خانه
بلاگ
حساب کاربری
هوشمندانه سفر کن! خرید آنلاین تور و ویزا در توریک

فهرست مطالب

بلک فرایدی گرجستان؛ بهترین فروشگاه‌ها و برندهای آن در جمعه سیاه کدام هستند؟

بلک فرایدی گرجستان
تاریخ انتشار: 1403/7/21

گرجستان یکی از کشورهای نزدیک به ایران است و همین مسئله منجر به محبوبیت بالای آن در انتخاب برای سفر خارجی شده است. در سفر به گرجستان می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تفرحیات مختلفی آن استفاده کنید و لذت ببرید. البته با توجه به مراکز خرید بزرگ آن، می‌توانید از تخفیف‌های بزرگ برندهای برتر دنیا هم بهره‌مند شوید. یکی از جشنواره‌های سراسر دنیا که جذابیت زیادی برای گردشگران دارد، بلک فرایدی در گرجستان است.

اما چرا بلک فرایدی گرجستان مهم است و باید برای آن برنامه‌ریزی کرد؟ در این مقاله از توریک به بررسی تخفیف‌های بلک فرایدی در گرجستان می‌پردازیم و بهترین برندها و مراکز خرید این کشور را بررسی می‌کنیم.

بلک فرایدی گرجستان؛ چرا استفاده از آن مهم است؟

اگر قصد سفر به گرجستان را دارید و هدفتان گردشگری است، می‌توانید با انتخاب زمان مناسب با یک تیر، دو نشان بزنید! چرا که در گرجستان برترین برندهای دنیا حضور دارند و می‌توانید محصولات و کالاهای باکیفیت و ارزشمندی خریداری کنید. به خصوص که اگر زمان تخفیف‌های بلک فرایدی به این کشور سفر کنید. بلک فرایدی رویدادی است که در آن برندهای مختلف روی محصولات خود بالاترین تخفیف‌ها را اعمال می‌کنند تا با کم‌ترین قیمت بتوانید محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

بلک فرایدی گرجستان

البته در گرجستان تخفیف‌ها و جشنواره‌های تخفیفی زیادی وجود دارد اما هیچ‌کدام از آن‌ها به جذابیت خرید در بلک فرایدی نمی‌رسد! چرا که حداکثر تخفیف در طول سال را می‌توانید زمان بلک فرایدی در گرجستان ببینید. طبیعتاً گردشگران دوست دارند در کنار بازدید از جاهای دیدنی، سوغاتی با حداکثر تخفیف را خریداری کنند که تخفیف‌های بلک فرایدی به آن‌ها کمک زیادی می‌کند.

زمان برگزاری بلک فرایدی گرجستان

بلک فرایدی در سراسر دنیا، در یک روز خاص شروع می‌شود که امسال ک فرایدی در 29 نوامبر 2024 بوده که به تاریخ شمسی 9 آذر 1403 است. اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به گرجستان هستید، پیشنهاد می‌کنیم زمان سفر را به نحوی بچینید امکان استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی فراهم باشد.

البته گردشگران زیادی در این تاریخ از کشورهای اطراف به گرجستان سفر می‌کنند. بنابراین اگر قصد رزرو تور خارجی یا خرید بلیط گرجستان را دارید، حتماً از آن به پیگیر باشید. چرا که بدون برنامه‌ریزی احتمال آن که نتوانید تور مناسبی در زمان بلک فرایدی در گرجستان رزرو کنید، زیاد است.

بهترین مراکز خرید گرجستان در بلک فرایدی

اگر قصد خرید با استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی را دارید، پیش از هر چیزی باید با بهترین مراکز خرید این کشور آشنا شوید. در این بخش 12 مورد از بهترین مراکز خرید گرجستان را بررسی می‌کنیم که برترین برندهای دنیا در آن فروشگاه فیزیکی و فعال دارند. آشنایی با مراکز خرید گرجستان به شما کمک می‌کند تا برای سفرتان و خرید در بلک فرایدی برنامه‌ریزی کنید و نهایت استفاده را ببرید.

درای بریج مارکت (Dry Bridge Market)

درای بریج مارکت یکی از بازارهای بزرگ گرجستان است که اکثر فروشندگان آن محلی هستند. در این بازار می‌توانید سوغاتی‌های جذابی را ببینید که ارزش خرید بسیار بالایی دارند. فرقی نمی‌کند که به چه نوع سوغاتی نیاز داشته باشید! همه چیز در این بازار وجود دارد و می‌توانید با کمی گشت‌وگذار کالای موردنظرتان را پیدا و خریداری کنید. با وجود آن که این بازار قیمت‌های بسیار پایینی دارد، باز هم زمان بلک فرایدی در گرجستان می‌توانید با قیمت پایین‌تری محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 5 عصر

جی تی سی (GTC)

این مرکز خرید برای گردشگران و بومیان این شهر از بهترین مراکز خریدی است که می‌توانید هر نوع کالایی را در آن با بهترین قیمت تهیه کنید. نه تنها پوشاک، کیف، کفش، لوازم منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، جواهرات، زیورآلات در این فروشگاه قابل خرید است، بلکه می‌توانید انواع وسایل الکترونیکی و دیجیتالی را هم با بهترین قیمت تهیه کنید. امکانات دیگر مرکز خرید جی تی سی شامل رستوران، کافی‌شاپ، فودکورت، زمین بازی کودکان، سالن سینما و باغ وحش است.

جی تی سی (GTC)

ساعت کاری: همه روزه از 9.30 صبح تا 6 عصر

مرانی مال (Merani Mall)

از بهترین و زیباترین مراکز خرید گرجستان، مرانی مال است. در طراحی این مرکز خرید از معماری قدیمی تفلیس استفاده شده و در 4 طبقه ساخته شده است. وسعت این مرکز خرید خیلی بزرگ نیست اما جالب است بدانید که تعداد زیادی از برندهای معتبر جهانی در آن حضور دارند. از مهم‌ترین برندهای حاضر در این مورد از بهترین فروشگاه‌ها در بلک فرایدی می‌توان به زارا، جین وست و ماسیمو دوتی اشاره کرد. همچنین امکاناتی نظیر کافه و رستوران هم در آن قرار گرفته تا با خیالی آسوده بتوانید از حضور در این مرکز خرید لذت ببرید.

مرانی مال (Merani Mall)

ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

پارک اوت لت (Outlet Village)

پارک اوت لت یکی از مراکز خرید گرجستان است که کمک زیادی به کاهش هزینه‌هایتان می‌کند. در این فروشگاه هم برندهای معتبری حضور دارند که همیشه محصولات فصل‌های گذشته را با بهترین قیمت ارائه می‌کنند. البته در تخفیف‌های بلک فرایدی می‌توانید محصولات قابل استفاده در فصل موردنظر را هم خریداری کنید.

پارک اوت لت (Outlet Village)

ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

گالریا (Galleria Tbilisi)

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ در گرجستان، مرکز خرید گالریا است. این مرکز خرید با سازه‌ای شیشه‌ای و سفید رنگ در میدان آزادی وجود دارد که می‌توانید سوغاتی‌های جذاب و کاربردی از آن خریداری کنید. در این مرکز خرید چندتا از بهترین برندهای خارجی و بزرگ دنیا حضور دارند که می‌توانید انواع پوشاک، زیورآلات، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و… را خریداری کنید. همچنین در این مرکز خرید امکاناتی نظیر رستوران، شهربازی، کافی‌شاپ، فودکورت و… قرار دارد که می‌توانید نهایت استفاده را از حضور در آن ببرید.

گالریا (Galleria Tbilisi)

ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

تفلیس سنترال (Tbilisi Central)

تفلیس سنترال را یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید تفلیس می‌دانند؛ نه تنها برای بومیان، بلکه برای گردشگران هم این مرکز تجاری گزینه مناسبی است. دلیل آن هم قیمت بسیار مناسب اجناس است که می‌توانید انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم دیجیتال و لوازم آرایشی را با کمترین قیمت از این مرکز خرید تهیه کنید. همچنین آن را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌ها در بلک فرایدی گرجستان می‌شناسند که می‌توانید از تخفیف‌های بلک فرایدی آن حداکثر استفاده را ببرید.

تفلیس سنترال (Tbilisi Central)

ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

اوراسیا (Eurasia Shopping Mall)

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید گرچستان، مرکز خرید اوراسیا است. این مجموعه 5 طبقه دارد و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید این کشور محسوب می‌شود. به‌خصوص که اگر قصد خرید پوشاک در بلک فرایدی در گرجستان را دارید، این مرکز خرید را نباید از دست بدهید. چرا که تخفیف‌های بلک فرایدی بسیار جذاب هستند و می‌توانید با حداقل بودجه کالاهای باکیفیتی خریداری کنید. امکانات دیگر این مرکز خرید شامل رستوران، فودکورت، شهربازی کودکان، فضای سبز و… است.

اوراسیا (Eurasia Shopping Mall)

ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 8 شب

مگالین (Megaline)

اگر قصد خرید لوازم خانگی در جشنواره بلک فرایدی در گرجستان را دارید، مگالین را از دست ندهید! یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید گرجستان است که هر چیزی که نوع لوازم خانگی داشته باشید، در آن وجود دارد. از قابلمه گرفته تا انواع یخچال. در این مرکز خرید برندهای ال جی و سامسونگ حضور دارند که می‌توانید محصولات موردنظرتان را با خیالی آسوده از اورجینال بودنشان، تهیه کنید. همچنین کالاهای دیگری نظیر پوشاک، زیورآلات، کفش، لوازم آرایشی، کیف، کتاب و… هم در آن پیدا می‌شود.

مگالین (Megaline)

ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 8 شب

لیلو مال (Lilo Mall)

اگر به دنبال یکی از بهترین مراکز خرید گرجستان می‌گردید و برایتان مهم نیست که داخل شهر تفلیس باشد به سراغ لیلو مال بروید. این مرکز خرید در 30 کیلومتری شهر تفلیس قرار گرفته که البته برندهای زیادی در آن مشاهده نمی‌کنید. البته اکثر کالاهای آن، کالای معمولی هستند و همین مسئله باعث شده تا از مراکز خرید ارزان قیمت در تفلیس به شمار بیاید. در این مرکز خرید می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، پوشاک، دکوراسیون و قالیچه را با بهترین قیمت تهیه کنید.

لیلو مال (Lilo Mall)

ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

کارواسلا (Karvasla)

کارواسلا یکی از بهترین مراکز خرید در تفلیس گرجستان بوده که در 8 طبقه و بیش از 700 فروشگاه راه‌اندازی شده است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع محصولات نظیر پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات را تهیه کنید! البته این موارد تمام کالاهای این مرکز خرید نیستند و هر چیز دیگری که فکرش را کنید، در آن قابل خرید است. برای خرید در بلک فرایدی این مرکز خرید بسیار مناسب است! چرا که برندهای معتبر و بزرگ دنیا هم در آن حضور دارند. همچنین امکانات دیگری نظیر کافه، رستوران، مرکز بازی کودکان و… هم در آن وجود دارد.

کارواسلا (Karvasla)

ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

ایست پوینت (East Point)

ایست پوینت نام یکی از بزرگ‌ترین مرکز تجاری و خرید در گرجستان است که بیش از 150 فروشگاه دارد. این مرکز خرید در نزدیکی تفلیس قرار گرفته که تنها 15 دقیقه با آن فاصله دارید. اکثر گردشگران از این مرکز خرید برای تهیه انواع پوشاک، لوازم آرایشی، کیف، کفش، زیورآلات استفاده می‌کنند. دلیل آن هم حضور بسیاری از برندهای بزرگ جهانی در این مرکز خرید است. همچنین امکاناتی نظیر کافه، رستوران، شهربازی، استخر و باشگاه بولینگ وجود دارد که لذت خرید از بهترین فروشگاه‌ها در بلک فرایدی در این مرکز را دو چندان می‌کند.

ایست پوینت (East Point)

ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

بهترین برندهای گرجستان در بلک فرایدی

اکنون که با بهترین فروشگاه‌ها در بلک فرایدی گرجستان آشنا شدید، زمان آن رسیده که بهترین برندهای حاضر در این کشور را هم بشناسید. با این کار، قبل از سفر محصولات این برندها را از طریق سایت یا فروشگاه‌های دیگر بررسی می‌کنید. سپس هنگام سفر در زمان بلک فرایدی در گرجستان به صورت حضوری و با کمترین هزینه تهیه می‌کنید.

برند کاسیو (Casio)

کاسیو یکی از برندهای چند ملیتی ژاپنی است که در زمینه ساخت انواع ساعت مچی، ماشین حساب، دوربین فیلم‌برداری، چاپگر و… فعالیت می‌کند. اگر به چنین محصولاتی نیاز و علاقه دارید، در سفرتان به گرجستان خرید آن‌ها را با استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی از دست ندهید.

جین وست (jeanswest)

جین وست یکی از بهترین برندهای استرالیایی است که در زمینه تولید پوشاک فعالیت می‌کند. در حال حاضر شعبه‌های مختلفی از این برند در گرجستان حضور دارند که می‌توانید پوشاک باکیفیت از آن‌ها خریداری کنید.

ماسیمو دوتی (Massimo Dutti)

ماسیمو دوتی یکی دیگر از برندهای حاضر در گرجستان است. این برند اسپانیایی است که در زمینه تولید پوشاک مردانه و زنانه فعالیت می‌کند. با استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی می‌توانید محصولات این برند را با کمترین قیمت تهیه کنید.

برند برشکا (Bershka)

برشکا نام یکی از برندهای کشور اسپانیا است که امروزه محبوبیت بسیار زیادی در میان جوانان دارد. این برند در زمینه پوشاک فعالیت می‌کند و طراحی محصولات آن ساده و مینیمال است. این برند قشر جوان را هدف قرار دارد و مد روز را برای طراحی محصولات خود درنظر می‌گیرد.

برند کولینز (COLINS)

برند کولینز یکی از بهترین برندهای پوشاک در کشور ترکیه است که جامعه جوان را هدف قرار داه است. محصولات این برند با کیفیت بالا تولید می‌شود و یک فرصت عالی برای خرید در بلک فرایدی است.

برند مانگو (MANGO)

مانگو یکی دیگر از برندهای اسپانیایی است که شعبه فعال در گرجستان دارد. این برند در ایران هم بسیار شناخته شده است و می‌توانید پوشاک جذاب و باکیفیت از آن خریداری کنید. یکی از بهترین فروشگاه‌ها در بلک فرایدی برند مانگو است که می‌توانید فروشگاه‌های آن را در مراکز خرید مختلف گرجستان پیدا کنید.

برند زارا (Zara)

تقریباً هیچ‌کس وجود ندارد که برند زارا را نشناسد! این برند بزرگ اسپانیایی است و در زمینه تولید پوشاک و زیورآلات فعالیت می‌کند. در حال حاضر این برند در گرجستان هم حضور دارد و می‌توانید برای خرید در بلک فرایدی روی آن حساب ویژه باز کنید.

برند پولو (Polo)

پولو یکی از برندهای شناخته شده، لوکس و باکیفیت است که در زمینه تولید لباس، عطر، مبلمان، ظروف، پارچه و کاغذ دیواری فعالیت می‌کند. در حال حاضر چندین شعبه فعال از این برند در گرجستان وجود دارد که می‌توانید برای استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی روی آن حساب باز کنید.

برند فلو (Flo)

برند فلو یکی از بزرگ‌ترین برندهای کفش در ترکیه است. این برند توانسته به بررسی دقیق نیاز و خواسته‌های مشتریان محصولات متنوع و باکیفیتی تولید کند.

برند لاکست (Lacoste)

این برند در زمینه تولید پوشاک فعالیت می‌کند و یک برند فرانسوی است. البته در کنار پوشاک می‌توانید از محصولات دیگری نظیر انواع کالای لوکس، کفش، عطر، لوازم چرمی، ساعت و عینک هم استفاده کنید.

برند ال‌سی وایکیکی (LC Waikiki)

ال‌سی وایکیکی یکی دیگر از برندهای شناخته شده که مربوط به کشور ترکیه است. این برند در بسیاری از کشورهای دنیا تعداد زیادی فروشگاه فعال دارد که یکی از آن‌ها در گرجستان است. خرید در بلک فرایدی از این برند را پیشنهاد می‌کنیم تا محصولاتی باکیفیت با بهترین قیمت را تهیه کنید.

چند نکته مهم برای خرید در بلک فرایدی گرجستان

اگر قصد خرید در بلک فرایدی گرجستان را دارید، بهتر است نکاتی را رعایت کنید تا از بلک فرایدی در گرجستان نهایت استفاده را ببرید.

چند نکته مهم برای خرید در بلک فرایدی گرجستان

مهم‌ترین نکات خرید بلک فرایدی در گرجستان عبارتند از:

تاریخ بلک فرایدی را فراموش نکنید

اگر هدفتان از سفر به گرجستان استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی است، تاریخ دقیق آن را فراموش نکنید. در چنین شرایطی می‌توانید با رزرو تور خارجی گرجستان در همان تاریخ خودتان را به آن‌جا برسانید و با استفاده از بهترین فروشگاه‌ها در بلک فرایدی خریدهای ارزشمندی را انجام دهید. برنامه‌ریزی قبل از سفر بر اساس زمان بلک فرایدی در گرجستان اهمیت بسیار زیادی دارد.

لیستی از کالاهای موردنظرتان تهیه کنید

اگر با هدف استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی به گرجستان سفر می‌کنید، حتماً لیستی از محصولات موردنظرتان تهیه کنید. سپس به سراغ برندهای تولیدکننده آن محصول بروید و برندهای مختلف را با هم مقایسه کنید. در نهایت ببینید آن برند در کدام فروشگاه حضور دارد و به سراغ آن بروید.

فروشگاه برند موردنظرتان را روی نقشه پیدا کنید

اگر قصد خرید در بلک فرایدی از برند خاصی را دارید، باید ببینید که آن برند کجا حضور دارد. سپس لوکیشن آن را روی نقشه (مانند گوگل مپ) ذخیره کنید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید آن را پیدا کنید و از خرید در بلک فرایدی گرجستان لذت ببرید.

قیمت‌ها را با فروشگاه‌های دیگر و حتی ایران مقایسه کنید

گاهی اوقات محصولات در گرجستان غیرواقعی هستند که باید حواستان به این موضوع باشد! در واقع علاوه بر بررسی تخفیف‌های بلک فرایدی باید در مورد قیمت واقعی محصول موردنظرتان هم تحقیق کنید. گاهی اوقات حتی در فروشگاه‌های ایران هم می‌توانید محصول اورجینال را با قیمت بسیار کمتر پیدا کنید.

با رعایت این نکات می‌توانید از سفرتان به گرجستان و خرید در بلک فرایدی نهایت استفاده و لذت را ببرید.

تخفیف‌های ویژه بلک فرایدی در گرجستان

اگر زمان بلک فرایدی در گرجستان هستید، خرید محصولات زیر با استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی را از دست ندهید:

  • سفره آبی گرجستانی
  • فرش گرجی
  • چرم گرجستان
  • ظروف و جواهرات برنجی و مسی
  • جواهرات میناکاری گرجستانی
  • کلاه‌های پشمی پاپاخی
  • لباس‌های سنتی گرجستانی
  • روسری پشمی
  • دستباف‌های گرجستانی

خرید این محصول با استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی بسیار لذت‌بخش است و بهتر است قبل از سفر اطلاعات کاملی در مورد آن داشته باشید.

تخفیف‌های بلک فرایدی گرجستان را از دست ندهید!

گرجستان یکی از کشورهای نزدیک به ایران بوده که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است! چرا که با توجه به نزدیک بودن، هزینه سفر به آن بسیار کمتر از کشورهای دیگر است. اگر قصد خرید در بلک فرایدی را دارید، می‌توانید به گرچستان سفر کنید. در این مقاله به بررسی تمام مسائلی که باید در مورد بلک فرایدی در گرجستان بدانید، پرداختیم. همچنین لیستی از بهترین برندها و بهترین فروشگاه‌ها در بلک فرایدی را بررسی کردیم. اگر شما هم تجربه‌ای در این زمینه دارید، از طریق بخش نظرات تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *