خانه
بلاگ
حساب کاربری
هوشمندانه سفر کن! خرید آنلاین تور و ویزا در توریک

بلک فرایدی ارمنستان؛ بهترین فروشگاه‌ها و برندهای آن در جمعه سیاه کدام هستند؟

بلک فرایدی ارمنستان
تاریخ انتشار: 1403/7/14

ارمنستان یکی از کشورهای محبوب در میان ایرانیان است که بسیاری از افراد، آن را برای سفر خارجی انتخاب می‌کنند. دلایل مختلفی برای سفر به ارمنستان وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جاذبه‌های طبیعی، تفریحات متنوع، جاهای دیدنی و… اشاره کرد. اگر در فصل پاییز و زمستان قصد سفر به این کشور دیدنی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به نحوی برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید که از تخفیف‌های بلک فرایدی استفاده کنید.

اما چرا بلک فرایدی ارمنستان مهم است و باید برای آن برنامه‌ریزی کرد؟ در این مقاله از توریک به بررسی این موضوع می‌پردازیم و بهترین فروشگاه‌ها و برندهای این کشور در بلک فرایدی را بررسی می‌کنیم.

بلک فرایدی ارمنستان؛ چرا استفاده از آن مهم است؟

اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید، احتمالاً هدفتان گردشگری است. البته اگر قصد خرید کالاهای باکیفیت را دارید، ارمنستان باز هم گزینه مناسبی است! چرا که در آن برترین برندهای دنیا حضور دارند و می‌توانید خریدی باکیفیت انجام دهید. بلک فرایدی یکی از بهترین رویدادهایی است که در سراسر دنیا دیده می‌شود و در ارمنستان هم می‌توانید محصولات و کالای موردنظرتان را با تخفیف‌های بلک فرایدی و کمترین قیمت ممکن تهیه کنید.

بلک فرایدی ارمنستان چیست

با وجود آن که بلک فرایدی در ارمنستان مانند کشورهای دیگر تنها یک روز است، چطور می‌توان آن را به عنوان یک جشنواره خرید جذاب دانست؟ واقعیت این است که در همین یک روز هم می‌توانید تمام کالاهای موردنظرتان را به حداکثر تخفیف در طول سال تهیه کنید. طبیعتاً هیچ فردی دوست ندارد خرید از برندهای برتر دنیا با کمترین قیمت ممکن را از دست بدهد.

زمان برگزاری بلک فرایدی ارمنستان

تاریخ بلک فرایدی در ارمنستان با کشورهای دیگر یکسان است! امسال بلک فرایدی در 29 نوامبر 2024 بوده که به تاریخ شمسی 9 آذر 1403 است. پس اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید و می‌خواهید از خرید در بلک فرایدی نهایت استفاده را ببرید، باید از آن برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. چرا که گردشگرانی که در این تاریخ به ارمنستان سفر می‌کنند، زیاد هستند و ممکن است رزرو تور خارجی برای سفر به این کشور کمی سخت شود. البته در صورتی که از الان برنامه‌ریزی خود را برای حضور هنگام بلک فرایدی در ارمنستان انجام دهید، مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید از سفرتان لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید ارمنستان در بلک فرایدی

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای خرید بلک فرایدی در ارمنستان پیش می‌آید، این است که بهترین مراکز خرید و برندهای ارمنستان کدام هستند؟ در این بخش 9 مورد از مهم‌ترین مراکز خرید و برندهای فعال در کشور دیدنی ارمنستان را بررسی می‌کنیم تا برای بازدید و خرید از آن برنامه‌ریزی کنید.

ایروان مال (Yerevan Mall)

اگر بخواهیم یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید ارمنستان را معرفی کنیم، قطعاً ایروان مال رتبه اول را می‌گیرد. این مرکز خرید در سال 2014 افتتاح شده است که بسیاری از برندهای بزرگ دنیا در آن حضور فعال دارند. همچنین در کنار فروشگاه‌های بزرگ، امکاناتی نظیر فودکورت، پارکینگ و سینما هم وجود دارد تا یک روز کامل را در آن وقت بگذرانید.

ایروان مال (Yerevan Mall)

  • ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: 34 Arshakunyats Ave, Yerevan 0026, Armenia
  • لوکیشن

سورمالو (Surmalu)

سورمالو یکی دیگر از بهترین مراکز خرید برای بلک فرایدی در ارمنستان است. این مرکز خرید پر از فروشگاه‌های لوازم خانگی و پوشاک است که قیمت آن واقعاً پایین بوده و در تخفیف‌های بلک فرایدی هم می‌توانید قیمت با قیمت بسیار ناچیز محصولات باکیفیت و متنوع خریداری کنید. همچنین در فروشگاه‌های دیگر آن امکان خریدکفش، اکسسوری، منسوجات و مواد غذایی وجود دارد.

سورمالو (Surmalu)

  • ساعت کاری: همه روزه از 9.30 صبح تا 7 شب
  • آدرس: 15 Arshakunyats Ave, Yerevan, Armenia
  • لوکیشن

ریچ پلازا (Rich Plaza)

مرکز خریدی کوچک اما در قلب ایروان، ریچ پلازا است. در این مرکز خرید انواع لباس، زیورآلات، اسباب‌بازی و… وجود دارد که می‌توانید سوغاتی‌های جذابی از این مرکز تهیه کنید. همچنین وجود کافه‌های کوچک و شیک در آن به شما کمک می‌کند تا برای رفع خستگی، خودتان را یک فنجان قهوه مهمان کنید.

ریچ پلازا (Rich Plaza)

  • ساعت کاری: همه روزه از 9 صبح تا 7 شب
  • آدرس: 12/5 Sevan Street, Yerevan, Armenia
  • لوکیشن

دالما گاردن مال (Dalma Garden Mall)

اگر به دنبال مرکز خریدی جدید و جذاب هستید، دالما گاردن مال را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز خرید به سبک مدرن طراحی شده و امکانات لازم برای چند ساعت وقت گذراندن هنگام خرید در بلک فرایدی را فراهم کرده است. امکانات دیگر آن سینما، کافه، رستوران، زمین بازی کودکان، شهربازی، پارکینگ و… است.

دالما گاردن مال (Dalma Garden Mall)

  • ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: 3 Tsitsernakaberd Hwy, Yerevan 0082, Armenia
  • لوکیشن

مترونوم (Metronome)

مترونوم از بهترین مراکز خرید و محبوب‌ترین گزینه‌ها در میان گردشگران خارجی است. تنوع محصولات آن بسیار بالا است و می‌توانید در تخفیف‌های بلک فرایدی با کمترین قیمت هر کالایی که نیاز دارید را خریداری کنید. در مورد این مرکز خرید باید بگوییم که قیمت‌ها متوسط به بالا است و باید بودجه مناسبی برای خرید داشته باشید. همچنین در این مرکز خرید کافه و فودکورت وجود دارد تا اگر خسته شدید، در آن به استراحت و خوردن نوشیدنی یا غذا بپردازید.

مترونوم (Metronome)

  • ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: 22, 10 Isahakyan St, Yerevan, Armenia
  • لوکیشن

مولتی مجیک مال (Multi Magic Mall)

اگر به دنبال مرکز خریدی مدرن که بهترین فروشگاه‌ها در بلک فرایدی را در خود جای داده هستید، مولتی مجیک مال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز خرید فروشگاه‌های مختلف برندهای برتر دنیا نظیر نایک، آدیداس، نورث فیس، کارل لاگرفلد، پینکو، مکس مارا، اسکادا، کول هان، پولو، لوئیس فراد و… را در خود جای داده است. همچنین امکانات دیگری نظیر پارکینگ، هایپر مارکت، فودکورت، مرکز بازی کودکان و بانک هم در آن قرار دارد تا هنگام حضور در آن با چالش خاصی روبرو نشوید.

مولتی مجیک مال (Multi Magic Mall)

  • ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: erin Ptghni, Armenia
  • لوکیشن

مگا مال (MEGA MALL)

مگا مال از نظر وسعت بزرگ‌ترین مرکز خرید ارمنستان است که فروشگاه‌های آن تنوع بسیار بالایی از محصولات و خدمات را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. از مهم‌ترین محصولاتی که می‌توانید در زمان تخفیف‌های بلک فرایدی تهیه کنید می‌توان به لباس، جواهرفروشی، کتاب و… اشاره کرد. همچنین در آن امکانات مختلفی نظیر فضای بازی کودکان، رستوران، فودکورت و… وجود دارد.

مگا مال (MEGA MALL)

  • ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: 16 Gai Ave, Yerevan, Armenia
  • لوکیشن

راشا مال (Rossia Mall)

راشا مال یکی دیگر از مراکز خرید مشهور و بزرگ در شهر ایروان است که گردشگران زیادی برای خرید سوغاتی از آن استفاده می‌کنند. دسترسی به این مرکز خرید بسیار راحت است و می‌توانید خرید در بلک فرایدی از برندهای برتر را در این مرکز خرید تجربه کنید. برندهای بزرگی نظیر نایک، زارا و لویی در این مرکز خرید حضور دارند و امکانات تفریحی هم باعث شده تا محل بی‌نظیری برای حضور شما و خانواده‌هایتان باشد.

راشا مال (Rossia Mall)

  • ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: 16 Tigran Mets Ave, Yerevan 0010, Armenia
  • لوکیشن

مرکز خرید خیابان تاشیر (Tashir Street Shopping Gallery)

اگر به دنبال یکی از مراکز خرید منحصربه‌فرد در ارمنستان هستید، مرکز خرید خیابان تاشیر را از دست ندهید. این مرکز خرید فضای بسیار بزرگی را در اختیار گردشگران قرار داده است که معماری کلاسیک آن نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. قیمت‌های این فروشگاه متوسط است و امکان خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم دکوراسیون داخلی و مبلمان، اکسسوری، لوازم آرایشی و محصولات کودکان را در اختیار شما قرار داده است.

مرکز خرید خیابان تاشیر (Tashir Street Shopping Gallery)

  • ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: 6/2 Northern Ave, Yerevan 0001, Armenia
  • لوکیشن

بهترین برندهای ارمنستان در بلک فرایدی

اگر در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از بلک فرایدی در ارمنستان هستید، باید بهترین برندهای دنیا که در آن حضور دارند را بشناسید. چند مورد از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین برندهای حاضر در ارمنستان عبارتند از:

برند لیوایز (Levi’s)

اولین برند جهانی در ارمنستان که قصد معرفی آن را داریم، لیوایز است. بعید است که نام این برند را نشنیده یا از محصولات آن استفاده نکرده باشید. پارچه جین اولین بار توسط این برند ابداغ شد و پس از مدت بسیار کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین محصولات دنیا تبدیل شد. اگر قصد خرید شلوار جین در تخفیف‌های بلک فرایدی را دارید، این برند را از دست ندهید تا خریدی رضایت‌بخش داشته باشید.

برند گپ (GAP)

برند گپ از معروف‌ترین برندهای ارمنستان است که در حوزه پوشاک فعالیت می‌کند. برای خرید در بلک فرایدی این برند هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد؛ چرا که تنوع محصولات آن بسیار زیاد است و می‌تواند نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب کند.

برند برشکا (Bershka)

برشکا از آن دسته برندهای جهانی است که محصولات آن از پنبه‌های عالی و بدون ناخالصی تولید می‌شد. فروشگاه‌های این برند در بهترین فروشگاه‌ها در بلک فرایدی حضور دارند که البته ظاهر آن کاملاً متفاوت با برندهای دیگر است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند می‌توان به فروشگاه‌های زیبا در سراسر دنیا، تنوع بالای محصولات، بروز بودن طراحی لباس‌ها و… اشاره کرد.

برند السی وایکیکی (LC Waikiki)

این برند مربوط به کشور ترکیه است که توانسته عنوان بهترین شرکت تولید پوشاک را به خود اختصاص دهد. کیفیت محصولات السی وایکیکی در طول زمان به بهترین حالت خود رسیده است و اکنون می‌توانید از طریق فروشگاه‌های آن در مراکز خرید ارمنستان، از تخفیف‌های بلک فرایدی هم استفاده کنید.

برند آلدو (ALDO)

این برند محصولاتی مانند کفش، کیف و اکسسوری با تنوع بالا، متناسب با مد روز و کیفیت عالی تولید می‌شود. همچنین این برند در مراکز خرید معتبر ارمنستان حضور دارد و گزینه مناسبی برای استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی خواهد بود.

برند زارا (ZARA)

زارا برندی اسپانیایی است که تنها یک شعبه در ایروان‌مال ارمنستان دارد. این شرکت در زمینه تولید محصولات باکیفیتی مانند لباس،کفش، لباس شنا و محصولات زیبایی فعالیت می‌کند. این برند در سال حدود 450 میلیون کالای متنوع تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند.

برند اف‌ اند اف (F&F)

نام این برند مخفف فلورانس اند فرد است که محصولات آن توسط یک شرکت انگلیسی تولید می‌شوند. در طراحی و تولید محصولات این برند سلیقه افراد و مد روز درنظر گرفته می‌شود و همین موضوع عامل موفقیتش بوده است.

برند مانگو (Mango)

این برند یکی از برترین برندهای دنیا است که پوشاک آقایان و خانم‌ها را تولید می‌کند. هدف اصلی این شرکت روی پوشاک آقایان بود اما پس از چند سال تنوع محصولات خود را بالا برد و اکنون محصولات مربوط به خانم‌ها هم توسط این برند تولید می‌شود. این برند در ایروان مال قرار دارد و می‌توانید انواع کت، جلیقه، ژاکت، شلوار، کیف و کفش، عینک آفتابی، کلاه و… را با تخفیف هنگام خرید در بلک فرایدی تهیه کنید.

برند مینیسو (Miniso)

این برند چینی بوده اما کیفیت محصولات آن نسبت به محصولات چینی دیگر بسیار عالی است. این برند محصولاتی مانند لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، لوازم آرایشی ،لوازم التحریر، وسایل آشپزخانه و… تولید می‌کند. البته با توجه به این که قیمت محصولات این برند در ایران ارزان‌تر از ارمنستان است، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید فقط هنگام بلک فرایدی در ارمنستان به سراغ آن بروید. در غیر این صورت، خریدتان را در ایران انجام دهید.

چند نکته مهم برای خرید در بلک فرایدی ارمنستان

اگر قصد استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی را دارید تا کالاهای موردنظرتان را با کمترین قیمت تهیه کنید، چند نکته مهم وجود دارد که رعایت آن‌ها به خرید در بلک فرایدی ارمنستان کمک می‌کند. مهم‌ترین نکات خرید بلک فرایدی در ارمنستان عبارتند از:

چند نکته مهم برای خرید در بلک فرایدی ارمنستان

حواستان به تاریخ دقیق بلک فرایدی باشد

اولین نکته برای سفر به ارمنستان و استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی این است که حواستان به تاریخ دقیق آن باشد. گاهی اوقات گردشگران بدون توجه به تاریخ آن، اقدام به رزرو تور خارجی ارمنستان می‌کنند که پس از ورود به این کشور، متوجه می‌شوند تاریخ آن گذشته است. پس اگر هدفتان خرید از بهترین فروشگاه‌ها در بلک فرایدی است، حتماً سفرتان را بر اساس تاریخ بلک فرایدی برنامه‌ریزی کنید.

قبل از سفر، لیستی از کالاهای موردنظرتان تهیه کنید

معمولاً افرادی که از تخفیف‌های بلک فرایدی می‌کنند، تنها محصولات موردنیازشان را می‌خرند. اگر شما هم محصولاتی نیاز دارید که می‌خواهید با خرید در بلک فرایدی هزینه کمتری بابت آن پرداخت کنید، لیستی از کالاهای موردنظرتان تهیه کنید. سپس ببینید که آن محصول را کدام برندها تولید می‌کنند و آن‌ها را مقایسه کنید.

فروشگاه برند موردنظرتان را روی نقشه پیدا کنید

اگر به دنبال خرید در بلک فرایدی از برند خاصی هستید، ببینید که در کجا قرار دارد و لوکیشن آن را روی موبایل خود ذخیره کنید. در چنین شرایطی با استفاده از اپلیکیشن‌هایی نظیر گوگل مپ می‌توانید آن را پیدا کنید و از خرید بلک فرایدی در ارمنستان لذت ببرید.

قیمت‌ها را با فروشگاه‌های دیگر و حتی ایران مقایسه کنید

برخی از فروشگاه‌ها ممکن است قیمت غیرواقعی و بالاتر روی محصولات خود قرار دهند تا هنگام ارائه تخفیف‌های بلک فرایدی سود خوبی کسب کنند. قبل از خرید محصول موردنظرتان قیمت آن را با فروشگاه‌های دیگر و حتی فروشگاه‌های ایران مقایسه کنید تا ببینید قیمت واقعی و مناسب است یا نه! سپس اقدام به خرید کنید.

با رعایت همین نکته ساده برای استفاده از بلک فرایدی در ارمنستان می‌توانید حداکثر سود را کسب کنید.

تخفیف‌های ویژه بلک فرایدی در ارمنستان

ارمنستان کشوری است که مانند بسیاری از کشورهای دیگر بلک فرایدی برگزار می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. بیشترین تخفیف خرید در بلک فرایدی روی محصولات زیر است:

  • جواهرات ارمنی (Armenian Jewelry)
  • میوه‌های خشک‌شده (Dried Fruits)
  • کاچکار (A Kachkar)
  • فرش و قالچه‌های دست‌بافت ارمنی (Armenian hand-woven carpets and rugs)
  • دست‌سازه‌هایی با طرح انار (Anything with pomegranate)

اگر قصد استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی در این کشور زیبا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر اطلاعات کامل و دقیقی در مورد آن کسب کنید.

تخفیف‌های بلک فرایدی ارمنستان را از دست ندهید!

ارمنستان کشوری نزدیک به ایران است و سفر به آن نسبت به کشورهای دیگر هزینه بسیار کمتری دارد. اگر قصد خرید در بلک فرایدی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم بلک فرایدی در ارمنستان را از دست ندهید. در این مقاله به بررسی هر چیزی که لازم است در مورد بلک فرایدی در ارمنستان پرداختیم و بهترین فروشگاه‌ها در بلک فرایدی را هم بررسی کردیم. اگر شما هم تجربه بلک فرایدی ارمنستان را دارید، از طریق بخش نظرات تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *