خانه
بلاگ
حساب کاربری

خرید سیسمونی از استانبول

خرید سیسمونی از استانبول
تاریخ انتشار: 1403/4/9

امروزه خرید سیسمونی از استانبول و به طور کلی ترکیه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. ترکیه یکی از کشورهایی است که در زمینه فروش لوازم‌خانگی خاص، برندهای مطرح جهان، مد و فشن و…پیشرفت روزافزونی داشته است.

اما چرا باید سیسمونی فرزند خود را از ترکیه تهیه کنیم؟! اجناس و وسایل سیسمونی که در فروشگاه‌ها و مراکز خرید ترکیه وجود دارند، از برندهای خارجی هستند و نسبت به کالاهای داخلی کیفیت بالاتری دارند. علاوه بر آن، سفر به این کشور نیازی به اخذ ویزای توریستی ندارد.

مسافرانی که تور استانبول را برای سفر خود انتخاب کرده‌اند، می‌توانند در طول گشت‌وگذار خود به خرید پوشاک نوزادی و وسایل سیسمونی خاصی که در مراکز خرید معتبر ترکیه قرار دارند، بپردازند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا محبوب‌ترین مراکز خرید سیسمونی از استانبول را به شما عزیزان معرفی کنیم.

چرا خرید سیسمونی از ترکیه؟!

بدیهی است که ترکیه یک کشور اروپایی محسوب می‌شود؛ بنابراین بسیاری از برندهای معتبر و بزرگ جهانی که در زمینه تولید سیسمونی و پوشاک نوزادی فعالیت می‌کنند، در این کشور شعبه دارند.

به همین ترتیب، شما نیز با رزرو تور خارجی و سفر به این اقلیم پرجاذبه، علاوه بر گشت‌و‌گذار می‌توانید وسایل موردنیازتان برای سیسمونی را خریداری کنید.

همچنین ترکیه یکی از کشورهای مطرح در زمینه تولید انواع تجهیزات سیسمونی است و شما می‌توانید علاوه‌بر برندهای خارجی، از برندهای محبوب ترک نیز لوازم سیسمونی موردنیازتان را خریداری کنید.

باوجود کیفت بالای لوازم سیسمونی در فروشگاه‌‌های استانبول، قیمت این وسایل چندان بالا نیست و شما می‌توانید لوازم سیسمونی موردنیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

شایان‌ذکر است، کشور ترکیه به دلیل فاصله نزدیکی که با کشورمان دارد، هزینه‌های حمل‌و‌نقل را به طور قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

باتوجه‌به تمام مزایایی که نام بردیم، می‌توان گفت خرید سیسمونی از ترکیه برای شمایی که قرار است به‌زودی صاحب فرزند شوید، می‌تواند بسیار مقرون‌به‌صرفه و کاربردی باشد.

قصد سفر به استانبول را دارید؟ با تکمیل فرم زیر، بهترین پیشنهادهای هتل و پرواز را دریافت خواهید کرد.


بهترین برندها برای خرید سیسمونی از استانبول

از جمله بهترین برندهای لوازم سیسمونی و پوشاک نوزادی و بچگانه در استانبول، می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برند مادرکر

برند مادرکر

مادرکر یک برند انگلیسی است که در مراکز خرید ترکیه و استانبول شعبه دارد و لوازم سیسمونی آن از کیفیت و تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

برند کارترز

کارترز نیز جزو برندهای بسیار محبوب در زمینه تولید انواع لوازم سیسمونی است؛ این برند در حوزه تولید پوشاک نوزادی و بچگانه نیز فعالیت می‌کند که بهترین گزینه برای خرید سیسمونی از استانبول به شمار می‌رود.

برند سیمسیک

سیمسیک یک برند ترکیه‌ای است که لوازم سیسمونی و اسباب‌بازی‌های نوزادی را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می‌دهد و در اغلب شهرهای ترکیه و از جمله استانبول شعبه دارد.

برند اولد ناوی

برند اولد ناوی

اولد ناوی از دیگر برندهای بسیار مطرح در زمینه تولید انواع لوازم سیسمونی است که توسط یک شرکت آمریکایی تولید می‌شود.

به‌دلیل تحریم‌هایی که علیه کشور ما وضع شده است محصولات این برند در ایران نمایندگی ندارد، بنابراین اگر به دنبال سیسمونی باکیفیتی هستید، می‌توانید محصولات اولد ناوی را از فروشگاه‌های استانبول خریداری کنید.

برند کینگ کیدز

کینگ کیدز از دیگر برندهای مطرح ترکیه‌ای در زمینه تولید انواع لوازم سیسمونی و پوشاک نوزادی است که محصولات بسیار باکیفیت و قیمت مناسبی دارد و از کتونی‌های دخترانه گرفته تا بوت‌های پسرانه و همه نوع جنسی، در این برند موجود است.

معرفی بهترین مراکز خرید سیسمونی از استانبول

از جمله بهترین مراکز خریدی که می‌توانید برای خرید سیسمونی از استانبول و سایر شهرهای ترکیه انتخاب کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فروشگاه Chicco

فروشگاه Chicco

برند چیکو یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولید‌کننده پوشاک کودکان و سیسمونی در جهان است که بالای پنجاه سال قدمت دارد.

این برند بیش از ۱۳۰ نمایندگی مختلف در سراسر جهان دارد که چندتا از آن‌ها در استانبول قرار گرفته است. فروشگاه چیکو یکی از بهترین مراکز خرید سیسمونی از استانبول محسوب می‌شود که بزرگ‌ترین و بهترین نمایندگی‌های این برند نیز به‌شمار می‌رود.

اگر قصد خرید سیسمونی و پوشاک کودک از ترکیه را دارید، می‌توانید در فروشگاه چیکو، مجموعه محصولات و آیتم‌های مختلفی از جمله پوشاک کودک، کالای خواب، ابزار مراقبت و محافظت از کودک، ظروف غذا، انواع مختلف اسباب‌بازی و … را پیدا کنید.

مرکز خرید Cevahir

جواهر یکی از بزرگ‌ترین، بهترین، لوکس‌ترین و مجهز‌ترین مراکز خرید در شهر استانبول است که می‌توان در آن، فروشگاه‌های معتبر و برتر زیادی را برای خرید سیسمونی نوزاد و پوشاک کودک پیدا کرد.

چراکه برخی از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهانی از جمله آدیداس، ری بوک، بِنِتون، ماسیمو دوتی و… در این مرکز خرید شعبه دارند و محصولات نوزاد، کودک و نوجوان متنوع و باکیفیتی را عرضه می‌کنند.

علاوه‌براین، یک شهربازی مجهز نیز در این مرکز خرید قرار دارد که آن به مرکزی عالی برای خرید محصولات کودک تبدیل می‌کند. مرکز خرید Cevahir در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد.

لوکیشن مرکز خرید Cevahir

فروشگاه Burberry Kids

یکی دیگر از فروشگاه‌های مطرح برای خرید سیسمونی از ترکیه، یک برند انگلیسی به نام باربِری است که نه‌تنها در حوزه کودک، بلکه در حوزه صنعت مد و پوشاک بزرگسالان نیز یکی از شناخته‌شده‌‌ترین و بهترین برند‌های جهانی محسوب می‌شود.

این برند، فروشگاه‌ها و شعبات مختلفی در سراسر جهان دارد که یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها در منطقه ساریر استانبول قرار گرفته و فروشگاه باربِری کیدز استانبول نام دارد.

در این فروشگاه می‌توان طیف وسیعی از بهترین و با‌کیفیت‌ترین آیتم‌های پوشاک کودک و نوجوان، سیسمونی و لباس نوزاد و همچنین پوشاک ورزشی مخصوص کودکان را پیدا کرد.

یکی از نکات مثبت راجع به این فروشگاه، حراج‌های فوق‌العاده‌ای است که در پایان هر فصل بر روی محصولات اعمال می‌شود.

لوکیشن فروشگاه Burberry Kids

مرکز خرید Marmara Forum

علاوه بر فروشگاه‌ها برای خرید سیسمونی از ترکیه، می‌توانید به مراکز خرید متعددی که مرجع فروش سیسمونی هستند نیز مراجعه کنید. یکی از این مراکز خرید، مرکز خرید Marmara Forum است که از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید شهر استانبول به شمار می‌آید.

در این مرکز خرید می‌توانید طیف وسیعی از آیتم‌های مختلف برای سیسمونی نوزاد، پوشاک کودک و نوجوان، اسباب‌بازی و اقلام دیگر را پیدا کرده و خریداری کنید.

تمام محصولات موجود در این مرکز خرید، دارای بهترین و باکیفیت‌ترین و همچنین طراحی مدرن و بسیار شیکی هستند.

برند‌های مطرحی مانند زارا، ماسیمو دوتی، اچ اند ام و … همه در این مرکز خرید نمایندگی دارند و انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای برای خرید سیسمونی نوزاد هستند. مرکز خرید Marmara Forum، در خیابان عثمانیه استانبول قرار دارد.

لوکیشن مرکز خرید Marmara Forum

فروشگاه Aziz Bebe

یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برند‌های تولید پوشاک نوزاد و سیسمونی، برند ترکیه‌ای Aziz Bebe است که در حوزه تولید و فروش سیسمونی و پوشاک نوزاد، بیش از چهل سال سابقه دارد و یکی از گزینه‌های محبوب برای اغلب مادران و پدرانی است که قصد خرید سیسمونی را دارند.

کیفیت بالای محصولات، طراحی منحصربه‌فرد، زیبایی و رنگ‌های خاص، مواردی هستند که محصولات برند عزیز ببه را به یکی از بهترین و معروف‌ترین محصولات در سراسر جهان تبدیل کرده‌اند. این برند دو شعبه در سطح ترکیه دارد که در خیابان‌های شیشلی و فاتح استانبول قرار گرفته‌اند.

فروشگاه Blue Key

فروشگاه blue Key، یکی دیگر از برند‌های مطرح و شناخته شده در ترکیه است که در زمینه طراحی و تولید پوشاک نوزاد، کودک و نوجوان فعالیت می‌کند.

طراحی‌های مدرن و منحصربه‌فرد بلو کی و کیفیت بالای محصولات، آن را به برندی معروف در سطح ترکیه و حتی جهان تبدیل کرده است.

فروشگاه این برند که ۳۰ سابقه در صنعت تولید پوشاک کودک و نوجوان دارد، در منطقه باغچیلار استانبول واقع شده و از بهترین مقاصد خرید سیسمونی در ترکیه به‌حساب می‌آید.

فروشگاه Beymen Kids

فروشگاه Beymen Kids

یک برند ترکیه‌ای تولیدکننده پوشاک نوزاد و کودک دیگر که شعبات مختلفی در سطح ترکیه دارد، برند Beymen Kids است.

این برند یک تولیدکننده بسیار شناخته شده در ترکیه است که محصولاتی بسیار باکیفیت، خوش‌دوخت، زیبا و منحصربه‌فرد را با قیمتی مناسب عرضه می‌کند.

کیفیت بالای پوشاک و طراحی مدرن، شیک و خاص آن‌ها، این برند را به یکی از گزینه‌های اصلی برای خرید سیسمونی نوزاد تبدیل می‌کند.

در حال حاضر، برند بیمن با گسترش خط طراحی و تولید خود در زمینه پوشاک بزرگسال، بیش از ۲۴۴ شعبه مختلف دارد.

همچنین می‌توانید به‌صورت اینترنتی نیز از وب‌سایت Beymen Kids اقلام موردنیاز خود برای سیسمونی نوزاد را خریداری کنید.

سخن پایانی

خرید لوازم سیسمونی برای والدینی که قرار است به‌تازگی اولین فرزند خود را به آغوش بگیرند، بسیار هیجان‌انگیز و درعین‌حال پر از چالش است. به همین خاطر، بیشتر پدر و مادرها ترجیح می‌دهند اتاق فرزندشان را با وسایل باکیفیتی دکور کنند و از کالسکه و صندلی کودک با ایمنی بالاتری استفاده کنند؛ بنابراین تصمیم می‌گیرند تا به ترکیه سفر کنند و از فروشگاه‌های متنوع استانبول لوازم سیسمونی موردنیازشان را خریداری کنند. اگر شما هم قرار است به‌زودی صاحب فرزند شوید، پیشنهاد می‌کنیم در طول سفرتان به استانبول، حتماً سری به فروشگاه‌های ذکر شده در مقاله بزنید و لوازم سیسمونی و لباس‌های نوزادی فرزندتان را باکیفیت بالاتری تهیه کنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *