برتر دنیا لذت ببرند.

بلک فرایدی ترکیه چیست؟

جمعه سیاه در ایران دیده نمی‌شود و اگر هم دیده شود، بسیار محدود است. در حالی که کشورهای اطراف ایران جشنواره بلک فرایدی را به بهترین شکل ممکن با حداکثر تخفیف جهت خرید محصول اجرا می‌کنند. اگر قصد سفر به کشورهای اطراف را دارید تا از تخفیف‌های بلک فرایدی برندهای برتر دنیا استفاده کنید، پیشنهاد ما سفر به ترکیه است. در ترکیه برندهای برتر دنیا حضور دارند و می‌توانید در روز جمعه سیاه ترکیه، خریدهایتان را با حداکثر تخفیف انجام دهید.

زمان بلک فرایدی ترکیه چه موقع است؟

بلک فرایدی در ترکیه مانند تمام کشورهای دیگر دنیا است. بلک فرایدی سال 2024 در روز جمعه 29 نوامبر است. اگر قصد برنامه‌ریزی برای استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی را دارید، باید بدانید که این تاریخ معادل 9 آذر 1403 است. بنابراین اگر قصد برنامه‌ریزی برای سفر و استفاده از بلک فرایدی ترکیه را دارید، حتماً مدتی قبل برای آن اقدام کنید. چرا که در این روز گردشگران از کشورهای دیگر هم به ترکیه سفر می‌کنند و هنگام رزرو تور استانبول یا خرید بلیط هواپیما با چالش روبرو می‌شوید.

جالب است بدانید که در چنین روزی، بهترین مراکز خرید در استانبول از ساعت 4 صبح شروع به فعالیت می‌کنند تا ساعت 12 شب هم در خدمت بازدیدکنندگان هستند.

اهمیت بلک فرایدی برای اقتصاد ترکیه

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در مورد بلک فرایدی ترکیه لازم است بدانید، تاثیر آن بر اقتصاد ترکیه است. واقعیت این است که بسیاری از گردشگران کشورهای دیگر، بلک فرایدی گسترده‌ای در کشورشان ندارند! برای مثال، در کشور ما هم بلک فرایدی خیلی گسترده و فعال نیست. شاید بتوان دلیل آن را عدم حضور برندهای برتر دنیا در ایران دانست که به دلیل تحریم‌ها از حضور در ایران محروم هستند.

اهمیت بلک فرایدی برای اقتصاد ترکیه

همین مسئله باعث شده تا گردشگران زیادی به این کشور سفر کنند که در نهایت، روی اقتصاد ترکیه تاثیر زیادی دارد. طبیعتاً هر چقدر گردشگران بیشتری وارد ترکیه شوند، درآمد حاصل از گردشگران برای ترکیه افزایش پیدا می‌کند. پس بلک فرایدی تنها به نفع گردشگران ایرانی یا کشورهای دیگر نیست! بلکه برای دولت ترکیه هم بسیار ارزشمند است و بودجه زیادی به این کشور وارد می‌شود.

تفاوت بلک فرایدی ترکیه با کشورهای دیگر

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای گردشگران پیش می‌آید، این است که چرا برای استفاده از جشنواره بلک فرایدی باید ترکیه را به‌جای کشورهای دیگر نظیر دبی، ارمنستان و آذربایجان انتخاب کنیم؟ دلایل مختلفی وجود دارد که در ادامه دلیل هر کدام را بر اساس مقایسه با کشور موردنظر ارائه می‌کنیم.

تفاوت با بلک فرایدی ایران

در کشور ما ایران، توجه زیادی به بلک فرایدی نمی‌شود و اگر جشنواره‌ای هم می‌بینید، توسط کسب‌وکارها به صورت شخصی برگزار می‌شود. همچنین برندهای برتر دنیا در ایران حضور ندارند و افراد نمی‌توانند محصولات باکیفیت را با تخفیف تهیه کنند.

تفاوت با بلک فرایدی دبی

در دبی، اکثر برندهای بزرگ دنیا حضور دارند. البته قیمت خرید کالاهای مختلف در دبی بسیار بالا است و همین مسئله باعث شده تا بلک فرایدی محبوبیت زیادی در میان گردشگران داشته باشد. البته این جشنواره در دبی تنها یک روز بوده و تفاوت آن با ترکیه این است که احتمال تمدید آن تا یک هفته هم وجود دارد.

تفاوت با بلک فرایدی عمان

تعداد برندهای فعال در عمان نسبت به ترکیه بسیار کمتر است. همچنین برندهای ترکیه‌ای کمتری هم در عمان حضور دارند و همین مسئله باعث شده تا بلک فرایدی در ترکیه نسبت به عمان جذاب‌تر باشد.

تفاوت با بلک فرایدی گرجستان

در گرجستان هم جشنواره بلک فرایدی برگزار می‌شود اما یک تفاوت مهم با ترکیه دارد. تعداد برندهای جهانی حاضر در ترکیه بسیار بیشتر از گرجستان هستند. همچنین تمام برندهای معتبر ترکیه در گرجستان حضور ندارند و همین مسئله باعث شده تا بتوانید در بهترین مراکز خرید در استانبول با تخفیف ویژه خرید خود را انجام دهید.

تفاوت با بلک فرایدی ارمنستان

ارمنستان از آن دسته کشورهای نزدیک به ایران است که گردشگران زیادی برای حضور در بلک فرایدی، آن را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. اگر هدفتان از سفر فقط استفاده از جشنواره بلک فرایدی است، پیشنهاد می‌کنیم ترکیه را انتخاب کنید. چرا که باز هم تعداد برندهای فعال و حاضر در ترکیه بیشتر از ارمنستان هستند. البته مراکز خرید ارمنستان هم در جشنواره بلک فرایدی بسیار فعال هستند و اگر قصد سفر به آن را دارید، باز هم می‌توانید روی این جشنواره حساب ویژه باز کنید.

تفاوت با بلک فرایدی آذربایجان

آذربایجان یکی از مقاصد گردشگری بسیار مهم برای خرید کالاهای مختلف است و تنوع بازار آن می‌تواند نظرتان را جلب کند. در حال حاضر برندهای بزرگ و زیادی از سراسر دنیا در این کشور حضور دارند اما قابل مقایسه با دبی و استانبول نیست. چرا که تعداد برندهای آن بسیار کمتر از برندهای حاضر در استانبول است. همچنین مدت زمان جشنواره نهایتاً یک روز است که می‌توانید از تخفیف‌های آن استفاده کنید اما در استانبول ممکن است تا یک هفته هم بسیاری از برندها با توجه به جمعیت بالای گردشگران، تمدید کنند.

بهترین مراکز خرید ترکیه برای استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی

قصد خرید در جشنواره جمعه سیاه ترکیه را دارید؟ پیش از هر چیزی باید بدانید که بهترین مراکز خرید آن کدام هستند و خریدتان را از کجا انجام دهید! در این بخش به بررسی 15 مورد از بهترین مراکز خرید ترکیه می‌پردازیم تا ببینید کدام یک از آن‌ها برای بازدید مناسب است.

مرکز خرید کانیون استانبول (Kanyon Shopping Mall)

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید چند منظوره در استانبول، کانیون است. این مرکز خرید بیش از 160 فروشگاه از برندهای مختلف را در خود جای داده است و توانسته محبوبیت زیادی در میان گردشگران کسب کند. در این مرکز خرید کالاهای مختلفی نظیر لوازم بازی کودک، جواهرات، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم الکترونیکی، کفش، کیف و لباس وجود دارد. جالب است بدانید که بیش از 26 رستوران با انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی هم در آن قرار گرفته است. از امکانات دیگر آن می‌توان به سینما، مرکز تناسب اندام، کافه و تئاتر اشاره کرد.

مرکز خرید کانیون استانبول (Kanyon Shopping Mall)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول (Istinye Park Istanbul)

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در ترکیه، مرکز ایستینیه است که 300 فروشگاه از برندهای مختلف در آن حضور دارند. مهم‌ترین کالاهای آن را می‌توان پوشاک مردانه و زنانه، ساعت و زیورآلات دانست اما کالاهای دیگری هم در آن وجود دارد. مهم‌ترین امکانات آن در کنار فروشگاه‌ها فودکورت، سینما، مرکز سرگرمی و مرکز ورزشی است.

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول (Istinye Park Istanbul)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید آکو فلوریا (Aqua Florya Mall)

اگر به دنبال یک مرکز خرید خاص در بخش اروپایی ترکیه می‌گردید، مرکز خرید آکو فلوریا را از دست ندهید. این مرکز خرید در ساحل دریای مرمره قرار گرفته است که بازدیدکنندگان از حضور در آن و استفاده از امکانات آن نهایت لذت را می‌برند. همچنین درک کنار فروشگاه برندهای برتر دنیا در این مرکز خرید، می‌توانید از آکواریوم سی لایف فلوریا که به عنوان بزرگ‌ترین آکواریوم موضوعی جهان شناخته می‌شود هم لذت ببرید. از امکانات آن می‌توان به فودکورت و سینما اشاره کرد.

مرکز خرید آکو فلوریا (Aqua Florya Mall)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

ونیزیا مگا اوت‌لت (Venezia Mega Outlet)

ونیزیا مگا اوت‌لت یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول و جزء لوکس‌ترین مراکز ترکیه است. در این مرکز خرید برندهای مطرح جهانی نظیر آدیداس و نایکی حضور دارند و می‌توانید زمان بلک فرایدی ترکیه خریدهایتان را با کمترین قیمت از این برندهای جهانی انجام دهید.

ونیزیا مگا اوت‌لت (Venezia Mega Outlet)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید مارمارا پارک استانبول (Marmara Park)

از بهترین مراکز خریدی که در ترکیه وجود دارد می‌توان به مارمارا پارک استانبول اشاره کرد. در این مرکز خرید صدها برند بین‌المللی حضور دارد که می‌توانید محصولات موردنیازتان را با بهترین قیمت تهیه کنید. همچنین امکانات مهم آن شامل کافه، سینما، مراکز سرگرمی و… هستند که می‌توانید چند ساعتی را در آن جا وقت بگذرانید.

مرکز خرید مارمارا پارک استانبول (Marmara Park)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید آکاسیا (Akasya Shopping Mall)

آکاسیا یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید است که می‌توانید پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی و… خریداری کنید. در این مرکز خرید برندهای شماره یک دنیا حضور دارند و می‌توانید از حضور در آن نهایت استفاده را ببرید. دسترسی به این مرکز خرید از طریق متروی M4 به راحتی امکان‌پذیر است و چالش بزرگی در این زمینه وجود ندارد. از مهم‌ترین امکانات این مرکز خرید می‌توان به فودکورت، سینما و مراکز سرگرمی اشاره کرد.

مرکز خرید آکاسیا (Akasya Shopping Mall)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید زورلو (Zorlu Center)

زورلو یکی از مراکز خرید لوکس در ترکیه است که برترین برندهای دنیا در زمینه مد و زیبایی در آن حضور دارند. هنگام بلک فرایدی ترکیه می‌توانید این محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید. همچنین در این مرکز خرید رستوران‌های بین‌المللی مختلفی حضور دارند که آن را به محلی لذت‌بخش برای یک روز تفریح تبدیل کرده است. از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به فودکورت، مراکز سرگرمی و مرکز برگزاری رویدادهای مختلف اشاره کرد.

مرکز خرید زورلو (Zorlu Center)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید جواهیر (Cevahir Shopping Center)

جواهیر از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید در استانبول است که در آن بیش از 340 فروشگاه مختلف وجود دارد و میزبان بسیاری از برندهای بزرگ و معتبر دنیا است. در این مرکز خرید حدود 34 فست‌فودی و 14 رستوران حضور دارند که انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود. از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به سینما، مرکز سرگرمی، سالن بولینگ، ترن هوایی و… اشاره کرد.

مرکز خرید جواهیر (Cevahir Shopping Center)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید هیستوریا (Historia Shopping and Life Center)

هیستوریا مرکز خریدی در محله فاتح استانبول است که به دلیل دسترسی راحت توانسته در میان گردشگران محبوبیت بالایی داشته باشد. برندهای آدیداس، پولو، مانگو، نایکی و زارا از مهم‌ترین برندهای فعال در این مرکز خرید هستند. همچنین در این مرکز فست‌فودهای زنجیره‌ای و بین‌المللی مختلفی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کی‌اف‌سی و برگر کینگ اشاره کرد. همچنین امکانات دیگری مانند سینما و مراکز سرگرمی هم وجود دارد.

مرکز خرید هیستوریا (Historia Shopping and Life Center)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید مال آف استانبول (Mall Of Istanbul)

این مرکز خرید بزرگ‌ترین مرکز خرید در استانبول است که صدها برند ترکی و بین‌المللی در آن حضور دارند. همچنین امکانات مختلفی نظیر هتل لوکس و مراکز سرگرمی در اختیار گردشگران قرار گرفته است تا با خیالی آسوده چند ساعتی را در آن حضور داشته باشند. از دیگر امکانات آن می‌توان به سینماتک، تئاتر، شهربازی، کافه‌ها و… اشاره کرد.

مرکز خرید مال آف استانبول (Mall Of Istanbul)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید اوت‌لت اپتیموم استانبول (Optimum Outlet)

این مرکز خرید یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید ترکیه است که توانسته جایزه بهترین اوت‌لت اروپا را برنده شود. شاید کمی عجیب باشد اما در سال میزبان بیش از 13 میلیون گردشگر است! هنگام بلک فرایدی ترکیه فرصت بسیار خوبی برای بازدیدکنندگان است تا با کمترین هزینه بتوانید محصولات مختلفی را در این فروشگاه تهیه کنید. همچنین امکاناتی نظیر سینما، فودکورت، مراکز بازی کودکان، پیست اسکی و… در آن وجود دارد.

مرکز خرید اوت‌لت اپتیموم استانبول (Optimum Outlet)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید فروم استانبول (Forum Istanbul)

از بهترین مراکز خرید در استانبول می‌توان به فروم اشاره کرد. این مرکز خرید میزبان بسیار از برندهای داخلی و بین‌المللی است و توانسته محبوبیت بالایی در میان گردشگران کسب کند. از مهم‌ترین امکانات این مرکز خرید می‌توان به فودکورت، سینما، لگولند، مراکز سرگرمی و… اشاره کرد.

مرکز خرید فروم استانبول (Forum Istanbul)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید واتر گاردن استانبول (Watergarden Istanbul)

اگر به دنبال یکی از بهترین و زیباترین مراکز خرید در بخش آسیایی ترکیه هستید، واتر گاردن را از دست ندهید. این مرکز خرید در واقع یک باغ آبی است که می‌توانید در آن تعداد زیادی از برندهای بزرگ و معتبر جهانی را ببینید. همچنین امکانات بسیار عالی نظیر رستوران، کافه، فودکورت، مراکز تفریحی و… در آن وجود دارد که می‌توانید پس از بازدید فروشگاه‌های مختلف این مرکز خرید، از آن‌ها هم استفاده کنید.

مرکز خرید واتر گاردن استانبول (Watergarden Istanbul)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید هیل‌تاون (Hilltown AVM)

این مرکز خرید نسبتاً جدید است و محل مناسب برای خرید بلک فرایدی ترکیه محسوب می‌شود. در حال حاضر برندهای لوکس دنیا در این مرکز خرید حضور دارند و می‌توانید کالاهای آن‌ها را در جشنواره جمعه سیاه ترکیه با بهترین قیمت تهیه کنید.

مرکز خرید هیل‌تاون (Hilltown AVM)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید عمار اسکوئر (Emaar Square mall)

این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول ‌است که می‌توانید تجربه خرید در بلک فرایدی را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. فرقی نمی‌کند که بودجه شما برای خرید چقدر باشد! در این مرکز خرید فروشگاه‌های مختلفی حضور دارند که می‌توانید متناسب با بودجه خود، خریدی ارزشمند انجام دهید.

مرکز خرید عمار اسکوئر (Emaar Square mall)

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

بهترین مراکز خرید در آنکارا

اگر قصد استفاده از بلک فرایدی ترکیه در شهر آنکارا را دارید، می‌توانید به سراغ مراکز خرید زیر بروید:

  • مرکز خرید Forum
  • مرکز خرید Kentpark
  • مرکز خرید Cepa
  • مرکز خرید Alisveris
  • مرکز خرید Galleria
  • مرکز خرید Armada
  • مرکز خرید Karum
  • مرکز خرید ANKAmall

بهترین مراکز خرید در ازمیر

برای خرید و استفاده از جشنواره بلک فرایدی در ازمیر می‌توانید از مراکز خرید زیر استفاده کنید:

  • مرکز خرید مدیا مارکت (media market shopping center)
  • مرکز خرید فروم بورنوا (Barnova Forum Commercial Complex)
  • مرکز خرید آسماچاتی (Asmachati shopping center)
  • مرکز تجاری تفریحی هیلتون ازمیر (Hilltown Karsiyaka AVM)
  • مرکز خرید آگورا ازمیر(izmir agora mall)
  • مجموعه تجاری اسکله کوناک (Konak Pier beach market)
  • اوت لت اپتیموم (Optimum outlet)
  • اوت لت سلوی (Selway Outlet)
  • مجتمع تجاری تفریحی اژه پارک (Ege Park Mavisehir)

بهترین مراکز خرید در آنتالیا

در آنتالیا مراکز خرید بزرگی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • مرکز خرید مارک (Mark Antalya)
  • مجموعه خرید اوت لت دیپو (Deepo Outlet Center)
  • مرکز خرید انتالیا مال (Mall of Antalya)
  • مرکز خرید شی مال (Shemall shopping Center)
  • مرکز خرید تراسیتی، پاساژی بزرگ در لارا
  • مرکز خرید آنتالیا توربان مارینا
  • مرکز خرید میگروس
  • مرکز خرید آلانیوم
  • مرکز خرید لاورا
  • مرکز خرید ایکی کاپیلی هان

بهترین مراکز خرید در بورسا

برای استفاده از جشنواره بلک فرایدی ترکیه در بورسا به سراغ مراکز خرید زیر بروید:

  • بورسا سیتی‌سنتر
  • کوروپارک مال

بهترین برندهای ترکیه برای خرید در بلک فرایدی

در ترکیه برندهای مختلفی حضور دارند که علاوه بر تمام برندهای شناخته‌شده در دنیا، برخی برندها مربوط به کشور ترکیه هستند. در واقع این برندهای ترکی نه تنها در کشور ترکیه حضور دارند، بلکه توانسته‌اند توجه بازار جهانی را هم جلب کنند. در بلک فرایدی ترکیه می‌توانید خرید از این برندها را تجربه کنید و لذت ببرید.

بهترین برندهای ترکیه برای خرید در بلک فرایدی

برندهای جهانی فعال در ترکیه

  • H&M
  • Nike stem
  • gratis
  • teknosa
  • Watson’s,ayakkabı dünyası
  • boyner
  • Zara
  • Hepsiburada
  • gittigidiyor
  • idefix
  • IKEA
  • Vivens

برندهای داخلی ترکیه

  • برند ال سی وایکیکی (LC Waikiki)
  • برند کوتون (Koton)
  • برند دفاکتو (DeFacto)
  • برند ماوی (Mavi)
  • واکو (Vakko)
  • پنتی (Penti)
  • دِری مد (Derimod)
  • ایپک یول (İpekyol)
  • دامات (Damat)
  • کالینز (Colins)
  • جی‌می‌ کی (Jimmy Key)
  • کیگیلی (kiğılı)
  • رومَن (Roman)
  • اِل تی بی (LTB)
  • سارار (Sarar)

هنگام بازدید از مراکز خرید مختلف می‌توانید از جشنواره بلک فرایدی ترکیه استفاده کنید و با کمترین قیمت، بهترین محصولات را تهیه کنید.

در جشنواره بلک فرایدی ترکیه چه محصولاتی خریداری کنیم؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در مورد بلک فرایدی ترکیه مطرح می‌شود، این است که چه چیزی بخریم؟ واقعیت این است که در جشنواره جمعه سیاه ترکیه هر نوع کالایی که فکرش را کنید، تخفیف می‌خورد. مثلاً اگر نیاز به محصولاتی نظیر موبایل، لپ‌تاپ، تلویزیون و کنسول بازی دارید می‌توانید هنگام خرید تا 50 درصد تخفیف ویژه بگیرید.

البته این موضوع را درنظر داشته باشید که برندهای داخلی ترکیه نسبت به برندهای بین‌المللی تخفیف بیشتری برای افراد درنظر می‌گیرند. به‌خصوص در بخش پوشاک و لوازم آرایشی که ترکیه بسیار فعال است و برندهای مختلفی دارد! همچنین در این برندها می‌توانید محصولات آخر فصل و حتی محصولات فصل جدید را با بهترین قیمت تهیه کنید. اگر نیاز به لوازم خانگی، مبلمان و محصولات تزئینی دارید، باز هم جمعه سیاه فرصت بسیار خوبی است تا با بهترین کیفیت و کمترین قیمت بتوانید محصولات بی‌نظیری تهیه کنید.

در جشنواره بلک فرایدی ترکیه چه محصولاتی خریداری کنیم؟

نکات مهم برای تجربه موفق بلک فرایدی ترکیه

اگر قصد استفاده از بلک فرایدی ترکیه را دارید و می‌خواهید تجربه خرید در بلک فرایدی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز باشد، نکات زیر را رعایت کنید:

بودجه خود را عاقلانه خرج کنید

در بلک فرایدی ترکیه همه چیز جذاب است اما باید حواستان به بودجه باشد تا عاقلانه خرج کنید. گاهی اوقات ممکن است کالایی را خریداری کنید که واقعاً به آن نیاز ندارید و این مسئله باعث تمام شدن بودجه می‌شود. در این صورت نمی‌توانید کالایی که واقعاً نیاز دارید را تهیه کنید.

قیمت‌ها را مقایسه کنید

برخی فروشگاه‌ها تنها به فکر سود خود هستند و این طور نیست که تخفیف آن‌ها واقعی باشد. اگر قصد خرید محصولی را دارید، آن را در اینترنت یا فروشگاه‌های دیگر جستجو کنید تا قیمت واقعی آن را بدانید. سپس بر اساس قیمت پس از اعمال تخفیف ببینید که منطقی است یا نه.

تحقیقات لازم را پیش از شروع بلک فرایدی انجام دهید

وقتتان را با پرسش و پاسخ تلف نکنید! بلکه قبل از سفر به و استفاده از بلک فرایدی ترکیه تحقیقات لازم را انجم دهید تا اگر فروشگاهی آن محصول را با قیمت مناسب ارائه کرد، سریعاً آن را خریداری کنید.

فهرستی از کالای موردنیازتان جهت خرید در بلک فرایدی تهیه کنید

همه افراد محصولاتی نیاز دارند که به دنبال یک فرصت مناسب مانند بلک فرایدی ترکیه برای خرید آن هستند. فهرستی از کالاهای موردنیاز یا موردعلاقه خود تهیه کنید تا در بلک فرایدی بتوانید از خرید آن لذت ببرید.

بلک فرایدی را هنگام برنامه‌ریزی سفر ترکیه فراموش نکنید!

بلک فرایدی ترکیه بسیار جذاب است؛ چرا که برندهای بزرگ دنیا در آن حضور دارند و می‌توانید برخی محصولات را با بیش از  درصد تخفیف تهیه کنید. در این مقاله به بررسی هر چیزی که لازم است در مورد بلک فرایدی ترکیه بدانید پرداختیم. همچنین بهترین مراکز خرید در استانبول و سایر شهرهای ترکیه را بررسی کردیم تا بتوانید خریدی لذت‌بخش انجام دهید. اگر شما هم تجربه‌ای در مورد جمعه سیاه ترکیه دارید، از طریق بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *